Yhteydenpidon vaikeus

Stranded85

Loukkaannutteko jos ystävä ei vastaa viesteihin tai soittoihin?

27

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuttumaton

      En. Koska vastaamattomuus tapahtuu vain kerran. En suutu mutta en enää ota millään tavoin yhteyttä.

      • näio

        juuri näin. tuttuja menee ja tuttuja tulee.


    • viestitpoistetaan

      En, enkä vasta tuntemattomiin numeroihin enkä tuntemattomien viesteihin.

    • saatanankyssär

      Vittuako täällä kyselet tyhjänpäiväciä?

    • sinnyx

      En loukkaannu. Vastaavat ajallaan ja jos eivät vastaa, niin aina voi olla itse aktiivinen, tosin luonnostaanhan se yhteydenpito hiipuu jos toinen osapuoli ei pidä yhteyttä.

    • juntitjuntteja

      en suutu, eihän aina voi syystä, ja syystä....vastata puheluihin, vaan: hyviin käytöstapoihin kuuluisi kylläkin soittaa takaisinpäin.

      mut juntit saa jäädä !

    • herkkänahkaisia

      -tyhmää kylläkin olla vastaamatta puheluihin..... jos ei kuitenkaan "kanttia" sanoo suoraan, mistä nyt sitten loukkaantuminen....., voi hyvää päivää

      pikkusieluset kun, voi, voi, nyyh, nyyh ("mua" on loukattu )

    • huomionhakua

      yksinäiset ihmiset, jotka ei työelämässä, tms. ole mitenkään mukana, eivätkä voi vaikuttaa mihinkään asioihin, niin se "suuri vaikutus"..... on ainoastaan olla vastaamatta puheluihin.....


      (saada huomio)

    • nallikallio

      Vastaamattomuuskin on vastaus. Et ole vastauksen arvoinen.

      • Stranded85

        Siltähän se tuntuu. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin poistua, unohtaa ja mennä eteenpäin.


    • oikeutettua

      henkistä väkivaltaa.

      jos ei kuitenkaan "kantti kestä" sanoa..... (ei ilmeisestikään "oikeutettua"??)

    • Osittain joo.
      Entinen hyvä ystävä rupes jättämään vastaamatta viesteihin yms 2 viikkoa.
      Toki ymmärtää että hänellä oli kiire mutta kai jossain välissä kerkeisi vastaamaan edes muutaman sanan juu tai ei.
      Tuon jälkeen välit ei ollu enää entisensä.
      Kauppa se johtui kun asun hänen koti alueella.
      Niin ei tarvi enää huomioda täältäpäin olevia.

      • Stranded85

        Ikävä kuulla. Omalla kohdalla kyse oli useista kuukausista. Tyhmä ku en ymmärtänyt aiemmin luovuttaa, mutta kai sitä oll vakea hyväksyä yli 15 vuoden ystävyyden jälkeen.


      • Stranded85 kirjoitti:

        Ikävä kuulla. Omalla kohdalla kyse oli useista kuukausista. Tyhmä ku en ymmärtänyt aiemmin luovuttaa, mutta kai sitä oll vakea hyväksyä yli 15 vuoden ystävyyden jälkeen.

        Jossain vaiheessa se on hyvä tajuta luovuttaa.
        Jos ei henkilöstä ala enää kuulumaan samaan tahtiin kuin ennen.
        (Näköjään automaattinen kirjoitus pistää virheitä tekstiin.)


    • viranomainen

      kaikki eivät yksinkertaisesti pysty mihinkään ystävyyssuhteeseen, ja jos ei:

      olettaisin syy on: kateus (jostakin), tai mahdollisesti henkilön oma tyytymättömyys elämäänsä, - erityisestikin jos on yksinäinen henkilö, eikä omassa elämässä mitään kerrottavaa....,

      ainoa omainen = viranomainen

    • Narumyyjä

      Kertoo pelkuruudesta olla vastaamatta.

    • sanottua

      vastaamattomuus kertoo, että henkilöä itseänsä vaivaa jokin asia, josta ei voikaan syyttää soittajaa:) !

      • tahtootietää

        Kuten esimekiksi?


    • pikkusieluista

      jos olisi TODELLISTA sanottavaa (huomautettavaa??) soittajalle, niin: miksi ei sano ??

      miksi ei pysty sanoon ???? kantti kestä ???

      lapsellista käyttäytymistä !
      - mulle ainakin tapahtui yksi Hyvä asia, josta kerroin, niin: "ystävä" ei sen jälkeen vastannu puhelimeen:)
      Kateus.

      • Stranded85

        Samaan johtopäätökseen olen tullut oman tapaukseni kohdalla. Tahallaan olen heittänyt sen jälkeen bensaa liekkeihin hehkuttamalla omia asioitani, ja onhan se jo selvää että tätä "kaveria" ottaa pannuun :) Sitä saa mitä tilaa...


    • Selvittäisinkyllä

      Kyllä! Nähtäessä voisin kysyä syytä.

    • nähtäessä

      yhtä hyvinhän sitten voisi vastata puhelimeen, kun: "nähtäessä voisin kysyä"

    • Hbnv

      Mulla on kaveri joka vastaa lähes vain niihin soittoihin tai viesteihin, joista tietää saavansa rahaa.

      Koska en ole velkaa hänelle, hän ei vastaa yleensä.

      Totta kai se turhauttaa ja aiheuttaa etääntymistä. Asiaan on kuitenkin jo tottunut.

    • EnOleLehtimyyjä

      En loukkaantuisi, mutta kenties huolestuisin - riippuen siitä, onko vastaamattomalla perhettä tai läheisiä, jotka hänestä tarvittaessa huolen pitäisivät.

    • Loppu

      Olen jo tottunut . Yksi entinen ystävä ei vastaa ei soita . Mutta en enään pidä yhteyttä sinne päin yhtään . On sairas ihminen . Mutta toisille kyllä vastaa ja soittaa . Ehtii jopa tapaamaan . Minkäs teet ...... oma valinta .

      • Mikäänystäväoo

        Miten tuollaiseen tottuu. Ilkeää käytöstä. Eipä ole ystävä tuommonen!


      • Miksietkysy

        Kysy siltä miksi tekee noin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe