Aikuisten hotelleja Suomeenkin... eipä taida kannattaa..
https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/566373
Eivätkö jotkut siedä lasten ääniä - aikuisten hotelleja !!
2
<50
Vastaukset
- Airbnb
Saattaapi olla hyväkin markkinarako, maailmassa on paljon ihmisiä, jota eivät todellakaan välitä lasten itkusta tai mekastuksesta. Luulet varanneesi hyvän hotellihuoneen tai maksullisen paikan lentokoneesta, ja viereen tulee parkuva kersa, lomafiilikset oli siinä. Sorry.
Pitkän matkan juniin ja busseihin kersaosastot, kuten myös lentokoneisiin. Kiitos. Itse olen pariin kertaan ollut ulkomailla hotellissa jonne ei oteta alle 15v. lapsia (toisessa ikäraja taisi olla jopa 18v.), en (emme) sinänsä olleet vartavasten kyseisenlaiseen hotelliin hakeutuneet, mutta asia oli hotellia varatessa tiedossa ja lasken asian "plussaksi" jos/kun vertailen hotelleja. Itse ainakin mielummin olen rauhassa hotellin altaalla ilman että ympärillä juoksentelee/hyppii paljon pieniä lapsia (onneksi on myös hyvin käyttäytyviä lapsia olemassa, mutta valitettavasti osalla ei käytöstavat ole ihan niin hyvin hallussa...).
Hotellit joita nimenomaisesti mainostetaan lapsiystävällisinä, ovat hotelleja jotka jäävät ainakin omalta kohdaltani väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890