Miksi feministit hyväksyvät islaminuskon

kennelinpitäjäKKK

Tässä muutamia totuuksia Koraanista


• Koraanin sallii lapsivaimon seksuaalisen hyväksikäytön,
• Koraanin salli vaimon lyömisen
• Koraanin mukaan naisen todistuksen arvo oikeudessa on puolet miehen todistuksesta,
• Koraanissa vaaditaan kuolemantuomiota islaminuskosta eroavalle.

naisen asemasta islamilaisessa kulttuurissa sunnalaisittain
suora lainaus
”Tärkein asia, jonka nainen tuo mukanaan avioliittoon, sijaitsee hänen jalkojensa välissä ”(Bukharin hadith 62:81).

Eihän tallaista voi hyväksyä ellei ole demareiden, vasemmistoliiton tai vihreiden kannattJA TAI KUULU sUOMEN nAISUNIONIIN

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristityilleNaisille

      Lisäksi koraani hyväksyy jalkavaimon eli naisorjan ottamisen, jos hän ei ole muslimi!

    • erkkopersitila

      Tämä femistien suhde islamiin on jotenkin kieroutunut ,ilmeisesti sodomiaa mukana kuten usein lesboilla ns. niitti ja telak. näitähän on nyt paljon tapetilla ja sitten uutena nämä feministit mille on epäselvää kokonaan mitä sukupuolta ovat ennen sanottiin jotta sekaisin nyt on MUU sukupuoli tullut nämähän on saatanasta kuten tiedetään ja taiteessa tunnetaan . Saatana on saanut suuren vallan kirkossa sodomiittien näköisiä kirkonaisia on tämän töstää julkisuudeessa teologian opiskelit valitaan ilmeisesti piritismi istunnoissa ja jälki näkyy .Outoa että uusfemisteissä on tämä mieltymys alistamiseen ja väkivaltaan kuin saatanan oloisten kanssa vehtaamiseen ja kristinuskon vihollisten palvontaan ,ilmeisesti jonkinlainen joukkopsykoosi on syntynyt vihasta koska tasa-arvoa he tuntuvat vihaavan eniten.

    • Yyhhnn

      Alkaa totuus paljastua. Jo oli aikakin, huooooh

    • vinkukaulalle

      Ketkä feministit ja missä hyväksyvät islaminuskon ja millä tavalla?

      Mitä tarkoitat islaminuskon hyväksymisellä?

      • feministinen.tulevaisuus

        Niinhän ne tekevät. NaisUnioni:

        "Me välitämme: korotetaan pakolaiskiintiö nyt!"

        Feministinen puolue on samoilla linjoilla:

        "Feministinen puolue peruisi useita maahanmuuttoa ja turvapaikanhakijoita koskevia lainsäädännön kiristyksiä, lisäisi vapaata liikkuvuutta ja nostaisi kiintiöpakolaisten määrää tuhansilla"


      • sallantauti
        feministinen.tulevaisuus kirjoitti:

        Niinhän ne tekevät. NaisUnioni:

        "Me välitämme: korotetaan pakolaiskiintiö nyt!"

        Feministinen puolue on samoilla linjoilla:

        "Feministinen puolue peruisi useita maahanmuuttoa ja turvapaikanhakijoita koskevia lainsäädännön kiristyksiä, lisäisi vapaata liikkuvuutta ja nostaisi kiintiöpakolaisten määrää tuhansilla"

        Oletko sä laskenut montako vuotta sinä olet jaksanut ruikuttaa tuota samaa virttä täällä s24:fi- voorumilla? 10? 15?


      • feministinen.tulevaisuus
        sallantauti kirjoitti:

        Oletko sä laskenut montako vuotta sinä olet jaksanut ruikuttaa tuota samaa virttä täällä s24:fi- voorumilla? 10? 15?

        Oliko itse asiaan mitään sanottavaa?


      • sallantauti
        feministinen.tulevaisuus kirjoitti:

        Oliko itse asiaan mitään sanottavaa?

        On vaikka kuinka paljon. Ja sä varmaan jo muistatkin mitä olen tuohon vanhaan lauluun vastannut. Sä voit blärätä muutaman sivun taaksepäin ja etsiä vanhoista keskusteluista.

        Täällä s24:fi voorumin veminismipalstalla on aina jännitävä käydä kurkkaamassa vain mielenkiinnosta josko tänne olisi ilmaantunut jotain virkistävää uutta keskustelua palstan aihepiiristä. Uusia keskustelijoita vaikka. Mutta ei. Täällä on vuodesta toiseen tämä yksi ja sama tyyppi itkemässä samaa dementoitunutta parkua samoilla argumenteilla. Ja sit sillä on toi leppäkerttu ja pari muuta taputtelemassa selkään.

        Ilmaantuukohan tänne koskaan ketään uutta keskustelijaa ja uusia virkistäviä aiheita deminismistä.? Jäämme jännäämään.


      • sallantauti
        sallantauti kirjoitti:

        On vaikka kuinka paljon. Ja sä varmaan jo muistatkin mitä olen tuohon vanhaan lauluun vastannut. Sä voit blärätä muutaman sivun taaksepäin ja etsiä vanhoista keskusteluista.

        Täällä s24:fi voorumin veminismipalstalla on aina jännitävä käydä kurkkaamassa vain mielenkiinnosta josko tänne olisi ilmaantunut jotain virkistävää uutta keskustelua palstan aihepiiristä. Uusia keskustelijoita vaikka. Mutta ei. Täällä on vuodesta toiseen tämä yksi ja sama tyyppi itkemässä samaa dementoitunutta parkua samoilla argumenteilla. Ja sit sillä on toi leppäkerttu ja pari muuta taputtelemassa selkään.

        Ilmaantuukohan tänne koskaan ketään uutta keskustelijaa ja uusia virkistäviä aiheita deminismistä.? Jäämme jännäämään.

        Anteeksi, feminismistä, ei deminismistä.


      • feministinen.tulevaisuus
        sallantauti kirjoitti:

        On vaikka kuinka paljon. Ja sä varmaan jo muistatkin mitä olen tuohon vanhaan lauluun vastannut. Sä voit blärätä muutaman sivun taaksepäin ja etsiä vanhoista keskusteluista.

        Täällä s24:fi voorumin veminismipalstalla on aina jännitävä käydä kurkkaamassa vain mielenkiinnosta josko tänne olisi ilmaantunut jotain virkistävää uutta keskustelua palstan aihepiiristä. Uusia keskustelijoita vaikka. Mutta ei. Täällä on vuodesta toiseen tämä yksi ja sama tyyppi itkemässä samaa dementoitunutta parkua samoilla argumenteilla. Ja sit sillä on toi leppäkerttu ja pari muuta taputtelemassa selkään.

        Ilmaantuukohan tänne koskaan ketään uutta keskustelijaa ja uusia virkistäviä aiheita deminismistä.? Jäämme jännäämään.

        Mutta et kuitenkaan sanonut.

        Siis mitään siitä, miksi feministit lähes yhtenä rintamana vaativat pakolaismäärien lisäystä, eivät ainoastaan hyväksy sitä. Ja siitä, miten asia liittyy naisen aseman parantamiseen, kun tulijat tunnetusti ovat miehiä.

        Onko vaikea aihe?


      • näytämeille
        sallantauti kirjoitti:

        On vaikka kuinka paljon. Ja sä varmaan jo muistatkin mitä olen tuohon vanhaan lauluun vastannut. Sä voit blärätä muutaman sivun taaksepäin ja etsiä vanhoista keskusteluista.

        Täällä s24:fi voorumin veminismipalstalla on aina jännitävä käydä kurkkaamassa vain mielenkiinnosta josko tänne olisi ilmaantunut jotain virkistävää uutta keskustelua palstan aihepiiristä. Uusia keskustelijoita vaikka. Mutta ei. Täällä on vuodesta toiseen tämä yksi ja sama tyyppi itkemässä samaa dementoitunutta parkua samoilla argumenteilla. Ja sit sillä on toi leppäkerttu ja pari muuta taputtelemassa selkään.

        Ilmaantuukohan tänne koskaan ketään uutta keskustelijaa ja uusia virkistäviä aiheita deminismistä.? Jäämme jännäämään.

        Mikset itse aloita, jos kaipaat jotain uutta? Johtuuko se ehkä siitä, että feminismistä on hankalaa löytää mitään positiivista, uutta ja raikasta sanottavaa?


      • sallantauti
        feministinen.tulevaisuus kirjoitti:

        Mutta et kuitenkaan sanonut.

        Siis mitään siitä, miksi feministit lähes yhtenä rintamana vaativat pakolaismäärien lisäystä, eivät ainoastaan hyväksy sitä. Ja siitä, miten asia liittyy naisen aseman parantamiseen, kun tulijat tunnetusti ovat miehiä.

        Onko vaikea aihe?

        Miksi sinulle pitää puolen vuoden välein käydä jankuttamassa täällä samat asiat uudelleen ja uudelleen? Ja kun sinulle vastaa perusteellisesti ja pitkän kaavan mukaan, et huomaa sitä ollenkaan, sivuutat vastauksen kokonaan ja jatkat sitten siitä mihin jäit jankutustasi.

        Oot sä kyllä sellainen epeli.

        Naisasialiitto Unioni edustaa vain Naisasialiitto Unionia, ei feministejä yleisesti ottaen. Onko tämä asia vieläkin vaikea sisäistää?


      • feminismin.ydin
        sallantauti kirjoitti:

        Miksi sinulle pitää puolen vuoden välein käydä jankuttamassa täällä samat asiat uudelleen ja uudelleen? Ja kun sinulle vastaa perusteellisesti ja pitkän kaavan mukaan, et huomaa sitä ollenkaan, sivuutat vastauksen kokonaan ja jatkat sitten siitä mihin jäit jankutustasi.

        Oot sä kyllä sellainen epeli.

        Naisasialiitto Unioni edustaa vain Naisasialiitto Unionia, ei feministejä yleisesti ottaen. Onko tämä asia vieläkin vaikea sisäistää?

        Olihan siinä vielä teidän puolueennekin. Korkeintaan muutama harhaantunut sisar jää enää ulkopuolelle. Ne hoidellaan sitten, kun feminismi pääsee valtaan.


      • feministinen.tulevaisuus
        sallantauti kirjoitti:

        Miksi sinulle pitää puolen vuoden välein käydä jankuttamassa täällä samat asiat uudelleen ja uudelleen? Ja kun sinulle vastaa perusteellisesti ja pitkän kaavan mukaan, et huomaa sitä ollenkaan, sivuutat vastauksen kokonaan ja jatkat sitten siitä mihin jäit jankutustasi.

        Oot sä kyllä sellainen epeli.

        Naisasialiitto Unioni edustaa vain Naisasialiitto Unionia, ei feministejä yleisesti ottaen. Onko tämä asia vieläkin vaikea sisäistää?

        Joo tiedätään. Unioni ei edusta kaikkia feministejä.

        Mutta edustaa kuitenkin, halusitte tai ette. Mitäs olette hiljaa kusi sukassa ja annatte Unionin julistaa.


      • hitler.kaputt
        sallantauti kirjoitti:

        Miksi sinulle pitää puolen vuoden välein käydä jankuttamassa täällä samat asiat uudelleen ja uudelleen? Ja kun sinulle vastaa perusteellisesti ja pitkän kaavan mukaan, et huomaa sitä ollenkaan, sivuutat vastauksen kokonaan ja jatkat sitten siitä mihin jäit jankutustasi.

        Oot sä kyllä sellainen epeli.

        Naisasialiitto Unioni edustaa vain Naisasialiitto Unionia, ei feministejä yleisesti ottaen. Onko tämä asia vieläkin vaikea sisäistää?

        Naisasialiitto Unioni edustaa vain Naisasialiitto Unionia...

        Kun urheat liittoutuneet lähtivät tappamaan natseja, tapettiin ihan kaikki vastaantulevat natsit. Ei vain niitä, jotka kuuluivat puolueeseen (vertaa: unioniin).

        Kas tyttö hyvä, et sinä itse määrittele, mikä olet. Me päätämme sen. Sinä olet univormusi valinnut ja se, ettet kuulu kovimpaan SS:ään ei sinua auta.


      • huokausten.hyminää
        feminismin.ydin kirjoitti:

        Olihan siinä vielä teidän puolueennekin. Korkeintaan muutama harhaantunut sisar jää enää ulkopuolelle. Ne hoidellaan sitten, kun feminismi pääsee valtaan.

        "Olihan siinä vielä teidän puolueennekin. "

        Sä luulet että kaikki feministit kuuluvat siis feministiseen puolueeseen? Hihihihi hehehehe hihihi.

        Tuollainen on se maailmankuva jossa sinä rassukka elät. Että jos on olemassa feministinen puolue, kaikkien feministien on kuuluttava siihen ja se edustaa kaikkien feministien käsityksiä. Kyllä on niin älyllistä ajatuksen virtaa että.

        Entä eläinoikeuspuolue? Uskot varmaankin että kaikkien eläinten oikeukeuksia puolustavien on kuuluttava eläinoikeuspuolueeseen? Ja jokaisen joka väittää pitävänsä eläinten oikeuksia tärkeinä on jaettava jonkun hiton Saana- Maria Majatien ääriajattelut eläinten oikeuksista.

        Voi jessus sentään sun kanssas.


      • feminismin.ydin
        huokausten.hyminää kirjoitti:

        "Olihan siinä vielä teidän puolueennekin. "

        Sä luulet että kaikki feministit kuuluvat siis feministiseen puolueeseen? Hihihihi hehehehe hihihi.

        Tuollainen on se maailmankuva jossa sinä rassukka elät. Että jos on olemassa feministinen puolue, kaikkien feministien on kuuluttava siihen ja se edustaa kaikkien feministien käsityksiä. Kyllä on niin älyllistä ajatuksen virtaa että.

        Entä eläinoikeuspuolue? Uskot varmaankin että kaikkien eläinten oikeukeuksia puolustavien on kuuluttava eläinoikeuspuolueeseen? Ja jokaisen joka väittää pitävänsä eläinten oikeuksia tärkeinä on jaettava jonkun hiton Saana- Maria Majatien ääriajattelut eläinten oikeuksista.

        Voi jessus sentään sun kanssas.

        Ymmärrän hyvin, ettei kaltaisesi yksilön tarvitse kuulua sen enempää Unioniin kuin Feministiseen puolueeseenkaan.

        Kai sinä kuitenkin feministinä kannatat niiden edustamia arvoja?
        Etkö?
        Miksi sitten olet feministi?


      • feminazi
        hitler.kaputt kirjoitti:

        Naisasialiitto Unioni edustaa vain Naisasialiitto Unionia...

        Kun urheat liittoutuneet lähtivät tappamaan natseja, tapettiin ihan kaikki vastaantulevat natsit. Ei vain niitä, jotka kuuluivat puolueeseen (vertaa: unioniin).

        Kas tyttö hyvä, et sinä itse määrittele, mikä olet. Me päätämme sen. Sinä olet univormusi valinnut ja se, ettet kuulu kovimpaan SS:ään ei sinua auta.

        "Kun urheat liittoutuneet lähtivät tappamaan natseja, tapettiin ihan kaikki vastaantulevat natsit. Ei vain niitä, jotka kuuluivat puolueeseen (vertaa: unioniin).

        Kas tyttö hyvä, et sinä itse määrittele, mikä olet. Me päätämme sen. Sinä olet univormusi valinnut ja se, ettet kuulu kovimpaan SS:ään ei sinua auta."

        ...

        Kun nyt olet päässyt tuohon tappamisen makuun, niin lähdetäänpäs sitten alusta:

        AAAA: Naisasialiitto Unioni ei ole puolue. Naisasialiitto Unioni on vuonna 1892 perustettu, poliittisesti sitoutumaton järjestö. Poliittinen puolue ei voi olla poliittisesti sitoutumaton. Järjestö ei ole puolue. Naisasialiitto Unioni ei edusta likimainkaan kaikkia feministejä, eikä näin ole minkään muunkaan feminismin nimissä toimivat instituution - edes sen feministisen puolueen - laita.

        Feminismi ei ole kenenkään omistuksessa oleva nmitys. Kuka tahansa joka kokee olevansa feministi, ja itse itsensä sellaiseksi määrittelee, on feministi. Siihen ei sen kummempia tarvita.

        Ymmärrätkö tämän?

        BEEE: NSDAP oli 1933- 1945 vaikuttanut Aadolfin ihmiskunnan tuhoksi juonittelema puolue johon kuuluvia kutsuttiin natseiksi. Muita ei kutsuttu natseiksi.

        CEEE: Katsoppas sellainen dokumenttielokuvasarja kuin EUROPA THE LAST BATTLE joka on nähtävillä Youtubessa. Se on 10 osainen n. 2 tunnin pituisista pätkistä koostuva pitkä ja perusteellinen selvitys toisen maailmansodan aikaisista tapahtumista ja siihen liittyvistä avoimista kysymyksistä joita ei ole tähän mennessä saanut ääneen kysyä. Se antaa vähän laajempaa perspektiiviä esimerkiksi natsismiin. Itse en tunnustaudu natsiksi, mutta jos joku minua feministinä kutsuisi feminatsiksi, se ei loukkaisi minua ollenkaan niin paljoa kuin luulet.

        =)


      • kaikkimeollaan
        feminazi kirjoitti:

        "Kun urheat liittoutuneet lähtivät tappamaan natseja, tapettiin ihan kaikki vastaantulevat natsit. Ei vain niitä, jotka kuuluivat puolueeseen (vertaa: unioniin).

        Kas tyttö hyvä, et sinä itse määrittele, mikä olet. Me päätämme sen. Sinä olet univormusi valinnut ja se, ettet kuulu kovimpaan SS:ään ei sinua auta."

        ...

        Kun nyt olet päässyt tuohon tappamisen makuun, niin lähdetäänpäs sitten alusta:

        AAAA: Naisasialiitto Unioni ei ole puolue. Naisasialiitto Unioni on vuonna 1892 perustettu, poliittisesti sitoutumaton järjestö. Poliittinen puolue ei voi olla poliittisesti sitoutumaton. Järjestö ei ole puolue. Naisasialiitto Unioni ei edusta likimainkaan kaikkia feministejä, eikä näin ole minkään muunkaan feminismin nimissä toimivat instituution - edes sen feministisen puolueen - laita.

        Feminismi ei ole kenenkään omistuksessa oleva nmitys. Kuka tahansa joka kokee olevansa feministi, ja itse itsensä sellaiseksi määrittelee, on feministi. Siihen ei sen kummempia tarvita.

        Ymmärrätkö tämän?

        BEEE: NSDAP oli 1933- 1945 vaikuttanut Aadolfin ihmiskunnan tuhoksi juonittelema puolue johon kuuluvia kutsuttiin natseiksi. Muita ei kutsuttu natseiksi.

        CEEE: Katsoppas sellainen dokumenttielokuvasarja kuin EUROPA THE LAST BATTLE joka on nähtävillä Youtubessa. Se on 10 osainen n. 2 tunnin pituisista pätkistä koostuva pitkä ja perusteellinen selvitys toisen maailmansodan aikaisista tapahtumista ja siihen liittyvistä avoimista kysymyksistä joita ei ole tähän mennessä saanut ääneen kysyä. Se antaa vähän laajempaa perspektiiviä esimerkiksi natsismiin. Itse en tunnustaudu natsiksi, mutta jos joku minua feministinä kutsuisi feminatsiksi, se ei loukkaisi minua ollenkaan niin paljoa kuin luulet.

        =)

        "Kuka tahansa joka kokee olevansa feministi, ja itse itsensä sellaiseksi määrittelee, on feministi."

        Siis myös sovinisti on feministi, jos hän kokee olevansa sellainen.


      • feminazi
        hitler.kaputt kirjoitti:

        Naisasialiitto Unioni edustaa vain Naisasialiitto Unionia...

        Kun urheat liittoutuneet lähtivät tappamaan natseja, tapettiin ihan kaikki vastaantulevat natsit. Ei vain niitä, jotka kuuluivat puolueeseen (vertaa: unioniin).

        Kas tyttö hyvä, et sinä itse määrittele, mikä olet. Me päätämme sen. Sinä olet univormusi valinnut ja se, ettet kuulu kovimpaan SS:ään ei sinua auta.

        "Kas tyttö hyvä, et sinä itse määrittele, mikä olet. Me päätämme sen. "

        Ketkä "me"?


      • hitler.kaputt
        feminazi kirjoitti:

        "Kas tyttö hyvä, et sinä itse määrittele, mikä olet. Me päätämme sen. "

        Ketkä "me"?

        Me muut. Sinä voit määritellä olevasi vaikka Kongon Prinssieversti, me päätämme, oletko sitä oikeasti.


      • feminazi
        hitler.kaputt kirjoitti:

        Me muut. Sinä voit määritellä olevasi vaikka Kongon Prinssieversti, me päätämme, oletko sitä oikeasti.

        Kyllä juu ja sinä voit tietysti älyllisesti perusteltujen argumenttiesi puutteessa määritellä mitä tahansa ja keitä ihmisiä tahansa, ihan miten tahansa.

        Ilman minkäänlaista järjen häivää saati loogista perustetta. Täysin pelkän _fiiliksen_ perusteella ilman rationaalisen ajattelun kykyä, loogista päättelyä ja sen sellaisia ominaisuuksia.

        Hienoa. *peukku*


      • feminazi
        feminismin.ydin kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin, ettei kaltaisesi yksilön tarvitse kuulua sen enempää Unioniin kuin Feministiseen puolueeseenkaan.

        Kai sinä kuitenkin feministinä kannatat niiden edustamia arvoja?
        Etkö?
        Miksi sitten olet feministi?

        "Kai sinä kuitenkin feministinä kannatat niiden edustamia arvoja?
        Etkö?
        Miksi sitten olet feministi?"

        Kannatatko itse eläinten rääkkäämistä ja eläimille aiheutettua turhaa kärsimystä jos sen voi välttää?

        Jos et, tarkoittaako tämä sitä että allekirjoitat eläinoikeuspuolueen teesit?


      • feminismin.ydin
        feminazi kirjoitti:

        "Kai sinä kuitenkin feministinä kannatat niiden edustamia arvoja?
        Etkö?
        Miksi sitten olet feministi?"

        Kannatatko itse eläinten rääkkäämistä ja eläimille aiheutettua turhaa kärsimystä jos sen voi välttää?

        Jos et, tarkoittaako tämä sitä että allekirjoitat eläinoikeuspuolueen teesit?

        Minä en ole feministi enkä eläinsuojeluaktivisti. Siksi minun ei tarvitse allekirjoittaa mitään kummankaan osaston periaatteita.

        Sinä sen sijaan olet feministi. Vai oletko sittenkään, kun noin kovasti arvostelet oikeiden feministien toimintaa?


      • hitler.kaputt
        feminazi kirjoitti:

        Kyllä juu ja sinä voit tietysti älyllisesti perusteltujen argumenttiesi puutteessa määritellä mitä tahansa ja keitä ihmisiä tahansa, ihan miten tahansa.

        Ilman minkäänlaista järjen häivää saati loogista perustetta. Täysin pelkän _fiiliksen_ perusteella ilman rationaalisen ajattelun kykyä, loogista päättelyä ja sen sellaisia ominaisuuksia.

        Hienoa. *peukku*

        Miten erotetaan älyllisin perusteluin hyvä feministi ilkeästä huonosta feminististä?

        Minä en siihen kykene, siksi pidän varmuuden vuoksi kaikkia feministejä feminatseina.


      • feminazi
        hitler.kaputt kirjoitti:

        Miten erotetaan älyllisin perusteluin hyvä feministi ilkeästä huonosta feminististä?

        Minä en siihen kykene, siksi pidän varmuuden vuoksi kaikkia feministejä feminatseina.

        "Minä en siihen kykene, siksi pidän varmuuden vuoksi kaikkia feministejä feminatseina"

        Katsoppas sellainen dokumenttielokuvasarja kuin EUROPA THE LAST BATTLE joka on nähtävillä Youtubessa. Se on 10 osainen n. 2 tunnin pituisista pätkistä koostuva pitkä ja perusteellinen selvitys toisen maailmansodan aikaisista tapahtumista ja siihen liittyvistä avoimista kysymyksistä joita ei ole tähän mennessä saanut ääneen kysyä. Se antaa vähän laajempaa perspektiiviä esimerkiksi natsismiin. Itse en tunnustaudu natsiksi, mutta jos joku minua feministinä kutsuisi feminatsiksi, se ei loukkaisi minua ollenkaan niin paljoa kuin luulet.


      • hitler.kaputt
        feminazi kirjoitti:

        "Minä en siihen kykene, siksi pidän varmuuden vuoksi kaikkia feministejä feminatseina"

        Katsoppas sellainen dokumenttielokuvasarja kuin EUROPA THE LAST BATTLE joka on nähtävillä Youtubessa. Se on 10 osainen n. 2 tunnin pituisista pätkistä koostuva pitkä ja perusteellinen selvitys toisen maailmansodan aikaisista tapahtumista ja siihen liittyvistä avoimista kysymyksistä joita ei ole tähän mennessä saanut ääneen kysyä. Se antaa vähän laajempaa perspektiiviä esimerkiksi natsismiin. Itse en tunnustaudu natsiksi, mutta jos joku minua feministinä kutsuisi feminatsiksi, se ei loukkaisi minua ollenkaan niin paljoa kuin luulet.

        Siis yhteensä 20 tuntia? Kiitos ei.

        Tulee noita 2WW -juttuja telkkaristakin ja niitä on mukavampi katsoa.


    • Kyllä feministilläkin voi olla pippeli.

    • naiseteivätvaadi

      Miksi naiset eivät marssi esille ja vaadi ehdottomia rangaistuksia lasten raiskaamisesta? Rangaistusasteikon yläpäähän koskemisella ei ole mitään merkitystä. Pitäisi koventaa niitä pienimpiä mahdollisia rangaistuksia, joita lapseen kajoamisesta saa. Oikeus tuntuu antavan rangaistukset aina asteikon alapäästä.

      • kato.kuka.puhuu

        Anter Yasa: "Muhammedin mielestä naiset olivat älyllisesti vajaita"

        Samoilla linjoilla ovat maahanmuuttokriittisten antifeministien kanssa. Sehän on tieteellisesti toistettu fakta että me naiset olemme älyllisesti vajaita. Vittuako siellä vingutte kun olette täsmälleen samaa mieltä islamistien kanssa. Olette kuin paita ja perse. Ei mitään eroa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15589464/feministin-pahin-painajainen


      • kato.kuka.puhuu
        kato.kuka.puhuu kirjoitti:

        Anter Yasa: "Muhammedin mielestä naiset olivat älyllisesti vajaita"

        Samoilla linjoilla ovat maahanmuuttokriittisten antifeministien kanssa. Sehän on tieteellisesti toistettu fakta että me naiset olemme älyllisesti vajaita. Vittuako siellä vingutte kun olette täsmälleen samaa mieltä islamistien kanssa. Olette kuin paita ja perse. Ei mitään eroa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15589464/feministin-pahin-painajainen

        Kaikki vihervasemmostolaisiksi luokiteltavat feministisiksi määritellyt poliittiset liikkeet ovat hylänneet naiset. Ne ovat vaihtaneet naisasiat LGBT-perseilyn ajamiseksi. Myös poliittisesti sitoutumaton Naisasialiitto Unioni on turhanpäiväinen tyhjänjauhaja. Se voisi lakkauttaa kokonaan. Kukaan ei tee mitään sillä lässytyksellä ja pelleilyllä mikä naisliike tällä hetkellä on joka areenalla.

        Nationalistiset maahanmuuttokriittiset puolueet ovat sovinistisia seksuaalista väkivaltaa harjoittavia, henkisesti epäkypsiä, kotimaisten sex. rikollisten tekosia vähätteleviä naisten nöyryyttäjiä täynnä. Ne käyttävät naisiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa kuin leikkikalua omiin agendoihinsa. Näiden vajaaälyisten iljetysten tulkinnan mukaan nyt on käynnissä avaran luonnon reviirikiista haaremin naaraista. Näillä syöpäläisillä ei ole hajuakaan miten vakavalla asialla perseilevät. He ovat todistaneet kerta toisensa jälkeen uudelleen ja uudelleen että he eivät suhtaudu vakavasti naisiin, eivätkä seksuaaliseen väkivaltaan. Näillä paskakasoilla ole oikeasti mitään käsitystä siitä miten vakava asia seksuaalinen väkivalta on sen kokijalle. Kysymys on vain siitä _kuka_ raiskaa meidän naiset, ovatko ne vieraat vaiko omat.

        En ole todistanut yhdenkään miehen - sen enempää viraskulttuurin edustajan kuin suomalaisenkaan - kykenevän edes puhumaan seksuaalisesta väkivallasta tai naisasioista ilman sitä syöpäistä irvailevaa artoluukkaisvirnettä tyhmällä naamallaan. Seksuaalisessa väkivallassa on miessukupuolen mielestä jotain kertakaikkisen hilpeetä.

        Naisten kiusaaminen lasketaan miehen biologiseksi oikeudeksi ja sen sietäminen naisen biologiseksi velvollisuudeksi.

        Seksuaalinen väkivalta hihityttää suomalaista miestä. Varsinkin toi naisten vingunta, se vasta hihtyttääkin.

        YKSIKÄÄN poliittinnen liike, puolue tai järjestö ei suhtaudu seksuaaliseen väkivaltaan vakavasti. Kaikki pitävät naisia pilkanaan. Naiset hyväksytään jalosti joukkoon mukaan vain jos he vain nauravat mukana kun naisia pilkataan. Yksikään niistä ei koe että naisia pitäisi ihan oikeasti kunnioittaa, eikä vain olla kunnioittavinaan jotta tyhmille naisille tulee hyvä mieli ja pitävät turpansa kiinni.

        Naisten alentaminen, nöyryyttäminen ja nolaaminen sekä fyysinen, sosiaalinen ja verbaalinen raiskaaminen on päivän sana. Kuka ikinä sitä sitten uskaltaakin häpeilemättä harrastaa nostetaan jalustalle sankarina. Ja kun nainen vähän vinkuu, se on mitä parhaita viihdettä. Femakko ottaa kierroksia, kiihottavaa.

        Nainen ei edelleenkään ole muuta kuin miehen leikkikalu. Nationalistisiksi itsensä luokittelevat säälittävät omanarvontunnottomat naispolot änkeävät itseään tämän iljettävän olennon tossun alle hyväksyntää kerjäten. Sillä tavalla varmaan luulevat olevansa turvassa.

        Meillä ei ole yhtään ainutta puoluetta, poliittista liikettä, aktivistiryhmää tai edes kansalaisjärjestöä joka suhtautuisi naisiin ja seksuaaliseen väkivaltaan ja sen uhkaan oikeasti vakavasti.

        Suomi tarvitsisi kiireesti nationalistisen feministipuolueen, joka suhtautuu naiseen, sovinismiin ja seksuaaliseen väkivaltaan oikeasti vakavasti, eikä vain leikisti. Suomalainen valkoinen heteromies on osoittanut olevansa täsmälleen samanlainen kuin mikä tahansa kehitysmaamuslimi. Valkoinen länsimainen heteromies on ytimiään myöten naisia pilkkanaan pitävä sovinisti, seksuaalista väkivaltaa harjoittava pervo joka saa perverssiä tyydytystä itselleen naisten kiusaamisesta. Aivan samanlainen mulkku kuin minkä tahansa vierakulttuurin paskaläjä. Suomipoika vittuilee suomalaiselle naiselle kuin se olisi hänen elämän tarkoituksensa ja sen jälkeen vaatii kunnioitusta itselleen ja käyttää oman perseilynsä aiheuttamia vastareaktioita itsensä uhriuttamiseen. Että kattokaa ku nainen nöyryyttää viatonta suomipoikaa. Sitten viattomasti julistetaan että "emme ole täydellisiä, eikä meidän tarvi olla".

        Suomalainen nainen on tuhoon tuomittu jos emme ala ajamaan omia asioitamme itse. Jos kehitys jatkuu samanlaisena meitä raiskaavat kohta sekä omat että vieraat joukolla. Voitonriemuinen virne rumalla naamalla.


      • antifemakko

        Montako naista ne ovat kivittäneet?

        Sinäkin saat täällä itkupotkuraivota ihan rauhassa. Ei ole edes netin käyttöä kielletty.


      • perversioiden.aikakausi

        Valkoinen länsimainen nationalisti, tuo isänmaallinen antifemakko jakaa rauhanuskonnon naiskäsityksen täysin. Ruhanuskonnon mies selittää perverssiä naiskäsitystään profeetan säännöillä, länsimainen valkoinen antifemakko mies perustelee samaa tieteellä.

        Ei ole olemassa feminismin ja islaminuskon välistä epäpyhää allianssia kuten väitetään. On olemassa rauhanuskonnon, feminismin nykyisen perversion jota sanotaan intersektonaaliseksi feminismiksi, ja ns. "maahanmuuttokriittisten" nationalististen antifeministien yhteinen agneda.

        Nämä kolme; rauhanuskonto, intersektionaalinen feminismi ja antifeministinen nationalismi muodostavat tämän ajan epäpyhän allianssin.

        Kaikki tämän epäpyhän allianssin edustajat uskovat itsekin ajavansa aivan erilaisia arvoja ja asioita. Mutta kaikki ne tosiasiassa ajavat samaa asiaa. Kaikki ne tekevät naiseudesta pilkkaa - se on niiden pääteema ja parasta viihdettä - kaikki ne ajavat erittäin naisvihamielistä agendaa ja käyttävät seksuaalista väkivaltaa härskisti keppihevosenaan milloin missäkin asiassa.

        Intersektionaaliset feministit nöyryyttävät itse itseään naisina. Rauhanuskonnosta ei tarvitse edes mainita. Ja antifeministiset nationalistit nöyryyttävät omia naisiaan samaan aikaan kun teeskentelevät liikuttavasti ajavansa "omien kansalaistensa" asiaa.

        Suhtautuminen naisiin ja seksuaaliseen väkivaltaan ei eroa näiden kolmen naisvihamielisen voiman välillä mitenkään.


      • eikö.mitään.eroa
        perversioiden.aikakausi kirjoitti:

        Valkoinen länsimainen nationalisti, tuo isänmaallinen antifemakko jakaa rauhanuskonnon naiskäsityksen täysin. Ruhanuskonnon mies selittää perverssiä naiskäsitystään profeetan säännöillä, länsimainen valkoinen antifemakko mies perustelee samaa tieteellä.

        Ei ole olemassa feminismin ja islaminuskon välistä epäpyhää allianssia kuten väitetään. On olemassa rauhanuskonnon, feminismin nykyisen perversion jota sanotaan intersektonaaliseksi feminismiksi, ja ns. "maahanmuuttokriittisten" nationalististen antifeministien yhteinen agneda.

        Nämä kolme; rauhanuskonto, intersektionaalinen feminismi ja antifeministinen nationalismi muodostavat tämän ajan epäpyhän allianssin.

        Kaikki tämän epäpyhän allianssin edustajat uskovat itsekin ajavansa aivan erilaisia arvoja ja asioita. Mutta kaikki ne tosiasiassa ajavat samaa asiaa. Kaikki ne tekevät naiseudesta pilkkaa - se on niiden pääteema ja parasta viihdettä - kaikki ne ajavat erittäin naisvihamielistä agendaa ja käyttävät seksuaalista väkivaltaa härskisti keppihevosenaan milloin missäkin asiassa.

        Intersektionaaliset feministit nöyryyttävät itse itseään naisina. Rauhanuskonnosta ei tarvitse edes mainita. Ja antifeministiset nationalistit nöyryyttävät omia naisiaan samaan aikaan kun teeskentelevät liikuttavasti ajavansa "omien kansalaistensa" asiaa.

        Suhtautuminen naisiin ja seksuaaliseen väkivaltaan ei eroa näiden kolmen naisvihamielisen voiman välillä mitenkään.

        https://www.youtube.com/watch?v=scCMxYfQoa0

        Siinä feministit ilmoittavat halustaan leikellä miehiä.

        Rauhanuskonnon leikkelyharrastuksesta löydät varmasti videoita itsekin.

        Mistä löytyy materiaalia, jossa valkoinen länsimainen mies ilmoittaa haluavansa leikellä naiset hengiltä?


      • femakko.ottaa.kierroksia
        eikö.mitään.eroa kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=scCMxYfQoa0

        Siinä feministit ilmoittavat halustaan leikellä miehiä.

        Rauhanuskonnon leikkelyharrastuksesta löydät varmasti videoita itsekin.

        Mistä löytyy materiaalia, jossa valkoinen länsimainen mies ilmoittaa haluavansa leikellä naiset hengiltä?

        "Siinä feministit ilmoittavat halustaan leikellä miehiä."

        Mitä sä siitä mulle ruikutat?


      • femakko.ottaa.kierroksia
        eikö.mitään.eroa kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=scCMxYfQoa0

        Siinä feministit ilmoittavat halustaan leikellä miehiä.

        Rauhanuskonnon leikkelyharrastuksesta löydät varmasti videoita itsekin.

        Mistä löytyy materiaalia, jossa valkoinen länsimainen mies ilmoittaa haluavansa leikellä naiset hengiltä?

        Onks nautinnollista kun femakko ottaa kierroksia?


      • ihmefemakko
        femakko.ottaa.kierroksia kirjoitti:

        Onks nautinnollista kun femakko ottaa kierroksia?

        On se. Kohta femakko levitoi ja viedään sirkukseen.


      • femakko.ottaa.kierroksia
        ihmefemakko kirjoitti:

        On se. Kohta femakko levitoi ja viedään sirkukseen.

        Sinulle on siis nautinnollista kun saat ärsytettyä femakon ottamaan kierroksia. Kannattaisi miettiä mitä toivoo. Joskus toiveet toteutuvat.


      • femakko.ottaa.kierroksia

        Ai että sentään kun oli taas nokkela rykäisy. Kuinka sä keksitkin noin omaperäisiä ajatuksia? Taidat olla oikee intellektuelli.

        Mä meen nyt itkeen itteni uneen.


      • femakko.ottaa.kierroksia

        Jutut vaan paranee. Luulet varmaan että täällä joku nauraa.


    • femakko.ottaa.kierroksia

      Onks nautinnollista kun saat femakon ottamaan kierroksia tahallisen tyhmillä jutuillasi?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe