26-vuotta ja kuiluun tippuminen

Vvv1972

Meidän tarina:
Minä olen 46-vuotias simpsakka ja itsestään huolehtiva nainen. Olen aina pitänyt itsestäni huolta ja tiedän, että monia ottajia olisi teini-iästä lähtien minulla ollut.

Olemme kuitenkin olleet mieheni kanssa 26-vuotta yhdessä ja liitto on ollut oikein sopuisa. Rakkautta ja seksiä on riittänyt aina. Mieheni on ollut rehti ja luotettava aina.
3-vuotta sitten hänelle tuli mahdollisuus lähteä toiselle puolelle maapalloa reissuun pariksi viikoksi ystävien kanssa. Tottakai olin kanssa sitä mieltä, että ilman muuta vaan reissuun.
Puolen vuoden päästä tuosta matkasta näin ”vahingossa” hänen sähköpostiasn. Siellä oli monta viestiä tuonne kaukokohteeseen toiselle nuorelle naiselle. Mies kirjoitti, että ikävöi ja kuinka kaunis hän onkaan.
Minä romahdin... mies ei tunnustanut mitään, kuin yhdessä kavereiden ja tyttöporukan kanssa viettämänsä illan.
Tämän jälkeen jäi vielä kiinni tuttavaperheen rouvan kanssa viestittelystä. Siellä puhuttiin seksistisiä juttuja.
Tässä ollaan menty muutama vuosi eteenpäin ja miehen mukaan mitään ei ole oikeasti tapahtunut. Minä olen käynyt todella tummissa vesissä, mutta tästä on syntynyt myös hyvää: pidän itsestäni entistä parempaa huolta. Treenaan 6 kertaa viikossa kuntosalilla ja olen elämäni kunnossa. Parisuhde voi kriisin jälkeen ehkä ihan hyvin..mutta luottamusta en ehkä koskaan saa takaisin. Olisin myös halunut kuulla kaikesta koko totuuden.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä petän akkaa ihan jatkuvasti ja helppoja panoja löytyy kun vähän yrittää olla mieliksi. Panoja ei saaa tarpeeksi ja vaihtelu asennoissa sekä tempuista viehättää. Ehkä sekin, että haluan nähdä kuinka toinen kärsii.

      Syitä pettämiseen on monia, mutt usein tulee naituani muita olen itekkin kännissä.

      • Anonyymi

        Ihmettelen tätä pettämishommaa - mikset yksinkertaisesti vain eroa nykyisestäsi ja paneskele sen jälkeen vaikka kaikkea liikkuvaa, jos niikseen tulee. Panoja on ihan varmasti tarjolla kenelle vain mutta miksi ihmeessä niitä hyväksikäyttää kun voisi esim. panostaa tärkeimpään ihmissuhteeseen.

        Toki tiedän, että on paljon miehiä, joilla ei ole itsekunnioitusta lainkaan ja se näkyy tuossa pakonomaisessa panemisvimmassa ja vaihtelun epätoivoisessa jahtaamisessa. Sen jatkuvan jynkyttämisen sijaan kannattaisia treenata myös korvien väliä. Saattaisi avautua ihan uusi maailma!


      • Anonyymi

        Olen kokenut saman,ja olen siinä asiassa ehdoton,lähtö tuli siitä paikasta ja takas on turha ruinata!


      • Anonyymi

        Ilmeisessti et kuulu tänne saitille ollenkaan. Lisään kuitenkin, että kokaisessa asiassa (seksin sohiminen joka puolelle) on myös toinen puoli ja ilmeisesti odotat vielä sitä negatiivista puolta..tai sitten et ole huomannut sitä vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen tätä pettämishommaa - mikset yksinkertaisesti vain eroa nykyisestäsi ja paneskele sen jälkeen vaikka kaikkea liikkuvaa, jos niikseen tulee. Panoja on ihan varmasti tarjolla kenelle vain mutta miksi ihmeessä niitä hyväksikäyttää kun voisi esim. panostaa tärkeimpään ihmissuhteeseen.

        Toki tiedän, että on paljon miehiä, joilla ei ole itsekunnioitusta lainkaan ja se näkyy tuossa pakonomaisessa panemisvimmassa ja vaihtelun epätoivoisessa jahtaamisessa. Sen jatkuvan jynkyttämisen sijaan kannattaisia treenata myös korvien väliä. Saattaisi avautua ihan uusi maailma!

        Miksi mukamas vain miehillä on panemis vimma, kait ne jotakin naista panee, vapaata tai varattua. Kyse on taas yksinkertaistetusta naisten ajattelusta, että vain mies pettää, nainen ei ja jos sattuu pettämään niin heillehän naisten lehdet kirjoittavat valmiiksi vastauksia miten kaikki johtuu omasta miehestä, tämä pettäminen nimittäin.


    • ihminen95

      Ikävältä kuulostaa tilanteesi, luottamus kun on niin vaikea asia. Toisin sanoen se on vaikea ansaita, mutta niin kovin helppo menettää. Lisäksi sain kertomustasi lukiessa, että sinulla on tuon vieriotsikon mukaisesti särkynyt sydän.

      Puheen puute johtaa asioiden kohtaamattomuuteen, ja kun kohtaamattomia asioita tulee liikaa, niin silloin sitä on useiden selvittämättömien aiheiden ääressä. Miten teillä on keskustelun kanssa ylipäätään ottaen. Kysyn tätä siitä syystä, että voisiko pariterapiasta olla hyötyä. Joskus toinen osapuoli saattaa kaivata keskustelua, mutta toinen haluaa vetäytyä. Tällöin voisi olla pariterapian paikka, vaikka sinnekään ei pitäisi mennä niin sanotusti raamit kaulassa. Molempien tulisi tietää, miksi terapiaan mennään, ettei sitten tulisi lisää tunnevammoja.

      Joskus itse mietin elämää yleisellä tasolla pohtimalla menneiden ja nykyisien ratkaisujen merkitystä tulevaan elämään. Tarkoitan tällä sitä, miten mahdankaan kokea ja tavallaan pisteyttää nykyiset ratkaisuni jossain kohtaa tulevaisuudessa siirtyessäni eläkeläisten joukkoon. Joudunko esimerkiksi toteamaan, että hukkaan meni hänen kanssaan tuokin aika. Mainitsemasi muutama vuosi on pitkä aika, joten oman elämän ainutkertaisuuden ja loukkaamattomuuden kanssa kannattaa olla varovainen.

      • Elämäää

        Kyllä se jäljet jättää jos toinen pettää ei siittä pääse kokonaan yli ikinä !
        Eikö ihminen itse osaa päättää asioistaan vaan lähtee länkyttäämään terapiaan ?
        Kun on tunne ettei homma toimi , Se kuka pettää ei rakasta ! Sitä vaan ei uskalla sanoa , sitä kun tyytyy tilanteeseen mitäs jos ois tunnustanut ? Miks tarvii edes tunnustaa jos kaiken olet jo nähnyt ? Asia kuitenkin vaivaa sinua ? Miksi olet edes sen kanssa enään ?


      • Anonyymi
        Elämäää kirjoitti:

        Kyllä se jäljet jättää jos toinen pettää ei siittä pääse kokonaan yli ikinä !
        Eikö ihminen itse osaa päättää asioistaan vaan lähtee länkyttäämään terapiaan ?
        Kun on tunne ettei homma toimi , Se kuka pettää ei rakasta ! Sitä vaan ei uskalla sanoa , sitä kun tyytyy tilanteeseen mitäs jos ois tunnustanut ? Miks tarvii edes tunnustaa jos kaiken olet jo nähnyt ? Asia kuitenkin vaivaa sinua ? Miksi olet edes sen kanssa enään ?

        Oi voi, kyllä tuo eroon johtaa ennemmin tai myöhemmin. Kun luottamus on kerran perusteellisesti mennyt, sitä ei korjaa mikään temppu. Tai sitten jompikumpi luopuu omasta sielustaan lopullisesti.


    • Omaalääkettä

      Ainoa vaihtoehto sinulle ap on,että alat elää samoin ,kun miehesi.Toivon,että löydä ihastuttavan kumppanin tai kumppaneita ja rakastut tulisesti.
      Sinulla on varmasti ihana elämä edessä.

    • ärsyttäväsepustus

      Olet siis elintasoakka, jolle pahinta mitä elämässä voisi tapahtua on jäädä yksin ja tienata leipänsä itse. Meneekö uudehko tojota myyntiin ja koti? Normi-ihminen ei tuollaisia edes muuten kyselisi, ellei ole joku teemuselanni-elatti. P.s kaupungilta saa vuokra-asuntoja.

      • Anonyymi

        Komppaan! Tartteeko tänne tulla kehumaan simpsakkuudellaan ja panoillaan. Pistäisi kuvan, niin jokainen saisi tehdä oman arvionsa. Jos ei järkeviä ongelmia ole, niitä rakennellaan aina etäämmältä ja etäämmältä.


    • Otdydoydoy

      Hei Ihminen95, kirjoitatpa viisaasti, kiitos!
      Pariterapiaa kyllä mietittiin jossain vaiheessa, mutta kynnys lähteä on kova..
      Ja ärsyttäväsepustus hei😊me tienataan molemmat saman verran ja kaikki on puoliksi..meillä ei myöskään onneksi koskaan ole ollut tojotaa, mutta amerikkalaisia harrasteautoja eri vuosikymmeniltä kyllä löytyy.Lapsuuteni olen myös elänyt aina vuokra-asunnossa, joten nuo seikat eivät merkitse mitään.
      T. Alkuperäinen kirjoittaja

    • oppeliini1

      Miten ikävää että miehesi on pettänyt luottamuksesi. Siihen ei mikään syy ole tarpeeksi hyvä.
      Pettäminen on aina riittävän vahva syy eroamiseen. Toisen harkiten rikkoessa antamansa kalliin lupauksen, vetää maton alta turvalliseen yhteiskunnan pienimmän solun , perheen, ylläpitämiseen ja hyvinvointiin.

      Vain sinä itse päätät jatkatko elämääsi tuon tason ihmisen (?) kanssa.

    • Jeesusvoiauttaa

      Tämä aika on todella vaikeaa.Monet ympärillämme olevat yhteiskunnat ovat nuoruutta ja seksistisyyttä ihannoivia sekä oman nautinnon . Tällaisen ihannointi ei kuitenkaan lopulta ole sopusoinnussa todellisuuden kanssa ja tuo vain hetken riemut.Niin paljon se epätodellinen antaa ja lopulta se voi viedä kaiken. Tämä aika jos mikä koettelee aviouskollisuuden ja rakastaako todella puolisoaan vai omaa itseään ja hekumaansa.

      Varmasti moni keski-ikäinen etenkin mies on sen karsaasti kokenut kun rahat loppuu ja nuori nainen lähtee ja avioliitto monikymmevuotisen uskollisen puolison kanssa on kariutunut tai työläästi korjattavissa.

      Eräs keski-ikäinen mies antoi mielestäni hyvän kommentin, ettei ymmärrä mitä yhteistä jollakin lähes teinillä ja keski-ikäisellä miehellä voi olla kun maailmat ovat niin erilaiset.

      Kaikkilla ihmisillä tietenkin on tämä elämänkaari.Ajat vauva, lapsuus, nuoruus, keski.ikä ja vanhuus ja sitten kuolema. Tällä hetkellä nuoret ihmiset tietenkin vanhenevat vuosi vuodelta ihan samoin kuin kaikki vanhenevat ja heidänkin tilalleen tulee uusia kauniita ja nuoria.

      Kauneus on lähinnä solutasolla olevaa vettä ja solujen uusiutumista, jonka miellämme katsoessa kauneudeksi. Väärällä talala nuoruutta ihannoiva on mielestäni tosi pinnallinen ja ajattelematon ja ehkäpä aika yksinkertainen ihminen tai ei ns. kasvanut aikuiseksi. Sitä mikä on vaikeasti saatavaa ja etenkin kallista pidetään yleensä tavoittelemisen arvoisena.Pätee myös materiaan. Nuoruus on siinämielessä vaikeasti saatavaa, koska sitä ei voi saada takaisin kun luonnonlait jylläävät. Väistämätöntä vanhenemista voidaan yrittää jarruttaa erilaisin kauneuskirurgisin menetelmin ja meikaten.
      Suurin osa nykykauneutena mielletystä nuorten naisten kauneudestakin on meikkikauneutta ja sitä vettä soluissa.Suurin osa nuoristakin naisista meikittöminä, ilman silikonirintoja, botox huulia,kulmavärejä, hiuslisäkkeitä, hiusvärejä, meikkivoiteita, topattuja rintaliivejä ovat tosi tavallisen näköisiä. Yksinkertaisia, tietämättömiä miehiä petetään tavallaan.Samoin bisnesmaailma aivopesee nuoria laittautumaan ajanhermon mukaiseksi.Harvempi nuori tajuaa tätä aivopesua.

      Samoin tämä kuntosalibuumi kun täytyy pumpata ja pampata itseään jatkuvasti ja muuttaa kehon ulkonäköä, lihaksistoa ajanhermolle sopivaan kauneusihanteeseen.

      Silmien kauttahan se himo iskee jos ei ymmärrä pitää varaansa tai leikittelee synnillä.Eevakin lankesi ottamaan Paratiisissa omenan kun aikansa sitä katseli ja kuunteli houkutusta.

      Monet nuorten naisten vaatteet, kengät ym . ovat niin seksistisennäköisiksi suunniteltu, että jos joku esim. keski-ikäinen mies ne päällensä pukisi korkkareineen tulisi hänestäkin "hemaisevan" typykän näköinen.

      Aviopuoliso pitäisi ilmeisesti valita hyvin harkiten,että hän on kiinnostava kokonaisuutena. Sellaisten ihmisten, joilla on vapaampi näkemys aviouskollisuudesta ei pitäisi avioitua lainkaan tai sitten sellaisen kanssa, jolla on sama linja vieraissakäynnin suhteen. Miksi sitoa joku aviouskollinen ihminen itseensä ja sitten salaa lennellä kukasta kukkaan. Eikös siivous, kodinhoito , ruoanlaitto,rempa-apua saa ostettua ja siihen hyvät verovähennykset.Ei nynyaikana uraputkessa tai koulutusaikana tarvitse miesten ilmaista kotihengetärtä puijata kulissiliittoon.

      Myös nuo lapsitoiveet ym. pitäisi selvittää ennen avioitumista.

      Jos nyt joku kokee tulleensa törkeästi kohdelluksi mies tai nainen niin lohdutan sinua.On Jumala taivaassa, joka tietää ja näkee kaiken ja Hän tuomitsee oikein ajallaan.

      Raamattuun on kirjoitettu:

      Psalmi 75
      75:3 "Vaikka minä valitsenkin ajan, minä tuomitsen oikein.

      Hebrealaisille 13

      13:4 Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee

      Jumala on kuitenkin armon Jumala ja haluaa antaa anteeksi synnit.Kenties aina avioliitto ei enää ole pelastettavissa, mutta anteeksi voi nöyrtyä pyytämään ja kun sen tekee todella sydämestään niin se vilpittömyys vaikuttaa ja vastapuollakin, petetyllä on helpompaa tunnetasolla.Avioliitto voi myös uudistua.
      Nykyihminen tarvitsee Jumalan johdatusta ja tukea.Sanotaan,että uskovaisillakin on kaikenlaisia sotkuja, mutta nekin johtuvat tottelemattomuudesta.Ei se riitä,että tiedetään Jumalan tahto vaan pitää myös totella ja toimia Jumalan tahdon mukaan.

      Mitä rakkus on?

      https://www.youtube.com/watch?v=dGuCLA2QaNo

      Yksi nimi ylitse muiden

      https://www.youtube.com/watch?v=VhYCGholpqk

      Oi ihmeinen Golgatan virta

      https://www.youtube.com/watch?v=puss8jj2-ZQ

      Verikyyneleet

      https://www.youtube.com/watch?v=_U7FachbVz0

      Lyhyt saara

      https://www.youtube.com/watch?v=HHavhaSeNo0

      Muutamia kristillisiä seurakuntia kiinnostuneille:

      https://www.helsinginbaptistilahetys.fi/

      Hyvinkään babtistilähetys
      Kehrääjänkatu 6-8
      05800 Hyvinkää

    • Anonyymi

      Ottajia varmaankin on, mutta se miksi olet kasvanut parisuhteessasi, ei voi korvata uudet tuttavuudet. Puolin ja toisin, enemmän ja vähemmän, ihastumme asioihin, tavaroihin ja joskus myös ihmiseen. Se pitää aina muistaa, olemme erehtyväisiä, eikä kukaan ole täydellinen. Mitä enemmän tulee ikää, sen enemmän käydään taistelua itsensä riittävyydestä toiselle ja epävarmuus näkyy mutta se on kasvamista, irti, tutusta ja turvallisesta, sinä itse, yksin olet vastuussa, tekemisistäsi asioista.

    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä pettämistä. jos haluu vehtaa muiden kanssa ,eiks sitä voi sitten olla sinkku ja antaa palaa kunnolla. Mitä jotkut saa siitä et ne pettää ja hajottaa toisen ihmisen. ehkä ne on narsisteja ja nauttii kun toinen kärsii.

      • Anonyymi

        Pettäminen tuo jännityksen. Sitä pettäjän sairas luonne hakee.


    • Anonyymi

      Puolison selän takana pitkään jatkuneet, vieläpä seksisävytteiset, viestittelyt loukkaa kumppania. Tämä on varmasti miehellesikin selvää(=>tuplapetos salailusta). Kun monogamisessa suhteessa luodaan järjestelmällisesti romanttisia siteitä toisiin voi luokitella pettämiseksi. Se käykö vai eikö käy "kettu kolossa" on toisarvoinen asia. Toivon, että löydät itsearvostuksesi. Itse en jäisi moista peliä katselemaan.

    • Anonyymi

      missä vaiheessa tarinaa puhuttiin kirjaimellisesti kuiluun tippumisesta?

    • Anonyymi

      Ehkä on parempi ettet tiedä koko totuutta.

    • Anonyymi

      Elä itke ukon perään vaan anna takaisin samalla mitalla!! Olet simpsakka siis todella hyvä ja tiedät sen itsekkin. Valitset vain meistä miehistä sen parhaan painoksen ja nautit!! Nauti jo edeltäkäsin, kun miehesi saa samalla mitalla hänen venähtäneestä naamasta. Nainen ei koskaan jää kakkoseksi näissä jutuissa jos haluaa..

      • Anonyymi

        Teitä ukkoja ei kukaan tarvi enää mihinkään, käytätte naisia vain hyväksenne mutta kauan ette kukkoile kun tuomiopäivän pasuunat soi!


      • Anonyymi

        Vai, että valitse meistä miehistä paras ja nauti!! Huh, huh, mitä nautintoa se on, tuohon pystyy jokainen eli kostamaan toiselle päin naamaa, mitä mulkumpi ja sen ympärillä pyörivämpi on, sitä helpompaa on kosto, mutta mtä se lopulta antaa. Lapsellista typeryyttä.
        Miehet ei tajua sitä, että se pettäjämies on tempullaan pilannut koko sukupuolensa maineen sen verran pahasti, että ainoastaan lapsellinen kostava kisailija nainen jatkaa molopäiden kanssa nautintatouhuja. Nautintoja on niin paljon muitakin kuin se pelkkä akti tai seksi.


    • Anonyymi

      Ei tollasen miehen kanssa kannata jatkaa..varmaan olet simpsakka,ja seksikäs,varmaan ihan pantava nainen..kun mahdollisuus saada nuortanaista,tai tuttua,mut silti vierasta..kun on 26v ollu suhteessa,tulee kyllästyminen..hakee vaihtelua..hae itsekkin.

    • Anonyymi

      Onko 46-vuotiaana elämässä tärkeintä iskeä mies? En vähättele ongelmaasi, ymmärrän täysin, että tilanne on sinulle ahdistava. Mutta voisiko ongelmaa lähteä purkamaan jostain muusta lähtökohdasta kuin ulkoisista asioista (olen "simpsakka" ym.). Voisitko ajatella, että teet elämässäsi jotakin merkittävää vielä? Opiskelet uuden ammatin? Ns. repäiset kunnolla ja näytät mihin sinusta vielä on? Tämän ohella tietysti joudut käymään parisuhdeongelmasi läpi. Mutta neuvoni sinulle: Keskity itseesi, mutta enemmän henkiseen puoleen. Unohda miesten miellyttäminen. Elämässä on paljon muutakin merkityksellistä.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet, samaa mieltä täältä sivusta!!!


    • Anonyymi

      Pettämisen jälkeen ei ole edessä kuin ero. Piste.
      Toisilla se vie minuutin, toisilla valitettavasti jopa vuosia. Lopputulos kuitenkin aina sama. Ero.

      • Tässä(kään) asiassa ei yleistämistä kannata harrastaa. Suhteen voi saada myös kuntoon pettämisen jälkeen. En sano, että itse olisin pystynyt antamaan vielä anteeksi saatikka unohtamaan , mutta välttämättä tämä kriisi ei johda eroon. Asia riippuu tietysti iästäkin eli uskon, että jos nämä samat asiat olisivat tapahtuneet minulle 30-vuotiaana, olisin lähtenyt välittömästi enkä taatusti olisi enää taakseni vilkuillut.


    • Anonyymi

      Kannattaisiko istua miehesi kanssa alas ja keskustella kuinka tästä eteenpäin. En usko että nykytilanne on kummallekaan kovinkaan hyvä.

    • Anonyymi

      Just!! Pitkässä suhteessa olevat naiset(kun mies ei ole vielä jäänny kiinni..) Ei voi olla naista joka on tossa iässä vielä noin sinisilmänen..?? Totuus on että suhde kestää niin kauan kun mies ei jää kiinni naisistaan..joskus naisetkin pettää,mutta yleensä se on paljon harvinaisempaa..Tavallinen nainen osaa yleensä arvostaa parisuhdetta jos ei ole palvelija,nyrkkeilysäkki ja joutuu kestämään vieraat naiset..Jossain se raja menee..Missä pumpulissa oot eläny???? Haloo!!??

      • Anonyymi

        sinulla on vähän outo logiikka kun väität etteivät naiset juuri petä. Pettämiseen tarvitaan aina kaksi ja jos mies pettää niin sen toisen täytyy olla nainen. Voi tietenkin jokin muunsukupuolinen mutta se nyt olisi tämän aloituksen kannalta toisarvoinen kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinulla on vähän outo logiikka kun väität etteivät naiset juuri petä. Pettämiseen tarvitaan aina kaksi ja jos mies pettää niin sen toisen täytyy olla nainen. Voi tietenkin jokin muunsukupuolinen mutta se nyt olisi tämän aloituksen kannalta toisarvoinen kysymys.

        Voihan mies olla valehdellut olevansa sinkku ja toinen nainen olla oikeasti sinkku.


    • Anonyymi

      Se on meidän naisten normaalia elämää,oon viihtyny yksin monta vuotta..Miksi kärsiä parisuhteessa,kun voi yksin olla onnellisempi!!??

    • Anonyymi

      Se on normaalia naisen elämää,kyse on siitä kuka sen kestää..Se ei ole sen arvoista,usein naiset on palvelijoita,nyrkkeilysäkkejä ja pitäis kestää vieraat naiset vaikka oot ahkera sängyssä..Miehillä ei ole muita tunteita kuin panetus,nälkä,vitutus..ym..oon viihtyny vuosia yksin,ei ole tarvinnu enää kärsiä.Hyvä näin!! Sain elämäni takasin!!

    • Anonyymi

      Tervetuloa normaaliin naisen elämään!! Nytkö vasta!!?? Ps.Vaihtamalla ei parane vaikka kuinka oot edelleenkin ahkera sängyssä..

      • Anonyymi

        Joku mies kai estää mun kirjotukset,niinpä..Sitä ei saa sanoa ääneen..Miesten maailma.Naisilla ei ole mitään ihmisarvoa.


    • Anonyymi

      Miksiköhän suhteet ei enää kestä montaa vuotta..?? 50-luvulla naisilla ei ollu vaihtoehtoja,ne joutui kestämään kaiken sen pettämisen ja ehkä hakkaamisen kun naisilla ei ollu omia tuloja..ei siis omaa elämää..Nykyään naisen ei tarvitse enää kestää kovin kauan(varsinkaan jos on tukiverkko..) Minä oon menneisyydessä joutunu turvautumaan Turvakotiin,kiitos siitä..mutta se on kuitenkin naisen maksettava..Tää oli vaan esimerkki,ettei naisilla vieläkään ole välttämättä niin helppoa..oon nyt ollu vuosia yksin ja viihdyn näin.Oon 50v.ja ne jotka rupeaa haukkumaan,rupsahtanutta akkaa..Sillä ei ole enää väliä,elän mielelläni yksin(ei tarvitse enää kärsiä..) Ja miehethän ei rupsahda..Hihii..mulle riittää että kukaan ei enää alista,hakkaa pidä pilkkana ym...

      • Anonyymi

        Ihana kuulla, että olet voimaantunut eron jälkeen, noin sitä pitääkin olla. Sulle kaikkea hyvää jatkossakin.


    • Anonyymi

      Huomaattehan, ettei alkuperäinen ketjun aloittaja ole kommentoinut aloituksen jälkeen mitään?
      Onko muuten mitään epäseksikkäämpää meriittiä kuin treenaaminen?
      Kuka nauttii kuivakkaista itsensä kiduttajista, kuka jaksaa jatkuvaa kilpailua paremmuudesta?

    • Anonyymi

      Seksi voi parantua vaihtamalla,mutta mikään muu ei...Elämää nähnyt,nykyään mielellään yksin.

    • Anonyymi

      Vaihtamalla voi seksi parantua,ei mikään muu..Se on normaalia naisen elämää.

    • Vitsi mitä nyyhkyjä. Minä vingutan jatkuvasti korttia vieraissa ja jo on tullut yhden pariskunnan kanssa tehtyä silleen, että ensin nussin akan ja sitten annoin peppua ukolle. Kerroin tästä pariskunnalle ja jätin riitelemään. Jotenkin on mahtavaa kun saan ihmiset kärsimään.

      Jääkiekkovalmennuksessa nussin jatkuvasti paria yh. Mammaa ja yhtä ukkoa. Mun Katta ei arvaa mitään.

    • Anonyymi

      ei herranjumala meinaatko oikeasti että 26 vuotta ois nussittu samaa koloa,tuskin tai sitten miehes on piilohomo.

    • Anonyymi

      Mitäs pienistä... Jotkut on vaan immuuneja:
      ent.yama: mulle ei herpes tartu näköjään yks Päivi sanoi kerran et ois pitänyt kumii mut ei tullu tartuntaa
      Toivottavasti ei ole kantaja tuo ent.yama

    • Anonyymi

      ent.yama: mulle ei herpes tartu näköjään yks Päivi sanoi kerran et ois pitänyt kumii mut ei tullu tartuntaa

    • Anonyymi

      Naiset.. Joka ikinen mies omistaa itse oman kullinsa, te ette omista niistä yhtäkään! Huono valinta jos ei yksi riitä.

    • Voin miehenä sanoa, että kun tulee miehellä 50v täyteen, niin 30-50v pettävätkin naiset ei tule tarjoamaan seuraansa. Kun olin 30v ja naimisissa, niin lähes joka päivä joku nätti nainen ja ihan tuttukin pyysi yökylään, päiväjutuille, oluelle ym. Mutta, nyt on kaikki kauniit ja haluttavan näköiset kadonnut, kun olisin jo viitisen vuotta ollut vapaa ja halukas? Miksi miehen pitää olla varattu, jonka kanssa muhinoi? Sitten taas on niitä baarikärpäsiä, pöhöttyneitä siiderinaisia, jotka tyrkyttää itseään, mutta en ole kiinnostunut, enkä näe mitään haluttavaa juopottelevissa naisissa. Siis yksin ja vain katselen ympärilleni, ehkä joskus tulee vastaan se ihana leveälanteinen kaunotar, varattukin ehkä?

    • Anonyymi

      Pettämisestä jää ennen pitkää kiinni....

    • Anonyymi

      1-vuottakin on liikaa

    • Anonyymi

      Minusta elämä on niin lyhyt, että en jatkaisi enää tuollaista, koska toinen on käynyt jossakin kaukomailla ja siitä saanut vaimo tietää itse puhelimesta. Tuollainen liitto ei tulee koskaan entiselleen. Mikä kerran on särkynyt, se ei korjaannu, ihmisen sielu on sellainen, että se jää sinne kytemään. Turha kenenkään sanoa, että joku rakkaus kestää tuollaiset kolhut, mutta ei, ne vain pahenee jos toinen vielä lapsellisuuttaan luottaa, sen nimi on hyväksi käyttöä toisen kustannuksella. Molemmin puolin, etten sanois. Rahaa voi olla enemmän yhdessä, mutta ainainen varpaillaan olo ja muka miehelle pitäisi olla sorja, korea ja kaikkea mikä on huuhaata, ei mene kaaleen. Pukki on päässyt kaalimaahan ja sinne se tahtoo takaisin.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä jäit tuohon suhteeseen? Miehesi ei ole kunnioittanut sinua, se on täysin selvää, koska on touhunut selkäsi takana tuolla lailla. Etkä näköjään sinäkään kunnioita itseäsi, koska vielä suhteeseen jäit. Vaihtoon menisi tuollainen mies samantien kun asia paljastuisi. Hän ei ole sinun parastasi ajatellut, olisiko sinun aika arvostaa itseäsi ja antaa petturille kenkää?


    • Anonyymi

      Surullinen tuo aloittajan miehen tarina..
      Oli kestänyt 23 vuotta ennen kuin hän sai tilaisuuden lähteä reissuun kaverien kanssa..
      Ukkoa on 23 vuotta pidetty suhteen vankina.. ei hyvä.. no seuraukset tulikin siitä jo esiin.

    • Anonyymi

      Eniten minun silmiini särähti että mitä hyvää tollasesta voi seurata että oot alkanut pitää itsestäsi huolta ja käyt tuhat kertaa salilla viikossa. Ei nyt millään pahalla mutta sinun mies on ainoastaan heikko luihu perusjuntti jolle ei merkitse se että ootko mikäkin primadonna tms. Itse en ainakaan tollasen miehen takia näkisi vaivaa tuhlata elämääni ja väsyttää itseäni mitättömän takia miettien vuosia että riitänkö tollasella petturille vaan pikemminkin hankkituisin eroon ja miestä tarviisin niin se olisi mies jolle minä oon kaikki just tälläsenaan tai itseasiassa juuri itseni takia. Tosi mies on se jolle kukaan muu nainen ei merkitse oman naisen rinnalla millään väärällä tavalla mitään ja jolle ei ole tarvetta seläntakanakaan toimia toisin kuin toimisi edessäpäin .

    • Anonyymi

      Varo ettei treenaaminen ole tunteiden pakenemista. Sen me suomalaiset osataan.
      Miksi olisit päiväkään yhdessä enää kusipään kanssa joka on heittänyt kaiken yhteisen romukoppaan työntämällään heppiään johonkin horoon ja sen jälkeen vielä VALEHTELEMALLA sinulle toistuvasti?

      valehtelu = kunnioituksen puuttuminen täysin. Ei arvosta enää sinua.
      Päädytte joka tapauksessa eroon fyysisesti, henkisesti olette jo eronneet.
      Nyt vähemmän salia ja enemmän kirjoja, vaikka kirjastosta ilmaiseksi. Psygologiasta, henkisyydestä ja siitä miten tärkeä ja arvokas olet. Pärjäät kyllä omillasi

      • Anonyymi

        Itsekin nuorena jouduin hekuman valtaan kun naiset yhtäkkiä kiinnostuivat minusta, pyöritinkin neljää naista samaan aikaan, mutta lopetin kaikki kerralla kun tajusin touhujeni aiheuttaman pahan. Kun sitten itse jouduin pettämisen kohteeksi, en voinut antaa anteeksi vaan, annoin hänen asua luonani kunnes saa asunnon, mutta mitään intiimiä ei meidän välillämme tapahtunut. Nyt olen ollut pitkään sinkkuna enkä tunnu löytävän ketään, etenkin kun en juo enää ja baareile. Toivotan sinulle voimia.


    • Anonyymi

      Minun alkoholisti akka petti yli vuoden ajan. Olin syy juomiseen ja kaikkeen. Yritin itsemurhaa, mutta senkin epäonnistuin tekemään, nyt makaan alaraajaat halvaantuneena.

      Pettämisellä on pahat seuraamuksensa. Se romahduttaa ihmisen totaalisesti ja loukkaa syvästi. Itse koin, etten voi elää enään sen häpeän ja syyllisyydentunteen kanssa.

      No juoppo juo edelleen ja jatkaa touhujaan yhden koulukaverin kanssa,.

    • Anonyymi

      Voi kuule. Se ja sama pitääkö nainen huolta itsestään, niin vientiä on. Kunhan vittu löytyy jalkojen välistä, niin se riittää miehille ja seksiä on tarjolla. Eli en alkaisi leijumaan millään, että vientiä olisi, niin on 100% muistakin naisista.


      T. Elämää on ihanaa, kun on tyhmiä ukon rehvakkeita sulostuttamassa päiviä

    • Anonyymi

      26 vuotta on aivan eri asia kuin 26-vuotias. Vain jälkimmäiseen tulee viiva, se on yksi sana.

    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi ottaa pieni aikalisä ja miettiä mitä oikeasti haluat suhteeltasi. Kerro miehellesi rehellisesti miten koet nykyisen tilanteen. Tiedän miltä tuntuu, kun on menettänyt luottamuksen toiseen. "Väliaikainen" poismuutto voisi olla osa ratkaisua, jolloin sulla olisi enemmän aikaa omien tunteiden tutkiskeluun. Tällöin myös miehesi joutuu kohtaamaan, millaista olisi elää ilman sua. Uskoisin, että tällä tavoin voitte kohdata toisenne uudelleen ja jatkaa suhdetta puhtaalta pöydältä. Huonomminkin voi käydä, mutta joskus on pakko ottaa riski, jos haluaa hakea asioille jonkinlaista ratkaisua..

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe