Lottovoitto kuntaan

lurpsisheppo

Jes , lottovoitto kuntaan , nyt on varaa harrastaa ;)
Kohta siirtyy sähköyhtiö toiseen omistukseen.

8

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On erittäin hyvä, että valtio avustaa köyhän mutta laaja-alaisen kunnan sähköistämistä. Siirtomaksujen ei näin ollen pitäisi nousta. Koskaan ne eivät tule nykyisestä laskemaan.

    • MikkohyväMies

      Ehei, huomaatteko, tämä on Kärnän vaalilahja, ettette vain unohda ketä pitää äänestää! Toisaalta, tämä ainakin todistaa että Kärnä pitää alueemme puolia enemmän kuin esim Autto, joka ajaa vain Rovaniemen etuja.

      • hettalainen

        kunta pitää luopua yhtiöstä että sähköverkon kehittämiseen saa rahat eli taitvat mennä jonkun toisen taskuun ja pelkään että käy kuin etelässä missä esim. caruna nosti siirtohinnat taivaisiin


      • Penikkatautiko

        Taidat olla kunnan asioista ihan pihalla .Pärnän lahja. Mene alakoulun penkille jos et ole jo .Näyttää että olet.


    • Täysosuma

      Onkohan tuo nyt oikein uutisoitu? Olisko tässä kysymys siitä valtion tuesta joka on jo myönnetty ja käytetty Kilpisjärven linjalle. Sähköyhtiön myyntiä lienee valmisteltu jo pitkään ja myynnin esteenä on ollut se että valtion antama tuki pitää palauttaa jos sähköverkko myydään. Ei tämä avautunut kunnan tiedotteessa, jossa jokainen vuorollaan kehui toisiaan niin että kaikki tulivat kehutuiksi. Olivat saaneet lottovoiton.

      • karuna

        Niin mitähän hyötyä siirtomaksuihin on jos sähköyhtiö myydään . Samat sähköjohdot siellä tolpissa on . Todellisuudessa siiromaksut nousee myynnin yhteydessä . Sillä herrojen alamäki ja alakallen mainostamalla lottovoitolla kuntaan ei ole kuin lume arvoa , yrittävät herrat omaa mainetta parannella .Caruna kerää voitot ja enontekiöläiset maksaa kohtuuttomat siirtomaksut .


    • voutsisz

      lottovoitto saatiin viimeyönä oikeastaan kolme oman pikku kunnan ehokasta eduskuntaan jeeeeee

    • Jalkaanammutut

      Yksi ainoa oman kunnan syntyperältään. Autto. Muut junantuomia. Ja se tullaan huomaamaan asioiden hoidossa. Kepu Kärnä unohtaa ensimmäisenä äänestäjät meidän kunnassa. Kokemus tuli jo edellisessä hallituksessa Kärnältä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1318
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1217
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      240
      990
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      940
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe