Loukkaannutteko jos ystävä ei vastaa viesteihin tai soittoihin?
Yhteydenpidon vaikeus
27
85
Vastaukset
- suuttumaton
En. Koska vastaamattomuus tapahtuu vain kerran. En suutu mutta en enää ota millään tavoin yhteyttä.
- näio
juuri näin. tuttuja menee ja tuttuja tulee.
- viestitpoistetaan
En, enkä vasta tuntemattomiin numeroihin enkä tuntemattomien viesteihin.
- saatanankyssär
Vittuako täällä kyselet tyhjänpäiväciä?
- sinnyx
En loukkaannu. Vastaavat ajallaan ja jos eivät vastaa, niin aina voi olla itse aktiivinen, tosin luonnostaanhan se yhteydenpito hiipuu jos toinen osapuoli ei pidä yhteyttä.
- juntitjuntteja
en suutu, eihän aina voi syystä, ja syystä....vastata puheluihin, vaan: hyviin käytöstapoihin kuuluisi kylläkin soittaa takaisinpäin.
mut juntit saa jäädä ! - herkkänahkaisia
-tyhmää kylläkin olla vastaamatta puheluihin..... jos ei kuitenkaan "kanttia" sanoo suoraan, mistä nyt sitten loukkaantuminen....., voi hyvää päivää
pikkusieluset kun, voi, voi, nyyh, nyyh ("mua" on loukattu ) - huomionhakua
yksinäiset ihmiset, jotka ei työelämässä, tms. ole mitenkään mukana, eivätkä voi vaikuttaa mihinkään asioihin, niin se "suuri vaikutus"..... on ainoastaan olla vastaamatta puheluihin.....
(saada huomio) - nallikallio
Vastaamattomuuskin on vastaus. Et ole vastauksen arvoinen.
- Stranded85
Siltähän se tuntuu. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin poistua, unohtaa ja mennä eteenpäin.
- oikeutettua
henkistä väkivaltaa.
jos ei kuitenkaan "kantti kestä" sanoa..... (ei ilmeisestikään "oikeutettua"??) Osittain joo.
Entinen hyvä ystävä rupes jättämään vastaamatta viesteihin yms 2 viikkoa.
Toki ymmärtää että hänellä oli kiire mutta kai jossain välissä kerkeisi vastaamaan edes muutaman sanan juu tai ei.
Tuon jälkeen välit ei ollu enää entisensä.
Kauppa se johtui kun asun hänen koti alueella.
Niin ei tarvi enää huomioda täältäpäin olevia.- Stranded85
Ikävä kuulla. Omalla kohdalla kyse oli useista kuukausista. Tyhmä ku en ymmärtänyt aiemmin luovuttaa, mutta kai sitä oll vakea hyväksyä yli 15 vuoden ystävyyden jälkeen.
Stranded85 kirjoitti:
Ikävä kuulla. Omalla kohdalla kyse oli useista kuukausista. Tyhmä ku en ymmärtänyt aiemmin luovuttaa, mutta kai sitä oll vakea hyväksyä yli 15 vuoden ystävyyden jälkeen.
Jossain vaiheessa se on hyvä tajuta luovuttaa.
Jos ei henkilöstä ala enää kuulumaan samaan tahtiin kuin ennen.
(Näköjään automaattinen kirjoitus pistää virheitä tekstiin.)
- viranomainen
kaikki eivät yksinkertaisesti pysty mihinkään ystävyyssuhteeseen, ja jos ei:
olettaisin syy on: kateus (jostakin), tai mahdollisesti henkilön oma tyytymättömyys elämäänsä, - erityisestikin jos on yksinäinen henkilö, eikä omassa elämässä mitään kerrottavaa....,
ainoa omainen = viranomainen - Narumyyjä
Kertoo pelkuruudesta olla vastaamatta.
- sanottua
vastaamattomuus kertoo, että henkilöä itseänsä vaivaa jokin asia, josta ei voikaan syyttää soittajaa:) !
- tahtootietää
Kuten esimekiksi?
- pikkusieluista
jos olisi TODELLISTA sanottavaa (huomautettavaa??) soittajalle, niin: miksi ei sano ??
miksi ei pysty sanoon ???? kantti kestä ???
lapsellista käyttäytymistä !
- mulle ainakin tapahtui yksi Hyvä asia, josta kerroin, niin: "ystävä" ei sen jälkeen vastannu puhelimeen:)
Kateus.- Stranded85
Samaan johtopäätökseen olen tullut oman tapaukseni kohdalla. Tahallaan olen heittänyt sen jälkeen bensaa liekkeihin hehkuttamalla omia asioitani, ja onhan se jo selvää että tätä "kaveria" ottaa pannuun :) Sitä saa mitä tilaa...
- Selvittäisinkyllä
Kyllä! Nähtäessä voisin kysyä syytä.
- nähtäessä
yhtä hyvinhän sitten voisi vastata puhelimeen, kun: "nähtäessä voisin kysyä"
- Hbnv
Mulla on kaveri joka vastaa lähes vain niihin soittoihin tai viesteihin, joista tietää saavansa rahaa.
Koska en ole velkaa hänelle, hän ei vastaa yleensä.
Totta kai se turhauttaa ja aiheuttaa etääntymistä. Asiaan on kuitenkin jo tottunut. - EnOleLehtimyyjä
En loukkaantuisi, mutta kenties huolestuisin - riippuen siitä, onko vastaamattomalla perhettä tai läheisiä, jotka hänestä tarvittaessa huolen pitäisivät.
- Loppu
Olen jo tottunut . Yksi entinen ystävä ei vastaa ei soita . Mutta en enään pidä yhteyttä sinne päin yhtään . On sairas ihminen . Mutta toisille kyllä vastaa ja soittaa . Ehtii jopa tapaamaan . Minkäs teet ...... oma valinta .
- Mikäänystäväoo
Miten tuollaiseen tottuu. Ilkeää käytöstä. Eipä ole ystävä tuommonen!
- Miksietkysy
Kysy siltä miksi tekee noin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872