Mikä on asemasi palstalla?

Kysymystä

Ja kuinka olet sen saavuttanut?
a) Omilla jutuillani
b) Komppikerhon kautta
c) Moden avustuksella
d) Muu?

71

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A) Omilla jutuillani.

      • Juu, se asema.

        Vihollisen keskushyökkääjä.


    • Tiedäsäse

      Sinulla ei ole oikeutta tulla puhumaan asemasta mustine nikkeinesi. Dissillä on sitä vastoin sellainen asema että voi mielestään tulla sotkemaan kaikki ketjut paskan lässytyksellään.
      Hänellä sitä kun onkin myös sininen nikki!

      • Joo. Eikös olekin hyvä asema mulla! 😃👌

        Kaltaisesi itkuapina voi sitten pahoittaa mielensä, kun jyrään asemallani koko palstan sileeks.

        Kannattaa hommata komppikerhon ja koko universumin voimin kunnon asema, eikä olla mikään onneton puskarotta. 😂


      • helmiä_sioille

        Heh, ai tissiposki lässytellyt taas?

        Milloinkohan se oli kun totesin ensimmäisen kerran, että tyyppi on tyhjäpäinen turhan lässyttäjä? Ja olinkohan silloin monen mielestä kateellinen tai jotain sen asemalle palstalla...? :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Heh, ai tissiposki lässytellyt taas?

        Milloinkohan se oli kun totesin ensimmäisen kerran, että tyyppi on tyhjäpäinen turhan lässyttäjä? Ja olinkohan silloin monen mielestä kateellinen tai jotain sen asemalle palstalla...? :D

        No sehän sinusta tekee sen erikoisemman, että itse väität muuta? Ihan samanmoinen tyhjänlässyttäjä oot itsekin. 😁


      • helmiä_sioille
        Dissi kirjoitti:

        No sehän sinusta tekee sen erikoisemman, että itse väität muuta? Ihan samanmoinen tyhjänlässyttäjä oot itsekin. 😁

        Minä en lässytä. Enimmäkseen pidän kommenttini lyhyeinä.

        Mutjoojoo... Mä oon kateellinen sun korkealle asemalle palstan hierarkiassa... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Minä en lässytä. Enimmäkseen pidän kommenttini lyhyeinä.

        Mutjoojoo... Mä oon kateellinen sun korkealle asemalle palstan hierarkiassa... :D

        Niin, no senkin lyhyen hetken kehut ihtees. 😂

        No tää on joku uuvelo ymmärtänyt väärin. Tarkoitin yhdessä keskustelussa, että ei puskahuutelijoitten kritiikkiä voi ottaa vakavasti, vaan pitää olla jonkinlainen asema palstalla.

        Toisaalta asialliseen sävyyn kirjoitettukin kommentti kyllä osaa läpäistä suojauksen... mutta harvalla huutelijalla siihen on mahkuja...

        Eli tää aloitus on vaan jonkun puskaantuneen Pertsan tms tekosia...


      • Uskotaiälä_
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Heh, ai tissiposki lässytellyt taas?

        Milloinkohan se oli kun totesin ensimmäisen kerran, että tyyppi on tyhjäpäinen turhan lässyttäjä? Ja olinkohan silloin monen mielestä kateellinen tai jotain sen asemalle palstalla...? :D

        Joo tissiposki meinasi aiemmin että täytyy olla asema palstalla, kuten hänellä, ennen kun voi tulla esittämään mielipiteitään.
        Ei helvetti! :D


      • helmiä_sioille
        Dissi kirjoitti:

        Niin, no senkin lyhyen hetken kehut ihtees. 😂

        No tää on joku uuvelo ymmärtänyt väärin. Tarkoitin yhdessä keskustelussa, että ei puskahuutelijoitten kritiikkiä voi ottaa vakavasti, vaan pitää olla jonkinlainen asema palstalla.

        Toisaalta asialliseen sävyyn kirjoitettukin kommentti kyllä osaa läpäistä suojauksen... mutta harvalla huutelijalla siihen on mahkuja...

        Eli tää aloitus on vaan jonkun puskaantuneen Pertsan tms tekosia...

        Availin ja selailin puolella silmällä aloituksia. Kuinkahan monessa olet ollut lässyttämässä niitä täyteen tyhjänpäiväistä paskaa? Kuinka monta minun kirjoittamaa viestiä löydät?

        Eikä se mikään kehu ollut. Totesin vaan tosiasian. Sinä vaan jostain syystä näit sen itsekehunani. Ja ehkä palstan johtavana kyökkistelijänä osaat kertoa syynkin siihen, miksi sen niin näit... :)


      • helmiä_sioille
        Uskotaiälä_ kirjoitti:

        Joo tissiposki meinasi aiemmin että täytyy olla asema palstalla, kuten hänellä, ennen kun voi tulla esittämään mielipiteitään.
        Ei helvetti! :D

        En sen tapauksessa voi olla uskomattakaan. Näyttäisi joillekin rekattu nikki ja sen tuoma asema palstalla olevan tärkeämpi kuin oikean elämän identiteetti.

        Toisaalta ymmärtäähän sen, jos ei oikeassa elämässä minkäänlaista asemaa sosiaalisissa ympyröissä ole. Tai ei edes ole mitään muuta sosiaalista elämää. Silloinhan se palstaidentiteetti(asema palstalla) muuttuu aika tärkeäksi... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Availin ja selailin puolella silmällä aloituksia. Kuinkahan monessa olet ollut lässyttämässä niitä täyteen tyhjänpäiväistä paskaa? Kuinka monta minun kirjoittamaa viestiä löydät?

        Eikä se mikään kehu ollut. Totesin vaan tosiasian. Sinä vaan jostain syystä näit sen itsekehunani. Ja ehkä palstan johtavana kyökkistelijänä osaat kertoa syynkin siihen, miksi sen niin näit... :)

        No tänään olen ehkä viiten aloitukseen vastannut fiksusti, loput on olleet vaan puskasta huutelijoille piruilua.

        Ja muutenkin on ollut muuten tylsää, niin oon tänne mättänyt vaikka mitä. Mutta mua se ei haittaa, vaikka oiskin ihan kaikki turhaa lässytystä. En mä mistään palstan fiksuin-tittelistä mittele... kunhan kirjoittelen.

        Ja vähiten mä sun mielipiteistä mua kohtaan mitään välitän. Tiedän kyllä itse mitä olen. 😊


      • helmiä_sioille
        Dissi kirjoitti:

        No tänään olen ehkä viiten aloitukseen vastannut fiksusti, loput on olleet vaan puskasta huutelijoille piruilua.

        Ja muutenkin on ollut muuten tylsää, niin oon tänne mättänyt vaikka mitä. Mutta mua se ei haittaa, vaikka oiskin ihan kaikki turhaa lässytystä. En mä mistään palstan fiksuin-tittelistä mittele... kunhan kirjoittelen.

        Ja vähiten mä sun mielipiteistä mua kohtaan mitään välitän. Tiedän kyllä itse mitä olen. 😊

        Kyllä sinä välität. Välität minun ja muidenkin mielipiteistä. Siksi sinulle se kovalla työlläsi saavutettu asema palstalla on niin tärkeä ja minulle sekä monelle muulle ei.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Kyllä sinä välität. Välität minun ja muidenkin mielipiteistä. Siksi sinulle se kovalla työlläsi saavutettu asema palstalla on niin tärkeä ja minulle sekä monelle muulle ei.

        Siis kyllähän mä jotain aina jostain nappaan mukaan, kun se on mulle sopivaa.

        Mun palsta-asemahan on todettu komppikerhoks ja pertsan mielestä trollikerhoks. Että kummassakin yhteistä on se, että se on pysyvä tila.

        Ei sun tai flowerin kritiikki enää tavoita. Kumpikin luulette, että mä kiukusta kiehun...??? En vaan tajua, että miksi niin luulette? Mihinkä mä noista kerhoista ykskaks putoisin? Ja kiukkuisin siitä huolissaan, tai välittäisin teijän kommenteista?


      • helmiä_sioille
        Dissi kirjoitti:

        Siis kyllähän mä jotain aina jostain nappaan mukaan, kun se on mulle sopivaa.

        Mun palsta-asemahan on todettu komppikerhoks ja pertsan mielestä trollikerhoks. Että kummassakin yhteistä on se, että se on pysyvä tila.

        Ei sun tai flowerin kritiikki enää tavoita. Kumpikin luulette, että mä kiukusta kiehun...??? En vaan tajua, että miksi niin luulette? Mihinkä mä noista kerhoista ykskaks putoisin? Ja kiukkuisin siitä huolissaan, tai välittäisin teijän kommenteista?

        En ole puhunut mitään kiukusta. Sinä puhuit. Sanoin vaan, että kyllä sinulle minun ja muidenkin mielipiteet on tärkeitä. Kyllä se luuleminen on enemmän sun tauti kuin minun.


      • Ollaan.armollisia
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Kyllä sinä välität. Välität minun ja muidenkin mielipiteistä. Siksi sinulle se kovalla työlläsi saavutettu asema palstalla on niin tärkeä ja minulle sekä monelle muulle ei.

        Poskitissillä on kova hätä siitä että menettää kasvonsa vielä palstallakin, kuten on käynyt oikeassa elämässä.
        Koulussa kun sai aina turpaansa ja potkittiin nurkkaan, niin on nyt nostanut mielessään itsensä palstakuninkaaksi jolle ei vittuilla.
        Annetaan sen pitää toi :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        En ole puhunut mitään kiukusta. Sinä puhuit. Sanoin vaan, että kyllä sinulle minun ja muidenkin mielipiteet on tärkeitä. Kyllä se luuleminen on enemmän sun tauti kuin minun.

        No ehkä tässä on vähän silleen sokeutunut päivänmittaan arvosteluille, että kaikki kuullostaa samalta.
        Mutta lässyttäjähän mä tuun aina olemaan ja sillä siisti. Se on osa mua.


      • No enpä rupea valitsemaan minne ja kelle lässytän, kyllä nää sivut toimii niin, että vastuu on lukijan.

        Silloin kun ei enää huvita, enkä saa täältä jotain, lopetan.

        Eli sikalailla sivuutan tuon pyynnön...


      • helmiä_sioille
        Dissi kirjoitti:

        No enpä rupea valitsemaan minne ja kelle lässytän, kyllä nää sivut toimii niin, että vastuu on lukijan.

        Silloin kun ei enää huvita, enkä saa täältä jotain, lopetan.

        Eli sikalailla sivuutan tuon pyynnön...

        Eli et ole yhtään pertsaa parempi. Mikäs siinä. Itse olet roolis ja asemas palstalla valinnut... :D


      • Ei-ei

        Kuinkahan monesti dissille on sanottu että tehkää oma paskanlässytysketju, älkääkä joka vitun päivä tulko sotkemaan ketjuja aiheen ohi olevalla paskalla.
        Melkein jo arvaa että jos joku ketju saa kymmeniä viestejä, on siitä 80% lässytystä.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Eli et ole yhtään pertsaa parempi. Mikäs siinä. Itse olet roolis ja asemas palstalla valinnut... :D

        Vaikka sitten niin...


      • Ei-ei kirjoitti:

        Kuinkahan monesti dissille on sanottu että tehkää oma paskanlässytysketju, älkääkä joka vitun päivä tulko sotkemaan ketjuja aiheen ohi olevalla paskalla.
        Melkein jo arvaa että jos joku ketju saa kymmeniä viestejä, on siitä 80% lässytystä.

        Ja montakohan kertaa mun pitää sun kaltaisille uiveloille sanoa, että mene muualle itse lueskelemaan ja uhriutumaan?
        Täällä ei ole määritelty miten kukin kirjoittaa. Etsi joku parempi palsta.


      • helmiä_sioille
        Ollaan.armollisia kirjoitti:

        Poskitissillä on kova hätä siitä että menettää kasvonsa vielä palstallakin, kuten on käynyt oikeassa elämässä.
        Koulussa kun sai aina turpaansa ja potkittiin nurkkaan, niin on nyt nostanut mielessään itsensä palstakuninkaaksi jolle ei vittuilla.
        Annetaan sen pitää toi :D

        Heh, en tiedä miten muut näkee, mut mun silmissä se on jo palstakasvonsa menettänyt. Jos sillä nyt sellaisia on ikinä ollutkaan... :D

        Mutta toisaalta se on ymmärrettävää, kun kerrankin saa Aseman ja huomiota mitä ei ole koskaan aikasemmin saanut. Ei se mahdotonta ole, et sellaiseen nalkkiin jää kuin nistit konsanaan... :D


      • bkkncbnm
        Uskotaiälä_ kirjoitti:

        Joo tissiposki meinasi aiemmin että täytyy olla asema palstalla, kuten hänellä, ennen kun voi tulla esittämään mielipiteitään.
        Ei helvetti! :D

        Dissin sanomana :D

        "Hankkikaa vakuuttava asema palstalla ja rekisteröikää se, jos haluatte mulle jotain sanoa."


      • helmiä_sioille
        bkkncbnm kirjoitti:

        Dissin sanomana :D

        "Hankkikaa vakuuttava asema palstalla ja rekisteröikää se, jos haluatte mulle jotain sanoa."

        Sanoisin, että hyvin vakuuttava statementti... :D


      • hattu.kouraan
        bkkncbnm kirjoitti:

        Dissin sanomana :D

        "Hankkikaa vakuuttava asema palstalla ja rekisteröikää se, jos haluatte mulle jotain sanoa."

        Näin se asia just on! Sitä kun ei dissille puhutakaan niin kuin jollekin metsäläisille saatana!


      • naisellinen.mamis
        Dissi kirjoitti:

        Joo. Eikös olekin hyvä asema mulla! 😃👌

        Kaltaisesi itkuapina voi sitten pahoittaa mielensä, kun jyrään asemallani koko palstan sileeks.

        Kannattaa hommata komppikerhon ja koko universumin voimin kunnon asema, eikä olla mikään onneton puskarotta. 😂

        Vähän aikaa sitten kehuskelit miten mukavaa on huudella puskista, nyt on päinvastoin. Lihavatko muuttaa mieltään miten sattuu? Tai tyhmät.


    • huonosti.menee

      en ole kovin suosittu moni sanonut että olen kurja ja ikävin palstalainen niin kivaa olla ätmi ja viimeisiä wanhan ajan miehiä niin meillä wanhan ajan suomalaisilla miehillä ja wanhan ajan aidot leijonat tiikerit valkohait jääkarhuilla ei mene hyvin ja ollaan sukupuuton partaalla

    • JossainMuualla

      Asema: HEL
      Yritys: Kova
      Taseen rakenne: Löysä

      Oliko vielä muuta, vai voitko jo mennä lyömään päätäsi matka-arkun kulmaan?

    • helmiä_sioille

      Special Quest Star.

      Ja otin sen aseman, en saavuttanut... :D

    • Uskoisin olevani palstalla jokseenkin huomaamaton hahmo johon suhtaudutaan neutraalisti kaikkien muiden kirjoittajien taholta.

      Ehkä olen jonkun mielestä tylsäkin.

      Olen tällaisen aseman saavuttanut omilla jutuillani.

    • Asema: sivustaseuraaja, sivusta kommentoija.
      Miehen Logiikassa kuuluin kai jossain vaiheessa aktiivisimpiin kirjoittajiin ja aloitusten tekijöihin, jos aika nyt ei kultaa muistoja.. Sielläkin oli kuulemma komppikerhoja. En koskaan seurannut kuka niihin kuului ja kuuluinko minä. Asia ei sillä lailla kiinnosta.

      Täällä sivullisen rooli on itse valittu. En koe tätä palstaa omakseni, mutta joskus täälläkin on ihan viihdyttävää tai ajatuksia herättäviä ihmsisuhdekeskusteluja. Tykkään myös periksen Liljalaaksolaisista, jostain syystä. Ehkä siksi, että viikottain näen Liljalaakson bussin Turussa tai ajan alueen ohi (ja tähyilen näkyykö Timppaa tai hänen perheenjäseniään..) Ja täällä on hauskoja naiskirjoittajia; wämmä, pönttis, pihallatipunen ja wuppis vaikka, vanhojen tuttujen M.L-laisten lisäksi..
      Omilla jutuilla siis saavutettu asema, tai jututtomuudella.

      • Otajakäy

        Sinä se jaksat haikailla joka päivä ML-palstan perään. Entäpä jos tehdään kuules niin, että menet sinne takaisin ja olet omalta osaltasi taas nostamassa sitä kukoistukseen?


      • Otajakäy kirjoitti:

        Sinä se jaksat haikailla joka päivä ML-palstan perään. Entäpä jos tehdään kuules niin, että menet sinne takaisin ja olet omalta osaltasi taas nostamassa sitä kukoistukseen?

        Että oikein joka päivä? Aika aikaansa kutakin. En taitaisi jaksaa enää aktiivisesti kirjoitella sinnekään, vaikka aihealueeltaan paljon mielenkiintoisempi olikin (naisten ja miesten logiikoiden erilaisuudet). Sattui vaan itselle (ja monelle muullekin ilmeisesti) hyvään saumaan sen palstan kukoistus, kun itse ainakin silloin vasta keksin keskustelupalstat ja niiden viihdyttävyyden/koukuttavuuden. Ai niin, mun profiilissa M.L:aa haikailen, täytyypä ottaa pois. En niin tosissani sitä kirjoittanut..


    • Asemani on kommentoida toisten avauksiin ja toisinaan myös itse synnyttää keskustelua tekemällä avauksia aiheista joiden voisi ajatella saavan vastauksia, eihän siinä sen kummempaa. Tämän aseman olen saavuttanut tai pikemminkin ottanut ihan vaan kirjoittamalla, ei se muuta oikeastaan vaadi. a) Joskus toki jotkut komppaa mutta eniten varmaan vaikuttaa ei-komppaukset siihen tuleeko ketjulle näkyvyyttä ja kyllä, juurikin muiden toiminta vaikuttaa eniten siihen mitä ketjulle tapahtuu.

    • Virhe.Käsittelyssä

      Asematon on hyvä olla, et kuulu minnekään ..
      Ei lokerointia 🚫
      🤔

    • Kaisanoasaa

      Olen ihan ykkönen palstalla. Kerron millaisia naiset ovat ja siitä palstan ätmit tykkäävät. Tämä on ätmien palsta ja naiset myös viihtyvät palstalla koska saavat tukea ätmeiltä ja tietävät että ätmit suojelee naisia.

      • N.velli

        Kiltit ja kunnolliset ätmi miehet:)


      • pihallatipunen

        "tietävät että ätmit suojelee naisia."

        Miten tuo suojelu käytännössä tapahtuu?


      • pihallatipunen

        Niin ja onko esim. kurpittelu sitä tuen antamista??


      • Hyihyi
        pihallatipunen kirjoitti:

        Niin ja onko esim. kurpittelu sitä tuen antamista??

        Älä nyt heti aja atm32:sta nurkkaan :D


    • Lälly lällyttäjä, saavutettu lällyillä biiseillä ja jutuilla

    • pihallatipunen

      Olen pihalla...ihan omilla ansioillani.

    • flowersreally

      Piikki lässydissen ja wämmän lihassa, saavutettu totuuden puhumisella.

    • Pönttis on lobannut minua :)

    • Olin joskus viitisen vuotta sitten palstan kirkkaimpia tähtiä, mutta nykyisin palstan vihatuimpia kun aloin irroittautumaan siitä incel hc-ätmi ajattelutavasta ja matkan varrella olen edennyt elämässä noin muutenkin kuten esim. omistanut Jaguarin, saanut pussya, kerryttänyt varallisuutta jne.

      On palstalla toki vielä muutamia kirjoittajia jotka pitävät mun kirjoituksia asiallisina, ja toisinpäin. Esim. Bicky Royal mies, DarkFear, Make jne. Ja tarkemmin ajateltuna meitä kaikkia yhdistää se että me ei ajatella olevamme mitään incel-miehiä, lompsa on kunnossa, naiskokemuksia on taustalla jne.

    • mklbgflrt

      Pahnanpohjimmainen nobody, joten jatkokysymyskin on irrelevantti.

    • AsianVierestä

      En välitä tietää.
      Sama mitä normaalissa elämässä, ei kannata miettiä liikaa mitä muut ajattelee.
      On sellainen ihmisenä kuin on, muulla ei väliä.

      • Näinpä, hyvin sanottu siellä!👍


    • d) Muu? - Ei kai mulla sen ihmeempää asemaa täällä ole, kun muillakaan. Olen vaan suht usein ja paljon äänessä ja pälätän vähän kaikille.

      Päläpälä kuvaa mun " asemaa" aikas hyvin. 😊

      • Eiku mähän pölötinkin.... 😝


      • Dissi kirjoitti:

        Eiku mähän pölötinkin.... 😝

        Hölötin pölötin. 💥👍


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hölötin pölötin. 💥👍

        Pölkötin mölkötin.😉


      • Dissi kirjoitti:

        Pölkötin mölkötin.😉

        Sekin vielä! 🙊


      • Päläpälä kirjoitti:

        Sekin vielä! 🙊

        Kyllä on tänään ollut paljon ahdistuneita ihmisiä mun pölötyksistä. 😄
        Että kyllä on pölökytin mölökytin pistetty taas urakalla.


      • Joo. Ei tää ole uutta mullekaan.

        Oikeastaan ihan kivaakin huomata, että ei pala hihat helposti nykyään tälläseen. 😊


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Ei tää ole uutta mullekaan.

        Oikeastaan ihan kivaakin huomata, että ei pala hihat helposti nykyään tälläseen. 😊

        Ja vielä hetken, kun sinua prässätään joka suunnasta huomaat, että ihan sama. Ei jaksa enää edes väitellä. :)

        Höpisköön.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ja vielä hetken, kun sinua prässätään joka suunnasta huomaat, että ihan sama. Ei jaksa enää edes väitellä. :)

        Höpisköön.

        No eilen oli eilen. Tänään mietinkin, että nyt saa olla noi kaikenmaailman kriitikot ja pa.kanlappajat omissa oloissaan.

        Rupattelen vaan minusta mukaville tyypeille. Sit tuleekin vähän taukoa väkisin täältä, kun nainen tulee viikonlopuksi, haen kelkan ja remppaan/huruuttelen sillä. Kyllä täällä osaa sillävälin rauhoittua meno. Ja itsekin saan tästä taukoa sopivasti. 😊👌


    • Täyskaheli savolaisukko! Siinä asema, sen mahdollisti vanhemmat jotka tekivät minut.

      Vastuu lukijalla, joka sopii savolaiseen tyyliin.

      Palstalla pölötän mitä pölötän, välillä ihan asiaa, välillä ihan muuta, ärsytän ihmisiä, mutta jotkut taas tykkää. Mutta mikä on tärkeintä, itse viihdyn hyvin.

      Ja mikä on parasta, ällyyttää tosikkoja. 😝

      • Ihana :)


    • kiviäkinKKKP

      vapaaehtoinen joukkoonkuulumattomuus.

      saavutettavissa siten, ettei ole vakionikkejä, ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan.

    • villijavapaavilli

      Mä oon villi ja vapaa.
      En mitäään asemaa kaipaa ja olen paras ja ykkönen!
      Toiset tekee turhaatyötä, viisas pääsee vähemmällä.

      • kiviäkinKKKP

        jotkut kyllä näkee kohtuullisessa määrin vaivaa nikkiensä ja valheidensa eteen.


    • Tämä-selvä

      Palstan kunnolliset ätmit yrittää pitää naisia hengissä mutta naiset vaan rakastaa paskoja jännämiehiä

    • Pillujen--asiantuntija

      Asemanne on olla yksinäisiä sinkkuja loppuelämänne.

    • NainenRuudunTakaa

      Satunnainen kommentoija. Joskus olen ollut aktiivisempikin, jos on ollut nörtti- tms mulle tuttua juttua. Nykyisin usein käyn vaan lokittamassa eli kommentoin kerran jotain ketjua.

      Oon ihan tarkoituksella pysytellyt erossa "kuka kukin on" -palstadraamasta. Asiat kiinnostaa enemmän kuin ihmiset.

      Sit taas jos mulle vittuillaan (ja huomaan sen) niin annan takaisin samalla mitalla. Sekin on hauskaa välillä, ettei tartte olla mukava ja ystävällinen niin kuin normielämässä, vaan voi pistää ilkeilijöille luut kurkkuun.

      • ylpeyskäy

        Jahas narsisti kaivautui poterostaan oikein kommentoimaankin.
        Koskas nostat taas itsesi esille, että saat sitä kaipaamaasi huomiota, kun muutenkin täällä 24/7 päivystät? Tai sinun sanoin "kaverini kertoi, että minusta taas kirjoitellaan"


      • NainenRuudunTakaa
        ylpeyskäy kirjoitti:

        Jahas narsisti kaivautui poterostaan oikein kommentoimaankin.
        Koskas nostat taas itsesi esille, että saat sitä kaipaamaasi huomiota, kun muutenkin täällä 24/7 päivystät? Tai sinun sanoin "kaverini kertoi, että minusta taas kirjoitellaan"

        Kai sekin jotain asemasta ketoo, että mulla on palstalla oma huomiohuora, joka tulee viestien perään kerjäämään huomiota itselleen. Ja sit kehittelee omassa päässään musta jotain ihme stooreja. En oo ikinä sanonut mitään "kaverini kertoi, että minusta taas kirjoitellaan", en kaveeraa palstalaisten kanssa live-elämässä.

        Samalla tavalla lapset kehittää mielikuvitusystäviä ja nuoret tarinoita idoleistaan. Mut nuoret jo tajuaa ettei ne tarinat oo totta, vaan ihan omakeksimää viihdettä. Jostain syystä mä oon jollekin tyypille tällainen hahmo, johon omat fantasiat kohdistetaan.


    • Guru ja suurella viisaudella.

      Mitä sitä vähättelemään, sitähän se on.

      Itseoppinut ja h.lvetin wiisas.

    • Hellou! Huhuilua täältä takarivistä.

      d) Muu? - Olen järjen ääni!

    • edvardgrieg

      Aika monen asema vaikuttaa olevan trolli, jonka kansalaiset kuitenkin ottavat tosissaan ja suivaantuvat tämän tästä. Saavutettavissa kovalla trollinrakentamisella, joka kuitenkin sujunee osalta kansalaisspykopaateista jo rutiinilla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe