Nainen kysyy naisten (miksei miestenkin) kokemuksia yhden illan jutuista

Nunna

Olen siis nainen enkä koskaan ole ollut kenenkään kanssa vain yhtä yötä vain seksin vuoksi. Kuitenkin tämä on alkanut kiinnostaa, sillä lailla fantasialuonteisesti. Tuntuu kuitenkin jakavan mielipiteitä; osa tuttavistani sanoo että se on aivan roskaa, osa on positiivisempia. Niin kysyisin teiltä kanssasisarilta että miten on? Oletteko saaneet mitään itsellenne niistä kohtaamisista, vai jäikö vain käytetty olo? Valitsitteko sellaisen miehen jonka kanssa oli yhteistä juteltavaakin, vai oliko se seksiä vain? Uskalsitteko puhua toiveistanne vai menikö kaikki vain hetken viemänä? Muitakin ajatuksia saa esittää (toki myös miehet omalta puoleltanne).

5

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisoletettunen

      Riippuu varmasti millä asenteella on liikenteessä itse. Nuorempana yhdenillan jutuista jäi huono fiilis, nykyisin ei. Tärkeintä on ettei kumpikaan osa puoli ole humalassa ja vaikka kyseessä olisikin vain yksi yö, toisen pitää viehättää jollain tasolla. Näissä jutuissa se voi olla jokin ihan pinnallinen tai päinvastainen asia kuin seurustelusuhdetta etsiessä. Itsellä on niin hyviä kuin huonoja kokemuksia, huonolla lähinnä tarkoitan pupumaista suoritusta tai nuupahtanutta kalua. Paras paikka etsiä kyseiseen toimintaan kumppaneita lienee tinteri 🤔 Tärkeää on olla rehellinen mitä etsii puolin ja toisin, jottei kummallekkaan tule "käytettyä oloa".

      • IloinenSinkku

        Lavatanssit on vielä parempi paikka. Tanssiessa huomaa välittömästi, kenen kanssa on kemiaa ja siitä on voinut todella hyvin päätellä myös miten homma yöllä toimii.


    • Anonyymi

      Mulla se on joka kerta vähän siitä kiinni, että oonko mä etsinyt sitä seksiseuraa vaan kullinsaamista ajatellen vai oonko mä halunnut saada siitä jotain nautintoa itsekin. Ainahan siitä seksistä voi jutella miesten kanssa etukäteen että mitä toivoisi saavansa jos samaan sänkyyn oltaisiin menossa. Ettei se mene sitten siihen, että sänkyyn päästyttyä huomaakin, että mies on liikkeellä sillä ajatuksella, että hän pääsee tyydyttää itsensä minuun. Ja että mun pitäisi vielä tarjota sängyssä hänelle kaikki herkut kullinimemisestä anaaliseksiin. Ja että mun pitäisi sitten tyytyä siihen mitä mä saan ja että jos mä haluan nainnin yhteydessä lisää kiihotusta niin mun pitää hyväillä itse itseäni.

      Se tosin riippuu paljon siitäkin, millainen on ihmisenä ja millaisia seksuaalisia mieltymyksiä itsellään on. Mua välillä kiihottaa olla vain pantavana, joten se ei ole mulle ongelma. Vaikka mä kyllä harrastan nykyisin aika vähän enää näitä yhden yön juttuja.

      N33v.

    • Anonyymi

      meneehän se nuorempana ja niitä reissuja muistelen vieläkin.. tosin jotenkin kyyniseksi olen mennyt, en viitsi vieläkään nähdä paljon vaivaa parisuhteen säilyttämiseen tai naisen löytämiseen. en jaksa riidellä enkä jappasta, menköön,tuleehan noita...

    • Anonyymi

      Olen leskimies, jolla ei ole ollut yhden yön suhdetta vuosikausiin, mutta nyt sattui vähän aikaa sitten osumaan. Kävin naisen luona yötä viettämässä ja olihan se ihanaa. Toivon, että hänkin nautti. Haluaisin kyllä mennä vielä moneksikin yöksi hänen luokseen, ettei se jäisi vain siihen yhteen yöhön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe