Naiset pakkeloi rumuutensa

ÄtmiToteaa

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006035172.html

Lähes joka ikinen nainen pakkeloi naamavärkkinsä peittääkseen rumuutensa, ennenkuin lähtee kotoaan mihinkään.
Ajatelkaapa, jos meikki yht'äkkiä katoaisi naisen naamalta, niin melkoisia haahkoja ja kurppia kadulla tulisi vastaan.
Kadulla olisi melkoinen kauhugalleria liikkeellä sen jälkeen.
Naiset ovat itseasiassa arkoja, kun eivät uskalla näyttäytyä ihmisten ilmoilla ilman naamansa pakkelointia.
Miehet sensijaan ovat paljon rohkeampia, eivät pakkeloi naamansa virheitä piiloon ja rumat miehet vasta rohkeita ovatkin, kun eivät peitä rumuuttaan pakkelin alle.

Olkaapa tarkkana, kun lähestytte naista, eritoten kaunista naista.
Aamulla naisen viereltä herääminen voi olla karmiva kokemus, kun kaunis nainen on muuttunut yön aikana kauhugallerian ryppyiseksi noita-akaksi, kun pakkelit ovat yön aikana naamalta poistuneet, voi olla melkoinen järkytys.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmäsyöpä

      Tulipa mieleen tapaus kun oltiin luokan päättäjäisiä viettämässä vuokramökissä. Luokallamme oli todella mukiinmenevän näköinen naikkonen jota ei oltu nähty koko opiskelujen aikana ilman pakkelia. Sieltä kun se aamulla sitten portaita laskeutui alakertaan ja ensimmäisen kerran näimme hänet ilman meikkiä, niin olihan se kammottava näky! Iho ihan täynnä näppylöitä ja silmätkin näytti pieniltä sian silmiltä ilman meikkausta... Kalpeakin kuin ruumis.
      Huh huh! :(

    • sairasmieli

      Silti ne pahimmat pakkeloijat eniten ylenkatsovat ei komeita miehiä vaikka todellisuudessa ovat samalla tasolla. Pakkeli nainenhan elää haavemaailmassa suurimman osan elämästään.

    • Kaisanoasaa

      Ja silti rumat naiset haluaa vain komeita miehiä ja rumat ätmi jää ilman naista.

    • Vihertäjä

      Jos katsot elokuvia, niin kaikki miehetkin on meikattu. Mikä estää sinua meikkaamasta?

      • pitkätukka-68

        Itseasiassa kaikki telkkarissa on meikattuja. Ihan normaaleissa haastatteluohjelmissakin.
        Ainoastaan katugallupeissa saattaa nähdä meikkaamattomia.


      • minääää

        siinähän ne paskat kiertää,naamasta naamaan.Samoilla pensseleilläkö pakkeloidaan,tuskin niitä pestään jokaisen pakkeloinnin jälkeen.


    • pitkätukka-68

      "Internet sekosi" Emmä kyllä oo huomannu mitään. 🙄

      Mulla ei kyllä oo pahemmin noita pakkelihirmuja ollut. Muutama jota arkena täysin meikkaamaton.

    • m.wurst

      nii, vaan entäpä jos nainen ei pakkeloi naamaansa..
      Sillon saa kuulla ettei "huolehdi itsestään" eikä myöskään "välitä muista" ja on muutenkin kaikin puolin epänaisellinen epäihminen ja ennen kaikkea laiska,

      • ajsdkfksdfsd

        Viestiikö pakkeloimattomuus siitä ettei välitä muista? Täytyy sitten ruveta kulkemaan ilman maskia niin tulee todelliset tunteeni esiin.


      • pitkätukka-68
        ajsdkfksdfsd kirjoitti:

        Viestiikö pakkeloimattomuus siitä ettei välitä muista? Täytyy sitten ruveta kulkemaan ilman maskia niin tulee todelliset tunteeni esiin.

        Tai ettei huolehdi itsestään?
        Olen seurustellut monen naisen kanssa jotka arkena eivät pakkeloi joko ollenkaan, tai sit laittaa vaan jotain ihan kevyttä ehostusta.

        Jos on puhdas ja siisti (hehe, no senkin voi käsittää monella tavalla) niin eikö se riitä?
        Pehempia on ne, joiden hajuvesistä tulee allerginen reaktio kadun toiselta puolelta niillekin jotka ei ole allergisia millekään.

        Ite en kestäis seurustella sellasen kans, jolla menee puol tuntia pakkelointiin kun pitäis lähteä vaikka kauppaan. Muutenkin turha odottaminen **tuttaa.

        Tai pitäskö munkin alkaa taas meikkaamaan. Tulihan sitäkin sillon kasarilla tehtyä ku kartsalle lähti (hmm.. miksköhän sillon oli pikkukaupungissa välillä vaaratilanteita), mut sillon oli Hanoi Rocks kova sana ja me oltiin mitä lie. Jotain ainakin soitettiin.

        Nääh, mie pistän vaan saparot ojoon ja lähen...


      • m.wurst

        ajsdkfksdfsd ja pitkätukka-68

        Näin mää olen muutamankin kerran kuullut ja lukenut eri tahoilta, esims tossa naapuripalstalla Naisen logiikassa vast'ikään naisen meikittömyyttä ihmeteltiin ja puitiin


      • bjhv
        m.wurst kirjoitti:

        ajsdkfksdfsd ja pitkätukka-68

        Näin mää olen muutamankin kerran kuullut ja lukenut eri tahoilta, esims tossa naapuripalstalla Naisen logiikassa vast'ikään naisen meikittömyyttä ihmeteltiin ja puitiin

        Väittäähän aloittajakin meikittömien naisten kuuluvan kauhugalleriaan.


    • eiolevaaraa

      No onneksi ätmeillä ei ole sitä vaaraa että heräisi naisen vierestä.

      • pitkätukka-68

        Meeppä ens kesänä festareille ja veä persuukset olalle. Rohkeesti vaan halailee gimmoja, ni ei sitä koskaan tiiä vaik sullekin kävis ihme.


    • minäää

      Mulla on aina ollut aikojasitten ruma mies,ja toinenkin ja toinekin,mutta kun he ovat kuolleet ennen minua!Nainen saa ehostaa itseään vaikka omaksi mielihyväksi,siinä ei ole mitään väärää!

      • minää

        Mihetkin meikkaa,alkuasukkaat,rituaalimeikkausta,neitän löytyy MIKSI IHMISET EHOSTAA.EI VAIN PEITÄÄKSEEN MUKA OMAA RUMUUTTA!jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista,ja sitä voi ja saa kohentaa,niin vanhat kuin nuoret.ELETÄÄN KAUNIISTI


    • Kaunis.nainen

      Kevyt meikkaus ja korostaa parhaita puolia on ok, mutta kilo meikkiä naamalla muuttaa aika paljon ulkonäköä.. ja ne hämähäkkiripset huh huh.. No voihan miehetkin ehostautua..

    • Mä oon ihan reilusti ruma ja lähden ilman meikkiä mihin vaan. Meikaaminen ei ole mun juttu. Korkeintaan ripsiin hiukan sävyä ja pituutta maskaralla ( joskus jos jaksan)...taipuu paremmin ja on aika pitkät. Ripset siis.

      Kulmakarvat saa joskus kevyen sävyn...siinäpä se.

      En ole oikeesti ajatellut olevani ruma ilman meikkiä. Tai yhtään nätimpi meikillä. Mutta itse kiinnitän eniten silmiin huomiota muissakin ihmisissä, jolloin kulmat ja ripset saa mun huomion. Onhan ne mun naamassani kuitenkin ne näteimmät kohdat..jos analysoimaan alan. Hymykuopistanikin kyllä tykkään.

      • minätaaas

        HE he hee,nää kulmakrva värjäyket ja SUURET korostukset;saa kyllä NAURATTAMAAN.PELLEHERMANNIAKIN.


      • minätaaas kirjoitti:

        HE he hee,nää kulmakrva värjäyket ja SUURET korostukset;saa kyllä NAURATTAMAAN.PELLEHERMANNIAKIN.

        Onhan ne aika villin näköisiä..mä tykkään luonnollisen näköisestä. Pidennykset ja kulmatatuoinnit yms. ei minusta ole kauniita. Ne vaan ei ole.

        Nukkemaisia ja mä en tykkää, että ihminen näyttää nukelle vaikka se kaunis kauniille sitten näyttääkin. Mutta luonnollinen on kaunis, jos on ollakseen.

        Eikä kauneus ole tärkeetä, vaikka sen silmä havaitseekin. Tärkeempää on se miten ittensä kantaa ja ihmisten kanssa elelee..kohtelee muita ja ylipäänsä ajatusmaailma. Se ajatusmaaliman kauneus ja reiluus kummasti kaunistaa ihmistä..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Onhan ne aika villin näköisiä..mä tykkään luonnollisen näköisestä. Pidennykset ja kulmatatuoinnit yms. ei minusta ole kauniita. Ne vaan ei ole.

        Nukkemaisia ja mä en tykkää, että ihminen näyttää nukelle vaikka se kaunis kauniille sitten näyttääkin. Mutta luonnollinen on kaunis, jos on ollakseen.

        Eikä kauneus ole tärkeetä, vaikka sen silmä havaitseekin. Tärkeempää on se miten ittensä kantaa ja ihmisten kanssa elelee..kohtelee muita ja ylipäänsä ajatusmaailma. Se ajatusmaaliman kauneus ja reiluus kummasti kaunistaa ihmistä..

        Mielummin panostan itsekin henkiseen kauneuteen, kun ulkoiseen. Tuossa kun voi petrata ja kehittyä...eikä maksa mitään ja ihmisistä saa oikeita ystäviäkin jalostamalla luonnetta yms. kun kampaamalla naamaa.

        Mielummin siis aitoja siks mitä mä oon, eikä siks miltä mä näytän.


    • rupisamu

      ihosairaus,jota ei muut tidä?haluuaa peittää,ei varmaan mukavaa ,kun ivataan pakkelinaamaksi?Meitähän moneksi toisten ulkonäkö tarkkailijoiksikin.
      .

    • Martta69

      On siinä taas yksinkertaisen ihmisen yksinkertainen postaus.

      • mitaaskin

        Eikö MARTTAKERHOSSA opeta kaksinkertaisen ihmisen...


    • hohmhib
    • En lukenut koko keskusteluketjua, mutta vastaan aloitukseen. Meillä miehillä on taas se ongelma, että pitäisi olla rohkea ja itsevarma, jotta aloitteen teko kiinnostaviin naisiin luonnistuisi.

    • Tämä kyllä oli just nimimerkkisi tasoinen juttu. Vain todellinen ätmi puhuu noin rumia.

    • sesiitä

      Mulla ainakin on silmät aamuisin ,kuin sian p.reikä,kun on niska niin jumissa,vaikuttaa silmiinkin.

    • Karmaiseva

      Mä nykyään kuljen kyl enimmäkseen ovesta ulos sinä todella karmaisevan rumana! Ja ihan tyytyväinen olen itseeni ja rumuuteeni ilman pakkeliakin
      Kukaan ei oo vielä ainakaan kehdannut pakoon lähteä juoksemaan kohdatessaan karmaisevan rumuuteni

      Silloin kun ITSENI vuoksi haluan ja huvittaa meikata, meikkaan sitten kunnolla, jossa menee useimmiten monta tuntia (lähinnä siksi et oon armottoman tarkka häivytyksistä luomiväreissä, rajaukset on oltava juuri eikä melkein sinnepäin, samoin kulmat, pohja pitää olla tehty hyvin jne)

    • Kaikysyäsaa--

      Miksette rumat naiset kelpuuta samantasoista rumaa ätmiä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      15
      2225
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1831
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      135
      1771
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1631
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1602
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      184
      1224
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      317
      1196
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1143
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1035
    Aihe