Työtä Suomeen ulkomailta ?

Rivakka

En tykkää Suomesta yhtään, joten haluaisin asua ulkomailla ja tehdä suomeen töitä etänä. Onko kokemusta tällaisesta? Suomalainen työelämä on sellainen pallo jalassa, koska täällä töissä ollaan 8 tuntia vaikka kaltaiseni tehokas tekee päivän työt 2 tunnissa, kuten minä. Ulkomailla vapaa-aika olisi mielekkäämpää. Haluaisin asua Espanjassa tai Italiassa.

18

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokonaanulos

Puhelinmyyjänä voi asustella fuengirolassa ja soittaa suomeen. Miksi haluat tehdä työtä suomeen ?Muuta kokonaan ulkomaille niin verotuskin on paljon pienempi.

• Anonyymi

Mites palkat? Jos saisi suomen palkan ulkomaille ja maksaisi sinne verot?

• oppeliini1

Kuinka moneen ulkolaiseen firmaan olet ollut yhteydessä? Mitä he vastasivat?
      Oletko lähettänyt kysymyksesi vain Euroopalaisiin vai kaikkia mantereita käsittäviin firmoihin?
      Tietenkin Googeloimalla olet saanut kaikki nuo tiedot, nehän ovat vapaasti kaikille nähtävissä.

Olet oikealla tiellä, nykyisin maitten rajat eivät ole estona tyopaikoille.

• palmunallaq
      • Anonyymi

Ei toimi linkki

• potsku55

Mitenkä menee verotus freelancereilla?

• Mikset vain tekisi töitä ulkomailla?

• Saksassa5v

Miksi niitä töitä Suomeen pitäisi tehdä?
      Helpompaa vaan muuttaa tänne ja tehdä työtä täällä. Elintasokin on yleensä parempi.

• Anonyymi

Siis Suomessa on kaikki kallista ja paskamainen ilmasto. Ja ilmapiiri. Terveydenhuoltokin julkisella huonoa ja maksaa, kun muualla se on ilmaista veronmaksajille.

• Anonyymi

Oletko miettinyt, että voisit mennä vain töihin ulkomaille yritykseen jossa tarvitaan suomenkieltä? Ulkomaillahan on paljon tällaisia työpaikkoja tarjolla, koska suomen kielitaito on niin "haluttu".

Esim. näillä sivuilla on ilmoitettu työpaikoista eri puolella maailma https://magicmondayz.com/ . Tällä hetkellä siellä on työpaikkoja suomenkielisille esimerkiksi Maltalla, Irlannissa, Tallinnassa, Kyproksella, Espanjassa.. Magic Mondayzin perustaja on suomalainen - tekevät siis yhteistyötä eri yritysten kanssa ympäri maailman ja ilmoittelevat suomenkielisistä töistä ulkomailla :) Sieltä voi laittaa myös avoimen hakemuksen mikäli sopiva työ ei ole juuri nyt avoinna.

• Anonyymi

Ikävä kyllä tällä naisella on tapana keksiä perättömiä juttuja ihmisistä, oli kuulemma käynyt ennen joulua jossain pohjoisessa, jossa oli tekaissut ilmeisesti kateuksissaan valheen erästä It-alan menestyjää kohtaan, tuon fiktion mukaan ko. miljonääri olisi uhkaillut kyseisestä E. P. nimistä naista... kukaan muu ei ole kyseistä uhkausta kuullut, eikä tämä miljonääri ole ollut kahdestaan hetkeäkään tuon naisen kanssa.
        Gold digger. Olkaapa varovaisia.

• Anonyymi

Aloittaja on niin oikeassa kuin ihminen vain voi olla. Taivahan tosi. Vanhusten hoitokodissakin tekisit 8 tunnin työvuoron 2 tunnissa rivakkaasti, mutta kun ymmärtämättömät esimiehet vaativat olemaan peräti 8 tuntia paapomassa hoidettavia. Kyllä vuodepotilaitten lääkkeet, syötöt ja pesut saa ahkera ja tehokas pyöräytettyä alle 2 tunnissa. Suit sait reippaan tehokkaasti. Kuten minä. Oikealla asenteella ja työmoraaliila. Eettisyydestä puhumattakaan. Miksi ihmeessä pitäisi lopun aikaa roikkua tyhjänpanttina työpaikalla kun omat duunit on todistettavasti tehty. Hmmm. Vai onkohan ajatteluni kuitenkin vääristynyttä.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Lääkkeet voi antaa joku muu sen jälkeen kun urkkaporukka on hoitanut muut asiat.

• Anonyymi

Kyllä sellaista voi tehdä. Niin kauan kuin fyysinen sijantisi on EU-alueella, ei tule isompia ongelmia tehdä Suomeen erilaisia asioita. Monessa asiantuntijatyössä voi tehdä lähes kaiken etänä. Siitä vain sopimaan oman työnantajan kanssa.

• Anonyymi

Kylläpä olet melkoinen hosuja, ilmankos suomalaisen työn laatu onkin maailman huonointa ja kalleinta. Kyllä työn laadun tulee olla maailman parasta ja halvinta silloin sitä menee kaupaksi. 2h x 4 kertaa enemmän täytyy tehdä 8h päivässä.

• Anonyymi

Eipähän siinä tule aikaa nenemään, kun seitsemänkin hoitajaa kymmentä kohden.

• Anonyymi

Sama.

Laittakaa linkkejä.

• Anonyymi

Digilisaatio on valloittanut suuren osan kansasta. Elävänjumalan varpaille on myöhäistä oksentaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe