60-vuotias nainen neittideitissä

Helen19

Onko 60-vuotias nainen nettideittailun toivoton tapaus?

Olen 60 v nainen ja nettideittaillut pari vuotta. Olen ihan fiksu vaikken akateeminen olekaan, minulla on hyvä profiiliteksti ja nätti kuva, välillä useampikin. Eli kaikki hyvin. Mutta ei. Missä ovat suunnilleen ikäiseni asialliset miehet? Kyllä heitä on, mutta he eivät lähetä viestiä. Miksi? Olenko heille kerta kaikkiaan liian vanha? Viestejä ja flirttejä kyllä satelee nuorilta tai itseäni huomattavasti vanhemmilta miehiltä.
Voisiko tähän vastata joku asiallinen mies, iältään 57-63 v, että mistä loppujen lopuksi on kysymys.

52

2301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu18

      Täysin mahdotonta arvata, ei löytynyt tuon nimistä profiilia. Riippuu ihan siitä mitä tietoja on annettu ja kirjoitettu ja vastaako ne lukijan toiveita. Aika tiukalta ikähaarukkaa vaikuttaa, ehkä muutkin vaatimukset. Aika turhaa epäillä vain tiettyä tekijää syyksi, se ei missään nimessä karkoita yksin kaikkia.

    • AattelenNäin

      Olen 54 vuotias nainen ja nettideittaillut pätkittäin 15 vuotta. Harmillisesti minunkin kokemukseni on, että vähässä on vastaukset. Johtopäätökseni on, että pitkälti on kysymys onnesta ja sattumasta, että kaksi toisilleen riittävän sopivaa kohtaavat, saavat sopivan onnistuneet treffit ja päättävät, että nyt katson tän kortin.
      Todella paljon on niitä, jotka eivät kirjoita edes "kiitos, mutta ei kiitos" -viestiä. Nettikeskusteluista olen oppinut, että joidenkin mielestä on parempi/kohteliaampi/lempeämpi ettei kiinnostuksen puutetta sanallisteta. Itse toivon kyllä asiallista vastausta vaikka se olisi kielteinen. Ja vastaan kaikille.
      Sinnikkyyttä seuran hakuun, ikään katsomatta!

    • apuaah

      (65 v mies vastaa )
      Kyllä se asia taitaa olla päinvastoin naisillahan on valinnanvaraa vaikka miten. Voi olla myös ,että sitoutuminen noin vain on haasteellista. Naisissa on myös paljon sellaisa, jotka eivat juurikaan mahdu vastaaman. Sitten jos lähettää kuvansa niin viimeistään stoppaa ,jos on ihan ns tavallisen näköinen. Ns kysyntä ja tarjonta kohtaa koskaan.

      • AattelenNäin

        Ihmettelen tätä "naisilla on valinnanvaraa vaikka miten". Mistä tämä käsitys syntyy? En ainakaan itse ole kokenut, että minulla olisi valinnanvaraa. Tietenkin jos kriteeriksi laittaa "mies", valinnanvaraa voi ollakin. Mutta kun joku kipinä siinä suhteessa saisi olla itselläkin :-)


      • ajanhukkaajavuodetvierii
        AattelenNäin kirjoitti:

        Ihmettelen tätä "naisilla on valinnanvaraa vaikka miten". Mistä tämä käsitys syntyy? En ainakaan itse ole kokenut, että minulla olisi valinnanvaraa. Tietenkin jos kriteeriksi laittaa "mies", valinnanvaraa voi ollakin. Mutta kun joku kipinä siinä suhteessa saisi olla itselläkin :-)

        Olen joskus huvikseni selaillut vanhempien naisten profiileja. Täytyy sanoa että yleisesti hakukriteerit ovat naurettavia. Toinen jalka jo haudassa mutta silti mies pitäisi olla samanlainen jollaista 35 vuotta nuoremmat naiset etsivät.
        Ymmärtäkää oma tasonne, ellei se onnistu niin turhaan vietätte aikaa nettideiteissä. Käyttäkää se aika esim: liikuntaan, siis oikeasti liikuntaan eikä vaan paperilla.
        Miten ylipainoinen nainen kehtaa edes sanoa että harrastaa liikuntaa päivittäin.


      • Anne-Aulikki
        ajanhukkaajavuodetvierii kirjoitti:

        Olen joskus huvikseni selaillut vanhempien naisten profiileja. Täytyy sanoa että yleisesti hakukriteerit ovat naurettavia. Toinen jalka jo haudassa mutta silti mies pitäisi olla samanlainen jollaista 35 vuotta nuoremmat naiset etsivät.
        Ymmärtäkää oma tasonne, ellei se onnistu niin turhaan vietätte aikaa nettideiteissä. Käyttäkää se aika esim: liikuntaan, siis oikeasti liikuntaan eikä vaan paperilla.
        Miten ylipainoinen nainen kehtaa edes sanoa että harrastaa liikuntaa päivittäin.

        Yhtälailla hakukriteerit eläkepapoilla naurettavat. Haetaan vähintään 10 vuotta nuorempaa, yleensä ikähaarukka siinä 30-50 vuotta, ei siihen miehen kanssa saman ikäinen eläkeläisnainen sovi millään mittarilla. Olen ollut deittipalstoilla pätkittäin useaan otteeseen jo kai 10 vuotta. Haen n. ikäistäni miestä, mutta oli miten oli, en kelpaa kun ikää on aina liikaa, koska miehet tuntuvat hakevat huomattavasti itseään nuorempaa. Luulisi olevan helpompaa jos elämäntilanne on suunnilleen samanlainen, niin minä ajattelen, enkä sen vuoksi ole "tarttunut" nuorempiin miehiin, jotka aina silloin tällöin ovat viestillä lähestyneet. Nykyään en enää viitsi viestejä lähetellä, se on turhaa energianhukkaa, kun vastauksia ei saa. Ilmeisesti miehet ovat mieluummin seuraa vailla kuin hyväksyvät ikäisensä naisen, silloin on kyllä turha yksinäisyyttä tai naisten nirsoutta valittaa, syyllistä pitää hakea siinä tapauksessa peilistä.


      • tosi.on
        Anne-Aulikki kirjoitti:

        Yhtälailla hakukriteerit eläkepapoilla naurettavat. Haetaan vähintään 10 vuotta nuorempaa, yleensä ikähaarukka siinä 30-50 vuotta, ei siihen miehen kanssa saman ikäinen eläkeläisnainen sovi millään mittarilla. Olen ollut deittipalstoilla pätkittäin useaan otteeseen jo kai 10 vuotta. Haen n. ikäistäni miestä, mutta oli miten oli, en kelpaa kun ikää on aina liikaa, koska miehet tuntuvat hakevat huomattavasti itseään nuorempaa. Luulisi olevan helpompaa jos elämäntilanne on suunnilleen samanlainen, niin minä ajattelen, enkä sen vuoksi ole "tarttunut" nuorempiin miehiin, jotka aina silloin tällöin ovat viestillä lähestyneet. Nykyään en enää viitsi viestejä lähetellä, se on turhaa energianhukkaa, kun vastauksia ei saa. Ilmeisesti miehet ovat mieluummin seuraa vailla kuin hyväksyvät ikäisensä naisen, silloin on kyllä turha yksinäisyyttä tai naisten nirsoutta valittaa, syyllistä pitää hakea siinä tapauksessa peilistä.

        Aivan varmasti löytyy kunnollisia ikäisiäsi miehiä jotka haluaisivat suhteeseen kanssasi mutta....ei kelpaa sulle. Haet vain niitä miehiä jotka ymmärtävät että heillä on saumaa nuorempiinkin naisiin, sitten itket kun ei löydy miestä. Nirsoutta ja tyhmää se on.
        Kelpaisiko sulle mies joka ei olekaan sua päätä pitempi? Se on suominaisten tärkein kriteeri iästä riippumatta.


      • Anne-Aulikki
        tosi.on kirjoitti:

        Aivan varmasti löytyy kunnollisia ikäisiäsi miehiä jotka haluaisivat suhteeseen kanssasi mutta....ei kelpaa sulle. Haet vain niitä miehiä jotka ymmärtävät että heillä on saumaa nuorempiinkin naisiin, sitten itket kun ei löydy miestä. Nirsoutta ja tyhmää se on.
        Kelpaisiko sulle mies joka ei olekaan sua päätä pitempi? Se on suominaisten tärkein kriteeri iästä riippumatta.

        Siinähän se ongelma on, kun ikäiselleni miehelle ei kelpaa ikäiseni nainen. Ilmeisesti deittipalstoilla ovat vuodesta toiseen vain ne miehet jotka kuvittelevat nuorempiakin saavansa, muuhun lopputulemaan en kommentistasi voi tulla..


      • Realiteetit
        tosi.on kirjoitti:

        Aivan varmasti löytyy kunnollisia ikäisiäsi miehiä jotka haluaisivat suhteeseen kanssasi mutta....ei kelpaa sulle. Haet vain niitä miehiä jotka ymmärtävät että heillä on saumaa nuorempiinkin naisiin, sitten itket kun ei löydy miestä. Nirsoutta ja tyhmää se on.
        Kelpaisiko sulle mies joka ei olekaan sua päätä pitempi? Se on suominaisten tärkein kriteeri iästä riippumatta.

        Saahan, sitä ymmärtää ja havitella kuuta taivaalta... Ei nuoremmat naiset halua 60v papparaista, näin se vaan menee ja saavat odotella, sitä nuorta naista hautaan asti. Taitaa olla vähän reaaliteetit hukassa.


      • paras.juna.meni.jo
        Anne-Aulikki kirjoitti:

        Siinähän se ongelma on, kun ikäiselleni miehelle ei kelpaa ikäiseni nainen. Ilmeisesti deittipalstoilla ovat vuodesta toiseen vain ne miehet jotka kuvittelevat nuorempiakin saavansa, muuhun lopputulemaan en kommentistasi voi tulla..

        Toisinsanoen ei kelpaa mies joka ei ole vähintään päätään pidempi naista. Turhaan itket ettei löydy ikäistäsi miestä. Voit sanoa suoraan ettei löydy sulle 20cm sua pitempää komeaa, koulutettua ja varakasta miestä, etsivät tietenkin nuorempia naisia.
        Naisten profiileissa mainitaan usein tanssiharrastus, ei ole kovin hyvää mainosta naiselle nettideittejä ajatellen jos ei livenä kukaan huoli.


      • tosi.on
        Realiteetit kirjoitti:

        Saahan, sitä ymmärtää ja havitella kuuta taivaalta... Ei nuoremmat naiset halua 60v papparaista, näin se vaan menee ja saavat odotella, sitä nuorta naista hautaan asti. Taitaa olla vähän reaaliteetit hukassa.

        Luulen että monikin 50v nainen ottaisi 60v miehen jota voisi luulla 50v naista nuoremmaksi, onhan sekin jo nuorempi kuin 60v nainen.


      • Eipappaa
        tosi.on kirjoitti:

        Luulen että monikin 50v nainen ottaisi 60v miehen jota voisi luulla 50v naista nuoremmaksi, onhan sekin jo nuorempi kuin 60v nainen.

        Monet 50v naiset on vielä aika nuorekkaita ja trendikkäitä, joten eivät ota. Kyllä 60v naisissakin simpsakoita ja tyylikkäitä naisia.


      • kalkkiaivo
        Eipappaa kirjoitti:

        Monet 50v naiset on vielä aika nuorekkaita ja trendikkäitä, joten eivät ota. Kyllä 60v naisissakin simpsakoita ja tyylikkäitä naisia.

        "Luulen että monikin 50v nainen ottaisi 60v miehen jota voisi luulla 50v naista nuoremmaksi."

        Vaikeuksia ymmärtää tätä?


      • Krettis

        Tämä viisikymppinen ei ota. Miksi ottaisin? Nettideiteillä kokoontuvat turhasta valittajat ja nirsoilijat, onneksi elämää on sen ulkopuolellakin ja sieltä löytyi myös nykyinen, viisi vuotta nuorempi miesystäväkin. Jääkööt kitisijät ja ulisijat palstoille puhkumaan!


      • mitenkähän.olisi.käynyt
        Krettis kirjoitti:

        Tämä viisikymppinen ei ota. Miksi ottaisin? Nettideiteillä kokoontuvat turhasta valittajat ja nirsoilijat, onneksi elämää on sen ulkopuolellakin ja sieltä löytyi myös nykyinen, viisi vuotta nuorempi miesystäväkin. Jääkööt kitisijät ja ulisijat palstoille puhkumaan!

        Nettideittien ulkopuolella tapasit miehen ja viihdyitte hyvin keskenänne, ajattelit että tämän kanssa olisi mukava viettää aikaa enemmänkin. Olisiko juttu kuitenkin kaatunut siihen kun olisit saanut tietää että mies on jo 60 vuotias mutta näyttää paljon nuoremmalta ettet olisi uskonut ikää?


      • Krettis

        Ei. Mies luuli että oon häntä nuorempi, joten ikä ei ollut mikään valintaperuste suuntaan tai toiseen. Nettideiteillä tarkat ikärajat jättävät monta hyvää kandidaattia hakujen ulkopuolelle, elävässä elämässä asiat on toisin.


      • mitenonkrettis
        Krettis kirjoitti:

        Ei. Mies luuli että oon häntä nuorempi, joten ikä ei ollut mikään valintaperuste suuntaan tai toiseen. Nettideiteillä tarkat ikärajat jättävät monta hyvää kandidaattia hakujen ulkopuolelle, elävässä elämässä asiat on toisin.

        Siis ei olisi kaatunut siihen että mies olisikin ollut 60v eikä 45v? Jos olisit saanut tietää iän vasta jälkeenpäin.


      • Kohtuutonta
        paras.juna.meni.jo kirjoitti:

        Toisinsanoen ei kelpaa mies joka ei ole vähintään päätään pidempi naista. Turhaan itket ettei löydy ikäistäsi miestä. Voit sanoa suoraan ettei löydy sulle 20cm sua pitempää komeaa, koulutettua ja varakasta miestä, etsivät tietenkin nuorempia naisia.
        Naisten profiileissa mainitaan usein tanssiharrastus, ei ole kovin hyvää mainosta naiselle nettideittejä ajatellen jos ei livenä kukaan huoli.

        Todellakin pitäisi esittää niitä oikeita syitä. Todennäköisesti ikä ei ole se kaikkein erottavin tekijä. Minulle kelpaa tutustumiseen jo 5 kg kevyempi ja 5 cm lyhyempi 50-60v nainen. Vastausprosentti omiin aloituksiin näille naisille on likimain nolla. Heillä on kolme vaatimusta, joihin homma todennäköisesti kaatuu. Miehen oltava 5-10 vuotta nuorempi, 15-20 cm pitempi ja vähintään 20-30 kg painavampi. Sitkeästi tuntuu istuvan se käsitys, että vain miehet hakisivat nuorempia.


      • ValintaTalo
        AattelenNäin kirjoitti:

        Ihmettelen tätä "naisilla on valinnanvaraa vaikka miten". Mistä tämä käsitys syntyy? En ainakaan itse ole kokenut, että minulla olisi valinnanvaraa. Tietenkin jos kriteeriksi laittaa "mies", valinnanvaraa voi ollakin. Mutta kun joku kipinä siinä suhteessa saisi olla itselläkin :-)

        Olen 60-vuotias mies ja olen ottanut suomi24.treffeissä yhteyttä muutamaan naiseen. Ei mikään johtanut yhtä tapaamista pitemmälle (ei kuulemma sopinut). Olen katsonut muutaman profiilin, joista kuvittelin, että nämä naiset voivat valita ns. parhaat päältä. Ei, sanoi Niilo. Nämä samat profiilit ovat edelleen palstalla. Kysyntä ja tarjonta (vai oliko se tyrkytys ja lahjonta?) eivät näköjään kohtaa.


      • PappaRaukka
        Realiteetit kirjoitti:

        Saahan, sitä ymmärtää ja havitella kuuta taivaalta... Ei nuoremmat naiset halua 60v papparaista, näin se vaan menee ja saavat odotella, sitä nuorta naista hautaan asti. Taitaa olla vähän reaaliteetit hukassa.

        Kyllä kuunkin voi taivaalta saada. Eräs varakas 75-vuotias papparainen meni naimisiin 45-vuotiaan naisen kanssa. Miehen sukulaiset kysyivät, miten se onnistui. Mies kertoi: "Valehtelin, että olen 85-vuotias."


      • AattelenNäin
        ValintaTalo kirjoitti:

        Olen 60-vuotias mies ja olen ottanut suomi24.treffeissä yhteyttä muutamaan naiseen. Ei mikään johtanut yhtä tapaamista pitemmälle (ei kuulemma sopinut). Olen katsonut muutaman profiilin, joista kuvittelin, että nämä naiset voivat valita ns. parhaat päältä. Ei, sanoi Niilo. Nämä samat profiilit ovat edelleen palstalla. Kysyntä ja tarjonta (vai oliko se tyrkytys ja lahjonta?) eivät näköjään kohtaa.

        Uskon myös, että jotkut eivät osaa pysähtyä vaikka sinänsä sopiva sattuisi kohdalle. Suhteen alkaminen tuntuu olevan kiinni lukuisista asioista, joita ei edes tiedosta silloin, kun tilanne on päällä.


      • Alfa_Herra
        paras.juna.meni.jo kirjoitti:

        Toisinsanoen ei kelpaa mies joka ei ole vähintään päätään pidempi naista. Turhaan itket ettei löydy ikäistäsi miestä. Voit sanoa suoraan ettei löydy sulle 20cm sua pitempää komeaa, koulutettua ja varakasta miestä, etsivät tietenkin nuorempia naisia.
        Naisten profiileissa mainitaan usein tanssiharrastus, ei ole kovin hyvää mainosta naiselle nettideittejä ajatellen jos ei livenä kukaan huoli.

        Itse olen 60 v Mies , yli 190 cm ja rahaa sekä omaisuutta on. Komeaksikin sanotaan. Minulle kelpaisi hyvän näköinen 50 v nainen , joka ei ole lihava. Mutta vain salaiseen seksisuhteeseen. Omaa avioliittoani en aio uhrata.
        Eipä ole kiinnostusta näiltä naisilta näkynyt. Taitavat vaan etsiä elättäjää itselleen eivtkä kumppania ja suhdetta , johon pitäisi itsekin panostaa hiukan.


      • Anonyymi
        ValintaTalo kirjoitti:

        Olen 60-vuotias mies ja olen ottanut suomi24.treffeissä yhteyttä muutamaan naiseen. Ei mikään johtanut yhtä tapaamista pitemmälle (ei kuulemma sopinut). Olen katsonut muutaman profiilin, joista kuvittelin, että nämä naiset voivat valita ns. parhaat päältä. Ei, sanoi Niilo. Nämä samat profiilit ovat edelleen palstalla. Kysyntä ja tarjonta (vai oliko se tyrkytys ja lahjonta?) eivät näköjään kohtaa.

        "Olen katsonut muutaman profiilin, joista kuvittelin, että nämä naiset voivat valita ns. parhaat päältä. Ei, sanoi Niilo. Nämä samat profiilit ovat edelleen palstalla. "

        Jospa nuo naiset ovat edelleen palstalla juuri siksi ettei sieltä löydy niitä parhaita, jotka voisi napsia päältä. Jos sieltä löytyy vain keskinkertaisia ja huonoja.

        Niin itserakkaalta kuin tämä ehkä kuulostaakin, niin minun kohdallani kyse on nimenomaan tästä. Ei sieltä löydy sellaisia jotka kiinnostaisivat, joten olen siellä edelleen. Olen käynyt monilla treffeillä. Aina ne ovat pettymys - siis minulle, ei miehelle. En itse saa pakkeja juuri koskaan. Miehet haluaisivat treffien jälkeen tavata uudestaan, mutta minä en halua. Jos mies ei sytytä niin hän ei sytytä.


      • Anonyymi
        Anne-Aulikki kirjoitti:

        Yhtälailla hakukriteerit eläkepapoilla naurettavat. Haetaan vähintään 10 vuotta nuorempaa, yleensä ikähaarukka siinä 30-50 vuotta, ei siihen miehen kanssa saman ikäinen eläkeläisnainen sovi millään mittarilla. Olen ollut deittipalstoilla pätkittäin useaan otteeseen jo kai 10 vuotta. Haen n. ikäistäni miestä, mutta oli miten oli, en kelpaa kun ikää on aina liikaa, koska miehet tuntuvat hakevat huomattavasti itseään nuorempaa. Luulisi olevan helpompaa jos elämäntilanne on suunnilleen samanlainen, niin minä ajattelen, enkä sen vuoksi ole "tarttunut" nuorempiin miehiin, jotka aina silloin tällöin ovat viestillä lähestyneet. Nykyään en enää viitsi viestejä lähetellä, se on turhaa energianhukkaa, kun vastauksia ei saa. Ilmeisesti miehet ovat mieluummin seuraa vailla kuin hyväksyvät ikäisensä naisen, silloin on kyllä turha yksinäisyyttä tai naisten nirsoutta valittaa, syyllistä pitää hakea siinä tapauksessa peilistä.

        Vaikka fysiikkakin olisi kunnossa niin naama roikkuu ihosta ja kaikki lihakset paistaa ohuen nahan alta. Hiukset puuttuu. Silti ovat olevinaan jotain teini miehiä. Lapsia. Pappawauwoja. Ei kiiitos.


    • apuaah

      No ei todellakaan ole

      • Sinkkumies75v

        Vähemmän meillä wanhemmilla miehillä on. Varsinkin, kun on kiltti ja kunnollinen. Toista se on linnankundeilla: taannoisellakin linnankundilla joka just ehti nuorena kuolla, oli jos kuinka paljon naisia, vaimojakin useita hakattavana. Ja sai kuoltuaan vielä veronmaksajien kustannuksella ökyhautajaiset vaikka ei koskaan mitään hyödyllistä tehnytkään.


      • Merihevonen
        Sinkkumies75v kirjoitti:

        Vähemmän meillä wanhemmilla miehillä on. Varsinkin, kun on kiltti ja kunnollinen. Toista se on linnankundeilla: taannoisellakin linnankundilla joka just ehti nuorena kuolla, oli jos kuinka paljon naisia, vaimojakin useita hakattavana. Ja sai kuoltuaan vielä veronmaksajien kustannuksella ökyhautajaiset vaikka ei koskaan mitään hyödyllistä tehnytkään.

        Älä yleistä, kyllä kunnolliselle miehelle naisia löytyy, mutta ne kriteerit kun tahtovat olla sillä kunnollisella miehellä yleensä sellaiset, ettei tavallinen kunnollinen, miehen ikäinen nainen voi vastata, kun ei mitenkään vastaa miehen odotuksia. On turhaa väittää, että naisilla olisi parempi tilanne, johan se on tilastojenkin mukaan niin, että eläikäisiä naisia on huomattavasti enemmän kuin saman ikäisiä miehiä. Onneksi yksin on parempi olla kuin huonon kaverin kanssa, jos ei hyvää saa niin huonoa ei kannata ottaa.


      • kuvakin.ylhäältä.kuvattu
        Merihevonen kirjoitti:

        Älä yleistä, kyllä kunnolliselle miehelle naisia löytyy, mutta ne kriteerit kun tahtovat olla sillä kunnollisella miehellä yleensä sellaiset, ettei tavallinen kunnollinen, miehen ikäinen nainen voi vastata, kun ei mitenkään vastaa miehen odotuksia. On turhaa väittää, että naisilla olisi parempi tilanne, johan se on tilastojenkin mukaan niin, että eläikäisiä naisia on huomattavasti enemmän kuin saman ikäisiä miehiä. Onneksi yksin on parempi olla kuin huonon kaverin kanssa, jos ei hyvää saa niin huonoa ei kannata ottaa.

        "jos ei hyvää saa niin huonoa ei kannata ottaa. "

        Ellet olisi itse huono niin sut olisi jo otettu. Yrität siis saada huomattavasti omaa tasoasi paremman miehen.


    • Johanna333

      Niitä on myös lähes 60 invaliidimiehiä hakemassa seuraa, miksi ei 60 vois hakea, se on nykyaikaa.

    • Kaija56

      Ei ole turhaa. Saan itse lukuisia yhteydenottoja nuorilta maahanmuuttajamiehiltä, jotka ovat oleskeluluvan tarpeessa. Näin minun ja miesten tarpeet kohtaavat.

      • hyvääseksiäjooo

        Varmaan tulee tarpeet hyvin tyydytettyä parin minuutin osaamattomalla pikku munalla


      • WhiteRace

        Tartuntataudit sinulle...
        Hahhahhaa...


    • flsjhdbklkjd

      Tässä 57 ikäinen mies joka elää yhteiselämää naisen kanssa arkea suhteessa, jossa seksi loppui kun itse täytin 50 vuotta. Siis sen jälkeen kun täytin 50 en ole oikeaa naista seksin kanssa enää tavannut, ja selvähän se koska on suhteessa naisen kanssa jonka kanssa asuu yhdessä.
      Lopetin itsekin koko deittihaut ja vedän nykyään vain käteen. Harmi sinänsä koska olisi monia naisia joille olisi iloakin seksistä, huolimatta siitä että on ikää.
      Tälle naiselle hänen vartalonsa on niin suuri häpeä että seksi on loppu lopullisesti, ja tilalle tuli viina.
      Omalla kohdallani olen vain yksinkertaisesti väsynyt, enkä jaksa enkä viitsi enää yhtään mitään.
      Vetäminen käteen toimii samoin kuin teininä. Harmi sinänsä. Menee hyvä tavara hukkaan.

      • N50v

        En ymmärrä, miksi jäät suhteeseen jos et ole onnellinen...


      • WhiteRace

        Ota ero.
        Itse heivasin juopon , läskin nalkuttajan ulos ajoissa. Heti löytyi ihana nainen tilalle. Olemme olleet nyt 9 vuotta onnellisia ja seksikin on monipuolista ja hyvää.


    • pehmoaperään
    • Musta_magia

      Heh, aloittajan kannattaisi käyttää nettiprofiilinimimerkkiä, jolloin tuohon voisi jotain järkevää vastatakkin (ellei tämä ole jokin provo). Itse n.65 miehenä etsin 62-69 hakuakriteereillä ja vielä laajennetulta alueelta, mutta jo vaadittu ihannekumppani tiputtaa pois, kun noilla itseäni vanhemmilla on usein max ikä 62 vuotta. Jokainen hakee tietysti tavallaan, mutta vaikka ei ole juoppo tai prinsessa, kriteerejä kannattaa tarkistaa, jos viestirintamalla on hiljaista.

      • Onnea.yritykseen

        Koetapa saada tuo menemään naisoletetun otsaluun taakse...


    • Anonyymi

      olettaisi ny että jo 60 v mies/nainen "osaisi" haluaisi sitoutua, ehkä ne seikkailut jo seikkailtu??
      tai no, jos vasta 50v-60 v eronnut, niin sittenhän sitä niin kuin menovillitys.., itse ollut yksin jo pitkään, olisi mukava löytää vakiintuva kumppani.

      täällä tosiaan vaikuttaa siltä, että seikkailumielessä useimmat ? Harmi !

    • Anonyymi

      Olen miehenä hämmästellyt samaa erikoista ilmiötä. Aivan nättejä mukavan tuntuisia tavallisia naisia nettitreffipalstoilla todella paljon, mutta samat kasvot pysyvät vuodesta toiseen "tarjolla"; ei juurikan vaihtuvuutta, tai sitten kovin hidasta.

      Vaikea toki ulkopuolisen toisten motiiveja ymmärtää, mutta jokin ei täsmää kun pareja ei muodostu. Luultavasti vaatimuslistassa on liian korkea kynnys tai jokin yksittäinen, liian vahvasti rajaava tekijä. Tosin tämän voisi arvailla toimivan myös molemmansuuntaisesti.

      Ei-tavalliset ovat hieman eri asia. Jos ei harrastele tansseja, matkailua, teatteria ja sauvakävelyä on vastinparin etsintä luonnollisesti vaikeaa näin 6-kymppiselle miehelle. Mutta pikaisesti vilkaistuna suurin osa palstojen miehistä vaikuttaa ihan tavallisilta kavereilta, joilla lähes samat kiinnostuksen kohteet kuin naisillakin.

      Mielenkiintoinen ilmiö sinänsä. Olisi kiva lukea näistä varttuneiden "kohtaanto-ongelmista" jotakin tutkimusdataakin, jos sitä nyt ylipäätään on olemassa. Miksi tavalliset miehet ja naiset eivät kelpaa toisilleen?

      • Anonyymi

        Tavalliselle miehelle kelpaisi tavallinen nainen mutta ei naiselle. Nainen (lue, jokainen) etsii jotain sellaista jota ei koskaan tule saamaan mutta ajattelee että toivossa on hyvä elää, jospa vielä jonakin vuonna tärppäisi, näin yksi mua vanhempi 56v ikäinen nainen jopa itse sanoi. Luulen että saa odotella vielä monta vuotta hakukriteereillään eli ei koskaan. Joka päivä parasta ennen päiväys lähenee.

        Minä noin 50v mies olen laitellut viestejä samanikäisille naisille samalta suunnalta Suomea, eipä löydy mielenkiintoa naisilta.
        Yhet treffit/kuukausi tahdilla on mennyt, mielenkiinto hiipumaan päin, onneksi.
        Olen tavannut hieman yli 40v naisen, siis sen ikäinen jollaisia en edes vilkaissut nettitreffeillä kun ei omanikäisetkään naiset kiinnostu. Tämä nainen ei ole nettitreffeistä jossa katsotaan vain profiilin tietoja, jos ne ei kelpaa, siirrytään seuraavaan.
        Livenä ei samanlaisia tietoja kysellä heti ensimmäiseksi, ei edes ikää joten ulkomuoto ja olemus ratkaisee.

        Olen todella tyytyväinen etten erehtyny samanikäiseen tai vanhempaan naiseen netistä kun livenä saa näin helposti 10 vuotta nuoremman. Ja vieläpä niin hoikan hyvävartaloisen että huhhuh.

        Nettitreffit saa unohtaa, live-elämä on se oikea paikka, antaa naisten vanhentua netissä.


    • Anonyymi

      67 vee mies. Olenko liian vanha. Joensuu. Eläkkeellä. Kaikki toimii. Heh. Olikohan tuo asiallista, mutta...
      Vaikka oon siun jutskaan vähän ylärekisterissä, niin mitteepä arvelet. Oisko miulla mittään saummoo. Sano ihan rehellisesti.

    • Anonyymi

      Olin 65v, deitillä ja nuoretkollit otti yhteyttä samoin sopivamman ikäisetkin mutta en lähtenyt tutustumaan heihin, runsaan puolen vuoden jälkeen viisi vuotta nuorempi mies vei jalat alta ja tässä sitä nyt elellään aviossa.

    • Anonyymi

      Varokaa 60treffit sivua! Irtisanominen on tehty erittäin vaikeaksi. Jos et saa sanottua irti niin vetävät rahaa tililtä niin kauan kun elät. Tienaavat rumasti rahaa huonomuististen vanhusten kustannuksella! E- kontakti on paljon parempi ja rehellisempi sivu. Siellä on myös paljon 60+ ikäisiä.

    • Anonyymi

      Enpä osaa sanoa missä syy. Olen 65v. ja mätsejä samanikäisten miesten kanssa tulee tasaiseen tahtiin. Ikähaarukkani on viisi vuotta kumpaankin suuntaan. Tulisi enemmänkin mätsejä, mutta pyyhin useimmat miehet vasemmalle. Mm. kaikki kalanroikottajat, tekstittömät, tupakoitsijat, kirjoitustaidottomat, rokottamattomat, seksin vonkaavat tai muuten tylsimyksiltä vaikuttavat. Ihmettelen miten paljon miehiä on tarjolla.

    • Anonyymi

      En voi sanoa itseäni asialliseksi mutta annan hiukan vihjettä...

      Me normaalit miehet olemme toimineet naisten ehdoilla koko aikuiselämämme. Jossain neljänkympin korvilla alamme tajuta että koko touhu on oikeasti naurettavaa pelleilyä.

      Kun tämä realisaatio iskee alamme hoitaa itse asiamme erillisenä itseisenä olentonta ja lopetamme toimimasta naisten suuntaan lainkaan. Me teemme uramme loppuun, hoidamme lapset menneistä suhteistamme, hankimme mökin tai muut kivat harrastukset ja elämme tyytyväisenä, itseisinä, itsemme herroina siitä eteenpäin. Emme kaipaa naista vanhuutta varten vaan lähdemme ajatuksesta että kuolemme saappaat jalassa kun sen aika on. Jos joku on saavuttanut tähän ikään mennessä sen pysyvän toimivan suhteen niin hyvä hänelle, onnea ja menestystä.

      Meidän muiden ei enää tarvi.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus, mutta naisena voisin sanoa täsmälleen samoin, vaihtaisin vain sukupuolet toisinpäin. Normaali nainen ei vanhetessaan enää rupea tanssimaan miehen pillin mukaan.

        Olen elänyt nuorempana lähes kaikissa parisuhteissa aika lailla miehen ehdoilla. Ja ne ehdothan tietysti olivat jokaisella miehellä erilaiset. Minun olisi pitänyt olla kameleontti joka uudessa suhteessa aina omaksuu uudet säännöt, kielot ja käskyt. Nuorena suostuin sellaiseen mikä tuntui pahalta jotta en suututtaisi miestä enkä tulisi jätetyksi. Keski-ikäisenä en suostunut vaan jätin miehen itse, jos keskusteleminen ei auttanut vaan komentelu ja haukkuminen jatkui. Nyt vanhana suostun siihen vielä vähemmän. Yksikin kerta räyhäämistä, ja se on siinä.

        Väite että vanhana nainen joustaa vaatimuksissaan on puppua. Kyllä se on juuri päinvastoin. Nuorena suostuu, myöntyy ja joustaa. Vanhana ei halua pilata jäljellä olevia vuosiaan aikuislapsen kiukuttelun vuoksi. Vauvat ovat suloisia, mutta vain alle yksivuotiaat vauvat. Kuusikymppiset vauvat ovat kaikkea muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, mutta naisena voisin sanoa täsmälleen samoin, vaihtaisin vain sukupuolet toisinpäin. Normaali nainen ei vanhetessaan enää rupea tanssimaan miehen pillin mukaan.

        Olen elänyt nuorempana lähes kaikissa parisuhteissa aika lailla miehen ehdoilla. Ja ne ehdothan tietysti olivat jokaisella miehellä erilaiset. Minun olisi pitänyt olla kameleontti joka uudessa suhteessa aina omaksuu uudet säännöt, kielot ja käskyt. Nuorena suostuin sellaiseen mikä tuntui pahalta jotta en suututtaisi miestä enkä tulisi jätetyksi. Keski-ikäisenä en suostunut vaan jätin miehen itse, jos keskusteleminen ei auttanut vaan komentelu ja haukkuminen jatkui. Nyt vanhana suostun siihen vielä vähemmän. Yksikin kerta räyhäämistä, ja se on siinä.

        Väite että vanhana nainen joustaa vaatimuksissaan on puppua. Kyllä se on juuri päinvastoin. Nuorena suostuu, myöntyy ja joustaa. Vanhana ei halua pilata jäljellä olevia vuosiaan aikuislapsen kiukuttelun vuoksi. Vauvat ovat suloisia, mutta vain alle yksivuotiaat vauvat. Kuusikymppiset vauvat ovat kaikkea muuta.

        Naiset käyttävät valtaansa toisella tavalla kuin miehet, kysymys on siitä että kuinka ihmisten kanssa yleensäkin ollaan ja miten toisesta tehdään joko kumppani tai väline oman elämän edistämiseksi.

        Väitän että ne jotka ovat suhdekykyisiä ovat pitkälti suhteensa hankkineet sanotaan neljäänkymppiin mennessä ja elävät sitä itse toimimaan laittamaansa konseptia todeksi. Loput sitten enemmän tai vähemmän teeskentelevät olevansa suhdemateriaalia, kahden tälläisen kohdassa luodaan jotain joka pysyy kasassa aikansa ja sitten hajoaa pohjimmiltaan toimimattomana.

        Vapaisiin suodattuu sitten alati vain enemmän niitä jotka eivät vain pysty - pohjimmiltaan - tasaveroiseen suhteesen .Mitä kokeneemmaksi vastakappaleet tulevat sitä herkemmin hylky tulee puolin ja toisin kaikenlaisesta epäilyttävästä. Ja valitettavasti se henkinen rapistuminen alkaa jossain vaiheessa itse kullakin joten luonnehäiriöiden nurjat puolet vahvistuvat ja avoimuus vähenee ajan myötä.

        Hyvällä tuurilla parin vuosikymmenen päästä ei ole enää mitään mitä kaipaisi sitä vähääkään, se olisi hyvin rauhallinen loppuyhteenveto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset käyttävät valtaansa toisella tavalla kuin miehet, kysymys on siitä että kuinka ihmisten kanssa yleensäkin ollaan ja miten toisesta tehdään joko kumppani tai väline oman elämän edistämiseksi.

        Väitän että ne jotka ovat suhdekykyisiä ovat pitkälti suhteensa hankkineet sanotaan neljäänkymppiin mennessä ja elävät sitä itse toimimaan laittamaansa konseptia todeksi. Loput sitten enemmän tai vähemmän teeskentelevät olevansa suhdemateriaalia, kahden tälläisen kohdassa luodaan jotain joka pysyy kasassa aikansa ja sitten hajoaa pohjimmiltaan toimimattomana.

        Vapaisiin suodattuu sitten alati vain enemmän niitä jotka eivät vain pysty - pohjimmiltaan - tasaveroiseen suhteesen .Mitä kokeneemmaksi vastakappaleet tulevat sitä herkemmin hylky tulee puolin ja toisin kaikenlaisesta epäilyttävästä. Ja valitettavasti se henkinen rapistuminen alkaa jossain vaiheessa itse kullakin joten luonnehäiriöiden nurjat puolet vahvistuvat ja avoimuus vähenee ajan myötä.

        Hyvällä tuurilla parin vuosikymmenen päästä ei ole enää mitään mitä kaipaisi sitä vähääkään, se olisi hyvin rauhallinen loppuyhteenveto.

        Ei riitä että on itse suhdekykyinen. Pitäisi löytää vastapuoli joka hänkin on suhdekykyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä että on itse suhdekykyinen. Pitäisi löytää vastapuoli joka hänkin on suhdekykyinen.

        Veikkaisin että jokainen ihminen tällä planeetalla pitää itseään suhdekykyisenä....


    • Anonyymi

      Voin puhua vain itseni puolesta ja mitäolen kokenut. Suhde 60v. on erilainen kuin keski-ikäisillä. Itse eronneena ja kauan yksin eläneenä voin sanoa että arvostan omaa aikaa ja tapojani. Deittisivuilla oleva haku elämänkumppani on aivan väärä. Yli 60v. minä nautin suhteesta tietämättä kauanko se kestää. En ota siitä enää stressiä, vaikka uuden etsiminen onkin todella kovan työn takana. Työ on hieman karkea sana mutta niin se vain on. Olisi hyvä jos heti sovittaisiin ettei 24/7 annetaan toiselle paljon tilaa ja omaa aikaa. Siitä voi suhde kehittyä pitempiaikaiseksi ja löytää uuden mukavan miehen tai naisen. Kukaan ei ole toivoton tapaus, meille kaikille on joku odottamassa meitä.

    • Anonyymi

      Minä olen 61-vuotias nainen ja olen saanut pilvin pimein tykkäyksiä aika lailla saman ikäisiltä miehiltä, toki myös huomattavasti nuoremmilta ja vanhemmilta. Moni heistä ovat olleet ihan fiksuja miehiä, mutta kun en halua etäsuhdetta, valikoima supistuu kovin pieneksi ja täytyy myötää, että minulla on kriteerit korkealla. Minä vaadin samaa mieheltä kun mitä pystyn itse antamaan enkä tule laskemaan rimani, viihdyn oikein hyvin yksikseni kunnes se minua miellyttävä mies tulee vastaan.
      Onko sinulla kokovartalokuvaa itsestäsi tai tarpeeksi läheltä otettuja kasvokuvia?
      Minulla on sekä että, ja tykkäysiä tosiaan satelee päivittäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe