Iik - täällä on susia!

34

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitihän siinä yö valvoa ja matkustaa, mutta hyvin se peräkärrissä tuli :D

      • Sinäkö sen tänne toit? 🤣

        Voivoi nyt on susi hukassa..


    • Kaikki oikein 8/8.

      Ei tee heikkoakaan.

      • Mä yhtä sutta luulin koiraksi..oisin mennyt paijaamaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä yhtä sutta luulin koiraksi..oisin mennyt paijaamaan.

        Oiskohan ollu sulla se toisiksi viimenen? kyllä suden väri (jossa ois voinu erehtyä), mutta silmät paljasti sitten.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oiskohan ollu sulla se toisiksi viimenen? kyllä suden väri (jossa ois voinu erehtyä), mutta silmät paljasti sitten.

        Eiku viides kuva siis :D

        Toiseksi viiminen oli sakemanni.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eiku viides kuva siis :D

        Toiseksi viiminen oli sakemanni.

        Joo, viides kuva män väärin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joo, viides kuva män väärin.

        Män! Nonnii, liikoo out ollunna meijä savolaasten völjyssä. Ruppee tarttummaa murre... 😝


      • Dissi kirjoitti:

        Män! Nonnii, liikoo out ollunna meijä savolaasten völjyssä. Ruppee tarttummaa murre... 😝

        Män eli mies. Niin..?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Män eli mies. Niin..?

        Eikäkö män eli meni.

        Niih...

        No kävitkö ettii sitä sutta sieltä? 🤔


      • Dissi kirjoitti:

        Eikäkö män eli meni.

        Niih...

        No kävitkö ettii sitä sutta sieltä? 🤔

        Eikäkö se män multa ihan ohi..

        Mä mään ny kattoon telkkua..ja sit mää mään nukkuun. Mää lasken lampaita..🐑 yks män siinä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikäkö se män multa ihan ohi..

        Mä mään ny kattoon telkkua..ja sit mää mään nukkuun. Mää lasken lampaita..🐑 yks män siinä.

        Lähen pakkaamaan lisää niitä perähublariin...

        Montako tuuvaan?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikäkö se män multa ihan ohi..

        Mä mään ny kattoon telkkua..ja sit mää mään nukkuun. Mää lasken lampaita..🐑 yks män siinä.

        Oot sinnäi tavan eläjä! Sano!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lähen pakkaamaan lisää niitä perähublariin...

        Montako tuuvaan?

        Elä liikaa tuo..kun syövät kuitenkin mun lampaat ja mites mää sit nukkusin?


    • Mietin.vaan

      8/8 mutta enpä tiedä onnistuisiko välttämättä luonnossa erottamaan. Hyviä kuvia jossa otus on paikallaan ja melkein aina kokonaan kuvassa.

      • Sille on huudettava, että "paikka"!

        J.malaut, kuka sitä nyt liikkuvaa..

        Pikku puperot; suden ja koiranhan erottaa juurikin liikkeestä. Juoksusta.


    • Täällä takamailla


      susi

      on

      arkea.

    • realistinenkin

      Susi sopii hyvin kehä kolmosen sisäpuolelle , siellä ravinto riittää .

    • 7/8

      Kuutonen meni väärin. Turkki on suden, mutta kun se oli niin lutusen näköinen :3

      • H0M0

        luteet sulla on perseessäs


      • H0M0 kirjoitti:

        luteet sulla on perseessäs

        Mistäs nyt tuulee?


    • 8/8, oli helppo.

    • H0M0

      0/5

    • Kotimisu

      Pupuja ja rottia on yllin kyllin ei muuta kuin popsimaan, kissat kait pärjää susihukalle?

      • Kisut ja misut kiipee tarvittaessa puuhun..


    • AsianViestä

      On se vaan kauhian tärkee taito tuo, kun kävelytiellä saapastelee ni pitäähän sitä ny tietää onko vastaantulevan hyypiön hihnanpäässä oikkee sus. Tiettää sit vähä kauimmas koukata.
      Mää nääs sai 9/8 oikkeen joten ei hätiä näemmä.

    • Sepet vauhdissa.

    • Tänään näin hangella jäljet, suden jäljiltä näyttivät, tai sitten olivat ison koiran

    • Tämä-selvä

      Ihan helposti erotan 8 oikein. On se ihme kun joku näkee eläimen niin siitä kirjoitellaan heti jokaisessa lehdessä ja sitten poliisit ajaa sitä takaa ja kauhea haloo.

    • Kaikenlaistasitäkysytään

      8/8
      Tehtävä lienee joillekin lapsille suunnattu tai kaupunkilaisille ituhipeille, joille muutenkin hirven ja hevosen erottaminen toisistaan on jo haastavaa.
      No ikäni metsässä liikkuneena ja riistan kanssa tekemisissä olleena tuon olisi tehnyt vaikka silmät kiinni.
      Kolmasti olen suden kohdannut ihan luonnossakin.

    • vaikuttaa

      Eikös susi pidä päätään liikkuessaan alhaalla, toisin kuin koira?

    • 6/8

      Silitän kaikkia turriaisia. 😂

      • Kahteen vastasin sit helkatti!!!! 😤

        Kuka täänkin tänne nosti... mä lähen saunaan....😬👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe