Eivätkö jotkut siedä lasten ääniä - aikuisten hotelleja !!

matkusteleva

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Airbnb

Saattaapi olla hyväkin markkinarako, maailmassa on paljon ihmisiä, jota eivät todellakaan välitä lasten itkusta tai mekastuksesta. Luulet varanneesi hyvän hotellihuoneen tai maksullisen paikan lentokoneesta, ja viereen tulee parkuva kersa, lomafiilikset oli siinä. Sorry.
      Pitkän matkan juniin ja busseihin kersaosastot, kuten myös lentokoneisiin. Kiitos.

• Itse olen pariin kertaan ollut ulkomailla hotellissa jonne ei oteta alle 15v. lapsia (toisessa ikäraja taisi olla jopa 18v.), en (emme) sinänsä olleet vartavasten kyseisenlaiseen hotelliin hakeutuneet, mutta asia oli hotellia varatessa tiedossa ja lasken asian "plussaksi" jos/kun vertailen hotelleja. Itse ainakin mielummin olen rauhassa hotellin altaalla ilman että ympärillä juoksentelee/hyppii paljon pieniä lapsia (onneksi on myös hyvin käyttäytyviä lapsia olemassa, mutta valitettavasti osalla ei käytöstavat ole ihan niin hyvin hallussa...).
      Hotellit joita nimenomaisesti mainostetaan lapsiystävällisinä, ovat hotelleja jotka jäävät ainakin omalta kohdaltani väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      78
      2977
    2. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      18
      2957
    3. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      2934
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      283
      2212
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2122
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2101
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1321
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1190
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      5
      1163
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      99
      1057
    Aihe