Miksi mies lopetti yrittämisen?

Nyt_nikittä

Tilanne on erikoinen, ainakin itselleni. Kumppanini lopetti minun tyydyttämisen yrityksetkin sen jälkeen kun kerroin etten ole orgasmia saanut yhdynnässä. Toki hän saa ja odottaa koko helahoidon, mutta itse saan enää korkeintaan hätäistä silittelyä. Olen kertonut mistä pidän, mutta se loppui kuin seinään paljastukseni jälkeen. Nyt koko seksi on menettänyt hohtonsa ja kohtahan tässä kuivuu suhdekin kasaan. Puhe ei auta, tai sitten mies nyt ottaa tämän jotenkin henkilökohtaisesti. Onko tämä jotenkin arka paikka miehisyydelle vai mikä tässä on niin vaikeaa? Ja tiedän kyllä että olisi viisainta keskustella kumppanin kanssa, mutta haluaisin muitakin mielipiteitä että voisin jotenkin ymmärtää.

140

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin no ehkä mies ajattelee että jos et kerran "saa" kuitenkaan niin miksi vaivautua?

      • Onneksi kaikki ei ajattele noin. :)

        vaan just niin päin, että hemmetti sehän kaivetaan se o sieltä, vaikka ikä ja terveys menisi. Kyllähän se löytyy, jos oikeesti viittii nähä joskus vähän vaivaa...kaikilla ei toimi kaikki samat kikat. Yksilöitä...


      • Päläpälä kirjoitti:

        Onneksi kaikki ei ajattele noin. :)

        vaan just niin päin, että hemmetti sehän kaivetaan se o sieltä, vaikka ikä ja terveys menisi. Kyllähän se löytyy, jos oikeesti viittii nähä joskus vähän vaivaa...kaikilla ei toimi kaikki samat kikat. Yksilöitä...

        Jaa. Mutta jos miehelle kerran on tehty selväksi että hänestä ei ole mihinkään ja että naisen lukuisten aikaisempien suhteiden isomunaiset ulkomaalaiset saivat naisen tärisemään nautinnosta niin eiköhän se ole miehen ihan sama heittää pyyhe kehään. Ymmärtää että- nainen on liian käytetty, aiempia kokemuksia liikaa ja paikat liian venyneet komeiden gambialaisten käsittelyssä niin aivan sama, miksi pitäisi enää enempää itseään nöyryytttää? ottaa mitä on helpsti saatavilla ja tyytyy siihen.

        Epäilemättä jos mies olisi saanut ap:n käyttämättömänä olisi myös ap saanut parasta kuvittelemaansa seksiä mieheltään eikä olisi mitään syytä potea tyytymättömyyttä. Vika on siis ap:ssä, ei miehessä ja ap:_n tulee korjata itseään, ei miehen.


      • Mutta eihän kaikki voi olla aina miehen vika? Jos miehellä on erektio-ongelma syytetäänkö siitä ikinä naista? sanotaanko että naisen pitää laihduttaa ja näyttää nätiltä eikä miltään itä-euroopalaiselta kuulamörssäriltä? No ei sanota vaan mies on varmaan aika yksin ongelmansa kanssa ja joutuu vaan jotenkin homman hoitamaan niin että ruma ja vihainen suominainen saa hepin pystyyn. Näin, koska erektio-ongelma on yksin miehen niin on kyllä sitten tasapuolisuuden nimissä naisen orgasmittomuusongelma yksin naisen, miksi miehen muka pitäisi mitään tehdä sen eteen kun ei nainenkaan mitään tee mistä auttaakseen vastaavanlaisessa tilanteessa.


      • vääntelyärautalangasta
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mutta eihän kaikki voi olla aina miehen vika? Jos miehellä on erektio-ongelma syytetäänkö siitä ikinä naista? sanotaanko että naisen pitää laihduttaa ja näyttää nätiltä eikä miltään itä-euroopalaiselta kuulamörssäriltä? No ei sanota vaan mies on varmaan aika yksin ongelmansa kanssa ja joutuu vaan jotenkin homman hoitamaan niin että ruma ja vihainen suominainen saa hepin pystyyn. Näin, koska erektio-ongelma on yksin miehen niin on kyllä sitten tasapuolisuuden nimissä naisen orgasmittomuusongelma yksin naisen, miksi miehen muka pitäisi mitään tehdä sen eteen kun ei nainenkaan mitään tee mistä auttaakseen vastaavanlaisessa tilanteessa.

        Tästä poistettiin viestini, jossa mainitsin, että suuri osa naisista ei saa orgasmia ollenkaan yhdynnässä, kuten ap.kaan ei saa, ja silloin ainoa keino miehen antaa naiselle orgasmi, on tuottaa se hänelle kädellä, lelulla tai kielellä hyväilemällä klitorista. Ei se miehen vika ole, jos näin on, mutta miehen vika on se, ettei halua tuottaa naiselle orgasmia. On se naisen vika myös, jos nainen ei halua tuottaa miehelle orgasmia, jos mies saa vaikka orgasmin vain yhdynnässä tai suuseksissä. Jos nainen kieltäytyy siitä, mikä miehelle saa orgasmin hän syyllistyy samaan kuin mies, joka ei halua tuottaa naiselle orgasmia esim. kädellä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa. Mutta jos miehelle kerran on tehty selväksi että hänestä ei ole mihinkään ja että naisen lukuisten aikaisempien suhteiden isomunaiset ulkomaalaiset saivat naisen tärisemään nautinnosta niin eiköhän se ole miehen ihan sama heittää pyyhe kehään. Ymmärtää että- nainen on liian käytetty, aiempia kokemuksia liikaa ja paikat liian venyneet komeiden gambialaisten käsittelyssä niin aivan sama, miksi pitäisi enää enempää itseään nöyryytttää? ottaa mitä on helpsti saatavilla ja tyytyy siihen.

        Epäilemättä jos mies olisi saanut ap:n käyttämättömänä olisi myös ap saanut parasta kuvittelemaansa seksiä mieheltään eikä olisi mitään syytä potea tyytymättömyyttä. Vika on siis ap:ssä, ei miehessä ja ap:_n tulee korjata itseään, ei miehen.

        Höh, ei se vaan anatomisista syistä aina ole ihan simppeliä. Neitsyynä sen enempää.

        Eihän nyt heti pidä luovuttaa...


      • Päläpälä kirjoitti:

        Höh, ei se vaan anatomisista syistä aina ole ihan simppeliä. Neitsyynä sen enempää.

        Eihän nyt heti pidä luovuttaa...

        Kuten tuossa yllä kirjoitin ei miehelloä oloe mitään velvollisuutta alkaa hoitamaan pois naisen ongelmaa, nainen hoitakoon itsensä kuntoon ja lakjatkoon valittamasta. "byää. byää, en saa orgasmia!", no ei mieskään saa aina kaikkea haluamaansa mutta pitääkö se sitä naisen syynä? ei vaan pyrkii hoitamaan ongelmansa itse kuntoon eikä sysää niitä naisen niskaan. Nainen hommatkoon itselleen vaikka jonkun suristimen jolla sitten hoitaa itsensä hekuman huipulle sillä aikaa kun isäntä lähti jo suihkuun :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kuten tuossa yllä kirjoitin ei miehelloä oloe mitään velvollisuutta alkaa hoitamaan pois naisen ongelmaa, nainen hoitakoon itsensä kuntoon ja lakjatkoon valittamasta. "byää. byää, en saa orgasmia!", no ei mieskään saa aina kaikkea haluamaansa mutta pitääkö se sitä naisen syynä? ei vaan pyrkii hoitamaan ongelmansa itse kuntoon eikä sysää niitä naisen niskaan. Nainen hommatkoon itselleen vaikka jonkun suristimen jolla sitten hoitaa itsensä hekuman huipulle sillä aikaa kun isäntä lähti jo suihkuun :D

        Hyiii Harmis. Molemmille se hyvää tietää, kun huolehtii toistensa huomioimisesta..

        Aika tunteetonta, jos tokasee hoitele ittes. Mä en halua suhun panostaa!😡

        Jos olis noin aatellut itekin, että mies hoidelkoon ittensä kun en mäkään saa orgasmia, niin olis täytynyt torjua suurimmaksi osaksi kaikki lähestymiset ihan jo varmuuden vuoksi, kun ei kumminkaan...ja melkeinpä joka ukon kanssa, joitten kanssa suhteessa olen ollut.😝

        Ei nekään ole yhtään viittineet vaivautua...nykyinen poislukien. Ainoa joka on viittinyt minunkin mieltymyksiä opiskella. Ja jeesata mua niinkin arassa asiassa..

        Mut nyt öitä!😴😏


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hyiii Harmis. Molemmille se hyvää tietää, kun huolehtii toistensa huomioimisesta..

        Aika tunteetonta, jos tokasee hoitele ittes. Mä en halua suhun panostaa!😡

        Jos olis noin aatellut itekin, että mies hoidelkoon ittensä kun en mäkään saa orgasmia, niin olis täytynyt torjua suurimmaksi osaksi kaikki lähestymiset ihan jo varmuuden vuoksi, kun ei kumminkaan...ja melkeinpä joka ukon kanssa, joitten kanssa suhteessa olen ollut.😝

        Ei nekään ole yhtään viittineet vaivautua...nykyinen poislukien. Ainoa joka on viittinyt minunkin mieltymyksiä opiskella. Ja jeesata mua niinkin arassa asiassa..

        Mut nyt öitä!😴😏

        Ei kai mies tunteeton ole jos hienotunteisesti poistuu suihkuun jotta nainen saa omassa rauhassa sitten suristella :D Mieshän toki parhaansa on jo yrittänyt ja antanut niin aika tunbteetonta naiselta sitten alkaa vaatimaan ihmesuorituksia joihin mies ei selvästikään kykene :)

        Juu, hyviä öitä, ihteeki väsyttää jo.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kai mies tunteeton ole jos hienotunteisesti poistuu suihkuun jotta nainen saa omassa rauhassa sitten suristella :D Mieshän toki parhaansa on jo yrittänyt ja antanut niin aika tunbteetonta naiselta sitten alkaa vaatimaan ihmesuorituksia joihin mies ei selvästikään kykene :)

        Juu, hyviä öitä, ihteeki väsyttää jo.

        Heh, eikös noi jutut voi sitten aina hoitaa ittekseen. Ilman toisen läsnäoloa. Sitähän voi sitten olla vaikka vaan kaverit. Suotta sotkea mitään tunteita touhuun. :D


      • mkjhn
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa. Mutta jos miehelle kerran on tehty selväksi että hänestä ei ole mihinkään ja että naisen lukuisten aikaisempien suhteiden isomunaiset ulkomaalaiset saivat naisen tärisemään nautinnosta niin eiköhän se ole miehen ihan sama heittää pyyhe kehään. Ymmärtää että- nainen on liian käytetty, aiempia kokemuksia liikaa ja paikat liian venyneet komeiden gambialaisten käsittelyssä niin aivan sama, miksi pitäisi enää enempää itseään nöyryytttää? ottaa mitä on helpsti saatavilla ja tyytyy siihen.

        Epäilemättä jos mies olisi saanut ap:n käyttämättömänä olisi myös ap saanut parasta kuvittelemaansa seksiä mieheltään eikä olisi mitään syytä potea tyytymättömyyttä. Vika on siis ap:ssä, ei miehessä ja ap:_n tulee korjata itseään, ei miehen.

        Olisi saanut "parasta kuvittelemaansa seksiä"....
        Niin, huono seksi olisi silloin sitä "parasta kuvittelemaansa", kun ei ole vertailukohtaa.
        Se ei kuitenkaan tarkoita, että nainen olisi tyytyväinen. Hän vain toteais: "eipä maksa vaivaa" ja kääntäis kylkeä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa. Mutta jos miehelle kerran on tehty selväksi että hänestä ei ole mihinkään ja että naisen lukuisten aikaisempien suhteiden isomunaiset ulkomaalaiset saivat naisen tärisemään nautinnosta niin eiköhän se ole miehen ihan sama heittää pyyhe kehään. Ymmärtää että- nainen on liian käytetty, aiempia kokemuksia liikaa ja paikat liian venyneet komeiden gambialaisten käsittelyssä niin aivan sama, miksi pitäisi enää enempää itseään nöyryytttää? ottaa mitä on helpsti saatavilla ja tyytyy siihen.

        Epäilemättä jos mies olisi saanut ap:n käyttämättömänä olisi myös ap saanut parasta kuvittelemaansa seksiä mieheltään eikä olisi mitään syytä potea tyytymättömyyttä. Vika on siis ap:ssä, ei miehessä ja ap:_n tulee korjata itseään, ei miehen.

        "Epäilemättä jos mies olisi saanut ap:n käyttämättömänä olisi myös ap saanut parasta kuvittelemaansa seksiä mieheltään eikä olisi mitään syytä potea tyytymättömyyttä."

        Palstalla elää kummasti käsitys, että kokematon nainen tyytyy vähempään, kun ei paremmasta tiedä. Mutta eihän se niin ole. Vääränlainen kosketus joko ei tunnu miltään tai saattaa jopa tuntua epämiellyttävältä, ja kyllä sen tajuaa kokematonkin. Esim. jos sattuu, niin ei sitä erehdy luulemaan nautinnoksi. Jos ei tunnu miltään, ei sitä erehdy luulemaan orgasmiksi.

        Mikäli se kokematon ei tajua, että kyseessä on vain huono seksi, hän saattaa sitten vaan tulkita asian niin, ettei seksi ole hänen juttunsa. Eli sitten on tiedossa joko seksitön suhde, ellei sitten mies ole halukas oppimaan ja opettelemaan sitä nautinnon antamista toiselle. Tosin usein kokematon nainen on saattanut oppia nautinnon jo itsetyydytyksen kautta. Ja hyvä niin, koska silloin hän ei erehdy luulemaan että seksi onkin tylsää ja turhaa, ja toisaalta osaa ehkä paremmin opastaa miestä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kuten tuossa yllä kirjoitin ei miehelloä oloe mitään velvollisuutta alkaa hoitamaan pois naisen ongelmaa, nainen hoitakoon itsensä kuntoon ja lakjatkoon valittamasta. "byää. byää, en saa orgasmia!", no ei mieskään saa aina kaikkea haluamaansa mutta pitääkö se sitä naisen syynä? ei vaan pyrkii hoitamaan ongelmansa itse kuntoon eikä sysää niitä naisen niskaan. Nainen hommatkoon itselleen vaikka jonkun suristimen jolla sitten hoitaa itsensä hekuman huipulle sillä aikaa kun isäntä lähti jo suihkuun :D

        "Kuten tuossa yllä kirjoitin ei miehelloä oloe mitään velvollisuutta alkaa hoitamaan pois naisen ongelmaa, nainen hoitakoon itsensä kuntoon ja lakjatkoon valittamasta. "byää. byää, en saa orgasmia!", no ei mieskään saa aina kaikkea haluamaansa mutta pitääkö se sitä naisen syynä? ei vaan pyrkii hoitamaan ongelmansa itse kuntoon eikä sysää niitä naisen niskaan. Nainen hommatkoon itselleen vaikka jonkun suristimen jolla sitten hoitaa itsensä hekuman huipulle sillä aikaa kun isäntä lähti jo suihkuun :D "

        Ei seksi mikään velvollisuus olekaan. Yleensähän sitä harrastetaan siksi, että halutaan seksiä ja läheisyyttä sen toisen kanssa, halutaan koskettaa ja pitää hyvänä, halutaan antaa ja saada nautintoa. Tietysti sekin on yksi vaihtoehto, että nainen homma jonkin "suristimen" itselleen ja hoitaa sekinsä sen kanssa - ja ehkä mies sitten vastaavasti voi hommata itselleen jonkin muun seksilelun ja hoitaa itsensä sen kanssa. Koska jos toisen huomioiminen seksissä on pelkkä velvollisuus, niin silloin selvästi seksi ei sovi tällaiselle ihmiselle, vaan masturbointi onkin parempi vaihtoehto.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh, eikös noi jutut voi sitten aina hoitaa ittekseen. Ilman toisen läsnäoloa. Sitähän voi sitten olla vaikka vaan kaverit. Suotta sotkea mitään tunteita touhuun. :D

        Aloittajan kysymykseen ja teidän pohdintoihin sanoisin, että vastaus, tai syy (miten sen haluaa lukea), on pitkä liitto.

        Sitä unohtaa toisen. Tai ei vaan yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa, onko sillä toisella hyvä olla. Ja mikä kummallisinta, sekään ei omaa mieltä edes haittaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aloittajan kysymykseen ja teidän pohdintoihin sanoisin, että vastaus, tai syy (miten sen haluaa lukea), on pitkä liitto.

        Sitä unohtaa toisen. Tai ei vaan yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa, onko sillä toisella hyvä olla. Ja mikä kummallisinta, sekään ei omaa mieltä edes haittaa.

        Pitkä liitto toisia lähentää ja toisia loitontaa. Minusta kaikissa suhteissa tulee etääntymisiä ja lähentymisiä...ellei sitten vaan jää etäälle.

        https://youtu.be/OvbyUOcCEA0

        En tiiä, mua kyllä kiinnostaa miten toinen voi ja kyselenkin sitä välillä. Ja haittaa kyllä, jos toinen ei voi hyvin ja alkaa vaivaamaan...


      • Pöntön_viskasi_ulos
        Päläpälä kirjoitti:

        Pitkä liitto toisia lähentää ja toisia loitontaa. Minusta kaikissa suhteissa tulee etääntymisiä ja lähentymisiä...ellei sitten vaan jää etäälle.

        https://youtu.be/OvbyUOcCEA0

        En tiiä, mua kyllä kiinnostaa miten toinen voi ja kyselenkin sitä välillä. Ja haittaa kyllä, jos toinen ei voi hyvin ja alkaa vaivaamaan...

        Mutta meiz joskus on naisenkin oltava kovana. Kun minä näen, että toinen alkaa luovuttamaan, teen sen kovemmin itse. Päästään suht nopeasti lakipisteeseen ja sen hoitoon. Terävästä kärjestä kallistuu joko oikealla, vasemmalle tai putoaa. Välillä tarvitaan shokkireaktio, varsinkin pitkässä liitossa.


      • Pöntön_viskasi_ulos
        Päläpälä kirjoitti:

        Pitkä liitto toisia lähentää ja toisia loitontaa. Minusta kaikissa suhteissa tulee etääntymisiä ja lähentymisiä...ellei sitten vaan jää etäälle.

        https://youtu.be/OvbyUOcCEA0

        En tiiä, mua kyllä kiinnostaa miten toinen voi ja kyselenkin sitä välillä. Ja haittaa kyllä, jos toinen ei voi hyvin ja alkaa vaivaamaan...

        Meiz, kun kurjuus maksimoituu, siitä alkaa myös tilanteen selviäminen.


      • Pöntön_viskasi_ulos
        Pöntön_viskasi_ulos kirjoitti:

        Mutta meiz joskus on naisenkin oltava kovana. Kun minä näen, että toinen alkaa luovuttamaan, teen sen kovemmin itse. Päästään suht nopeasti lakipisteeseen ja sen hoitoon. Terävästä kärjestä kallistuu joko oikealla, vasemmalle tai putoaa. Välillä tarvitaan shokkireaktio, varsinkin pitkässä liitossa.

        Itse olen vaativa aisapari, ja miehen on oltava kova muualtakin kuin sieltä.

        Sillä parisuhteessa käytän kaikki kirjavat keinot, ja niin neuvoisin aloittajaakin.


      • Pöntön_viskasi_ulos kirjoitti:

        Mutta meiz joskus on naisenkin oltava kovana. Kun minä näen, että toinen alkaa luovuttamaan, teen sen kovemmin itse. Päästään suht nopeasti lakipisteeseen ja sen hoitoon. Terävästä kärjestä kallistuu joko oikealla, vasemmalle tai putoaa. Välillä tarvitaan shokkireaktio, varsinkin pitkässä liitossa.

        Joo, olen mäkin luovutanut kun ollut pakko. Ettei mitenkään päin ole tie kulkenut enää pidemmälle. Umpikuja.

        En kyllä ole herkimmästä päästä periksi antaja tai luovuttaja, mitä tulee ihmissuhteisiin. Etenkään, kun mukana on rakkaus. Ihastumiset on ollut helppoa heivat, jos on ollut umpikujan oloa. Mutta ei rakkautta silleen pysty, mielummin kestää jonkun rankan ajan yli ja katselee rauhassa mihin päin juttu kulkee...Koittaa lähestyä ja lähentyä.

        Minusta ihmiset liian helposti heittää suhteitaan menemään...


      • Pöntön_viskasi_ulos kirjoitti:

        Itse olen vaativa aisapari, ja miehen on oltava kova muualtakin kuin sieltä.

        Sillä parisuhteessa käytän kaikki kirjavat keinot, ja niin neuvoisin aloittajaakin.

        Heh, sie oot mahdoton? Nii, ehkä se oliskin hyvä taito kokeilla kaikkia kirjavia konsteja. Mäkin nuorempana olin metkuilija ja ehkäpä hiukan temppuilinkin saadakseni tahtoni perille, mutta en enää vuosiin. Musta tuli lammas. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh, sie oot mahdoton? Nii, ehkä se oliskin hyvä taito kokeilla kaikkia kirjavia konsteja. Mäkin nuorempana olin metkuilija ja ehkäpä hiukan temppuilinkin saadakseni tahtoni perille, mutta en enää vuosiin. Musta tuli lammas. :D

        Lisätään pitkämielinen lammas. :D

        Bäää... ;)


      • bv656nnb
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Epäilemättä jos mies olisi saanut ap:n käyttämättömänä olisi myös ap saanut parasta kuvittelemaansa seksiä mieheltään eikä olisi mitään syytä potea tyytymättömyyttä."

        Palstalla elää kummasti käsitys, että kokematon nainen tyytyy vähempään, kun ei paremmasta tiedä. Mutta eihän se niin ole. Vääränlainen kosketus joko ei tunnu miltään tai saattaa jopa tuntua epämiellyttävältä, ja kyllä sen tajuaa kokematonkin. Esim. jos sattuu, niin ei sitä erehdy luulemaan nautinnoksi. Jos ei tunnu miltään, ei sitä erehdy luulemaan orgasmiksi.

        Mikäli se kokematon ei tajua, että kyseessä on vain huono seksi, hän saattaa sitten vaan tulkita asian niin, ettei seksi ole hänen juttunsa. Eli sitten on tiedossa joko seksitön suhde, ellei sitten mies ole halukas oppimaan ja opettelemaan sitä nautinnon antamista toiselle. Tosin usein kokematon nainen on saattanut oppia nautinnon jo itsetyydytyksen kautta. Ja hyvä niin, koska silloin hän ei erehdy luulemaan että seksi onkin tylsää ja turhaa, ja toisaalta osaa ehkä paremmin opastaa miestä.

        Todella mukavaa nähdä suakin. :) Pelkäsin jo, että olet lähtenyt palstalta!

        Tuli tuosta mieleen ensimmäinen poikkis. Tiesin että seksi on huonoa, mutta en osannut sanoa syytä. Hän sanoi: "Samalla tavalla kaikki muutkin jätkät sua panee." No ei olisi voinut olla enempää väärässä. Olen usein miettinyt, mikä tekee miehestä hyvän rakastajan? Ainakin itseluottamus, innostuneisuus asiaan, voisi jopa puhua seksuaalisesta lahjakkuudesta. Kokemus tai kokemattomuus, ulkonäkö tms. eivät ainakaan ole takeita mistään. Usein ne parhaita, joista ei olisi ikinä uskonut.

        Samaa mieltä myös tuosta, että joidenkin olisi suotavaa hoitaa asia itse, jos on pahoja asenneongelmia. Mikään ei saa olla pakko tai velvollisuus.


    • Tokittajariehuutaas

      Toki toki toki on niin, että kaltaisesi kurppa ei kiihota miestä enää, joten käytä vaan nikkiäsi äläkä piilottelee epätoivoisuuttasi enempää.Toki toki uutta toki hakemaan, kun koko elämäsi on vain oman itsetuntosi miesten avulla pönkittämistä.

    • Meni ihon alle. Pitää itseään riittämättömänä.
      Puhukaa asiasta mielummin niin, että se aihe tulee hyvään oloon esille. Ilmaise tunteesi ja sano, että ymmärrät, että se tuntuu hänestäkin pahalle, mutta haluat yhteistä hyvää.

      Varovasti ja vaikka pätkissä koitat puhua asiasta. Kyllä se selvii. Ja toisaalta toihan kertoo että kummallakin on tunteen pelissä. 😊👌

      • Nyt_nikittä

        Niin, tuota epäilin itsekin että meni ihon alle, mutta ratkaisuhan ei ole hanskojen tiskiin heittäminen ☹ Täytyy yrittää avata keskustelu aiheesta.


      • Nyt_nikittä kirjoitti:

        Niin, tuota epäilin itsekin että meni ihon alle, mutta ratkaisuhan ei ole hanskojen tiskiin heittäminen ☹ Täytyy yrittää avata keskustelu aiheesta.

        No on moni asia mennyt itsellekin ihon alle. Se että toinen kertoo asian lempeästi, hyväntahtoisesti ja maltilla, toimii ainakin mulle. Välillä pitää päästä ”tupakille” ja saada mutustella asiaa. Mutta ihan paras lääke on: (rumpujenpärinää) Kosketus. 😊
        Kosketa kun puhut. Pidä kädestä, hali välillä. Pusuttele.

        Mutta oikein, että periks ei anneta! 💪


      • Dissinlässy
        Dissi kirjoitti:

        No on moni asia mennyt itsellekin ihon alle. Se että toinen kertoo asian lempeästi, hyväntahtoisesti ja maltilla, toimii ainakin mulle. Välillä pitää päästä ”tupakille” ja saada mutustella asiaa. Mutta ihan paras lääke on: (rumpujenpärinää) Kosketus. 😊
        Kosketa kun puhut. Pidä kädestä, hali välillä. Pusuttele.

        Mutta oikein, että periks ei anneta! 💪

        Nyt kuulolla! Asiantuntija äänessä!


      • Dissinlässy kirjoitti:

        Nyt kuulolla! Asiantuntija äänessä!

        Nyt katsokaa. Älytön puskissa! 😂


      • Onseäijä
        Dissinlässy kirjoitti:

        Nyt kuulolla! Asiantuntija äänessä!

        Dissi on sinkut palstan Ben Furman!

        (Tekee aaltoja)
        Kurrrr ...


      • Onseäijä kirjoitti:

        Dissi on sinkut palstan Ben Furman!

        (Tekee aaltoja)
        Kurrrr ...

        Niin tai se mikä se olikaan se jenkkitelkkaritohtori.....

        En muista...

        Mutta hauska formaatti se oli. Great of amerika-tyyliin. 😝


      • Dissi kirjoitti:

        Niin tai se mikä se olikaan se jenkkitelkkaritohtori.....

        En muista...

        Mutta hauska formaatti se oli. Great of amerika-tyyliin. 😝

        Eiks se ollu Dr. Phil.

        Ja sitten on se missä on jokin n.5 henkilön paneeli vastailemassa kysymyksiin.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Eiks se ollu Dr. Phil.

        Ja sitten on se missä on jokin n.5 henkilön paneeli vastailemassa kysymyksiin.

        Joo. Sehän se oli. Hupaisa sarja. Kaikkeen ne ihmiset lähtee mukaan. En kyllä heti telkkariin lähtis omia asioita ratkomaan. 😂


      • Lässynlää
        Dissi kirjoitti:

        Joo. Sehän se oli. Hupaisa sarja. Kaikkeen ne ihmiset lähtee mukaan. En kyllä heti telkkariin lähtis omia asioita ratkomaan. 😂

        Täällä olet kyllä jaksanut jauhaa itsestäsi vuosikaudet.
        Kerros meille vielä joku hauska tarina kun olet tutkiskellut sisintäsi. Me halutaan kuulla sun kertomana joku hyvä tarina itsestäsi :D


      • Lässynlää kirjoitti:

        Täällä olet kyllä jaksanut jauhaa itsestäsi vuosikaudet.
        Kerros meille vielä joku hauska tarina kun olet tutkiskellut sisintäsi. Me halutaan kuulla sun kertomana joku hyvä tarina itsestäsi :D

        No minusta on tälleen jälkeenpäin hauskaa, kun suivaannuin tapaisistasi huutelijoista. Mähän julistin palstasotaa oikein, härnäsin kaikkia, että ois voinut otatella oikein. 😝

        Minusta se oli huvittavaa. Mitä ihmeen sotaa täällä voi käydä? Haukkua henkilökohtaisuuksiin liittyvillä oletuksilla? Sama kuin huitoisi sohvsllaan ja kiljuisi. 😆

        Onnetonta räpistelyä oman neuvottomuutensa kourissa. Uhoa ja turhaa keulimista. Mutta se oli sitä aikaa. Nyt on paljon letkeempi fiilinki.


      • nytoikeesti
        Dissi kirjoitti:

        No minusta on tälleen jälkeenpäin hauskaa, kun suivaannuin tapaisistasi huutelijoista. Mähän julistin palstasotaa oikein, härnäsin kaikkia, että ois voinut otatella oikein. 😝

        Minusta se oli huvittavaa. Mitä ihmeen sotaa täällä voi käydä? Haukkua henkilökohtaisuuksiin liittyvillä oletuksilla? Sama kuin huitoisi sohvsllaan ja kiljuisi. 😆

        Onnetonta räpistelyä oman neuvottomuutensa kourissa. Uhoa ja turhaa keulimista. Mutta se oli sitä aikaa. Nyt on paljon letkeempi fiilinki.

        Yritähän poika saada jonkinlainen ote myös oikeasta elämästä. Ollaan huomattu että koko sun nykyinen elämäsi pyörii palstan ympärillä.
        Sekin kertoo jotakin, kun luulet olevasi jossakin erityisasemassa täällä.
        Tämä on nettimaailma, fiktiota. Tajuatko?


      • nytoikeesti kirjoitti:

        Yritähän poika saada jonkinlainen ote myös oikeasta elämästä. Ollaan huomattu että koko sun nykyinen elämäsi pyörii palstan ympärillä.
        Sekin kertoo jotakin, kun luulet olevasi jossakin erityisasemassa täällä.
        Tämä on nettimaailma, fiktiota. Tajuatko?

        ”Ollaan huomattu”😂😂😂

        Onko teitä siellä oikein Maaningan kyläyhdistys ruudun takana. 😂😂😂


      • nytoikeesti
        Dissi kirjoitti:

        ”Ollaan huomattu”😂😂😂

        Onko teitä siellä oikein Maaningan kyläyhdistys ruudun takana. 😂😂😂

        Paljoko sitä on pojulla ikää? Tuli mieleen, kun erään tuttavani ylä-aste ikäinen tyttö käyttää vastaavalla tavalla hymiöitä.
        Ja sekin on vähän kehityksessä muita jäljessä. Ikätoverinsa on päässeet kuulemma jo tuon vaiheen yli.


      • nytoikeesti kirjoitti:

        Paljoko sitä on pojulla ikää? Tuli mieleen, kun erään tuttavani ylä-aste ikäinen tyttö käyttää vastaavalla tavalla hymiöitä.
        Ja sekin on vähän kehityksessä muita jäljessä. Ikätoverinsa on päässeet kuulemma jo tuon vaiheen yli.

        No taatusti vähempi kuin sulla, muumio. 💀


      • Naisillaonrima
        Dissi kirjoitti:

        No on moni asia mennyt itsellekin ihon alle. Se että toinen kertoo asian lempeästi, hyväntahtoisesti ja maltilla, toimii ainakin mulle. Välillä pitää päästä ”tupakille” ja saada mutustella asiaa. Mutta ihan paras lääke on: (rumpujenpärinää) Kosketus. 😊
        Kosketa kun puhut. Pidä kädestä, hali välillä. Pusuttele.

        Mutta oikein, että periks ei anneta! 💪

        Läskiporsas-dissi se on paras mies puhumaan naisen orgasmista :D
        Regina lehdestä on oppinut suuret rakastajan taitonsa, harmi vaan että yksikään nainen ei ole toista kertaa tälle toherolle antanut.


      • Naisillaonrima kirjoitti:

        Läskiporsas-dissi se on paras mies puhumaan naisen orgasmista :D
        Regina lehdestä on oppinut suuret rakastajan taitonsa, harmi vaan että yksikään nainen ei ole toista kertaa tälle toherolle antanut.

        Eiköhän tuo antipatia ja paatoksellinen kiukuttelu jo riitä? Kävi jo varmaan kaikille selväksi mitä mieltä osa porukasta miehestä on? Eikä se saa yhtään enempää volyymia, vaikka ääni nousee. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, sama pätee iseihin ja poikiin. :)

        Lepo vaan?


      • hdhdhhknl
        Päläpälä kirjoitti:

        Eiköhän tuo antipatia ja paatoksellinen kiukuttelu jo riitä? Kävi jo varmaan kaikille selväksi mitä mieltä osa porukasta miehestä on? Eikä se saa yhtään enempää volyymia, vaikka ääni nousee. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, sama pätee iseihin ja poikiin. :)

        Lepo vaan?

        Sitä saa mitä tilaa.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Eiköhän tuo antipatia ja paatoksellinen kiukuttelu jo riitä? Kävi jo varmaan kaikille selväksi mitä mieltä osa porukasta miehestä on? Eikä se saa yhtään enempää volyymia, vaikka ääni nousee. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, sama pätee iseihin ja poikiin. :)

        Lepo vaan?

        No eikös se niin ole, että siitä puhe mistä puute? 😁👌
        Ehkä kirjoittaja on saanut itse tulikiven tuoksuisia kommentteja naisilta? 😆
        Heitä tuntuukin ärsyttävän mun näkemys seksistä, että se ei ole vaan tökitystä, ruikkaus ja vehkeen kuivaus makkarin verhoihin. 😂


      • Dissi kirjoitti:

        No eikös se niin ole, että siitä puhe mistä puute? 😁👌
        Ehkä kirjoittaja on saanut itse tulikiven tuoksuisia kommentteja naisilta? 😆
        Heitä tuntuukin ärsyttävän mun näkemys seksistä, että se ei ole vaan tökitystä, ruikkaus ja vehkeen kuivaus makkarin verhoihin. 😂

        Jokaista joskus jonkun näkemykset ärsyttää, minusta tuo vaikuttaa hiukan jo ajojahdilta ja riidanhaulta.

        Tuo jatkuva lahkeen nyppiminen...

        Just kun ajattelin, että olipa kiva nukkua päikkärit ja pirteempi olo, niin äiskä ilmoitti että on keuhkokuumeessa ja tarkkailevat. :(

        Verta tulee yskän mukana... aina jotain.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Jokaista joskus jonkun näkemykset ärsyttää, minusta tuo vaikuttaa hiukan jo ajojahdilta ja riidanhaulta.

        Tuo jatkuva lahkeen nyppiminen...

        Just kun ajattelin, että olipa kiva nukkua päikkärit ja pirteempi olo, niin äiskä ilmoitti että on keuhkokuumeessa ja tarkkailevat. :(

        Verta tulee yskän mukana... aina jotain.

        No ajojahtihsn tää onkin. Härkkii/härkkivät monessa kohin. Mutta mulle se on vaan merkki, että joku mun kirjoituksissa napsahtaa ihon alle. Tuo akkamaiseks nimittely ja läskeydestä mariseminen kertoo minulle vaan enemmän jahtaajan epävarmuudesta itseään kohti. Mä kyllä tiedän mitä oon, se ei uppoa muhun. Ja jos oonkin alkaimenrn ja läski, se on käjuuri sitä, mikä tekee minusta minut. 😊👌

        Voi persuus.... Ei kyllä nyt mikään mee sulla kohtuuvella. 😞


      • Dissi kirjoitti:

        No ajojahtihsn tää onkin. Härkkii/härkkivät monessa kohin. Mutta mulle se on vaan merkki, että joku mun kirjoituksissa napsahtaa ihon alle. Tuo akkamaiseks nimittely ja läskeydestä mariseminen kertoo minulle vaan enemmän jahtaajan epävarmuudesta itseään kohti. Mä kyllä tiedän mitä oon, se ei uppoa muhun. Ja jos oonkin alkaimenrn ja läski, se on käjuuri sitä, mikä tekee minusta minut. 😊👌

        Voi persuus.... Ei kyllä nyt mikään mee sulla kohtuuvella. 😞

        Vahva itsetunto kestää nuo purijat, hyvä! :)

        Ei kannata päästää ketään niin ihon alle, että muuttuu ite samanlaiseksi.

        Juu, äiskällä on copd eli keuhkonahtaumatauti. Tupakkaa kiskonut joskus urakalla. Sen pahenemisvaihe voi aiheuttaa kuulemma tuommosta myös...ja on herkempi keuhkotason pöpöille. Olen tässä kuulolla ja luurin vieressä, jos tarvii lähtee hätiin, niin lähden samantien. Iskä kyllä pitää huolta äidistä, silmäterästään. :)

        Meille nää sairastelut on ollut aina arkipäivää tavalla ja toisella...kaikilla on "ristinsä"..


    • Jaa, jospa se on jonninmoinen kolaus hänen taidoilleen? Taikka ottaa sen niin? Eihän se orgasmi ole aina se tärkein juttu, vaan se läheisyys ja intiimi yhteys. Rakkaus ja rakastaminen fyysisesti...

      Voihan se olla noinkin, kun Harmis tuolla kuittaa...

      En tiiä, miehetkin osaa olla joskus niin monimutkaisia ja arvoituksellisia. Niin tai näin aina väärinpäin. :)

      Ehkä se sun kertoma oli sitten jotenkin yllättävä?

      • Nyt_nikittä

        Olen kertonut tuon, että nautin läheisyydestä ja kosketuksista. Mutta kun nekin alkavat hiipua.
        Ja sitä en käsitä että miksi se yllätti, koska en ole ikinä suostunut feikkaamaan juuri sen vuoksi, ettei tulisi väärinkäsityksiä.


      • Nyt_nikittä kirjoitti:

        Olen kertonut tuon, että nautin läheisyydestä ja kosketuksista. Mutta kun nekin alkavat hiipua.
        Ja sitä en käsitä että miksi se yllätti, koska en ole ikinä suostunut feikkaamaan juuri sen vuoksi, ettei tulisi väärinkäsityksiä.

        Jaa-a, sen kun tietäsi. Et sä voi minusta oikeen, kun jututtaa sitä miestä. Myö voidaan vaan arvailla. Ja ihan päin peetäkin vielä. :)


      • Nyt_nikittä kirjoitti:

        Olen kertonut tuon, että nautin läheisyydestä ja kosketuksista. Mutta kun nekin alkavat hiipua.
        Ja sitä en käsitä että miksi se yllätti, koska en ole ikinä suostunut feikkaamaan juuri sen vuoksi, ettei tulisi väärinkäsityksiä.

        P.rno se on toinen syy. Mies antaa terävimmän teränsä siihen ja sen jälkeen ei voisi oikean naisen oikeat orgasmit tai niiden tila kiinnostaa märän pahvilaatikon vertaa.

        Mies on luovuttanut.


    • wanhaämmä

      Entä jos miehen on vaikea nähdä asiaa siltä kannalta, että nautit seksistä myös ilman orgasmia? Että se hyväily riittää sinulle ja että se on sinulle tärkeää? ..jos niin on? Kerro se.

      • Nyt_nikittä

        Olen kertonut, mutta siltikin toinen aivan kuin halvaantui ☹ Niinkuin kerroin, nyt on tarjolla enää hätäistä selän silittelyä ☹


      • wanhaämmä
        Nyt_nikittä kirjoitti:

        Olen kertonut, mutta siltikin toinen aivan kuin halvaantui ☹ Niinkuin kerroin, nyt on tarjolla enää hätäistä selän silittelyä ☹

        No voi vee... Mulle tulee mieleen vain ohjien ottaminen omiin käsiin. Opastat niin että ei jää epäselvyyksiä. Käsin, elein, äänellä ja viimeiseksi sanoin.

        Hyviä ohjeita tuolla oli muillakin. Riippuu niin ihmisestä mikä tyyli kenellekin toimii.


    • Aivan niin Pönttis, aivan niin.

    • Yritystenkautta

      Olitko liian suorasukainen sanomisissa, miehesi ymmärsi ehkä jotain väärin ja koki sen sitten omaksi heikkoudekseen? Puhuminen hyvä lääke korjaamaan ongelmaa. Ehkä loukkasit häntä jollain tavalla ja löit ns. herneet nenään? Niinkuin näissä aina neuvotaan, puhukaa ja oppikaa sitä kautta paremmin tuntemaan toisenne ja tyydyttämään toisenne, ehkä onnistuminenkin tulee sieltä harjoitusten myötä? Herkkiä asioita, jollette ole vielä tottuneet asioista puhumaan?

      • Eiainamiehensyy

        Itsekeskeinen minä itte naisen tyyli tuskin saa koskaan miestä pitämään naista hyvänä. Akka katsokoon itseään peiliin. Sieltä se syy löytyy.


      • Nyt_nikittä

        Ihan hyvässä hengessä keskustelimme asiasta ja sillä hetkellä tuntui ettei tästä ongelmaa tule. Tämä yksi kommentoija nyt käsitti hieman väärin että miten olisin asian ilmaissut. Lähinnä keskustelimmekin sen vuoksi asiasta ettei toinen tuntisi huonommuutta asiasta, jota ei ole koskaan tapahtunut minulle.


      • Yritystenkautta
        Nyt_nikittä kirjoitti:

        Ihan hyvässä hengessä keskustelimme asiasta ja sillä hetkellä tuntui ettei tästä ongelmaa tule. Tämä yksi kommentoija nyt käsitti hieman väärin että miten olisin asian ilmaissut. Lähinnä keskustelimmekin sen vuoksi asiasta ettei toinen tuntisi huonommuutta asiasta, jota ei ole koskaan tapahtunut minulle.

        Nyt sitä hyvää henkeä uusiin keskusteluihin ja sieltä se luottamus toiseen pikku hiljaa viriää ja löydätte toisenne ja nautintonne ja ehkä se orgasmikin sieltä lopulta löytyy, uskon näin.


    • Kaisanoasaa

      Jännämiehen käyttämä nainen ei tarvii orgasmia, olet vain viemäri miehelle.

    • naiselle.orgasmeja

      niin kyllä normaali mies haluaa antaa naiselleen orgasmin tai orgasmeja ja päivän mittaan antaa useampia ja jos nainen sanoo ettei saanut orgasmia niin sitten jatketaan ja jos nainen ei saa siltikään orgasmeja niin sitten nainen pyydetään kahville tai jotain ja jutellaan mistä johtuu ettei saa orgasmeja ja sitten yhdessä ratkotaan ongelma niin jokainen mies haluaa antaa naiselleen orgasmeja ja tyydyttää naisensa tai sitten sen pystyy antamaan vain arabimiehet

    • Tindermies30

      Jos nyt kuitenkin lähdetään siitä että esileikkiä pitää harrastaa ja sen aikana miehen tyydytettävä nainen niin että nainen saa orgasmin. Sen jälkeen vasta varsinainen yhdyntä tai ainakin nainen saa esileikin avulla paremmin yhdynnässä orgasmeja.

    • naisasialooseri11

      etkö saa muutenkaan orkkua,edes hieromalla ikinä? sitä klitorista voi nainen ihan itse hieroa samalla kun mies jyystää.. ;)

      sain viimeyönä neitsyttä itse ja tällä tuli orkku heti kun vein penikseni sisään. tänään sen kaveri tulee mukaan, on neitsyt myös. mut ei kauaa heh

      • joo.joo

        Joo joo, on sulla päiväunet!


    • Eiköhän se keskustelemalla sutviudu. Keksitte vaikka vielä hommata jotkut uudet hienot vaatteet ja vähän leluja siihen kylkeen, esileikkiä vaikka tehostaa esimerkiksi höyhenmäisellä esineellä, mikä herättää nautintoa ja kiusoittelua sitä kautta ennen itse yhdyntää. Onko itselläsi vaikka jotain fantasioita (Ei tarvitse tässä niitä kertoa) mistä kiihotut ja voi auttaa mahdollisesti orgasmin saamiseen? Seksi on kuitenkin paljon enemmän kuin yhdyntä. :)

      Sänkyhommat on kahdenkauppa kuitenkin. Mies voi tuntea itsessään riittämättömyyttä jos ei pysty toista tyydyttämään ja ottaa sen itseensä vaikka sanotkin että ei vika ole hänessä. Kerroit hänelle mistä pidät, mutta jos hän ei tykkää tehdä sitä? Vähän kokeilua yhdessä ja sitä rataa. Kommunikointia. Muistakaa turvasana. :P

    • ajattelinvaan

      Naista ei kannata panna kuin kerran. Muuten se alkaa vaatimaan liikoja kuten orkkuja.

    • Jossuv

      Tee profiili Victoria Milanin sivulle ja kato löytyykö sieltä.

      • JaanaTyR

        Ex kumppani löytyi sieltä, ollaan lopetettu suhde viime syksynä, nyt on siellä status varattu ja panokämppä löytyy, 58 v Markku Helsingistä.


    • Expihtarikurppa

      Sellaista miestä ei olekaan, joka pystyisi ottamaan rakentavasti tai kepeästi keskustellen pienintäkään vihjettä siitä, että nainen olisi edes satunnaisesti tyytymätön seksiin hänen kanssaan. Ei yhtäkään. Orgasmi on kaikille miehille seksin ainoa syy ja tavoite, ja putkiaivoillaan jokainen mies kuvittelee naisten ajattelevan samoin, eikä sillä ole mitään väliä, mitä sinä koitat hänelle selittää. Ainoa asia minkä mies kuulee, on että et saa orgasmia. Se on hänelle sama asia kuin että seksi on surkeaa. Jos et usko, niin lue ketjun miesten kommentit.

      • En sanoisi että tuokaan ihan täysin paikkaansa pitää.


    • näinseon

      No tosta jäi se oleellisin tieto puuttumaan että saako ukkonsa kanssa ollenkaan, jollei niin eiköhän ukko ajattele että mitä sitä sitten turhaan räpläilemään.

      • että-silleesti

        Siis ukkonsa ei ilmeisesti harrasta muuta kuin yhdyntää, eli juuri sitä, mistä ap ei orkkua saa.


      • jepulista
        että-silleesti kirjoitti:

        Siis ukkonsa ei ilmeisesti harrasta muuta kuin yhdyntää, eli juuri sitä, mistä ap ei orkkua saa.

        Niimpä. ”Räpläämällä” se ap:kin saisi, mutta kun ukko ei halua ”räplätä”.


    • AsianVierestä

      No voi fuck millaisia ihmisten kommentit voivat olla.
      Jokainen meistä haluaa joskus antaa nautintoa vastapuolelle mutta joskus se ei kiinnosta pätkääkään. Riittää kun saa rajusti seksiä siten että itse nauttii. Valittajat eivät ymmärrä kiihkosta mitään, hinkkaavat vaan sitä litoristii koko aika...huh huh...joko kiihottuu...no eikö vielää...no hinkkaanpa sitten vielä vähän aikaa...joko nyt vai käärinkö välissä sätkän...haittaako jos huilataan ja kokeillaan joku toinen kerta.

      Joskus sitä taas kynttilät palaa, suitsukkeet ilmassa ja luodaan oikea vitun Eden vesiputoukselle, pyh.

      • AsianVierestä

        Aloituksesta ei käynyt ilmi mitä sen miehen pitäisi nyt yrittää...antaa orgasmi naiselleen vai mitä?
        Heittäisi nyt panon jälkeen hieromasauvan sängylle ja sanois et kokeile tolla kun ei jaksa hinkata.


    • Oldtimes

      Miksi orgasmista tehdään joku voiton merkki? Montako ja kuka saa? Kuka pystyy, kuka ei, kenen syy, missä vika?

      Ruoka oli ennen polttoainetta, nyt pahe. Menneisyyteen sijoitetaan enemmän panoksia kuin huomiseen. Seksi on pelikenttä, ei rakkauden lähde.

      Taisin syntyä väärälle vuosituhannelle, tai herätä Ruususen unesta. Maailma on muuttunut, päälaelleen. Upside down, inside out.

      • Kuinka moni mies näkisi mitään pointtia seksissä, jos itse ei saisi koskaan orgasmia?

        Naisen kohdalla aina muistetaan se, että seksi on muutakin kuin orgasmi. Miehen kohdalla ei ikinä ehdoteta, että mies nauttisi vaikka kumppaninsa nautinnosta - eli seksi olisi vaikka pelkkää naisen nuolemista, ja mies voisi sitten siinä nautiskella intiimiydestä ja läheisyydestä ja tarvittaessa hoitaa laukeamisensa myöhemmin omin käsin.


      • voiollatylsääkin
        Nainen39vee kirjoitti:

        Kuinka moni mies näkisi mitään pointtia seksissä, jos itse ei saisi koskaan orgasmia?

        Naisen kohdalla aina muistetaan se, että seksi on muutakin kuin orgasmi. Miehen kohdalla ei ikinä ehdoteta, että mies nauttisi vaikka kumppaninsa nautinnosta - eli seksi olisi vaikka pelkkää naisen nuolemista, ja mies voisi sitten siinä nautiskella intiimiydestä ja läheisyydestä ja tarvittaessa hoitaa laukeamisensa myöhemmin omin käsin.

        Kyllä itse miehenä olen sekstaillut vaikken itse ole saanutkaan, joskus pidätellyt liian pitkään että saaminen on tullut jo vaikeaksi niin sitten on "feikannut".

        Sehän riippuu aivan siitä mitä kukin odottaa, on niitä naisiakin ketkä odottavat jotain maratoonijyystöä ja niitä ketkä eivät välitä esileikeistä. Että kyllä seksi voi käydä miehellekin tylsäksi.


      • Oldtimes

        Olen oppinut maailmaan, jossa herkkyyden näyttäminen on rakkauden tunnustus. Vaatii rajattoman luottamisen ja halun tosta ihmistä kohtaan, että pääsee tilaan jossa ejakulointi mahdollistuu. Päästää irti kaikesta muusta, ja antautuu toisen nähtäväksi, haavoittuvimmillan. Voiko toiselle enempää antaa? Itsensä, kokonaan?

        Ja miten sen kaiken antamisen voi toiselle mahdollistaa? Olla luottamuksen arvoinen? Antaa toisen olla, haavoittuva ja auki? Ottaa vastaan?

        Ei ole mekaniikkaa, vaan jotain suurempaa. Kahden välistä kehon ja mielen kemiaa. Suristimet voi viedä huipulle, mutta tunnetta, kosketusta ja rakkautta ei pysty, ei mitenkään koneistamaan. Ihminen ihmiselle aidoimmillaan, respect. Elämän parasta antia. Yhtä lailla kun käsi olkapäällä, kun oma voima ei riitä.


      • VaimoAasiastaParempi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Kuinka moni mies näkisi mitään pointtia seksissä, jos itse ei saisi koskaan orgasmia?

        Naisen kohdalla aina muistetaan se, että seksi on muutakin kuin orgasmi. Miehen kohdalla ei ikinä ehdoteta, että mies nauttisi vaikka kumppaninsa nautinnosta - eli seksi olisi vaikka pelkkää naisen nuolemista, ja mies voisi sitten siinä nautiskella intiimiydestä ja läheisyydestä ja tarvittaessa hoitaa laukeamisensa myöhemmin omin käsin.

        Kyllä ainakin 1 porilaistyttö laittoi palstalle viestin, jossa kertoi, että kaipaa miestä, joka nuolee hänelle orgasmin, mutta että ei suostu panemaan.

        Tosin voi olla pelkkä pila, koska viestissä ei ollut puh.numeroa eikä sähköpostiosoitetta.

        Se, olisiko suostunut muunlaiseen touhuiluun, se jäi epäselväksi.
        Mutta: yhteystietojen puuttuessa: merkityksetöntä.

        Tässä muuten näkyy naisten yleinen kieroiluasenne:
        JOS oli tosissaan hakemassa sekstailuseuraa, miksei puh. numeroa mukana ?

        Jos pelkää puhelinhäiriköitä, siihen on mainio ratkaisu:
        Osta ärrältä Prepaid -liittymä, aktivoi se ja anna sen numero.

        Tarvitset joko dualSim -puhelimen tai vaihtoehtoisesti 2 eri puhelinta.

        Sitten vain laitat sen Prepaid -liittymän SIMmin joko passiiviseksi (jos DualSim -puhelin) tai katkaiset toisesta puhelimesta virran (jos 2 eri puhelinta) silloin, kun et halua vastaanottaa puheluita (eli haluat nukkua rauhassa, on työkiireitä tms.).

        Useimmissa DualSim -puhelimissa on "2 SIM -kortin hallinta" -valikko, josta voi passivoida toisen SIM -kortin siten, että tämän kortin numeroon soittaja saa tiedotteen: "Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä".

        Prepaid on siis mainio ratkaisu seuranhakijalle: voit toisaalta olla valmis vastaanottamaan seuranhaluisten puheluita silloin, kun sinulla on siihen aikaa, mutta voit silti kytkeä tuon numeron pois toiminnasta, jos tarvitset ns. omaa rauhaa.

        Kun vielä prepaideja on usein ärrällä tarjouksessa 3,90€, niin ei edes maksa paljon.

        HUOM: JOS olet ostamassa uutta puhelinta, varmista, että kyseessä on AITO dual SIM -malli !!!

        Markkinoilla on ns. feikki dual SIM -puhelimia, joihin hätätapauksessa kyllä saa 2 SIM -korttia, mutta joissa toinen SIM -korttipaikka on jaettu muistikorttipaikan kanssa, eli näihin ei saa muistikorttia, jos laittaa 2 SIM -korttia samanaikaisesti. Tällaiset feikki dual SIM -puhelimet suosittelen jättämään kaupan hyllylle: jos niitä ei kukaan osta, niin luulisi valmistajien lopettavan niiden valmistamisen. toisen SIM -korttipaikan jakaminen muistikorttipaikan kanssa on pelkkää maksavan asiakkaan kiusaamista, ja tällaisia puhelimia ei pidä kenenkään ostaa. Tosin sanon ihan samaa puhelimista, joihin ei itse voi vaihtaa akkua.
        Jätä ostamatta: jos niitä ei kukaan osta, niin jossain vaiheessa valmistajat lopettavat niiden tekemisen.

        Todennäköisesti tässä asenneasiassa on kyse tästä: nykyajan naiset ovat niin kieroutuneita, että heidän näkökulmastaan miehet ovat heille pelkkiä leluja.

        Tilanne on tietenkin ikävä, mutta miesten pitäisi tehdä oikea johtopäätös:

        LOPETA tuhlaamasta elämääsi täysin kieroutuneisiin suominaisiin !

        ETSI itsellesi aasialainen vaimo.

        Mitä nopeammin tajuat tämän tosiasian, sen paremmin elämäsi sujuu tästä eteenpäin.

        JOS miehet eivät tätä tajua, vaan jatkavat yrityksiään suominaisten suuntaan, tämä pilaa monen miehen elämän kokonaan.

        Fiksuimmat miehet ovatkin jo tämän tajunneet.

        Ei miehellä ole mitään velvollisuutta antautua naisten pelinappulaksi.

        Jos nainen ei halua kunnioittaa parisuhdetta ja avioliittoa, sellainen nainen ei ole miehen huomion/kiinnostuksen arvoinen.

        Fiksu mies antaa naiselle orgasmin vain, jos nainen on itse omalla käytöksellään osoittanut olevansa sen arvoinen.

        Sensijaan nainen, joka syyllistyy tyypilliseen miestentylyttämiskäytökseen, miksi sellaista naista kukaan mies haluaisi helliä ?

        Miehet: ryhdistäytykää!

        Jos miehet (tai suuri osa heistä) jatkaa alistumista naisten kieroiluun, tilanne ei parane ikinä.
        Jos sensijaan suuri osa miehistä hankkii aasialaisen vaimon, tämä saattaa pakottaa suominaiset miettimään uudelleen käyttäytymistään, tai ryhtykööt sitten lesboksi, jos niin haluavat.
        Suominaista EI tule ikävä.... hyvästi teille !


    • AsianVierestä

      Mieleeni tulee yksi kerta jolloin jostain syystä en lauennut.
      Sitä yritettiin saada maitoa ulos vaikka millä tavalla. Normaalin seksin avustamana ja epänormaalin. Sen jälkeen kun alkaa nahka irtoamaan käärmeen päältä eikä ole edes luomisaika niin kannattaa vähän jo haukotella ja ehdotella pään tyynyyn laittamista. Ei se aina innosta, ei miehilläkään. Paskaa seksiä kun on enemmän tarjolla mitä loistavaa mutta siihen tulee vaan tyytyä koska se on kokonaisuuden kannalta parasta mitä voi saada.

      Nuo naiset jotka odottavat mieheltään jotain voisivat kyllä itsekin olla hieman enemmän aktiivisempia. Eihän sitä tiedä millainen seksialunen sitä milloinkin olisi kysymyksessä ja löhöäisi alla kuin lahna. Siinä sitten vetelisit naista edestä ja takkaa ja sivusta ja päältä...hupsis kupsis ympäri mennään ja se olisi ollu ihan hiljaa kunnes kuulisit heikon "oh" äännähdyksen. Hitto se elää vielä? Kysyisit varmaan että anteeksi, sattuiko:) Irtooko tuollaiselta ikinä? Ei varmasti irtoo muuta kuin hikee, haukotuksia ja pieruja.

      • Expihtarikurppa

        Naiset on tässä kohtaa hyvin yksiselitteisiä. Jos sulla on alla nainen, jolta pitää välillä kokeilla pulssia varmuuden vuoksi, niin sitä naista ei kiinnosta paskaakaan seksi sun kanssa. Joko sillä kertaa tai ylipäänsä. Kyse ei ole taidoista ja harvoin edes mistään limakalvoista tai hormooneista. Sitä. Ei. Kiinnosta. Antaa pelkästä velvollisuuden tunteesta . Kaikki mitä sängyssä tehdään pakosta, tekee seksistä paskaa.


    • No tähän on sananlaskukin (melkein sopiva :-D) ei kannettu vesi kaivossa pysy. Miksi kantaa vettä kaivoon, jos se ei siellä pysy.

      Ei kyllä selvinnyt, saatko koskaan ikinä orgasmeja. Jos saat, niin silloinhan mies kyllä voisi käyttää vaikkapa surisutinta sinun huipulle saamiseen.

      Toisaalta onko mies vastuussa sinun orgasmeista. Voit myös itse käyttää sormia yhdynnän aikana niin, että saat orgasmin.

      Toisaalta monet naiset eivät pidä siitäkään, että raivokkaasti yritetään saada vain naiselle orgasmi.

      • Expihtarikurppa

        Ääripäät tappaa seksihalut. Liian miellyttämishaluinen tai toisaalta itsekäs kumppani vie kipinän ja fiiliksen. Orgasmin saaminen on jokaisen oma ongelma mutta eihän se, että (nainen) ei saa sarjassa joka helvetin kerta, tee seksistä heti huonoa. Miehelle seksi ei ole mitään ilman orgasmia, naiselle on paljon vivahde-eroja eikä orgasmi ole mitenkään välttämätön.


      • "Toisaalta onko mies vastuussa sinun orgasmeista. Voit myös itse käyttää sormia yhdynnän aikana niin, että saat orgasmin."

        Toisaalta kuinka monelle miehelle olisi ok, jos seksi olisi sitä, että nainen saa orgasmin haluamallaan tavalla - vaikka sitten niin, että mies nuolee - ja mies sitten itse masturboi itselleen orgasmin? Jostain kumman syystä usein törmää käsitykseen, että naisen orgasmi olisi vain sivutuote siinä, kun mies saa haluamallaan yhdynnällä. En nyt tarkoita sinua, koska kuitenkin ehdotit, että mies käyttäisi vaikka seksilelua apuna antamaan naiselle orgasmin - jotain tällaistahan olisi hyvä kokeilla. Luulisi, että suhteessa haluaisi myös itse antaa toiselle nautintoa, eikä vain itsekkäästi toivoa toisen tyydyttävän itsensä ja kuittaavan oman nautintonsa masturboinnilla.


      • monipuolisesti
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Toisaalta onko mies vastuussa sinun orgasmeista. Voit myös itse käyttää sormia yhdynnän aikana niin, että saat orgasmin."

        Toisaalta kuinka monelle miehelle olisi ok, jos seksi olisi sitä, että nainen saa orgasmin haluamallaan tavalla - vaikka sitten niin, että mies nuolee - ja mies sitten itse masturboi itselleen orgasmin? Jostain kumman syystä usein törmää käsitykseen, että naisen orgasmi olisi vain sivutuote siinä, kun mies saa haluamallaan yhdynnällä. En nyt tarkoita sinua, koska kuitenkin ehdotit, että mies käyttäisi vaikka seksilelua apuna antamaan naiselle orgasmin - jotain tällaistahan olisi hyvä kokeilla. Luulisi, että suhteessa haluaisi myös itse antaa toiselle nautintoa, eikä vain itsekkäästi toivoa toisen tyydyttävän itsensä ja kuittaavan oman nautintonsa masturboinnilla.

        Siis mikäs estää sitä naista antamasta miehelle orgasmin sen jälkeen kun mies on antanut hänelle jollain tapaa? Kyllä meille miehillekin seksin laatu ja monipuolisuus merkitsee, jos on samaa aina niin kyllähän se tylsäksi käy, mutta annas olla jos nainen vaikka ehdottaa anaalia niin moni ukko on liekeissä.


      • ihmettelijää
        monipuolisesti kirjoitti:

        Siis mikäs estää sitä naista antamasta miehelle orgasmin sen jälkeen kun mies on antanut hänelle jollain tapaa? Kyllä meille miehillekin seksin laatu ja monipuolisuus merkitsee, jos on samaa aina niin kyllähän se tylsäksi käy, mutta annas olla jos nainen vaikka ehdottaa anaalia niin moni ukko on liekeissä.

        Mikä ihme teitä siinä paskaröörin rassaamisessa oikein innostaa? Olisko teillä mitään kiinnostusta asiaan, iman pornon syöttämää kuvitemaa jostakin mahtavasta? Luulis sen lemun ja sotkun jo vievän halut.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        "Toisaalta onko mies vastuussa sinun orgasmeista. Voit myös itse käyttää sormia yhdynnän aikana niin, että saat orgasmin."

        Toisaalta kuinka monelle miehelle olisi ok, jos seksi olisi sitä, että nainen saa orgasmin haluamallaan tavalla - vaikka sitten niin, että mies nuolee - ja mies sitten itse masturboi itselleen orgasmin? Jostain kumman syystä usein törmää käsitykseen, että naisen orgasmi olisi vain sivutuote siinä, kun mies saa haluamallaan yhdynnällä. En nyt tarkoita sinua, koska kuitenkin ehdotit, että mies käyttäisi vaikka seksilelua apuna antamaan naiselle orgasmin - jotain tällaistahan olisi hyvä kokeilla. Luulisi, että suhteessa haluaisi myös itse antaa toiselle nautintoa, eikä vain itsekkäästi toivoa toisen tyydyttävän itsensä ja kuittaavan oman nautintonsa masturboinnilla.

        "oisaalta kuinka monelle miehelle olisi ok, jos seksi olisi sitä, että nainen saa orgasmin haluamallaan tavalla - vaikka sitten niin, että mies nuolee - ja mies sitten itse masturboi itselleen orgasmin? "

        Joskus tämäkin, ok, mutta mukavaahan se olisi, että nainen saisi orgasmin siinä yhdynnän aikana joko apuvälineellä tai ilman. Käsittääkseni yhdyntä on molemmille osapuolille se fyysisen rakkauden täyttymys


      • tietotoimisto
        Yogamies kirjoitti:

        "oisaalta kuinka monelle miehelle olisi ok, jos seksi olisi sitä, että nainen saa orgasmin haluamallaan tavalla - vaikka sitten niin, että mies nuolee - ja mies sitten itse masturboi itselleen orgasmin? "

        Joskus tämäkin, ok, mutta mukavaahan se olisi, että nainen saisi orgasmin siinä yhdynnän aikana joko apuvälineellä tai ilman. Käsittääkseni yhdyntä on molemmille osapuolille se fyysisen rakkauden täyttymys

        Harva nainen saa orgasmin yhdynnässä, ihan vaan tiedoksi. Olet onnekas, jos sellaiseen olet sattunut joskus törmäämään. Moni kyllä feikkaa .


      • näyttässiltäettä
        Yogamies kirjoitti:

        "oisaalta kuinka monelle miehelle olisi ok, jos seksi olisi sitä, että nainen saa orgasmin haluamallaan tavalla - vaikka sitten niin, että mies nuolee - ja mies sitten itse masturboi itselleen orgasmin? "

        Joskus tämäkin, ok, mutta mukavaahan se olisi, että nainen saisi orgasmin siinä yhdynnän aikana joko apuvälineellä tai ilman. Käsittääkseni yhdyntä on molemmille osapuolille se fyysisen rakkauden täyttymys

        Monen miehen näkemys seksistä on kovin yhdyntäkeskeinen.


      • tietotoimisto
        näyttässiltäettä kirjoitti:

        Monen miehen näkemys seksistä on kovin yhdyntäkeskeinen.

        Miehet eivät ymmärrä, että eka orgasmi olisi hyvä saada jo esileikeissä. Naisethan voivat saada ja usein saavatkin useita orgasmeja peräkkäin. Jos jättää sen ensimmäisen antamatta suulla tai kädellä, ja siirtää sen yhdyntään, se voi hyvin todennäköisesti jäädä kokonaan saamatta. Koska yhdynnässä nainen saa sen epätodennäköisemmin.
        Naisesta ei siis tunnu mitenkään pahalta orgasmin jälkeen ryhtyä yhdyntään, päinvastoin, se on silloin jopa mieluisampaa, kun ei ole painetta enää naisen orgasmin saamisesta, kummallakaan osapuolella.
        Aloittajan tapauksessa mies ei halua yrittää antaa naiselle orgasmia ennen yhdyntää, näin ymmärsin.


      • tietotoimisto kirjoitti:

        Harva nainen saa orgasmin yhdynnässä, ihan vaan tiedoksi. Olet onnekas, jos sellaiseen olet sattunut joskus törmäämään. Moni kyllä feikkaa .

        No siksi ehdotin, että nainen itse yhdynnän aikana tekisi itselleen orgasmin joko käsin tai apuvälineellä.


      • tietotoimisto kirjoitti:

        Miehet eivät ymmärrä, että eka orgasmi olisi hyvä saada jo esileikeissä. Naisethan voivat saada ja usein saavatkin useita orgasmeja peräkkäin. Jos jättää sen ensimmäisen antamatta suulla tai kädellä, ja siirtää sen yhdyntään, se voi hyvin todennäköisesti jäädä kokonaan saamatta. Koska yhdynnässä nainen saa sen epätodennäköisemmin.
        Naisesta ei siis tunnu mitenkään pahalta orgasmin jälkeen ryhtyä yhdyntään, päinvastoin, se on silloin jopa mieluisampaa, kun ei ole painetta enää naisen orgasmin saamisesta, kummallakaan osapuolella.
        Aloittajan tapauksessa mies ei halua yrittää antaa naiselle orgasmia ennen yhdyntää, näin ymmärsin.

        "Miehet eivät ymmärrä, että eka orgasmi olisi hyvä saada jo esileikeissä. Naisethan voivat saada ja usein saavatkin useita orgasmeja peräkkäin."

        Niin eihän tuo esileikissä saatava orgasmi poissulje varsinaisessa yhdynnässä saatavaa orgasmia.

        Jos kuitenkin molemmat antavat toisilleen orgasmin ilman varsinaista yhdyntää ei pidemmän päälle toimi ainakaan suurimmalle osalle ihmisistä. Toki silloin tällöin sekin on kivaa.

        Ainakin omalla kohdalla nekin naiset, jotka eivät saa varsinaisessa yhdynnässä orgasmia, ovat aina kuitenkin halunneet tuntea minut sisällään ja päällään.


      • tietotoimisto
        Yogamies kirjoitti:

        "Miehet eivät ymmärrä, että eka orgasmi olisi hyvä saada jo esileikeissä. Naisethan voivat saada ja usein saavatkin useita orgasmeja peräkkäin."

        Niin eihän tuo esileikissä saatava orgasmi poissulje varsinaisessa yhdynnässä saatavaa orgasmia.

        Jos kuitenkin molemmat antavat toisilleen orgasmin ilman varsinaista yhdyntää ei pidemmän päälle toimi ainakaan suurimmalle osalle ihmisistä. Toki silloin tällöin sekin on kivaa.

        Ainakin omalla kohdalla nekin naiset, jotka eivät saa varsinaisessa yhdynnässä orgasmia, ovat aina kuitenkin halunneet tuntea minut sisällään ja päällään.

        Ei tässä yhdynnän pois jättämisestä ollut missään vaiheessa puhetta, vaan siitä, että orgasmi naiselle annettaisiin ennen yhdyntää jo, yhdynnässä voi sitten tulla lisää jos on tullakseen. Naisilla kun noi orgasmit tulee sarjoissa. Kyllä naisetkin sitä yhdyntää kaipaa, tuli siinä orgasmia tai ei.


      • meelääkäriin
        ihmettelijää kirjoitti:

        Mikä ihme teitä siinä paskaröörin rassaamisessa oikein innostaa? Olisko teillä mitään kiinnostusta asiaan, iman pornon syöttämää kuvitemaa jostakin mahtavasta? Luulis sen lemun ja sotkun jo vievän halut.

        Sitä on kuule rassattu aina, ennen mitään pornojakin. Jos sulla valuu ja haisee perse jatkuvasti niin kannattas mennä lääkäriin.


      • äetyväsuoli
        meelääkäriin kirjoitti:

        Sitä on kuule rassattu aina, ennen mitään pornojakin. Jos sulla valuu ja haisee perse jatkuvasti niin kannattas mennä lääkäriin.

        Kiinteä kakka ei ole kaikkien normaali, silti se on yhtä normaalia kuin sinun valitettavan pienet jöötipapanasi.


      • ihmettelijää
        meelääkäriin kirjoitti:

        Sitä on kuule rassattu aina, ennen mitään pornojakin. Jos sulla valuu ja haisee perse jatkuvasti niin kannattas mennä lääkäriin.

        Joo, kyllä niitä friikkejä on kautta-aikain ollut olemassa, mutta porno vasta on saanut taviksetkin kuvittelemaan, että paskanhaju on jotenkin mahtavaa.


      • tietotoimisto
        tietotoimisto kirjoitti:

        Ei tässä yhdynnän pois jättämisestä ollut missään vaiheessa puhetta, vaan siitä, että orgasmi naiselle annettaisiin ennen yhdyntää jo, yhdynnässä voi sitten tulla lisää jos on tullakseen. Naisilla kun noi orgasmit tulee sarjoissa. Kyllä naisetkin sitä yhdyntää kaipaa, tuli siinä orgasmia tai ei.

        Ja miksi ihmeessä mies ei säästäisi omaa orkkuaan yhdyntään? Kyllä nainenkin pitää, että mies laukeaa hänen sisäänsä, vaikka oman orgasminsa olisi jo aiemmin vaikka miehen hänellä käsin tuottamalla saanut.

        Ei se oman käden antama orgasmi tunnu läheskään yhtä hyvältä, kuin miehen käden. Eiköhän miehilläkin liene sama juttu, että naisen käsi tai suu tuntuu paremmalta kuin oma käsi. Siksi en tajua tuota omalla kädellä mielummin-juttua ollenkaan.


      • ihmettelijää kirjoitti:

        Mikä ihme teitä siinä paskaröörin rassaamisessa oikein innostaa? Olisko teillä mitään kiinnostusta asiaan, iman pornon syöttämää kuvitemaa jostakin mahtavasta? Luulis sen lemun ja sotkun jo vievän halut.

        Nainen vastaanottajana: se että se on yksi reikä lisää, eri reikä ja tuntuu erilaiselta. Lisäksi, aika isoa osaa miehistä takapuoli miellyttää esteettisesti siitä syystä että joskus todella muinoin on se oikea reikä sijainnut lähempänä paikkaa jossa nyt on se väärä. Kuten itsekin sanoit, tämän päälle mielikuvat vaikuttavat ja pornosta on peräisin iso osa hohdosta - entä sitten, niinhän brändääminenkin toimii.

        Mies vastaanottajana: Se että se stimuloi eturauhasta, joka on peniksen juuressa ja yhtä paljon osa miehen sukuelimiä kuin naiselle on klitoriksen syvemmät osat. Se taas tuntuu hyvältä, ihan kuten naisestakin se että syvemmällä olevia osia stimuloidaan. Siinä ei ole mitään sen erikoisempaa, hyvin yksinkertainen logiikka. Osa ihmisistä yksinkertaisesti tykkää siitä että joku panee niitä. Osa miehistä tykkää olla vastaanottava osapuoli, osa naisista ei tykkää.


        Kenenkään ei ole pakko tehdä mitäään mitä eivät halua tehdä, mutta jos kuljet jatkuvasti vähättelemässä toisten ihmisten seksuaalisia mielihaluja koska ne eivät ole sinusta tarpeeksi puhtoisia tai muuten yhtä hyviä kuin omasi, niin onpa varmaan ihanaa harrastaa kanssasi mitään koskettamista, koska et ole yhtään ylimielinen etkä suinkaan pidä toisia ihmisiä lähtökohtaisesti ällöttävinä tai itseäsi heitä parempana...

        Olisko niin että koet alemmuuskompleksia etkä uskalla sanoa itse mistä pidät ja selkärangattomuutesi takia muut saavat toimia sylkykuppina ja syntipukkina sille että sinua ei jokin yksittäinen osa seksiä kiinnosta?

        Kaikilla on juttunsa. Eikä siinä ole mitään sotkuisempaa kuin muussakaan seksissä, vai luuletko oikeasti että kaikki tuoksuu laventelilta ja kukkasilta sängyssä? Jos luulet, oletko ikinä edes koskenut kenenkään muun kehoon muuten kuin sen lähetyssaarnaajan vaatiman pakollisen kehokontaktin verran.


      • ihmettelijää
        Mielentila kirjoitti:

        Nainen vastaanottajana: se että se on yksi reikä lisää, eri reikä ja tuntuu erilaiselta. Lisäksi, aika isoa osaa miehistä takapuoli miellyttää esteettisesti siitä syystä että joskus todella muinoin on se oikea reikä sijainnut lähempänä paikkaa jossa nyt on se väärä. Kuten itsekin sanoit, tämän päälle mielikuvat vaikuttavat ja pornosta on peräisin iso osa hohdosta - entä sitten, niinhän brändääminenkin toimii.

        Mies vastaanottajana: Se että se stimuloi eturauhasta, joka on peniksen juuressa ja yhtä paljon osa miehen sukuelimiä kuin naiselle on klitoriksen syvemmät osat. Se taas tuntuu hyvältä, ihan kuten naisestakin se että syvemmällä olevia osia stimuloidaan. Siinä ei ole mitään sen erikoisempaa, hyvin yksinkertainen logiikka. Osa ihmisistä yksinkertaisesti tykkää siitä että joku panee niitä. Osa miehistä tykkää olla vastaanottava osapuoli, osa naisista ei tykkää.


        Kenenkään ei ole pakko tehdä mitäään mitä eivät halua tehdä, mutta jos kuljet jatkuvasti vähättelemässä toisten ihmisten seksuaalisia mielihaluja koska ne eivät ole sinusta tarpeeksi puhtoisia tai muuten yhtä hyviä kuin omasi, niin onpa varmaan ihanaa harrastaa kanssasi mitään koskettamista, koska et ole yhtään ylimielinen etkä suinkaan pidä toisia ihmisiä lähtökohtaisesti ällöttävinä tai itseäsi heitä parempana...

        Olisko niin että koet alemmuuskompleksia etkä uskalla sanoa itse mistä pidät ja selkärangattomuutesi takia muut saavat toimia sylkykuppina ja syntipukkina sille että sinua ei jokin yksittäinen osa seksiä kiinnosta?

        Kaikilla on juttunsa. Eikä siinä ole mitään sotkuisempaa kuin muussakaan seksissä, vai luuletko oikeasti että kaikki tuoksuu laventelilta ja kukkasilta sängyssä? Jos luulet, oletko ikinä edes koskenut kenenkään muun kehoon muuten kuin sen lähetyssaarnaajan vaatiman pakollisen kehokontaktin verran.

        Vai ei paska ole yhtään sen sotkuisempaa, kuin mikään muukaan? Eikö oikeasti? Eihän silloin tarvitsis edes pyyhkiä VC-käynnin jälkeen, jos se niin puhtoista olis.

        No, minun kohdallani todellakin sekä paskan-, kusen- että hienhaju tappavat seksihalut (myöskin vanhan viinan haju hengityksessä). Sinä saat tietysti nauttia niistä, jos ne kerran sinua kiihottavat, minä en pysty.

        No, siihen ekaan kysymykseeni jo vastasitkin: pornolla on brändätty tavikset kuvittelemaan paskaröörin (ja paskanhajun) olevan jotakin mahtavaa. Muussa tapauksessa tuota harrastaisivat vain friikit.


    • tässähänkääntyylesboksi

      Kyllähän tässä ketjussa aika hyvin tulee esille miessukukunnan ajattelutapa. Eli majoriteetti on sitä mieltä, että se on naisen oma ongelma, jonka hän voisi hoitaa tai olla hoitamatta itse. Miehen kuin miehen itsetunto lepää oman hepin ja omien orkkujen varassa. Nainen on siis vain välttämätön paha, jota tulee sietää, jotta oma itsetunto (hepin käyttö ja omat orkut) saa tukea.

      Erittäin hyvä että kaikki naiset siirrytte nyt vaan suristimien ja dildojen käyttämiseen. Takuuvarma orkku ja mies on sitä kautta täysin tarpeeton. Entäpä läheisyys?? Mikä prklen läheisyys, ei kyllä kiinnostaisi tuollaisen itsekkään mulkun hätäiset silittelyläheisyydet. Me naiset voidaan sitten halia vaikka toisiamme, ystävinä.

      • Tai silitellä kissaa.


    • siiisihanoikeeeesti

      Jos tätä palstaa lukee, lehtiä tai ylipäänsä mediaa seuraa niin seksistä on tullut yksi suorittamisen osa-alue ihmisille. Kuka saa kuinka monta orgasmia, seksin pitää olla vaihtelevaa (riiputaan siellä kattokruunussa tms.), pitää olla sitä ja tätä. Tutkimusten mukaan hyvä seksi on tämmöstä.
      Siis mitä ihmettä. Tuolla kaikella tapetaan seksin pääjuttu eli hauskuus ja leikki. Seksihän on aikuisten välistä leikkiä, jossa halutaan toiselle hyvää ja on kiva olla toisen lähellä. Se kuka saa ja kenelle annetaan (toi oli tsoukki) niin onko sillä niin väliä. Ihminen itse myrkyttää mielensä lukemalla siitä millasta seksin pitää olla. Ite yritän jättää seksuaalisuuteen liittyvät jutut täällä lukematta. Ne on intiimijuttuja ja ite en koe tarvitsevani siihen ohjeita täältä.

    • Antaisin neuvon, että unohda se mies hetkeksi kokonaan. Ei mitään läheisyyttä, ei mitään. Ei mitään ylimääräistä. Elä joku pätkä elämästä vain itsellesi (vaikkakin asuisitte samassa taloudessa). Välimatkan otto on hyvä. Kun lopettaa hetkeksi perusarjen jakamisen toisen kanssa, se on vapauttavaa. Turhat puheetkin pois. Aamulla ja illalla vain läpsystä ovella kotivuoron vaihto. Kohtaamiset minimiin.

      • kasin-suoritus

        Aika hyvin onnistut esittämään, että aloitus ei olisi sinun tekemä.


    • AsianVierestä

      Olipa mukava kiusata naisia karkeilla kommenteilla. Meinasin eilen lisätä ettei naisen osana ole edes orgasmi minkään nisäkäslajin edustajana. Kyllä se uroksilla yleensä on veltosta velttoon muutama minuutti koska siittämisen tarkoitushan on lisääntyminen. Ihmiset ovat tehneet tuosta toiminnosta harrastuksen ja unohtaneet jo alkuperäisen tarkoituksen:)

      Oikeasti olen sitä mieltä ettei miehet ymmärrä naisten henkistä puolta. Monihan on tyytyväinen hellyydestä ja läheisyydestä, eivät pidä seksiä jokapäiväisenä juttuna mutta läheisyyttä pitää olla.
      Miehet taas eivät kauheasti sitä läheisyyttä ja lääppimistä kaipaa jonkin verran mutta eroavaisuus on suuri.

      Silloin pitää panna kun panettaa tai sitten pitää elää pillutta tuon seuraavan laulun tunnetiloissa...kumpi lie parempi vaihtoehto:)

      https://www.youtube.com/watch?v=xEQlry8YqVY

      • äläpaassaavanhaa

        Ehkä kannattas tota tietämystään päivittää tähän aikaan, eläimetkin harrastavat itsetyydytystä ja seksiäkin huvikseen, myöskin oman sukupuolensa kesken.


      • AsianVierestä
        äläpaassaavanhaa kirjoitti:

        Ehkä kannattas tota tietämystään päivittää tähän aikaan, eläimetkin harrastavat itsetyydytystä ja seksiäkin huvikseen, myöskin oman sukupuolensa kesken.

        Pistä videonpätkää eri nisäkkäistä jossa naaras saa orgasmin:)


      • erdfsasgdfergds
        AsianVierestä kirjoitti:

        Pistä videonpätkää eri nisäkkäistä jossa naaras saa orgasmin:)

        Eiköhän sulla ole paljon omaa kokemusta videopätkien katselusta.


    • Tää varmaan kuulostaa naisen suusta oudolta, mutta itse en ole koskaan ollut "keskustelkaamme seksielämästämme"-kumppani. Liika puhuminen vie helposti mysteerin ja fiiliksen, Ainakin itseltä ja kumppanilta on vienyt. Minusta jos ajattelee jo tuota otsikkoa, niin ongelman ydin löytyy ehkä tuosta, että nainen odottaa yrittämistä. Naisen olisi hyvä heittäytyä siksi tekeväksi subjektiksi, objektina olemisen sijaan. Mies voi yhtä hyvin olla se kohde, josta sinä sen tyydytyksen otat, ei niin, että sinä odotat että jotain tapahtuu. Sido vaikka se mies sänkyyn ja ota se orgasmi;) Sinulle ei tapahdu, vaan sinä pistät tapahtumaan. Odottelu on kaikessa kanssakäymisessä tappavaa, molemmilla sukupuolilla. "Nyt odotellaan orgasmia, krooh..."

    • penniajatuksistani

      Voin kertoa oman miehisen näkemykseni asiasta.
      Itsekkin olen törmännyt tuohon asiaan useimpien naisten kanssa mitä minulla on ollut..
      Hyvin pian jos voin aistia, että nainen ei ole ollut lähelläkään orgasmia ja on ns. toivoton tapaus siinä mielessä niin suottako minä sillä asialla alan itseäni kiusaamaan. Mä olen vaan hyväksynyt, että nää ei saa orgasmia ja sillä selvä. Mä en ole tehny asiasta itselleni ongelmaa.
      Mä en ole saanu näitä naisia tulemaan sormilla, en nuolemalla, enkä panemallakaan. He eivät vaan tule ja sillä selvä.
      Sitten on ollut nainen joka nautti jo pelkästä yhdynnästä niin pirusti.. En mä usko, että ongelma on miehessä. Iso osa naisista vaan on hyvin lähellä a-seksuaalia. Eivät ihmeemmin nauti seksistä. Jo kunnollinen kostuminen vaikuttaa olevan monille nihkeää, et joutuu käyttää liukuvoiteita.

      • AsianVierestä

        No nyt ollaan jo lähellä totuutta.
        Olen odottanut kokeneimpien puheenvuoroa mutta kyllä, kaikki on kiinni naisen mielentilasta ja on hyvin todennäköistä ettei nainen voi saada orgasmia jos nainen ei ole ottavainen jostain kumman syystä. Vika voi olla sen hetken tilanteessa, tunteesta miestä kohtaan, naisen omasta elämäntilanteesta ja ajasta, väsymyksestä yms.
        On naisia jotka eivät saa orgasmia vaikka mitä tekisi ja on naisia jotka ottavat orgasminsa, aina.

        Miestä siis ei kannata aina syyttää aina jos ei ole DumpaxDampax - tamponeja tai ei saa orgasmeja:) Osa naisistahan jopa estelevät orgasmin tulemista keskeyttäen kun tuntuu "liian hyvältä". Pöh ja höh ja huh!


      • Hmmmhh

        Ongelma teidän ajattelutavassa on se että jos seksi on ateria jossa on alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka, jätätte alkuruuan ja pääruuan pois pöydästä koska "ei se kuitenkaan saa alas jälkiruokaa". Todella itsekäs ajattelutapa. Jos toinen ei saa teidän mieliksenne jälkiruokaa alas, lakkaatte tarjoilemasta koko aterian ja näännytätte kumppaninne nälkään vain siksi että häneltä ei onnistu yksi juttu jota haluatte.


      • Hmmmhh
        Hmmmhh kirjoitti:

        Ongelma teidän ajattelutavassa on se että jos seksi on ateria jossa on alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka, jätätte alkuruuan ja pääruuan pois pöydästä koska "ei se kuitenkaan saa alas jälkiruokaa". Todella itsekäs ajattelutapa. Jos toinen ei saa teidän mieliksenne jälkiruokaa alas, lakkaatte tarjoilemasta koko aterian ja näännytätte kumppaninne nälkään vain siksi että häneltä ei onnistu yksi juttu jota haluatte.

        Eikä nainen ole "lähellä aseksuaalia" vain siksi että ei temppuile mieliksenne. On paljon naisia jotka runkkaavat kerran päivässä ilman orgasmia KOSKA SE PERKELE TUNTUU HYVÄLTÄ. Lisäksi on naisia jotka tekevät sitä harvemmin mutta heidän nautintonsa ei yhtään vähempiarvoista kuin teidän!!!! Yritätte oikeuttaa itsekkyytenne "koska tämä ihminen ei toimi samalla lailla kuin minä, on hänen nautintonsa alempiarvoista". Asenteenne on naisvihamielinen! Naisen seksuaalisuus EI ole alempiarvoista vain siksi että hän ei välttämättä toimi/tule kuten miehet.


      • wefdwefdwefd
        Hmmmhh kirjoitti:

        Eikä nainen ole "lähellä aseksuaalia" vain siksi että ei temppuile mieliksenne. On paljon naisia jotka runkkaavat kerran päivässä ilman orgasmia KOSKA SE PERKELE TUNTUU HYVÄLTÄ. Lisäksi on naisia jotka tekevät sitä harvemmin mutta heidän nautintonsa ei yhtään vähempiarvoista kuin teidän!!!! Yritätte oikeuttaa itsekkyytenne "koska tämä ihminen ei toimi samalla lailla kuin minä, on hänen nautintonsa alempiarvoista". Asenteenne on naisvihamielinen! Naisen seksuaalisuus EI ole alempiarvoista vain siksi että hän ei välttämättä toimi/tule kuten miehet.

        Alas nyt vetää vähän metoota tähän väliin myös.

        Kyllä jokaisen omalla vastuulla on tehdä itsensä ymmärretyksi ilman että toisen tarttee olla mikään ajatustenlukija. itse kyllä tykkään koko ateriasta alkuruosta jälkiruokaan mutta siltikään toisen tuntoja ei voi tietää jollei toinen niistä kerro. Sitten sitä valitetaan että miehet eivät välitä kun eivät tiedä.


      • niin.no
        wefdwefdwefd kirjoitti:

        Alas nyt vetää vähän metoota tähän väliin myös.

        Kyllä jokaisen omalla vastuulla on tehdä itsensä ymmärretyksi ilman että toisen tarttee olla mikään ajatustenlukija. itse kyllä tykkään koko ateriasta alkuruosta jälkiruokaan mutta siltikään toisen tuntoja ei voi tietää jollei toinen niistä kerro. Sitten sitä valitetaan että miehet eivät välitä kun eivät tiedä.

        Aloituksessa taas on pikemminkin kyse siitä, että mies ei välitä koska hän tietää. Niin kauan hän väliti, kun ei tiennyt.


      • penniajatuksistani
        Hmmmhh kirjoitti:

        Ongelma teidän ajattelutavassa on se että jos seksi on ateria jossa on alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka, jätätte alkuruuan ja pääruuan pois pöydästä koska "ei se kuitenkaan saa alas jälkiruokaa". Todella itsekäs ajattelutapa. Jos toinen ei saa teidän mieliksenne jälkiruokaa alas, lakkaatte tarjoilemasta koko aterian ja näännytätte kumppaninne nälkään vain siksi että häneltä ei onnistu yksi juttu jota haluatte.

        Nyt puhut omiasi ja vääristelet.
        Itse en ole lakannut tarjoamasta koko ateriaa vaikkei nainen sakkaan orgasmia..
        Itsekkin nautin esileikeistä, hyväilystä, suuseksistä esim.69 jne. Sitten 20min pano muutamia eri asentoja, mut kaiken tämän jälkeen kun mä olen tullut, niin en mä herrantähden ala enää mitään jälkihinkkaamista harrastamaan aktin jälkeen siinä toivossa, että nainenkin tulisi. Se tuntuu luonnottomalta enää siinä kohtaa, eikä kumpikaan sitä oikeasti enää halua.

        Miksette te vaan voi ymmärtää, että on valtavasti naisia ketkä eivät vain saa orgasmia!

        Ei se ole miehellekkään enää mukavaa jos panot alkavat muistuttaa työsuoritusta.
        Mun mielestä seksissäkin pitää olla alku ja loppu.
        Itse en välitä juurikaan seurustelusta ja yksi syy on tuo, että en ole vielä löytänyt naista kuka nauttisi mielestäni riittävästi seksistä, kostuisi vuolaasti ja saisi helposti orgasmin..


      • noinkohan
        penniajatuksistani kirjoitti:

        Nyt puhut omiasi ja vääristelet.
        Itse en ole lakannut tarjoamasta koko ateriaa vaikkei nainen sakkaan orgasmia..
        Itsekkin nautin esileikeistä, hyväilystä, suuseksistä esim.69 jne. Sitten 20min pano muutamia eri asentoja, mut kaiken tämän jälkeen kun mä olen tullut, niin en mä herrantähden ala enää mitään jälkihinkkaamista harrastamaan aktin jälkeen siinä toivossa, että nainenkin tulisi. Se tuntuu luonnottomalta enää siinä kohtaa, eikä kumpikaan sitä oikeasti enää halua.

        Miksette te vaan voi ymmärtää, että on valtavasti naisia ketkä eivät vain saa orgasmia!

        Ei se ole miehellekkään enää mukavaa jos panot alkavat muistuttaa työsuoritusta.
        Mun mielestä seksissäkin pitää olla alku ja loppu.
        Itse en välitä juurikaan seurustelusta ja yksi syy on tuo, että en ole vielä löytänyt naista kuka nauttisi mielestäni riittävästi seksistä, kostuisi vuolaasti ja saisi helposti orgasmin..

        Ehkä ne monet naiset, joiden sinä oletat olevan täysin kykenemättömiä orgasmiin, eivät vain ole viitsineet pyytää sitä sinulta vaikka sen esileikin aikana. He voivat hyvinkin nauttia orgasmeista sooloseksissä, ja mahdollisesti myös jonkun toisen miehen kanssa.


      • Penniajatuksista
        noinkohan kirjoitti:

        Ehkä ne monet naiset, joiden sinä oletat olevan täysin kykenemättömiä orgasmiin, eivät vain ole viitsineet pyytää sitä sinulta vaikka sen esileikin aikana. He voivat hyvinkin nauttia orgasmeista sooloseksissä, ja mahdollisesti myös jonkun toisen miehen kanssa.

        Toivotaan että saavat jonkun toisen kanssa tai edes yksinään, mutta kovan työmaan sellaisista naista joku mies saapi jokatapauksessa, mikäli se orgasmi on seksin tarkoitus..
        Me miehet kovasti toivottais, että nainen tulis ku juna 100 varmasti ja ryminällä kuten mies, mutta suurinosa naisita on kyllä tosi nihkeitä mitä tulee orgasmiin.

        Mun mielestä tätä on turha lähtee kieltämään.


    • kaikkisaissaada

      Itselläni on kokemusta vain naisista ketkä ovat saaneet helposti, kyllähän se itsetunnolle ottaisi jos vastaan tulisikin sellainen kuka ei saisi ollenkaan, vaikka tietäisikin ettei itsessään ole vikaa.

      Mutta joskus asia on ollut päinvastoinkin, että nainen on saanut yhdynnässäkin ja itse en ole, kyllähän tuo naisenkin itsetunnolle varmasti käy.

      • AsianVierestä

        Noin on käynyt myös minulle. Joskus vaan ei nalli pala jos mielessä on jotain "rajoitteita".
        Syy ei ollut naisen, täysin minun.


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_

        Sorry, mut ei tollasia helposti saavia naisia ole olemassakaan.
        Voit katsoa vaikka pornoa tuhansia clippejä ja kuinkas helposti ne naiset siellä saavat orgasmeja? Ei koskaan, mutta miehet saavat aina.
        Sorry, mut sinua on kyllä kusetettu. Olet ilmeisen reppana joka pahoittaa mielensä jos nainen ei saa, joten feikkaavat.
        Naisia ei ole suuniteltu orgasmikoneiksi kuten miehiä, vaan nainen on saanut sen verran tuntoa pillunsa ympäristöön, että juuri ja juuri kykenee kostumaan, jotta yhdyntä onnistuisi lisääntymisen kannalta. Naisen orgasmi on enimmäkseen fantasiaa.


      • kaikkisaissaada
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_ kirjoitti:

        Sorry, mut ei tollasia helposti saavia naisia ole olemassakaan.
        Voit katsoa vaikka pornoa tuhansia clippejä ja kuinkas helposti ne naiset siellä saavat orgasmeja? Ei koskaan, mutta miehet saavat aina.
        Sorry, mut sinua on kyllä kusetettu. Olet ilmeisen reppana joka pahoittaa mielensä jos nainen ei saa, joten feikkaavat.
        Naisia ei ole suuniteltu orgasmikoneiksi kuten miehiä, vaan nainen on saanut sen verran tuntoa pillunsa ympäristöön, että juuri ja juuri kykenee kostumaan, jotta yhdyntä onnistuisi lisääntymisen kannalta. Naisen orgasmi on enimmäkseen fantasiaa.

        En liiemmälti katso pornoa, etenkään silloin jos käsillä on oikeakin nainen.
        Tuosta kommentistasi oletan että minulla on fyysisistä naisista enemmän kokemusta kuin sinulla vaikken mikään panomies olekaan.


      • xxxxxxxxxxxxxxxxx_
        kaikkisaissaada kirjoitti:

        En liiemmälti katso pornoa, etenkään silloin jos käsillä on oikeakin nainen.
        Tuosta kommentistasi oletan että minulla on fyysisistä naisista enemmän kokemusta kuin sinulla vaikken mikään panomies olekaan.

        Ei kannattaisi olettaa mitään. Olet vain joku uskovainen hölmö, joka ei edes pornoa ole ikinä katsonut. Teikäläisiä tietämättömiä sitten kusetetaan mennen tullen ja palatessa kun et muuten tajua lopettaa sitä hinkkaamista. Se orgasmin näytteleminen on naisille vain pikainen pako tilanteesta kun alkaa ähertämises riittämään.


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx_
        xxxxxxxxxxxxxxxxx_ kirjoitti:

        Ei kannattaisi olettaa mitään. Olet vain joku uskovainen hölmö, joka ei edes pornoa ole ikinä katsonut. Teikäläisiä tietämättömiä sitten kusetetaan mennen tullen ja palatessa kun et muuten tajua lopettaa sitä hinkkaamista. Se orgasmin näytteleminen on naisille vain pikainen pako tilanteesta kun alkaa ähertämises riittämään.

        Naisten sarjaorgasmit on peenis kateellisten feministien keksimää fantasiaa.
        Jossain vaiheessa se vain sitten pääsi yleiseen jakeluun ja osa ihmisistä oikeasti jopa kuvittelee sen olevan totta. Sitten kokevat itsensä erilaisiksi ja vajavaisiksi suorituspaineineen kun eivät oikeasti mitään orgasmia todellakaan saa.

        Feministit tekivät todellisen karhunpalveluksen koko naissukupuolelle tässä orgasmi asiassa kun alkoivat siitä saarnaamaan.


      • OletÄtmi
        xxxxxxxxxxxxxxxxx_ kirjoitti:

        Ei kannattaisi olettaa mitään. Olet vain joku uskovainen hölmö, joka ei edes pornoa ole ikinä katsonut. Teikäläisiä tietämättömiä sitten kusetetaan mennen tullen ja palatessa kun et muuten tajua lopettaa sitä hinkkaamista. Se orgasmin näytteleminen on naisille vain pikainen pako tilanteesta kun alkaa ähertämises riittämään.

        No kyllä lässytyksestäsi näkee että olet ätmi.


      • harvassa.ovat
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxx_ kirjoitti:

        Naisten sarjaorgasmit on peenis kateellisten feministien keksimää fantasiaa.
        Jossain vaiheessa se vain sitten pääsi yleiseen jakeluun ja osa ihmisistä oikeasti jopa kuvittelee sen olevan totta. Sitten kokevat itsensä erilaisiksi ja vajavaisiksi suorituspaineineen kun eivät oikeasti mitään orgasmia todellakaan saa.

        Feministit tekivät todellisen karhunpalveluksen koko naissukupuolelle tässä orgasmi asiassa kun alkoivat siitä saarnaamaan.

        Jotkut naiset saa orkkuja sarjana ja jotkut naiset saa orgasmin alle 10 sekunnissa. Tälläisen naisen kanssa on ilo harrastaa seksiä. Olisipa kaikki naiset samanlaisia.


      • Kaikenlaistanähty
        harvassa.ovat kirjoitti:

        Jotkut naiset saa orkkuja sarjana ja jotkut naiset saa orgasmin alle 10 sekunnissa. Tälläisen naisen kanssa on ilo harrastaa seksiä. Olisipa kaikki naiset samanlaisia.

        Kukaan nainen ei saa orgasmia automaattisesti alle 10 sekunnissa.

        Itse saan orgasmin helposti - en nyt kymmenessä sekunnissa, ja johan seksistä menisi ilo jos se olisi 10 sekunnissa ohi eikä ehtisi nautiskella ollenkaan, sillä osa nautintoa on se kipuaminen kohti huipennusta - mutta olenpa kokenut senkin, kun EN saanut. Tässä tapauksessa mies hankasi klitorista aivan liian kovaa ja väärästä kohdasta - annoin TOISTUVASTI ohjeita, että hellempää ja kevyemmin ja koitin asettaa hänen sormiaan oikeaan kohtaan, mutta silti ne sormet välillä lipsuivat jonnekin häpykummulle hinkuttamaan. Lopulta totesin, ettei hommasta vaan tule mitään, ja jonkin tekosyyn varjolla lopetin seksin siihen. Ja jatkaa en voinut, koska hänen otteensa välillä oikeasti SATTUIVAT. Ennen tätä mies oli todella hajamielisesti yrittänyt silitellä. Jälkeenpäin tajusin, että hän halusi vain nopeasti yhdyntään eikä ollenkaan keskittynyt koskettamiseen. Ja humalalla oli toki osuutta asiaan, eli voi olla ettei selvinpäin olisi ollut ihan tuollainen.

        Jos joku aikoo nyt ehdottaa, että olisin itse masturboinut itseni kosteaksi, niin en nähnyt siinä mitään pointtia - minä kun en pidä yhdyntää seksin synonyyminä, eli minulle pelkkä yhdyntä olisi epätyydyttävää seksiä. Ja toiseksi hän oli jo runnonut klitoristani niin kovin, etten tiedä olisiko orgasmi edes ollut mahdollinen. Ja toisaalta - kun kerran mies toiminnallaan osoitti, ettei ollut erityisen halukas tai keskittynyt tuottaman minulle nautintoa, niin miksi minä olisin yksipuolisesti antanut sitä hänelle? Hän ei siis edes yrittänyt kuunnella mitä ohjeita annoin saati toimia niiden mukaan.

        Että kyllä vääränlainen kosketus tekee sen, ettei todellakaan saa orgasmia, vaikka muuten saa helposti niin itsekseen kuin kumppanin kanssa.


      • taivaan.lahja.naisille
        Kaikenlaistanähty kirjoitti:

        Kukaan nainen ei saa orgasmia automaattisesti alle 10 sekunnissa.

        Itse saan orgasmin helposti - en nyt kymmenessä sekunnissa, ja johan seksistä menisi ilo jos se olisi 10 sekunnissa ohi eikä ehtisi nautiskella ollenkaan, sillä osa nautintoa on se kipuaminen kohti huipennusta - mutta olenpa kokenut senkin, kun EN saanut. Tässä tapauksessa mies hankasi klitorista aivan liian kovaa ja väärästä kohdasta - annoin TOISTUVASTI ohjeita, että hellempää ja kevyemmin ja koitin asettaa hänen sormiaan oikeaan kohtaan, mutta silti ne sormet välillä lipsuivat jonnekin häpykummulle hinkuttamaan. Lopulta totesin, ettei hommasta vaan tule mitään, ja jonkin tekosyyn varjolla lopetin seksin siihen. Ja jatkaa en voinut, koska hänen otteensa välillä oikeasti SATTUIVAT. Ennen tätä mies oli todella hajamielisesti yrittänyt silitellä. Jälkeenpäin tajusin, että hän halusi vain nopeasti yhdyntään eikä ollenkaan keskittynyt koskettamiseen. Ja humalalla oli toki osuutta asiaan, eli voi olla ettei selvinpäin olisi ollut ihan tuollainen.

        Jos joku aikoo nyt ehdottaa, että olisin itse masturboinut itseni kosteaksi, niin en nähnyt siinä mitään pointtia - minä kun en pidä yhdyntää seksin synonyyminä, eli minulle pelkkä yhdyntä olisi epätyydyttävää seksiä. Ja toiseksi hän oli jo runnonut klitoristani niin kovin, etten tiedä olisiko orgasmi edes ollut mahdollinen. Ja toisaalta - kun kerran mies toiminnallaan osoitti, ettei ollut erityisen halukas tai keskittynyt tuottaman minulle nautintoa, niin miksi minä olisin yksipuolisesti antanut sitä hänelle? Hän ei siis edes yrittänyt kuunnella mitä ohjeita annoin saati toimia niiden mukaan.

        Että kyllä vääränlainen kosketus tekee sen, ettei todellakaan saa orgasmia, vaikka muuten saa helposti niin itsekseen kuin kumppanin kanssa.

        Sinä et saa alle 10 sekunnissa, ei tarkoita sitä etteikö joku toinen saisi. Sinä et pidä jos runnotaan tai hierotaan kovaa, ei tarkoita sitä etteikö joku toinen pitäisi.

        Harmillista sinulle ja varsinkin miehelle jos seksi on ohi senjälkeen kun olet saanut orgasmin, samoin ei ole kaikilla naisilla, muutenkin tekstistäsi paistaa läpi että hyvää sänkyseuraa et ole.
        Jotkut naiset saa orgasmeja jatkuvana nauhana, siihenkin tarvitaan toinen osapuoli joten olen kai vaan niin hyvä sängyssä.


      • Kaikenlaistanähty
        taivaan.lahja.naisille kirjoitti:

        Sinä et saa alle 10 sekunnissa, ei tarkoita sitä etteikö joku toinen saisi. Sinä et pidä jos runnotaan tai hierotaan kovaa, ei tarkoita sitä etteikö joku toinen pitäisi.

        Harmillista sinulle ja varsinkin miehelle jos seksi on ohi senjälkeen kun olet saanut orgasmin, samoin ei ole kaikilla naisilla, muutenkin tekstistäsi paistaa läpi että hyvää sänkyseuraa et ole.
        Jotkut naiset saa orgasmeja jatkuvana nauhana, siihenkin tarvitaan toinen osapuoli joten olen kai vaan niin hyvä sängyssä.

        Joo, tässä olikin pointtina, että tämä kyseinen kaveri ei kuunnellut, kun kerroin, mistä MINÄ olisin tykännyt.

        Seksi ei ole ohi sen jälkeen, kun saan orgasmin, ja sitä paitsi pystyn saamaan toisen. Mutta yhdyntää en halua aloittaa, jos en ole kiihottunut enkä kostea, ja se taas olisi tuossa tapauksessa edellyttänyt sitä klitoriksen stimuloimista ja mieluiten ensin orgasmia, koska se olisi tällaisessa ei-vakisuhteessa ollut ehkä ainoa keino saada yhdynnässä. Vakisuhteessa seksi toimii muutenkin paremmin, kun tunnetaan toistemme kehot jne. Vakisuhteessa seksi ei olisi ollut ohi edes silloin, jos jostain syystä olisin tajunnut, että nyt ei omalla kohdalla tule orgasmi onnistumaan - tai ei ehkä lyhyessäkään jutussa, jos toinen olisi oikeasti yrittänyt, keskittynyt ja ollut halukas antamaan minulle nautintoa. Nyt tämä tyyppi selvästi piti esileikkiä pakkopullana eikä edes yhtään kuunnellut kun sanoin, että vähän hellemmin tuntuis paremmalta. Aika harva nainen loppujen lopuksi tykkää siitä, että klitorista tosi lujaa runnotaan, joten ei pitäisi olla yllätys, että joku kaipaa kevyttä kosketusta.

        Tarkoitin siis sitä sillä, että seksistä menisi ilo, jos orgasmi olisi hetkessä ohi eikä ehtisi nautiskella siitä, että se kohta lähestyy ja nautinto kasva ja kasvaa. En siis tarkoittanut, että seksi on ohi. Ja tarkoitin sitä, että kukaan nainen ei saa AUTOMAATTISESTI nopeasti - nopeasti voi saada, jos on kiihottunut ja toinen koskettaa oikein, mutta kukaan ei saa tosta noin vaan, jos vaikka klitoriksen sijaan koskettelee napaa tms. Eli ei voi ajatella niin, että joku nainen saa aina kaikkien kanssa heti - jos toisen kanssa seksi toimii, niin voi käydä, mutta jos toinen vaikka satuttaa sitä klitorista, niin ei siinä kyllä automaattista orgasmia tule. Tätä tarkoitin.

        En usko, että sinulle sopivaa sänkyseuraa olisinkaan, ja uskon että jollekin olenkin huonoa seuraa. Jollekin muulle taas hyvää. Se on aina kiinni siitä, miten sovitaan sillä saralla yhteen. No, toki voi aina opetella lisää jne, mutta ei sekään automaatio ole, että kaksi ihmistä sopii seksissä yhteen. Useimmiten ne muuten ovat miehiä, jotka käsittävät seksin loppuneen, kun itse saavat - harvemmin naiset. Voisihan se olla miehille virkistävää joskus olla sellaisenkin naisen kanssa, joka suhtautuu seksiin niin itsekkäästi - voi olla, että sen jälkeen oppii ainakin sen, ettei itse toimi niin miehenä naisia kohtaan.


      • naurettavaa.väitettä
        Kaikenlaistanähty kirjoitti:

        Joo, tässä olikin pointtina, että tämä kyseinen kaveri ei kuunnellut, kun kerroin, mistä MINÄ olisin tykännyt.

        Seksi ei ole ohi sen jälkeen, kun saan orgasmin, ja sitä paitsi pystyn saamaan toisen. Mutta yhdyntää en halua aloittaa, jos en ole kiihottunut enkä kostea, ja se taas olisi tuossa tapauksessa edellyttänyt sitä klitoriksen stimuloimista ja mieluiten ensin orgasmia, koska se olisi tällaisessa ei-vakisuhteessa ollut ehkä ainoa keino saada yhdynnässä. Vakisuhteessa seksi toimii muutenkin paremmin, kun tunnetaan toistemme kehot jne. Vakisuhteessa seksi ei olisi ollut ohi edes silloin, jos jostain syystä olisin tajunnut, että nyt ei omalla kohdalla tule orgasmi onnistumaan - tai ei ehkä lyhyessäkään jutussa, jos toinen olisi oikeasti yrittänyt, keskittynyt ja ollut halukas antamaan minulle nautintoa. Nyt tämä tyyppi selvästi piti esileikkiä pakkopullana eikä edes yhtään kuunnellut kun sanoin, että vähän hellemmin tuntuis paremmalta. Aika harva nainen loppujen lopuksi tykkää siitä, että klitorista tosi lujaa runnotaan, joten ei pitäisi olla yllätys, että joku kaipaa kevyttä kosketusta.

        Tarkoitin siis sitä sillä, että seksistä menisi ilo, jos orgasmi olisi hetkessä ohi eikä ehtisi nautiskella siitä, että se kohta lähestyy ja nautinto kasva ja kasvaa. En siis tarkoittanut, että seksi on ohi. Ja tarkoitin sitä, että kukaan nainen ei saa AUTOMAATTISESTI nopeasti - nopeasti voi saada, jos on kiihottunut ja toinen koskettaa oikein, mutta kukaan ei saa tosta noin vaan, jos vaikka klitoriksen sijaan koskettelee napaa tms. Eli ei voi ajatella niin, että joku nainen saa aina kaikkien kanssa heti - jos toisen kanssa seksi toimii, niin voi käydä, mutta jos toinen vaikka satuttaa sitä klitorista, niin ei siinä kyllä automaattista orgasmia tule. Tätä tarkoitin.

        En usko, että sinulle sopivaa sänkyseuraa olisinkaan, ja uskon että jollekin olenkin huonoa seuraa. Jollekin muulle taas hyvää. Se on aina kiinni siitä, miten sovitaan sillä saralla yhteen. No, toki voi aina opetella lisää jne, mutta ei sekään automaatio ole, että kaksi ihmistä sopii seksissä yhteen. Useimmiten ne muuten ovat miehiä, jotka käsittävät seksin loppuneen, kun itse saavat - harvemmin naiset. Voisihan se olla miehille virkistävää joskus olla sellaisenkin naisen kanssa, joka suhtautuu seksiin niin itsekkäästi - voi olla, että sen jälkeen oppii ainakin sen, ettei itse toimi niin miehenä naisia kohtaan.

        Onko joku joskus väittänyt että orgasmi tulee automaattisesti nopeasti?
        Minä väitän että nainen voi saada orgasmin alle 10 sekunnissa siitä kun hommat alkaa koska olen sen itse nähnyt.
        Saman naisen kanssa pidettiin kisa että vaikka nainen vastustaa orgasmin tuloa niin silti saa takuulla alle minuutissa. Laitettiin kello käyntiin ja alle minuutti meni, ei pystynyt vastustamaan.
        Ellet itse saa niin sitten et saa, turha väittää ettei kukaan muukaan voi saada.


      • kaikenlaistasattuu
        Kaikenlaistanähty kirjoitti:

        Joo, tässä olikin pointtina, että tämä kyseinen kaveri ei kuunnellut, kun kerroin, mistä MINÄ olisin tykännyt.

        Seksi ei ole ohi sen jälkeen, kun saan orgasmin, ja sitä paitsi pystyn saamaan toisen. Mutta yhdyntää en halua aloittaa, jos en ole kiihottunut enkä kostea, ja se taas olisi tuossa tapauksessa edellyttänyt sitä klitoriksen stimuloimista ja mieluiten ensin orgasmia, koska se olisi tällaisessa ei-vakisuhteessa ollut ehkä ainoa keino saada yhdynnässä. Vakisuhteessa seksi toimii muutenkin paremmin, kun tunnetaan toistemme kehot jne. Vakisuhteessa seksi ei olisi ollut ohi edes silloin, jos jostain syystä olisin tajunnut, että nyt ei omalla kohdalla tule orgasmi onnistumaan - tai ei ehkä lyhyessäkään jutussa, jos toinen olisi oikeasti yrittänyt, keskittynyt ja ollut halukas antamaan minulle nautintoa. Nyt tämä tyyppi selvästi piti esileikkiä pakkopullana eikä edes yhtään kuunnellut kun sanoin, että vähän hellemmin tuntuis paremmalta. Aika harva nainen loppujen lopuksi tykkää siitä, että klitorista tosi lujaa runnotaan, joten ei pitäisi olla yllätys, että joku kaipaa kevyttä kosketusta.

        Tarkoitin siis sitä sillä, että seksistä menisi ilo, jos orgasmi olisi hetkessä ohi eikä ehtisi nautiskella siitä, että se kohta lähestyy ja nautinto kasva ja kasvaa. En siis tarkoittanut, että seksi on ohi. Ja tarkoitin sitä, että kukaan nainen ei saa AUTOMAATTISESTI nopeasti - nopeasti voi saada, jos on kiihottunut ja toinen koskettaa oikein, mutta kukaan ei saa tosta noin vaan, jos vaikka klitoriksen sijaan koskettelee napaa tms. Eli ei voi ajatella niin, että joku nainen saa aina kaikkien kanssa heti - jos toisen kanssa seksi toimii, niin voi käydä, mutta jos toinen vaikka satuttaa sitä klitorista, niin ei siinä kyllä automaattista orgasmia tule. Tätä tarkoitin.

        En usko, että sinulle sopivaa sänkyseuraa olisinkaan, ja uskon että jollekin olenkin huonoa seuraa. Jollekin muulle taas hyvää. Se on aina kiinni siitä, miten sovitaan sillä saralla yhteen. No, toki voi aina opetella lisää jne, mutta ei sekään automaatio ole, että kaksi ihmistä sopii seksissä yhteen. Useimmiten ne muuten ovat miehiä, jotka käsittävät seksin loppuneen, kun itse saavat - harvemmin naiset. Voisihan se olla miehille virkistävää joskus olla sellaisenkin naisen kanssa, joka suhtautuu seksiin niin itsekkäästi - voi olla, että sen jälkeen oppii ainakin sen, ettei itse toimi niin miehenä naisia kohtaan.

        Paitsi jos naisella on vastaava

        https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2209574/100-orgasms-day-Womans-rare-disorder-sees-climax-hours-day.html

        tosien en sano että olisi hyvä asia.


      • Kaikenlaistanähty
        naurettavaa.väitettä kirjoitti:

        Onko joku joskus väittänyt että orgasmi tulee automaattisesti nopeasti?
        Minä väitän että nainen voi saada orgasmin alle 10 sekunnissa siitä kun hommat alkaa koska olen sen itse nähnyt.
        Saman naisen kanssa pidettiin kisa että vaikka nainen vastustaa orgasmin tuloa niin silti saa takuulla alle minuutissa. Laitettiin kello käyntiin ja alle minuutti meni, ei pystynyt vastustamaan.
        Ellet itse saa niin sitten et saa, turha väittää ettei kukaan muukaan voi saada.

        "Onko joku joskus väittänyt että orgasmi tulee automaattisesti nopeasti?
        Minä väitän että nainen voi saada orgasmin alle 10 sekunnissa siitä kun hommat alkaa koska olen sen itse nähnyt.
        Saman naisen kanssa pidettiin kisa että vaikka nainen vastustaa orgasmin tuloa niin silti saa takuulla alle minuutissa. Laitettiin kello käyntiin ja alle minuutti meni, ei pystynyt vastustamaan.
        Ellet itse saa niin sitten et saa, turha väittää ettei kukaan muukaan voi saada."

        En ole väittänyt, etteikö joku nainen voisi saada 10 sekunnissa. Vai olenko?

        Tosin nyt täytyy kysyä tarkennusta... mistä katsot hommien alkavan? Kyllä minäkin pystyn varmaan saamaan alle minuutissa - joskus olen sooloseksissä ottanut tällaisia pikaorgasmeja. Mutta alle minuutti on jo huomattavan eri asia kuin 10 sekuntia. Ja kyllä se vähän on, että toisen kanssa "hommien alkaessa" menee se 10 sekuntia helposti jo riisumiseen, ettei siinä oikein ehtisi. Ja useimmiten tulee aluksi tehtyä jotain muuta eikä suoraan syöksytä klitoriksen kimppuun tai yhdyntään. Mutta kyllä joskus voi tulla hyvin nopeasti vaikka siitä alkaen, kun toinen alkaa nuolla. Tosin enpä ole koskaan ottanut aikaa.

        Ja edelleen - vaikka joku nainen saisi nopeasti yhden kumppanin kanssa, voi olla ettei sama toisen kanssa onnistukaan.


    • taas-selkeni

      Tätä ketjua lukemalla varmistui taas se, että Naisasialooseri ja Harmaaritari ovat sama kirjoittaja. Täysin sama näkemys naisen seksuaalisuudesta. Eli nainen ei mielellään saisi haluta ja mies ei ainakaan "rumaa ja haisevaa" reikää ala räpläämään, että nainen saisi. Mielellään nainen varmaan saisi olla neitsyt ja a-seksuaali, joka inhoten ja velvollisuudentunnosta mutta suuresta rakkaudesta odottaa miehen parin minsan rynkytystä. Jos naisella jotain haluja on, se mielellään pitäisi hoitaa jonkun suristimen avulla piilossa mieheltä pois, ettei miehen tarvitsisi naiseen koskea tai katsoa. Melko homoa juttua.

    • yrityksetkin

      Noin se menee kun asioista kerrotaan liian myöhää.
      Tuollainen orgasmittomuus pitää kertoa heti suhteen alussa, eikä sitten kun on myöhäistä.
      Teeskentelitkö orgasmeja, miksi?

      • iiiiii

        Alla suora lainaus aloittajan yhdestä kommentista tässä ketjussa:
        " Ja sitä en käsitä että miksi se yllätti, koska en ole ikinä suostunut feikkaamaan juuri sen vuoksi, ettei tulisi väärinkäsityksiä."

        Hän siis ei ole teeskennellyt.


      • tyetykyetyu
        iiiiii kirjoitti:

        Alla suora lainaus aloittajan yhdestä kommentista tässä ketjussa:
        " Ja sitä en käsitä että miksi se yllätti, koska en ole ikinä suostunut feikkaamaan juuri sen vuoksi, ettei tulisi väärinkäsityksiä."

        Hän siis ei ole teeskennellyt.

        Niin sehän ainakin lisää miehen intoa kun nainen näyttää ettei saa.


    • sanonsuoraansen

      Uskon tietäväni kuinka kaikki onnistuu. Se on miehestä kiinni.
      Konaisvaltainen turvallisuus, vahvuus ja tilanteiden hallinta joka suhteessa.
      Plus muut edut suhteessa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2689
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2577
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2337
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe