Erotatko suden koirasta?
https://yle.fi/uutiset/3-9484285
Sain 7/8
Iik - täällä on susia!
34
76
Vastaukset
Pitihän siinä yö valvoa ja matkustaa, mutta hyvin se peräkärrissä tuli :D
Kaikki oikein 8/8.
Ei tee heikkoakaan.Wwuwuw kirjoitti:
Mä yhtä sutta luulin koiraksi..oisin mennyt paijaamaan.
Oiskohan ollu sulla se toisiksi viimenen? kyllä suden väri (jossa ois voinu erehtyä), mutta silmät paljasti sitten.
misspönttöuuni kirjoitti:
Oiskohan ollu sulla se toisiksi viimenen? kyllä suden väri (jossa ois voinu erehtyä), mutta silmät paljasti sitten.
Eiku viides kuva siis :D
Toiseksi viiminen oli sakemanni.misspönttöuuni kirjoitti:
Eiku viides kuva siis :D
Toiseksi viiminen oli sakemanni.Joo, viides kuva män väärin.
Wwuwuw kirjoitti:
Joo, viides kuva män väärin.
Män! Nonnii, liikoo out ollunna meijä savolaasten völjyssä. Ruppee tarttummaa murre... 😝
Dissi kirjoitti:
Män! Nonnii, liikoo out ollunna meijä savolaasten völjyssä. Ruppee tarttummaa murre... 😝
Män eli mies. Niin..?
Wwuwuw kirjoitti:
Män eli mies. Niin..?
Eikäkö män eli meni.
Niih...
No kävitkö ettii sitä sutta sieltä? 🤔Dissi kirjoitti:
Eikäkö män eli meni.
Niih...
No kävitkö ettii sitä sutta sieltä? 🤔Eikäkö se män multa ihan ohi..
Mä mään ny kattoon telkkua..ja sit mää mään nukkuun. Mää lasken lampaita..🐑 yks män siinä.Wwuwuw kirjoitti:
Eikäkö se män multa ihan ohi..
Mä mään ny kattoon telkkua..ja sit mää mään nukkuun. Mää lasken lampaita..🐑 yks män siinä.Lähen pakkaamaan lisää niitä perähublariin...
Montako tuuvaan?Wwuwuw kirjoitti:
Eikäkö se män multa ihan ohi..
Mä mään ny kattoon telkkua..ja sit mää mään nukkuun. Mää lasken lampaita..🐑 yks män siinä.Oot sinnäi tavan eläjä! Sano!
misspönttöuuni kirjoitti:
Lähen pakkaamaan lisää niitä perähublariin...
Montako tuuvaan?Elä liikaa tuo..kun syövät kuitenkin mun lampaat ja mites mää sit nukkusin?
- Mietin.vaan
8/8 mutta enpä tiedä onnistuisiko välttämättä luonnossa erottamaan. Hyviä kuvia jossa otus on paikallaan ja melkein aina kokonaan kuvassa.
Sille on huudettava, että "paikka"!
J.malaut, kuka sitä nyt liikkuvaa..
Pikku puperot; suden ja koiranhan erottaa juurikin liikkeestä. Juoksusta.
Täällä takamailla
susi
on
arkea.- realistinenkin
Susi sopii hyvin kehä kolmosen sisäpuolelle , siellä ravinto riittää .
7/8
Kuutonen meni väärin. Turkki on suden, mutta kun se oli niin lutusen näköinen :3- H0M0
luteet sulla on perseessäs
8/8, oli helppo.
- H0M0
0/5
- Kotimisu
Pupuja ja rottia on yllin kyllin ei muuta kuin popsimaan, kissat kait pärjää susihukalle?
- AsianViestä
On se vaan kauhian tärkee taito tuo, kun kävelytiellä saapastelee ni pitäähän sitä ny tietää onko vastaantulevan hyypiön hihnanpäässä oikkee sus. Tiettää sit vähä kauimmas koukata.
Mää nääs sai 9/8 oikkeen joten ei hätiä näemmä. Sepet vauhdissa.
Tänään näin hangella jäljet, suden jäljiltä näyttivät, tai sitten olivat ison koiran
- Tämä-selvä
Ihan helposti erotan 8 oikein. On se ihme kun joku näkee eläimen niin siitä kirjoitellaan heti jokaisessa lehdessä ja sitten poliisit ajaa sitä takaa ja kauhea haloo.
- Kaikenlaistasitäkysytään
8/8
Tehtävä lienee joillekin lapsille suunnattu tai kaupunkilaisille ituhipeille, joille muutenkin hirven ja hevosen erottaminen toisistaan on jo haastavaa.
No ikäni metsässä liikkuneena ja riistan kanssa tekemisissä olleena tuon olisi tehnyt vaikka silmät kiinni.
Kolmasti olen suden kohdannut ihan luonnossakin. - vaikuttaa
Eikös susi pidä päätään liikkuessaan alhaalla, toisin kuin koira?
6/8
Silitän kaikkia turriaisia. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483
