Olen 172cm ja 80kg. Mitä ajatuksia herättää?
172cm/80kg mies
10
79
Vastaukset
- hoikkanainenx
Pituus ok. Painoa omaan makuun liian paljon, oli ne sitten lihaksia tai läskiä. Pidän hoikista miehistä, etenkin jos mies on lyhyehkö. Jos painosi olisi 60-70, olisit täydellinen mulle.
- gnjneug
Pidempi mutta paino 68
- wanhaämmä
Ïhmetyttää mitä nuo luvut sulle itsellesi merkitsevät. Haluatko kertoa?
- 4554545454
Olen työtön mies 162cm ja 148kg ja 10cm. Kelpaanko kauniille naisille?
Tuumaan, että Herra172:lla on vakava pakkomielle.
Juu, ehkä hippasen liikaa painoa mun makuun. Eka poikaystävä oli 184 cm/60 kg ja ennemmin jotain sen suuntaista uudelleen kuin ylipainoa tai "ylilihaksikkuutta" (eli ei luonnollisella tavalla hankitut lihakset vaan jotkut steroidihauikset, yäk!). "Lihavin" seksikumppani oli hänkin 180 cm/80 kg, ja se on ollut mulle aikalailla "ehdoton takaraja".
- Haisuli89
Juuri oikean kokoinen! Kuulostaa terveen näköiseltä mieheltä.
Iha hyvä mies oot. Sopiva.
- Miezz
Väärä sukupuoli, paino ja pituus hieman ohi ideaalista.
Mutta, mutta, en ole turhan kranttu.
Löytyykö punaiset korkkarit ? - Pippe55
En kyllä tykkäis, jos miehellä oli punaiset korkkarit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136985Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1084742L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa563990TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932070Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2371439- 661358
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja561307Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521287Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12982