Pullo viiniä

Sellainen ilta, että haluais vain kiivetä männyn oksalle ja heitellä kusipäitä kävyillä. Mutta ulkona on kylmä, yhtään tuttua mäntyäkään tässä itselleni uudessa kaupungissa ole. Kaikki vanhat männyt kaukana. Avaan siis pullon punaviiniä ja luen tätä ihanaa palstaa.. Viihdyttävää...

Mitä teidän iltaan kuuluu?

19

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne.niin

      Tunge se käpy perseeseen.

      • Miksi mä noin tekisin?


    • Eiks punaviinista naama mene punaiseksi?

      Haikea olo. Jos pystyisin, vetäisin punaviinilärvit minäkin. Mutta tuskinpa se olosuhteita paremmaksi muuttaisi. Palsta korvatkoon leilin. Eli aion siis kiltisti katsella leffan myöhemmin.

      • Menee se, mutta menkööt. Mitään väliä mistään 🤣 välillä niin.

        Mitä leffaa ajattelit katsoa? Sulatin pizzan ja selaimen Netflixistä mitä katsoisi.


      • Singleone kirjoitti:

        Menee se, mutta menkööt. Mitään väliä mistään 🤣 välillä niin.

        Mitä leffaa ajattelit katsoa? Sulatin pizzan ja selaimen Netflixistä mitä katsoisi.

        Ei tietoa vielä. Jotain hauskaa tai draamaa. Pizzaleipiä on evääksi ja lohtukarkkia.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei tietoa vielä. Jotain hauskaa tai draamaa. Pizzaleipiä on evääksi ja lohtukarkkia.

        Mäkin mietin valitsisiko sitä itkupotkudraamaa vai joku taistelutrilleri. .. tai kauhua. Toisaalta täs kaikki ainekset palstalta kun löytyy.

        Katselen tuota viinipulloa... Terre se roches, Morgon vuosikerta 2014... Tuntuu vähän tyhmältä avata hyvän viinin hatutukseen tunteen vuoksi... Eikä muutakaan ole. Ekaksi tuo pizza naamariin ja sit miettii... Elämä on.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei tietoa vielä. Jotain hauskaa tai draamaa. Pizzaleipiä on evääksi ja lohtukarkkia.

        Enpä tiedä tarkemmin mitä vastoinkäymisiä on Ellulla elämässä mutta kun niihin aiemminkin olet viitannut niin toteanpa vain että jaksamista sulle, en väitä että asiat korjaantuisi mutta ehkä ne ajan myötä kykenee paremmin sietämään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Enpä tiedä tarkemmin mitä vastoinkäymisiä on Ellulla elämässä mutta kun niihin aiemminkin olet viitannut niin toteanpa vain että jaksamista sulle, en väitä että asiat korjaantuisi mutta ehkä ne ajan myötä kykenee paremmin sietämään.

        Kiitos Ritsku. Sanotaan että siedän tilanteen. Toistaiseksi.Mutta jos vielä matto kerrankin vedetään alta niin sitten jopa multa saattaa usko loppua.

        On asioita joita vastaan voi taistella. Ja on asioita joihin ei voi vaikuttaa milläänlailla. Se on turhauttavaa.

        Mutta pidän toivoa yllä :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Kiitos Ritsku. Sanotaan että siedän tilanteen. Toistaiseksi.Mutta jos vielä matto kerrankin vedetään alta niin sitten jopa multa saattaa usko loppua.

        On asioita joita vastaan voi taistella. Ja on asioita joihin ei voi vaikuttaa milläänlailla. Se on turhauttavaa.

        Mutta pidän toivoa yllä :)

        Sitähän ihminen aika paljon kestää kuitenkin ja sä kestät, olet aika luja kösittääkseni, taipuu muttei katkea.

        Juu, noinhan se on, ja niiden suhteen joihin ei voi vaikuttaa pitää vaan oppia ajattelemaan ettei tosiaankaan voi, ikäänkuin pakottaa itsensä sulkemaan ne ulkopuolelle ajatuksista, ajatella mieluummin niitä asioita joihin voi vaikuttaa.

        Toivoa aina pitää toki olla, ihmeitäkin joskus tapahtuu :)


    • pihallatipunen

      Tänään vietän koti-illan TV:n parissa.

      Eilen join vajaan litran pullon punkkua ja kävin riehumassa hevikeikalla. No en mää mitään riehunut. Mutta narikkajonossa etuilin pokkana aika törkeesti 🙄

      • Tuliko pää pipiäksi litrasta punkkua 😁? Etuilu on väärin, mut ehkä punaviiniä pissiä kuitenkin vähemmän väärin 😁


      • pihallatipunen
        Singleone kirjoitti:

        Tuliko pää pipiäksi litrasta punkkua 😁? Etuilu on väärin, mut ehkä punaviiniä pissiä kuitenkin vähemmän väärin 😁

        Tuli kyllä pää kipeäksi. Eli sain rangaistuksen etuilusta 😁


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Tuli kyllä pää kipeäksi. Eli sain rangaistuksen etuilusta 😁

        Toivottavasti ohi jo :)


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Tuli kyllä pää kipeäksi. Eli sain rangaistuksen etuilusta 😁

        Mitä leffaa aiot katsoa?


      • pihallatipunen
        Singleone kirjoitti:

        Mitä leffaa aiot katsoa?

        Päänsärky meni ohi jo. Mietin kyllä aamulla, että olipa typerää hankkkia päänsärky juomalla kun mulla on ollut muutenkin pitkin viikkoa pää kipeä stressin takia. Eilen ei ollut muuten pää kipeä ku yks stressiä aiheuttanut asia ratkesi eilen.

        En jaksa keskittyä leffoihin. Olen katsellut Voice of Finlandia, Putousta, nyt katson Suomilovea jne.


    • vaihdoinvalkkariin

      Kotona haaveilen rakastetusta <3

      • Haaveet. Kyl sä sellaisen saat. Mutta muista varoa mitä toivot ja miettiä hitsin yksityiskohtaisesti. Muuten vähän ajan päästä taas haaveilet :)


    • Pönttöneidin-pylly

      Mitäs pertti uusi nimi vai=?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      463
    Aihe