puuttuu USKO. On vain uskonnollisia, eli niistä puutuu se kaikille hyväksi USKO, ja sen mukaisesti elämisen, puhumisen ja toimimisen / vaikuttamisen mahdollisuus. Kukin voi uskoa vain OMA puolueellisella tavalla. Josta kaikki tämä ristiriitaissesti ja sekasortoisesti eläminen, toimiminen ja vaikuttaminen johtuu, tämä joista tulee näin valtavasti näitä SYYSTÄ (kaikki vääryys ja pahuus). Laillsen, Totuuteen perusuvan Oikeiden mukaisuuden VASTAISUUDESTA / Laittomuudesta pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ja sodiksi, ym. hirvttävyyksiksi tuomioksi seuraamuksia!
Tästä hirvittävästä sekasortoisuudesta ja RISTI riitaisuudesta HERÄTYKSEKSI, muistuttaen ja valistaen.
PUOLUSTAJA / PYHÄHENKI, joka = Totuudenhenki.
Yleistä uskonnoissa on se ettää, niistä...
3
76
Vastaukset
- Jeesus-on-Jumalan-Poika
VesaNasareth
30.3.2019 19:35
rappeutumista, koska he poistivat kaikki viittaukset Jeesukseen parlamentin rukouksissa.
https://barenakedislam.com/2019/03/30/newly-sharia-compliant-new-zealand-bans-any-mention-of-jesus-in-parliamentary-prayers/
Näyttää ihan siltä kuin Uuden Seelanin seurakunissa ja parlamentissa on vain herätys hörhöjä ja nyt taitaa olla turha tehdä mitään - etsimään.vaan
Siitä vaan etsimään, minäitse olen ollut kristinuskossa jo yli20 vuotta, Jumala on, ja antaa uskon sinullekkin jos pyydät sitä Häneltä.
- nää_on_näitä
Uskonnosa ei ole uskoa, uskonto on säädöskokoelma, johin voi uskoa tai olla uskomatta
Usko on ihmisen mielessä, ateistikin uskoo ajattelutapaansa ja voi kirjoittaa sen säädöskokoelmaksi.
esim. katu on väylä jostakin jonnekin se ei VIE ketään minnekkään, ihminen menee tai on paikoillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319