kumpi osaa sisustaa paremmin

kumpi.osaa

yleensä kumpi mies vai nainen osaa tehdä kodistaan viihtyisämmän ja kodin omaisen asunnon eli jos menet kylään niin kumman luona yleensä on rennompaa eli olisi kuin kotonaan olisi tuli mieleen ohjelmasta kenen kotona

17

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Omassa kodissa on aina rennompaa. Jokainen sisustaa oman mieltymyksensä tai tarpeensa mukaan.

      • viihtyisiä.koteja

        totta kai mutta jos menet kylään sinkkumiehen tai naisen luokse niin kumpi sinusta osaa sisustaa paremmin ja luoda rennon tunnelman


      • wanhaämmä
        viihtyisiä.koteja kirjoitti:

        totta kai mutta jos menet kylään sinkkumiehen tai naisen luokse niin kumpi sinusta osaa sisustaa paremmin ja luoda rennon tunnelman

        Riippuu ihmisestä. Yhtälailla miehillä ja naisilla voi olla rento ja boheemi tyyli. Ei ole sukupuolisidonnainen juttu tämäkään.


      • herra.sisustaja
        wanhaämmä kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä. Yhtälailla miehillä ja naisilla voi olla rento ja boheemi tyyli. Ei ole sukupuolisidonnainen juttu tämäkään.

        totta tuokin no tuli vaan mieleen kun tuli tuo ohjelma entäs kun tapaat jonkun miehen ja seurustelette ja olette kummankin luona niin saako kumpikin ns sisustaa toisensa luona tai antaa ideoita tai vaihtaa huonekalujen paikkaa vai vasta sitte kun etsitte yhteisen kodin ja yhdessä sisustatte tai mietitte mihin ja miten huonekalut laitetaan


      • rento.vai.tip.top
        wanhaämmä kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä. Yhtälailla miehillä ja naisilla voi olla rento ja boheemi tyyli. Ei ole sukupuolisidonnainen juttu tämäkään.

        ja kumpi on mieleesi enemmän rento koti ja käytön jälkiä saa olla vai viimeisen päälle oleva koti jossa kaikki tip top


      • wanhaämmä
        rento.vai.tip.top kirjoitti:

        ja kumpi on mieleesi enemmän rento koti ja käytön jälkiä saa olla vai viimeisen päälle oleva koti jossa kaikki tip top

        Molemmat ääripäät ovat ahdistavia, liian siisti tai likainen koti. Jotain siltä väliltä.


      • kotona.saa.elää
        wanhaämmä kirjoitti:

        Molemmat ääripäät ovat ahdistavia, liian siisti tai likainen koti. Jotain siltä väliltä.

        totta tuokin mutta ei liian tip top koti ole kiva että ei uskalla istua ettei jää jälki ja vieraille näyttää hyvältä minusta jos elämisestä jää jälki niin se saa jäädäkkin


      • wanhaämmä
        kotona.saa.elää kirjoitti:

        totta tuokin mutta ei liian tip top koti ole kiva että ei uskalla istua ettei jää jälki ja vieraille näyttää hyvältä minusta jos elämisestä jää jälki niin se saa jäädäkkin

        Onko sun takapuolesi likainen? Joo älä istu...


      • kamala.haju
        wanhaämmä kirjoitti:

        Onko sun takapuolesi likainen? Joo älä istu...

        haisee ainakin


      • polttatko.sinä
        wanhaämmä kirjoitti:

        Onko sun takapuolesi likainen? Joo älä istu...

        mutta entäs jos seurustelet ja kummallakin omat asunnot vielä ja mies polttaa kotonaan koska ei parveketta niin saako polttaa luonasi sisällä tai saako jos olette miehen luona niin polttaa kotonaan sisällä


      • wanhaämmä
        polttatko.sinä kirjoitti:

        mutta entäs jos seurustelet ja kummallakin omat asunnot vielä ja mies polttaa kotonaan koska ei parveketta niin saako polttaa luonasi sisällä tai saako jos olette miehen luona niin polttaa kotonaan sisällä

        Mun mieheni eivät polta.


      • mistäs.tietää
        wanhaämmä kirjoitti:

        Mun mieheni eivät polta.

        oletko sinkku vai varattu jos sinkku niin mistä tiedät ettei se herra oikea polta tai varattu niin miehesi opettele polttamaan ja sinäkin opettelet polttelemaan


      • herra.sisustaja kirjoitti:

        totta tuokin no tuli vaan mieleen kun tuli tuo ohjelma entäs kun tapaat jonkun miehen ja seurustelette ja olette kummankin luona niin saako kumpikin ns sisustaa toisensa luona tai antaa ideoita tai vaihtaa huonekalujen paikkaa vai vasta sitte kun etsitte yhteisen kodin ja yhdessä sisustatte tai mietitte mihin ja miten huonekalut laitetaan

        "totta tuokin no tuli vaan mieleen kun tuli tuo ohjelma entäs kun tapaat jonkun miehen ja seurustelette ja olette kummankin luona niin saako kumpikin ns sisustaa toisensa luona tai antaa ideoita tai vaihtaa huonekalujen paikkaa vai vasta sitte kun etsitte yhteisen kodin ja yhdessä sisustatte tai mietitte mihin ja miten huonekalut laitetaan "

        Henk.koht. en taitaisi sopia yhteen ihmisen kanssa, joka tekee numeron huonekalujen paikasta. Ja miksi joku nyt haluaisikaan toisen kodissa alkaa siirrellä huonekaluja?


      • polttatko.sinä kirjoitti:

        mutta entäs jos seurustelet ja kummallakin omat asunnot vielä ja mies polttaa kotonaan koska ei parveketta niin saako polttaa luonasi sisällä tai saako jos olette miehen luona niin polttaa kotonaan sisällä

        "mutta entäs jos seurustelet ja kummallakin omat asunnot vielä ja mies polttaa kotonaan koska ei parveketta niin saako polttaa luonasi sisällä tai saako jos olette miehen luona niin polttaa kotonaan sisällä "

        Mun luona ei polta kukaan sisällä, ja itse en myöskään halua viettää aikaa asunnossa, jossa on tupakansavua. Joten joko en olisi ikinä hänen luonaan ja hän polttaisi minun luonani ulkona, tai sitten olisimme niin erilaisia, että suhdetta ei edes syntyisi. Veikkaan jälkimmäistä.... Ja muuten, kaikki tuntemani tupakkaa polttavat ihmiset pitävät itsestään selvänä, että kenenkään luona ei polteta sisällä, eikä kukaan halua polttaa omassa kodissaankaan sisällä. Nykymaailmassa tulisi kyllä todella moukkamainen vaikutelma ihmisestä, joka haluaisi vetää röökiä sisätiloissa, varsinkaan sellaisen ihmisen kodissa, joka ei itse polta ollenkaan.


    • Ätmelsson

      Naiset sisustaa liian täyteen. Joka puolella joku hylly tai lipasto, jonka päälle vielä laitettu tavaraa niin paljo ku mahtuu. Semmosessa kämpässä yks ajattelematon liike esim kärpäsen huitaisu niin jotain tippuu lattialle

      • liika.on.liikaa

        joo ei sekään kivaa ole että on liikaa kamaa ja tilpehööriä ja tosiaan saa varoa että jotain tippuu ja ei laskutilaa tai entä siivous


    • Minä osaan. Kodikkaammin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe