Suunnilleen näihin aikoihin tulee kuluneeksi 5 vuotta viimeisimmästä erostani. Tuntuu samaan aikaan sekä freesiltä ja "vapaalta" että turhautuneelta ja hellyydenkipeältä. Seksihaluja ei juurikaan ole, vaan sen tilalla entistä pahempi kaipuu toisen läheisyyteen ja kainaloon.
Te jotka olette olleet sinkkuina yhtä pitkään tai pidempään, millaisia ajatuksia ja tuntemuksia teille tälläinen pidempiaikainen sinkkuus aiheuttaa?
Sinkkuuden 5-vuotispäivä
5
85
Vastaukset 5
- Kaikysyäsaa--
Oletko yrittänyt iskeä ketään miestä?
- Tämä-selvä
Ihmisen perusluonne on haluta olla toisen ihmisen kanssa.
Oikeestikko. Oikeesti viidi vuotta sinnkulona. Iikk. Iiiik. Meneny hyvä ihminen ulos! Ota joju ukkeli kainaloon ja petiin ja. Kevättäkki on ulkona.
- Mummo69
Mitä vithua mitään kevättä ulkona oo.
kylmä ku siperiassa ja sataa ja tuulee. Ota kesäukko sitten kun ilmat lämpiää. Ukkomiehet lähtee liikkeelle sankoin joukoin kun kevätaurinko paistaa, niistä saa petinlämmittajiä koko suveksi. Palautat sitten syksyllä. Mummo69 kirjoitti:
Mitä vithua mitään kevättä ulkona oo.
kylmä ku siperiassa ja sataa ja tuulee. Ota kesäukko sitten kun ilmat lämpiää. Ukkomiehet lähtee liikkeelle sankoin joukoin kun kevätaurinko paistaa, niistä saa petinlämmittajiä koko suveksi. Palautat sitten syksyllä.Hyvä idis, mummelo, hyvä idis. Olen sitä itekkki vakavasti harkinnu. Nä kesäkollit vuaan ovat kovi nuoria, liikanuoria Jennalle. Ei enään paikat oike kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451