Mies ja Nainen?

Mikä teidän mielestänne määrittelee ja tekee miehestä miehen ja naisesta naisen?

En tässä kohtaa kysele biologisia taikka fysiologisia eroja, vaan enemmänkin käyttäytymiseen ja ajatusmaailmaan liittyviä asioita.

Milloin mies on mies, eikä poika?

Milloin nainen on nainen, eikä tyttö?

20

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liian vaikeita kysymyksiä. Mä kuuntelin Zen Cafeen "Mies eikä poika enää"-teoksen eikä se antanut vastausta.

      Ehkä silti vastaisin talviurheiluhengessä:. Mies osaa tehdä telemarkin alastullessaan, vaikka ilmalento ei niin kaunis olisi ollutkaan ja hyppy jäisi liian lyhyeksi.

      https://www.youtube.com/watch?v=wT47xNg05Hg

      On se kaunista:D

    • TosiViisasJaRikas

      Mieluummin panee nuorta naista kuin haisevaa vanhaa läskiä.

    • Eli miloin ihminen on aikuinen, vai?

      • Voihan tuon noinkin kysyä, mutta ideani kysymykseen lähti siitä että monesti kuullee sanottavan "Ole mies!" tai "Tahdon miehen ISOLLA M:llä".


      • viilaan.ja.höylään.aamuu
        pete_pjn kirjoitti:

        Voihan tuon noinkin kysyä, mutta ideani kysymykseen lähti siitä että monesti kuullee sanottavan "Ole mies!" tai "Tahdon miehen ISOLLA M:llä".

        rauli baddingi antoi vastauksen eli mies rakastelee ja muhinoi eli viilaten ja höyläten ja tyydyttää naisensa eli kello oli kaks kun hän kiljaisi ja uudestaan ui liiveihin


      • pete_pjn kirjoitti:

        Voihan tuon noinkin kysyä, mutta ideani kysymykseen lähti siitä että monesti kuullee sanottavan "Ole mies!" tai "Tahdon miehen ISOLLA M:llä".

        Missä? Telkkarissako? Kuulostaa niin jenkkimeiningiltä..

        Mies isolla ämmällä ja nainen isolla ännällä.. tarkoittanee juurikin aikuisuutta, vastuuta ja ehkä tiettyjen sukupuoliroolien omaksumista, ulkonäköä, tyyliä.... Mun arvaus on yhtä hyvä kuin sunkin.

        Mutta ei se ainakaan pleikan pelaamista tarkoita.. Kannattaa kysyä siltä kuka niin sanoo..


      • flowersreally
        pete_pjn kirjoitti:

        Voihan tuon noinkin kysyä, mutta ideani kysymykseen lähti siitä että monesti kuullee sanottavan "Ole mies!" tai "Tahdon miehen ISOLLA M:llä".

        ”monesti kuullee sanottavan "Ole mies!" tai "Tahdon miehen ISOLLA M:llä".”

        No kannattaako niistä kliseistä niin piitata?


      • onkohan.edes.mies
        flowersreally kirjoitti:

        ”monesti kuullee sanottavan "Ole mies!" tai "Tahdon miehen ISOLLA M:llä".”

        No kannattaako niistä kliseistä niin piitata?

        kai jokainen mies haluaa olla mies ja antaa naiselleen orgasmeja eli ole mies ja tyydytä naisesi niin kai se vähän mietityttää jos naiselleen ei anna orgasmeja eikä tyydytä naistaan koskaan ja tietää itsekkin ja miettii tee miehen työ ja tyydytä naisesi ja ole mies ja anna orkku naisellesi


      • etkömuutaosaa
        onkohan.edes.mies kirjoitti:

        kai jokainen mies haluaa olla mies ja antaa naiselleen orgasmeja eli ole mies ja tyydytä naisesi niin kai se vähän mietityttää jos naiselleen ei anna orgasmeja eikä tyydytä naistaan koskaan ja tietää itsekkin ja miettii tee miehen työ ja tyydytä naisesi ja ole mies ja anna orkku naisellesi

        Yllätys yllätys, ajattelet taas seksin kautta....


      • mies.näyttää.taivaan
        etkömuutaosaa kirjoitti:

        Yllätys yllätys, ajattelet taas seksin kautta....

        mutta se on miehen työ eli ole mies tai tahdon miehen isolla m llä niin tarkoittaa tee miehen työ ja tyydytä naisesi


    • Milloin mies on mies, eikä poika? - Kun kykenee itsenäisesti kantamaan vastuuta asioistaan, poissulkien erinäiset psyykkiset yms. sairaudet taikka vammat, jotka estää itsenäistä pärjäämistä...

      Perusterve ja kykenevä ihminen siis, joka kantaa vastuunsa asioistaan.

      Milloin nainen on nainen, eikä tyttö? - Sama kuin yllä...

      Poikaset ja tyttöset on vähän vielä haihattelijoita, joille vastuun ottaminen on vaivalloista tai mahdotonta lähinnä lapsellisuudesta johtuen tai vastuuttomasta luonteesta.

    • mies.rakastelee

      mies on mies kun tyydyttää naisensa ja on perheen pää eli mies vie ja nainen vikisee

    • Mä rajaan ne just vaan biologisiin eroihin. Ja aikuisuus tulee silloin, kun osaa ottaa itsestään vastuun kunnolla.

      Minusta ei pidä miettiä nykymaailmassa naista ja miestä, vaan puhua ihmisistä. Kumpaakin sukupuolta on niin monenlaista, että turha laatikoida. Siitä tuleekin minusta varsinkin monelle miehelle ongelmia.

      • Imeläukko

        "Minusta ei pidä miettiä nykymaailmassa naista ja miestä, vaan puhua ihmisistä."

        No voi nyt vittu taas :D


      • ihmelöpinää

        "Siitä tuleekin minusta varsinkin monelle miehelle ongelmia. "

        Kuten? Kun ei rinnat kasva?


      • eipäätähäntää
        ihmelöpinää kirjoitti:

        "Siitä tuleekin minusta varsinkin monelle miehelle ongelmia. "

        Kuten? Kun ei rinnat kasva?

        Dissi yrittää vähän joka suuntaan nuokeskella. Yleensä siltä sitten tuleekin tämmöistä jonninjoutavaa lässytystä.


      • 6565665
        eipäätähäntää kirjoitti:

        Dissi yrittää vähän joka suuntaan nuokeskella. Yleensä siltä sitten tuleekin tämmöistä jonninjoutavaa lässytystä.

        Niin..voiko noin akkamainen kyökkistelijä olla mies ollenkaan?


    • AsianVierestä

      Kyllä olen päläpälän kanssa samaa mieltä, mies on mies kun pystyy ottamaan vastuun tekemisistään ja on tavallaan itsenäinen. Naisen suhteen sama juttu. Aikuisuuteen kuuluu myös toisten kunnioittaminen, se tulee automaattisesti siinä vaiheessa kun ymmärtää sen että itse on vain yksi monista. Jokainen vastaantulija katsoo elämää omien silmiensä kautta kuten sinä omaasi, eikä yksikään ole sen arvokkaampi yksilönä.
      Peace!

    • kunkadottavatsisäisenlap

      Sillon, kun ne osaa ottaa totisen tylsistyneen katseen esiin. Kun elämänsä on täystylsää ja elämän ainoa valopilkku ja odotettavissa oleva aaia on tulevat eläkepäivät, joita eivät koskaan ehdi viett, kun kuukahtavat ennen eläkepäiviä. No elämän vatuu tuli kannettua niinkun kunnon ihmisen tuleekin tehdä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe