Olen todella epätoivoinen. Miehelläni on useita naisia, heidän kuviaan kännyssä ja puhelinnumeroita sekä sähköpostiviestejä. Piilottelee puhelintaan, pitää äänettömällä ja ottaa mukaan sen jopa saunaan. Tuntuu vain niin pahalta.
Mies pettää
21
<50
Vastaukset
- Etetet
Jätä se
- äläjäätossunjalanalle
Jätä. Miksi tarvitsisit moista päänsärkyä ja kivistystä itsellesi mitä hän sanoilla kuvaten on.. on kaloja vedessä muutenkin..
- Emma60
Niin olen ajatellut mutta hän ei pärjää ilman minua ja minun rahoja. Joutuisi rappiolle vaikka ei alkoa käytäkään. Etsin koko ajan vikaa itsestäni ja itsetuntoni on nollassa. Puhuin myös terapeutille joka sanoi että no, onhan teillä aikaisemminkin näitä ollut ja että kyllä se siitä. Voi paska.
- Emma60
On ollut raittiina lähes 15 vuotta. Ottaa nykyisin vain kahdesti vuodessa muutaman oluen. On muuten hyvä mies mutta on myös peliriippuvainen ja noista naisistaan saan kohta hermoromahduksen. Viimeksi viikko sitten repesin ja särin tavaroita. En hermostu ihan vähästä mutta oli maksanut yhdelle h....lle rahaa niin että oli ensin siirtänyt minun tililtä omalleen. Sitä en kestänyt vaan menetin malttini täysin.
- Hei_haloo
Hohhoijaa. Jotain itsekunnioitusta nainen. Miksi suostut hyväksikäytettäväksi? Ja miksi ihmeessä toimit hänen lompakkonaan varsinkin tälläisessä tilanteessa, jossa sinua kohdellaan huonosti ettekä ole tasavertaisessa parisuhteessa keskenänne. Älä sääli miestä, hän ei ole sitä ansainnut. Olet läheisriippuvainen, hae apua. Ja hae sitä apua tällä kertaa ihan oikealta ammattilaiselta äläkä puoskarilta. Tuo suhde sairastuttaa sinut erittäin pahoin.
- Emma60
On jo sairastuttanut. En enää tunne itseäni, meillä oli kaunis koti mutta nyt on kuin räjähtänyt. En saa mitään aikaiseksi, ei huvita mikään. En voi kutsua ystäviä kylään. Tämä ei voi näin jatkua...
- liianpaksua
Emma60 kirjoitti:
On jo sairastuttanut. En enää tunne itseäni, meillä oli kaunis koti mutta nyt on kuin räjähtänyt. En saa mitään aikaiseksi, ei huvita mikään. En voi kutsua ystäviä kylään. Tämä ei voi näin jatkua...
Trolli.
- vaimoonlutka
Voisin verrata miestäsi vaimooni, ei ottanut puhelinta sentään saunaan mutta suihkuun menessä oli peili tasolla, iltaisin äänettömällä ja vieressä, kun poistuin huoneesta alkoi näpyttely, kun palasin puhelin nopeesti pois kädestä. Sanoin et jatka vaan sanon kun riittää johon vaimo että kaverin kanssa viestittelen, niin varmaan luuletko mua tyhmäksi vai. Pyysin näyttää mitä viestejä on josta vaimo kimmastui, en kai mä sulle nyt viestejä näytä, ei ne sulle kuulu.
- Pettämätön
En petä näistä kerro se kaikille.
- tee_itsellesi_hyvä_elämä
Raha-asiat.
Jos miehesi käy pankkitililläsi siirtelemässä rahojasi itselleen ilman sinun lupaasi, se on rikos.
Älä anna miehellesi omia pankkitunnuksia enää, pidä ne vain itselläsi. Piste. Se ongelma on pois päiväjärjestyksestä.
Muut ongelmat.
Miehesi juo, on peliriippuvainen ja käy vieraissa.
Hyvä mies ei varasta vaimoltaan rahaa, hyvä mies ei petä, eikä kohtele vaimoaan huonosti.
Hyvä mies ei myöskään pelaa yhteisiä rahoja. Miehesi aiheuttamat ongelmat eivät poistu elämästäsi sillä että heittelet ja rikot tavaroita. Et ole enää uhmaikäinen lapsi, olet aikuinen.
Joko hyväksyt hänet sellaisena kuin mitä hän on ja lopetat ruikuttamisen. Tai teet tilanteelle jotain.
Sama on kotisi siisteyden kanssa.
llmeisesti miehesi ei kuitenkaan kotianne siivoa, joten se olet sinä joka asialle jotain tekee, jos tekee. Kannattaa hyväksyä sotkuisuus tai siivota. Ei siinä muita vaihtoehtoja ole. Näin se vaan menee.
Sama on ystäviesi tapaamisen kanssa. Kutsut heitä kylään kotiisi, tapaat heitä esim. kaupungilla kahvilassa, tai sitten olet yksin. Pidät yhteyksiä heihin tai et, se on oma valintasi.
Jos masentaa, sekin on hoidettavissa, mutta ikävä kyllä tämäkin on sinun itsesi hoidettava.
Kaikki kulminoituu sinuun. Joko teet ongelmakohdille jotain tai et.
Sinä elät joka päivä omassa pikku ympyrässäsi niiden ihmisten kanssa ja sellaisessa kodissa minkä itse itsellesi hyväksyt. Kaiken keskiössä olet sinä. Passiivisuus, "en kykene - en jaksa asenne" tekee eniten hallaa vain sinun omalle hyvinvoinnillesi.
Valitettavasti meidän jokaisen elämä on näin simppeliä. Joko teet itse ongelmakohdille jotain, teet itse muutoksen asioihin, tai olet hiljaa.
Toivotan sinulle hyvää, ei kun, toivotan sinulle parempaa loppuelämää. - eikantsialentuamoiseen
eihä sellasessa jätkän rääs. kannata roikkua kuin takiaispallo.
Luulempa, että naisen tarvitsee olla todella ruma ja epätoivoinen sietääkseen tuollaista käytöstä
- 5646
Typerästi luultu. Suhde ei riipu ulkonäöstä, ei myöskään epätoivosta.
5646 kirjoitti:
Typerästi luultu. Suhde ei riipu ulkonäöstä, ei myöskään epätoivosta.
No mistäs se sitten riippuu. Jos mies kohtelee naistansa kuin paskaa, ei siinä sisäisestä kauneudestakaan ole kyse. Tietysti miehellä voi olla rahaa, jolloin nainen ei halua luopua omakotitalosta ja ulkomaanmatkoista.
Muuten päätelmä on, että nainen on niin epätoivoinen, että antaa kohdella itseään miten vaan ja epäilee ettei saa parempaakaan miestä, kun on jo vanha kanttura.- Emma60
En ole ruma, enkä vanha. Olen vain mielestäni jo siinä iässä etten halua ruveta elämään kuin teini-ikäiset=vaihtamalla paranee....
Olisin niin tyytyväinen tähän suhteeseen edellyttäen ettei hänellä olisi noita muita naisia. Haluaisin vain niin kovasti olla jollekin se ainoa.... Emma60 kirjoitti:
En ole ruma, enkä vanha. Olen vain mielestäni jo siinä iässä etten halua ruveta elämään kuin teini-ikäiset=vaihtamalla paranee....
Olisin niin tyytyväinen tähän suhteeseen edellyttäen ettei hänellä olisi noita muita naisia. Haluaisin vain niin kovasti olla jollekin se ainoa....En tiesä viittääko tuo 60 nimimerkissäsi ikään vai syntymävuoteen, mutta joka tapauksessa ne ovat lähellä toisiaan. 60 v. ihminen on jo aika vanha, katsoi asiaa miltä kantilta tahansa. Varsinkin naisten parisuhdemarkkinat tuohon ikään tultaessa ovat hyvinkin rajalliset.
"Olisin niin tyytyväinen tähän suhteeseen edellyttäen ettei hänellä olisi noita muita naisia. "
No niinpä. Väkivaltaisessa suhteessa naiset (ja miehet) olisivat tyytyväisiä, jos puoliso ei löisi. Rikkinäisen auton omistajat olisivat tyytyväisiä jos autossa ei olisi vikaa.
- 5646
Mikä sinua pitää suhteessa?
- Emma60
Suoraan sanottuna en tiedä enää itsekään.
- Kiertopalkinnoksi
Noita riittää...
Laita kiertoon! Ja kyllä, se pärjää ilman suakin loistavasti, se on vaan ”tehnyt sulle kuvitelman” ettei pärjää
Ja se paras ja pääasia, SÄ PÄRJÄÄT PALJON PAREMMIN ILMAN SITÄ 👌- Emma60
Pelastin hänet. Asui aiemmin äitinsä kanssa eikä ennen minua koskaan parisuhteessa. Ajattelin tekeväni hänelle pelkkää hyvää mutta hän on käyttänyt sitä törkeästi hyväkseen.
- Näitähoidettavialöytyy
Minunkin mies petti ja pitkään. Ensin en edes aavistanut kunnes ensimmäiset kuvat sain. Kyn kyselin missä oli omlut valehteli päin naamaa. Kun osteli syötävää/olutta baareissa sille oli sillekin upea kertomus. Kun kun uskoin sitä enkä tehnyt mitään batkui kuvien laitto. Sitten jo laitoin vastaamaan. Ja kun älysin kuinka paljon oli käyttänyt siihen rahaa aloin nähdä totuuden. Kun laitoin valitsemaan ja kertomaan mitä päätti ei ottanut yhteyttä minuun kuten sovittiin. No annoin olla ja jatkoin elämää. Kun jälleen näin sen kuvia nuolevan ja itseään hieroen heitin sen ulos. Mavtavinta oli kun makseli sen "eroa" kun kysyin onko lähdössä sen tykö jälleen keksi uskottavan tarinan rahan antamiseen. Kun takaisin otin kwrroin ettei tässä suhteessa ole "salaisia kakkosia. Toki en tiedä nykyään mikä tilanne muttei ole jäänyt kiinni uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6273238Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982652Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211671Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771582Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471490- 691434
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3321377- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233