Seksi muiden kanssa juuri ennen suhteen alkua

goooods

Ollaan seurusteltu nyt jotain 3 kuukautta. Joskus vielä tapailuvaiheessa ennen kuin olimme sopineet varsinaisesta seurustelusta, mutta jolloin olimme jo kuitenkin todella paljon tekemisissä, nykyinen tyttöystäväni oli yötä erään toisen tyypin luona. Tuona kyseisenä iltanakin olimme todella paljon yhteydessä. Illan kulusta ja viesteistä kuitenkin aloin epäileen, että yöpyminen ei ollut pelkkä kaverillinen yöpyminen. Hän vakuutteli silloin, että mitään ei ollut tapahtunut ja että voin olla huoletta. Häntä myös ärsytti se, että en luottanut häneen. Olimme tuolloin myös sopineet jo aiemmin, että hän tulee seuraavana päivänä pidemmäksi aikaa mun luo. Painoin silloin ajatukseni alas ja ajattelin, että ihastus ja rakkaus sai mut ajattelemaan pahinta. Juttelimme asian läpi ja annoin olla. Tapahtuma unohtui ja jäi pois.

Nyt viikonloppuna sitten tyttöystävä halusi puhdistaa omaatuntoaan ja kertoi, että tuona kyseisenä viikonloppuna asiat ei ihan mennytkään niin kuin hän oli sanonut vaan niinkuin olin epäillyt ja pelännyt. Yritin olla asiassa fiksu ja ajatella, että menneet on menneitä ja että emmehän me edes virallisesti seurustelleet silloin. Asia aaltoili mielessäni. Välillä sitä en edes miettinyt ja jos se oli mielessä niin pystyin suhtautuun siihen neutraalisti ja jollai tapaa hyväksyvästi. Välillä sitten taas se oli mielessä todella vahvasti ja aiheuttaa suurta pettymystä ja jotain inhon tapaista tyttöystävääni kohtaan. Ollaan juteltu asiasta tyttöystävän kanssa muutamia kertoja. Hän vakuuttelee, että tuon tapauksen jälkeen ei tapahtunut enää mitään ja ettei hän enää tekisi niin. Ja uskon häntä. En epäile, että hän vielä menisi mitään tuollaista tekemään. Silti tuo tapaus häiritsee mielessä välillä tosi paljonkin. Miten tässä pitäisi edetä?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopeutumista

      Kysy häneltä kuinka hän hyvittää sinulle valehtelun? Itse tapahtunutta ei saa muutettua muuksi joten sen kanssa pitää elää. Jos hänen mielestään ei ole tarvetta millekään hyvitykselle, kertoo se, että hän aikoo edelleen antaa muillekin mahdollisuuden.

      • vähänesimtack

        Ja mitenkähän sinä -sopeutumista- hyvittäisit kyseisen valehtelun?
        Pitääkö naisen antaa pimpsaa nyt vaikka viis kertaa päivässä jos ap niin haluaa?
        Vai pitääkö sen suostua esim. seksissä johonkin sellaiseen hommaan josta se itse ei tykkää ja jota se ei haluu?
        Vai maksaako se aloittajalle tonnin tai kaksi vai kymppitonnin rahassa siitä että ap unohtaa jutun?
        Tekeekö nainen kuukauden ajan kaikki kotityöt, vai miten sä aattelit, että asia on hyvitetty?


      • se.kyky

        Mielikuvitusta puuttuu, jos ei itse keksi. Sanat eli anteeksipyyntö kuitenkin on niin halpaa, etten itse sellaista pelkästään noteeraa.


    • Toteanpahanvain

      Kannattaa varmaan todeta kumppanille, ettei jatkossa pysty täysin luottamaan toiseen, koska tietää hänen pystyvän valehteluun. Niinhän asia onkin.. Aika näyttää palautuuko täydellinen luottamus toiseen.

    • Naseva_nisäkäs

      Se noiden miesten kanssa kuten leipomisesssa, suolaa ja sokeria pitäis olla tasapainossa. Jos toista lisää niin toistakin pitää lisätä.

      • seOlisilloin

        Vuosia sitten itselläni oli samanlainen tilanne. Seurustelimme noin 3 kk, kun mies sanoi että hänellä on vähän huono omatunto ja hän haluaa kertoa minulle ettei ole ollut täysin rehellinen. Aloittaessaan seurustelun kanssani, hän oli kuukautta myöhemmin tutustunut ravintolassa yksinhuoltajanaiseen. Koska heillä oli sama harvinainen uskonto, mies oli lupautunut järjestämään lapselle uskonnonopetuksen. Ravintolasta oli päädytty "keskustelemaan "naisen kotiin ja siitä sitten oli asiat edenneet rakasteluun. Mies kertoi asian hymyillen kuin siinä ei olisi mitään ollut. Oli helpottanut kun oli kertonut asian julki. Kuukauden asia oli mielessäni, sitten tein ratkaisuni. Ero. En pystynyt luottamaan häneen enää, eikä tehtyä ei saanut enää tekemättömäksi .


    • pienetasiatsenvoirikkoa

      Jos ei voi luottaa toiseen, niin se vain syö suhdetta jatkuvasti ja sua itseäsi myös. Oman itsensä vuoksi ei kannata jäädä suhteeseen, jos joutuu kyseenalaistamaan luottamustaan toista osapuolta kohtaan jatkuvasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe