puuttuu USKO. On vain uskonnollisia, eli niistä puutuu se kaikille hyväksi USKO, ja sen mukaisesti elämisen, puhumisen ja toimimisen / vaikuttamisen mahdollisuus. Kukin voi uskoa vain OMA puolueellisella tavalla. Josta kaikki tämä ristiriitaissesti ja sekasortoisesti eläminen, toimiminen ja vaikuttaminen johtuu, tämä joista tulee näin valtavasti näitä SYYSTÄ (kaikki vääryys ja pahuus). Laillsen, Totuuteen perusuvan Oikeiden mukaisuuden VASTAISUUDESTA / Laittomuudesta pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ja sodiksi, ym. hirvttävyyksiksi tuomioksi seuraamuksia!
Tästä hirvittävästä sekasortoisuudesta ja RISTI riitaisuudesta HERÄTYKSEKSI, muistuttaen ja valistaen.
PUOLUSTAJA / PYHÄHENKI, joka = Totuudenhenki.
Yleistä uskonnoissa on se ettää, niistä...
3
<50
Vastaukset
- Jeesus-on-Jumalan-Poika
VesaNasareth
30.3.2019 19:35
rappeutumista, koska he poistivat kaikki viittaukset Jeesukseen parlamentin rukouksissa.
https://barenakedislam.com/2019/03/30/newly-sharia-compliant-new-zealand-bans-any-mention-of-jesus-in-parliamentary-prayers/
Näyttää ihan siltä kuin Uuden Seelanin seurakunissa ja parlamentissa on vain herätys hörhöjä ja nyt taitaa olla turha tehdä mitään - etsimään.vaan
Siitä vaan etsimään, minäitse olen ollut kristinuskossa jo yli20 vuotta, Jumala on, ja antaa uskon sinullekkin jos pyydät sitä Häneltä.
- nää_on_näitä
Uskonnosa ei ole uskoa, uskonto on säädöskokoelma, johin voi uskoa tai olla uskomatta
Usko on ihmisen mielessä, ateistikin uskoo ajattelutapaansa ja voi kirjoittaa sen säädöskokoelmaksi.
esim. katu on väylä jostakin jonnekin se ei VIE ketään minnekkään, ihminen menee tai on paikoillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984