Vertaistukea, miehellä suhde

Sunset77

Olisiko vertaistukea? Selvisi viime viikolla että miehelläni ollut melkein vuoden ajan suhde työkaverinaiseen. Nyt väittää pistäneensä sen poikki, mutta nainen pommittaa häntä jatkuvasti viestein ja soitoin, ja nyt myös minuakin! Haluaisin ehkä keskustella naisen kanssa, koska en tiedä luotanko mieheni puheisiin. Kannattaako? En myöskään tiedä voinko luottaa siihen että on oikeasti pistänyt suhteen poikki. Olemme olleet yhdessä lähes 10 vuotta ja luotin häneen täysin. Onhan meillä ollut ongelmia ja arki tullut suhteeseen, mutta en uskonut että ikinä kävisi näin. Olen ihan hajalla, enkä tiedä miten tästä eteenpäin selviän. Mies haluaa jatkaa kanssani, mutta en tiedä pystynkö siihen tai voinko luottaa häneen enää. Tuntuu että en jaksa elämää enää jos se on tällaista.

43

2916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkoot

      Noi on ikäviä juttuja, vaimo ihastui myös työkaveriinsa, tapailivat milloin missäkin. Kertoi sitten itse, esitti muka katuvaa ja paskat. Sanoi lopettavansa suhteen ettei perheemme hajoa, no kyllä kesti, usein puhelin lähellä, viestittelyä ja taas ulkona. Yllärinä tuli, aika tasapainoista arkeä ellettiin. Molemmat työssä, lapsi ja intiimipuolikin toimi muta ei vaan riittänyt. No suhde loppui kun vaimo aikansa venkoili, ei paluuta olut entiseen, luotto lähinnä kärsi mut jatkettu on, eroaminen olis tuottanut paljon hankaluuksia ja ikävyyksi molemmille. Tuleehan tuo mieleen, nytkin vaimo lähdössä risteilylle naisporukassa kuka tietää mitä tulee taas, pysyykö pikkarit jalassa vai ei.

      • Sunset77

        Kuulostaa kamalalta. Miten pystyt elämään noin? Minun on tällä hetkellä tosi vaikea kuvitella että pystyisin antamaan miehelle anteeksi, saatikka elämään arkea hänen kanssaan. Samoin ajatus seksistä hänen kanssaan tekee pahaa, koska hän on harrastanut sitä toisen naisen kanssa. Olen niin shokissa. Kuin en tuntisi koko miestä!


      • pakkahajoaa
        Sunset77 kirjoitti:

        Kuulostaa kamalalta. Miten pystyt elämään noin? Minun on tällä hetkellä tosi vaikea kuvitella että pystyisin antamaan miehelle anteeksi, saatikka elämään arkea hänen kanssaan. Samoin ajatus seksistä hänen kanssaan tekee pahaa, koska hän on harrastanut sitä toisen naisen kanssa. Olen niin shokissa. Kuin en tuntisi koko miestä!

        Voisit toki ajatella että miehessäsi on jotakin todella hyvää kun toinenkin naisen sitä haluaa mutta en ihmettele jos seksi ei tule ensimmäisenä mieleen.


      • Anonyymi
        Sunset77 kirjoitti:

        Kuulostaa kamalalta. Miten pystyt elämään noin? Minun on tällä hetkellä tosi vaikea kuvitella että pystyisin antamaan miehelle anteeksi, saatikka elämään arkea hänen kanssaan. Samoin ajatus seksistä hänen kanssaan tekee pahaa, koska hän on harrastanut sitä toisen naisen kanssa. Olen niin shokissa. Kuin en tuntisi koko miestä!

        Onko se nyt niin kamalaa jos on ollut seksiä toisen kanssa, se on vaan elämää.


    • Totuuttahae

      Huh huh jo viisi vuotta? Miten ihmeessä voit olla noin sokea? Jos kerta tunnet 10v. Kai nyt jotain merkkejä huomasit? Sillä vain että tiedän yhden pettäjän joka vetää edelleen puolisoaan. Myös osa tutuistamme tietää on jo "juoruttu" mietitty vainmiten tuo puoliso ei hoksaa? Se kamu jonka kanssa "leikkii" on silläkin tuttu joka tietää. Katketaa se on varmaan mutta puhu sille kakkoselle ja tee sitten päätös. Totuutta et saa mieheltä koska jo 5v. Vedättänyt sinua niin mistä ihmeestä siis nyt puhuu totta? Kerta viestittelee niin kerro jos sulle ei vastaa lopettaa miehen kiusaamisen. Miten muuten selvisi salainen Lemmenleikki?

      • Sunset77

        Ei suhde ole ollut 5 vuotta, vaan noin vuoden ajan. Suhde selvisi miehen toisen työkaverin nähtyä kun olivat pussailleet. Hän kertoi minulle ja mieheni tunnusti...


      • potkutsietäisivätsaada

        Eihän työpaikalla palkkaa makseta pussailusta eikä nussimisestakaan, miehesi varmaan ymmärtää, että on käyttäytynyt työnantajaansa kohtaan myös väärin, kuten työ työkaverinainen myös.


      • tätäpäivää
        potkutsietäisivätsaada kirjoitti:

        Eihän työpaikalla palkkaa makseta pussailusta eikä nussimisestakaan, miehesi varmaan ymmärtää, että on käyttäytynyt työnantajaansa kohtaan myös väärin, kuten työ työkaverinainen myös.

        Voi voi, työ paikoilla monet uskottomuudet saa alkuunsa ja ihastukset, sopiva hetki harrastaa seksiä esim. pikkujouluissa tai saunailloissa. Olin aiemmin isossa firmassa jossa tuota leikkiä näki riittävästi, vaikka en ollut osallisena häijyä teki kun perheeliset naisetkin estoitta muhinoi miesten kanssa ja jos yksi kieltäytyi toinen halusi. Muutaman kohdalla päättyi sitten eroonkin kun selvisi juoruämmien takia.


      • aasienaasi
        potkutsietäisivätsaada kirjoitti:

        Eihän työpaikalla palkkaa makseta pussailusta eikä nussimisestakaan, miehesi varmaan ymmärtää, että on käyttäytynyt työnantajaansa kohtaan myös väärin, kuten työ työkaverinainen myös.

        Eli ainut mahdollinen aika ja paikka missä työkaveri on nähnyt heidät pussailemassa on työajalla työpaikallaan?
        Mistä sen sait tietää, oletko itse tuo ilmiantaja?
        Mulle tulee mieleen monta muutakin paikkaa missä olisivat voineet pussailla mutta sun mukaan se ei ole mahdollista..


      • Anonyymi

        Mitä pahaa siinä on, jos on muitakin ihmissuhteita. Rikastavat elämää.


    • Kokemustaon

      Joskus vaan on eläminen ja olo helpompaa toisen kans. Kun se rakkaus katoaa ei se takaisin enää tule, turhaa jatkaa edes ystävinä. Erotkaa kun vielä tunnette toisenne jollakin tapaa.

      • päiväkerraallan

        Juu ei se rakkaus nurkan takana odota, meille kyllä rakkaus ja kiintymysa palasi takaisin viileän pitkän jakson jälkeen joskin eri muodossa.


    • todellisuustämä

      Sun kannattaa jutella miehesi kanssa asiat halki ja käsitellä yhdessä miehesi kanssa ongelmaanne, mistä uskottomuutensa johtuu, silleen asiat menee eteenpäin. On kyse teidän kahden välisestä suhteesta ja ongelmasta siinä, mikä ei kuulu sille työkaverinaiselle pätkääkään, joten estot päälle puhelimiin ja oma suhde selvityksen alle. Teistä itsestänne on kiinni, miten saatte oman suhteenne jälleen toimimaan ja kuntoon. Joillekuille se on helpompaa lähteä vieraisiin, kuin jutella ongelmista kumppaninsa kanssa. Vieraalle naiselle on helpompi jutella ongelmista ja hakea lohtua hänen sylistä.

      • Sunset77

        Kiitos, omassa mielessä tuntuu vain siltä että tämmöinen sotku on liian iso että sen jälkeen pystyisi jatkamaan elämää pariskuntana. Olisi mukava tietää onko jonkun parisuhde palannut tämmöisestä tilanteesta ennalleen? Ja onko se kestänyt? Onko mies sortunut uudelleen?


      • todellisuustämä
        Sunset77 kirjoitti:

        Kiitos, omassa mielessä tuntuu vain siltä että tämmöinen sotku on liian iso että sen jälkeen pystyisi jatkamaan elämää pariskuntana. Olisi mukava tietää onko jonkun parisuhde palannut tämmöisestä tilanteesta ennalleen? Ja onko se kestänyt? Onko mies sortunut uudelleen?

        Jos te perinpohjin selvitätte keskenänne , mistä pettäminen on johtunut ja panostatte sen jälkeen puolintoisin suhteeseenne, niin vaikeudet on varmasti selätetty. Miehesi on pistänyt suhteen poikki, kun työkaverinainen kerran jo pommittaa omaa puhelintasikin. Aina elämä ei ole helppoa ja vaikeuksia voi tulla, mutta sen rikkaampana se voi jatkua yhdessä.


      • 74645653
        todellisuustämä kirjoitti:

        Jos te perinpohjin selvitätte keskenänne , mistä pettäminen on johtunut ja panostatte sen jälkeen puolintoisin suhteeseenne, niin vaikeudet on varmasti selätetty. Miehesi on pistänyt suhteen poikki, kun työkaverinainen kerran jo pommittaa omaa puhelintasikin. Aina elämä ei ole helppoa ja vaikeuksia voi tulla, mutta sen rikkaampana se voi jatkua yhdessä.

        En usko mihinkään keskusteluun. Se johtaa vain siihen, että mies sanoo, mitä toivoo puolison kuulevan. Oikeat syyt ovat yksinkertaisemmat mutta samalla pahemman kuuloiset.

        Mies on ollut uskoton, koska seksi uuden naisen kanssa tuntuu sanomattoman hyvältä. Siihen hommaan miehet on luotu, ja jos tilaisuus tulee eteen, kiusausta on vaikea vastustaa.

        Koska sinulla on noin paha olla, suosittelen eroamaan sovussa. Muuten elämänne on katkeraa pakkopullaa.


      • Eroapukkaa
        Sunset77 kirjoitti:

        Kiitos, omassa mielessä tuntuu vain siltä että tämmöinen sotku on liian iso että sen jälkeen pystyisi jatkamaan elämää pariskuntana. Olisi mukava tietää onko jonkun parisuhde palannut tämmöisestä tilanteesta ennalleen? Ja onko se kestänyt? Onko mies sortunut uudelleen?

        Miehelläni oli pitkä lähes vuoden mittainen suhde samoin työpaikan naisen kanssa, ja olisin ollut tuolloin valmis eroamaan. Mies kuitenkin lupasi maat ja taivaat, kun en vaan jättäisi häntä. Jäin avioliittoon, mutta nyt viisi vuotta myöhemmin on taas uusi nainen työpaikalta. Mies ei tiedä, että tiedän, mutta nyt ero tulee, eikä auta mitkään selitykset eikä valheet.


      • Luottamustärkeä
        Eroapukkaa kirjoitti:

        Miehelläni oli pitkä lähes vuoden mittainen suhde samoin työpaikan naisen kanssa, ja olisin ollut tuolloin valmis eroamaan. Mies kuitenkin lupasi maat ja taivaat, kun en vaan jättäisi häntä. Jäin avioliittoon, mutta nyt viisi vuotta myöhemmin on taas uusi nainen työpaikalta. Mies ei tiedä, että tiedän, mutta nyt ero tulee, eikä auta mitkään selitykset eikä valheet.

        Näin se valitettavasti yleensä menee. Kiinni jäädessään lupaa kaiken mahdollisen ja nämä kaikki unohtuu sitten ajan kanssa? Sopikaa tiukat ehdot, pyydä mieheltäsi allekirjoitus paperiin, jossa lupaa, ettei tällainen toiminta toistu, sanktiona kunnon rangaistus, joka tuntuu esim. lompakossa tai jotain muuta, minkä toinen kokee tärkeäksi, josta ei valmis luopumaan?

        Jollei allekirjoita, silloin voit päätellä, et toinen ei pysty pitämään kiinni sovituista asioista ja ei ole arvoisesi? Ehdot oltava tiukat, jos suhteen kokee itselle tärkeäksi. Toista kertaa tuskin haluat kokea vastaavaa pettämistä toiselta?


      • Vapaus
        Luottamustärkeä kirjoitti:

        Näin se valitettavasti yleensä menee. Kiinni jäädessään lupaa kaiken mahdollisen ja nämä kaikki unohtuu sitten ajan kanssa? Sopikaa tiukat ehdot, pyydä mieheltäsi allekirjoitus paperiin, jossa lupaa, ettei tällainen toiminta toistu, sanktiona kunnon rangaistus, joka tuntuu esim. lompakossa tai jotain muuta, minkä toinen kokee tärkeäksi, josta ei valmis luopumaan?

        Jollei allekirjoita, silloin voit päätellä, et toinen ei pysty pitämään kiinni sovituista asioista ja ei ole arvoisesi? Ehdot oltava tiukat, jos suhteen kokee itselle tärkeäksi. Toista kertaa tuskin haluat kokea vastaavaa pettämistä toiselta?

        Typerää vaatia allekirjoittamaan uhkauksia mitä tapahtuu jos.... näin teki myös minun rakkaan tuleva ex-vaimo aikoinaan (en liity siihen mitenkään). Mies piti lupauksensa ja kalliksi kävi kukkarolle mutta nyt avioeropaperit vetämässä. Ei ketään voi uhkauksilla loputtomasti pitää. Kertoo vaan sinusta ihmisenämillainen olet.


      • Vapaus kirjoitti:

        Typerää vaatia allekirjoittamaan uhkauksia mitä tapahtuu jos.... näin teki myös minun rakkaan tuleva ex-vaimo aikoinaan (en liity siihen mitenkään). Mies piti lupauksensa ja kalliksi kävi kukkarolle mutta nyt avioeropaperit vetämässä. Ei ketään voi uhkauksilla loputtomasti pitää. Kertoo vaan sinusta ihmisenämillainen olet.

        Ei se ole uhkauksilla pitämistä, ihan kuin "jos rikot jonkun lonkan joudut maksamaan vahingonkorvauksia" ei ole toisen ihmisen pitämistä uhkauksilla vaan anteeksipyyntö uhrille. Vahingonkorvaus harvoin korvaa kärsittyä vahinkoa oikeasti, eikä se tee niin tässäkään tapauksessa vaan sen tarkoitus on hyvittää uhrille edes jotain ja varmistaa se että tekijä joutuu aiheuttamastaan kärsimyksestä vastuuseen. Jos mies tai nainen joka kohtelee toista noin on vähänkään pahoillaan, vastuuseen joutuminen toisen kärsimyksistä ei näyttäydy hänen silmissään verisenä vääryyteenä. Jos joku vikisee miten kamalaa oli "se kun laitoit minut maksamaan lonkkasi rikkoutumisesta" ei henkilöä silloin kiinnosta pätkän vertaa mitä hän toiselle ihmiselle teki. Jääkö pariskunta yhteen vai ei ei liity aiheeseen mitenkään koska vastuun voi kantaa vaikka ei haluaisi olla toisen kanssa yhdessä.


      • Anonyymi
        Luottamustärkeä kirjoitti:

        Näin se valitettavasti yleensä menee. Kiinni jäädessään lupaa kaiken mahdollisen ja nämä kaikki unohtuu sitten ajan kanssa? Sopikaa tiukat ehdot, pyydä mieheltäsi allekirjoitus paperiin, jossa lupaa, ettei tällainen toiminta toistu, sanktiona kunnon rangaistus, joka tuntuu esim. lompakossa tai jotain muuta, minkä toinen kokee tärkeäksi, josta ei valmis luopumaan?

        Jollei allekirjoita, silloin voit päätellä, et toinen ei pysty pitämään kiinni sovituista asioista ja ei ole arvoisesi? Ehdot oltava tiukat, jos suhteen kokee itselle tärkeäksi. Toista kertaa tuskin haluat kokea vastaavaa pettämistä toiselta?

        Mitä vittua, mitä järkeä. Toinen ihminen on aina täysin vapaa tekemään mitä haluaa. Anna toisen elää elämäänsä ja toteuttaa seksuaalisuuttaan.


    • Punainenruusu

      Miehelläni oli kolme vuotta suhde työkaveriin. Matkusteli ja teki kaikkea mitä minä olin jäänyt vaille. Aavistus kyllä jossain vaiheessa hiipi mieleeni mutta mies jyrkästi kielsi KAIKEN.
      Lopulta tarkistin miehen puhelimen
      (salasana oli haaste selvittää)
      Totuus löytyi viesteinä ja
      kuvina(yöks).

      Olin täysin romuna!

      Varma olin etten ikinä anna anteeksi tai pysty edes ajattelemaan elämää yhdessä. Nainen pommitti miestäni viestein ja puheluin. Yritti jopa hieroa kanssani ystävyyttä:(

      Lopulta kävin tapaamassa naista kahvilassa ja hänen selkeä tarkoitus oli saada minulle entistä pahempi olo. Kertoi likaisia yksityiskohtia jne. Olisi keinolla millä hyvänsä halunnut että jätän mieheni,jolloin hän olisi saanut mieheni kokonaan itselleen.
      Hän oli rakastunut puolisooni.

      En kuitenkaan halunnut suorilta erota (lapset,asunnot jne).
      Ensinmäinen puoli vuotta paljastuksen jälkeen oli yhtä helvettiä. Todellakin yhtä helvettiä. En pystynyt nukkumaan,syömään,käymään töissä. Hoidin ainoastaan lapsiin liittyvät jutut.
      Yöt tappelimme,mies rukoili anteeksiantoa.

      Siitä on nyt reilu kaksi vuotta aikaa ja voin sanoa että katuisin jos en olisi antanut suhteelle uutta mahdollisuutta.
      Anteeksi olen antanut mutta en unohda.
      Paljon se vaati meiltä kummaltakin.

    • Kokemuksensana

      Pistäkää sille muijalle esto päälle, ettei sen viestit edes tule läpi. Vaadi, että myös miehesi tekee näin.
      Jos haluat tavata kakkosen, niin varaudu siihen että hän tuhoaa sut sisäisesti kertomalla kaiken, siis ihan kaiken...
      Jos oikeasti haluatte hänestä eroon, kumpikaan ei saa reagoida häneen mitenkään. Jättäkää hänet ulos ja keskittykää nyt oman suhteenne korjaamiseen. Ero voi tulla tai sitten ei, mutta selvityksen olette toisillenne velkaa.

      • fldpppr

        Mutta kun mies ja vieras nainen ovat samalla työpaikalla, tiesitkö edes sitä neuvoinesi?


    • Tilastollisesti ei kestä vaan pettäjä on pettäjä ja uskolliset kumppanit uskollisia kumppaneita. Kyse on hänen ominaisuudestaan, ei sinun tai suhteenne. Kaikki pettäjät eivät ehkä petä "ilman syytä" mutta se syy löytyy sieltä kyllä uudestaan koska mikään suhde ei pysy täydellisenä. Nämä ihmeparantumiset pettämisepisodeista kestävät muutaman vuoden, ja sellaiselle ihmiselle tarvitaan kumppani jonka mielestä voi "pettää ihan vähän vaan" ja joka "antaa anteeksi" kunhan nyt enimmät vuosista on oltu uskollisia ja on ollut kivaa yhdessä! Jos et omaa tällaista rentoranteista asennetta pettämiseen parisuhteeseen kuuluvana ilmiönä johon välillä retkahdetaan, tuskin saat haluamaasi.

      Totuus on se että miehellesi uskollisuus suhteessa ei merkitse samaa asiaa kuin sinulle, vaan se on "enimmäkseen uskollisuutta" "uskollisuutta jos pystyy" ja "yritetään yleensä pysyä omassa kumppanissa" uskollisuutta. Jos hän kokisi sen ehdottomana peruskivenä suhteellenne jonka puuttuminen päättää suhteenne, se hetki kun hän päätti pussata jotakuta muuta olisi ollut hänen mielessään hetki jona hän täytti eropaperit. Sitä yhteyttä ei ole olemassa hänen mielessään tai se on ehdollinen.

      Jos et halua käydä tätä läpi hyvin suurella todennäköisyydellä ennenpitkää uudestaan niin tilastojen valossa lähtö on ainut vaihtoehtosi. Jos taas koet että kestät ehkä kaksi kolme samanlaista episodia lisää kunnes miehestä tulee niin vanha että motivaatio jahdata naisia laskee, voit jäädä kokeilemaan onneasi jahka se lopettaisi ja ottaa kiitollisuudella vastaan jokaisen vuoden joiden aikana onnistuitte yhdessä pitämään hänet pois pettämästä.

      • Anonyymi

        Olipa hyvä analyysi.
        Olen juuri tässä risteyskohdassa näin viisikymppisenä.
        Lähteäkö vai jäädä?
        Luulen, että tästä ihmeparantumisjaksosta tulee taas edellistä lyhyempi.
        Oravanpyörä senkun kiintyy, mutta jaksanko sitä hamaan loppuun asti?
        Olisiko vielä jotain aitoa ja rehellistä tarjolla omaan elämääni?
        Tai hyytyykö toisen jahtipakkomielle piankin?


    • Omankullankainalossa

      Olen mies ja petin vaimoani vuoden verran naapurin kanssa. Jäin kiinni ja lopetin suhteen. En ole sen jälkeen pettänyt enkä ikinä tee niin. Tapauksesta on kohta seitsemän vuotta.

      • kaikkihyvin

        Sama juttu, panin vierasta naista muutaman kerran ja kiinni jäin huolimattomuuttani, vaimo mietti päivän verran, halusi jatkaa liitoamme enkä ole enää pettänyt enkä petä.


      • Kiinnostunutasiasta

        Oliko sinulla tunteita naapuriin vai oliko se vain seksiä? Miksi yleensä aloitit suhteen ja miksi jatkoit vuoden jos ei tunteita ollut mukana? Haluaisin ymmärtää mitä salasuhde antoi ja kuinka sen pystyi noin vain lopettamaan? Ja mitä vaimosi sinulle merkitsi kun noin häntä petit ja silti nyt olette elämäänne jatkaneet.


    • eionnistuisiminulta

      Valitettavasti ainakin minun luonteeni on sellainen, että jos toinen kävisi vieraissa, luottamus toiseen katoaa pysyvästi sillä sekunnilla kun saan asiasta tiedon.
      En pystyisi seksiin pettäjän kanssa. Ei onnistuisi mitenkään, en pystysi elämään enää edes saman katon alla. Näin se vaan minulla menee.

      • mitenkukinsenottaa

        Ihmiset on erilaisia, toiset antaa asian olla, toiset pakunahkaisempia kuin toiset. Minä ja puolisoni ollaan kumpikin oltu uskottomia, nainen nuorempana minä myöhemmin. Ja seksikin on toiminut hyvin uskottomuuden jälkeen. Vaimolla oli salasuhteita ja mulla muutama pano. Ei se meidän parisuhdetta tappanut, eri jos vain toinen olisi pettänyt.


      • viisastunut

        Avioliitossa ei kannata ottaa omaksi viaksi puolison pettämistä. Näitä juttuja sattuu. Asia on sitten eri jos nämä ulkopuoliset suhteet alkavat häiritsemään ja manipuloimaan. Siinä on parisuhde tiukoilla ja eroaminen viisasta itsensä säästämiseksi.
        Jos molemmat on pettäneet, niin eiköhän siitä opi jo jotain ja pystyy olemaan pettämättä. Luottamus on kuitenkin tärkeä osa avioliittoa, ehkä kaiken perusta.


    • tunnenitseni

      Viisastuneelle.

      "Näitä juttuja" ei vain sattumalla satu", kyllä ne lähtee ihmisen omasta halusta saada sitä vierasta.
      Monesti sanotaan että se oli humalan syytä, tilaisuus tekee varkaan, oli liian suuri houkutus, sun muuta. Ei tee, ei ole, kaikki hommat lähtee lapasesta koska teidän päänuppi antaa siihen luvan tai jopa kehottaa tekeen aloitteen.
      Kannattaisi olla rehellinen edes ittelleen , vaikka miten hommat kaunistelisi puolisolle.

      Mulla oma pää ei antaisi myöden naida ketään toista. Jos vaimo kävisi vieraissa, en pystyisi kostoseksiin. Se minkä olen vaimolle luvannut, sen lupauksen pidän. Niin suurta houkutusta ei mun kohdalle tule, että pelehtisin vaimon selän takana. Tiedän tämän itsestäni satavarmasti. Ei vaan pysty.

    • heitänuijapihalle

      Onhan näitä oman elämänsä urpoja, mestariselittäjiä jotka elävät mielihalut edellä. Näille sattuu ja tapahtuu jo lapsuudessa asioita joista perusrehellisten ihmisten aivot sanoo, että stop, noin et voi tehdä, mutta näillä tyypeillä ei ole samoja rajoja. Eivät kestä pettymyksiä, kulkevat oma minä edellä kaikissa asioissa. Aina löytyy selitys kaikkeen.

    • Sunset77

      Vähän jo kulunut aikaa, on puhuttu miehen kanssa paljon, mutta en pysty luottamaan häneen. Toinen nainen häiritsee yhä. Vaikka on blokattu niin on kuitenkin miehen kanssa samalla työpaikalla. Ja on koittanut tulla mua tapaamaan, mutta olen ajanut pihasta pois kun tunnistin hänen auton. Toisaalta ymmärrän että nainen on sekaisin, kun luuli että hänellä on tulevaisuus mun mieheni kanssa, mutta eikö tämä ole stalkkausta? Vaikea jaksaa tätä kaikkea.

      • aviovelvollisuus

        Noin käy kun ei anna pesää tarpeeksi usein...


      • Samassa_veneessä

        Voimia sinulle.
        Jos nainen jatkaa lähestymisiä, pyydä miestäsi kertomaan tälle, että homma on kerta kaikkiaan ohi ja niin, että olet itsekin paikalla.
        Jospa se auttaisi naista tajuamaan, että olette oikeasti miehesi kanssa yhtä ja hänen on jatkettava ilman miestäsi.
        Näin miehesikin voi osoittaa sinulle, että sinä olet oikeasti tärkein ja ainoa:


    • koettuon

      Kyllä se mies saa sen naisen jättämään teidät rauhaan JOS haluaa. Tai sitten kyseessä on joku jolla ei ole todellakaan kaikki inkkarit kanootissa.
      Mä epäilen että se suhde jatkuu ja teille kummallekin valehdellaan!

    • Minä petän vaimoa viikottain. Olen ollut lähes sadan naisen kanssa ja useimmat niistä ovat persoja viinalle, niillä on niin surkea itsetunto. Vähän kun niitä kehualirkuttaa niin heti ne avaa reitensä. Olen pettänyt myös miesten kanssa useastikin. Mulla on seksifetissi ongelma ja on pakko pettää. Nytkin minulla on kolme vakiota, joita tavallaan siis petän myös. Kerran kuksin kesken pojan jääkiekkopelin yhtä mammaa vessassa, kun pojat pelasi. Sen ukko hurrasi katsomossa kun joukkueemme Laaseri voitti. Eipä arvannut miksi sen eukko oli niin tyytyväinen.

      Pakko sanoa, että kaikki varatut naiset ovat olleet aika surkeita itsetunnoltaan. Vetävät roolia ja kun pikkaisen nykäisee, niin pesää saa olla koeistamassa. Useasti niiden ukotkin ovat vaikeroineet minulle tuskissaan, mutta siitä saan vaan lisää intoa. Yhden naisen vanhin lapsi kuskasi meitä äitinsä pettämisreissuilla useasti.

      Ei kaduta yhtäänj ja oma akka rukoilee, että en jättäisi sitä.

    • Anonyymi

      mikään ei paranna petettyä MILLOINKAAN!ei mikään ole normaalia.tee ratkasus.ja teet kun aika kuluu.ei ollut arvoisesi.olet ihan hyvä ihminen.älä tuhoa itseäsi.puhun kokemuksesta.paskakankaa väärtti?mieti!kumpiko teistä?

    • Anonyymi

      Tuttua on, vaimolla oli suhde myös työ kaveriinsa. Hyvin salaili kunnes paljastui kun kävi tapailu hankalaksi. Kaverini oli myös nännyt vaimoni kaulailevan ja suutelevan miestä yökerhossa ja kertoi vinkkinä. Seksiä kun ei ollut sinä aikana eikä muutakaan intiimiä kanssakäymistä. Suhde oli toki lyhyt, noin 2-3 kk mutta kuitenkin.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä et elämä jatkuu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe