Gomorran asukkaita, niin onko omahyväinen rasisti?
Jos parjaa farisealaisia ja Sodoman ja...
20
<50
Vastaukset
- Hipos
Huomatkaa: siis parjaa heitä JOUKKONA, KANSANA, VÄESTÖNÄ.
Voihan heitä nyt arvostella. Olisin itsekin kärsinyt Sodoman asukkaana. Heidän elämäarvonsa olivat niin etäällä minusta,
Jeesus oli itsekin fariseus. Sen sijaan Sodoman ja Gomorran asukkaat olivat täynnä pahuutta ja vihaa. Siksi kaupungit hävitettiin.
epikuros kirjoitti:
Missä nuo kaupungit sijaitsivat? Pistä positiot tai Google Maps-merkki. Kiittäen.
Kuolleen meren läheisyydessä. Tässä jonkinlainen kartta.
http://www.israel-a-history-of.com/sodom-and-gomorrah.html#Geography of SodomYksi_usko kirjoitti:
Kuolleen meren läheisyydessä. Tässä jonkinlainen kartta.
http://www.israel-a-history-of.com/sodom-and-gomorrah.html#Geography of SodomTuosta on tullut myös hyviä dokumentteja 🤓
usko.vainen kirjoitti:
Tuosta on tullut myös hyviä dokumentteja 🤓
Eräs brittiläinen Sodoman "löytäjä" naurettiin yliopiston tutkimuslaitoksesta ulos.
torre12 kirjoitti:
Eräs brittiläinen Sodoman "löytäjä" naurettiin yliopiston tutkimuslaitoksesta ulos.
Ei mitään uutta, nimittäin jumalattomien taholta.:)
Jotain kertoo kyllä Jumalan suuruudesta, että kaupungit on niin totaalisesti hävitetty. Jumala voi hävittää kaiken pahan. Näinhän käy lopun aikanakin, jolloin alkuaineetkin kuumuudessa hajoavat.Yksi_usko kirjoitti:
Ei mitään uutta, nimittäin jumalattomien taholta.:)
Jotain kertoo kyllä Jumalan suuruudesta, että kaupungit on niin totaalisesti hävitetty. Jumala voi hävittää kaiken pahan. Näinhän käy lopun aikanakin, jolloin alkuaineetkin kuumuudessa hajoavat.No, sitten oli hyvä syykin nauraa brittilöytäjä ulos. Hän löysi olemattomia.
Yksi_usko kirjoitti:
Kuolleen meren läheisyydessä. Tässä jonkinlainen kartta.
http://www.israel-a-history-of.com/sodom-and-gomorrah.html#Geography of SodomTuo linkki ei oikein vakuuta todelliselta.
Onko asiasta todellisen tiedeyhteisön kirjoituksia tai muuta materiaalia.Yksi_usko kirjoitti:
Ei mitään uutta, nimittäin jumalattomien taholta.:)
Jotain kertoo kyllä Jumalan suuruudesta, että kaupungit on niin totaalisesti hävitetty. Jumala voi hävittää kaiken pahan. Näinhän käy lopun aikanakin, jolloin alkuaineetkin kuumuudessa hajoavat.Jumala sanoi vedenpaisumuksen jälkeen, ettei hän enää koskaan hävitä kaikkea elämää maan päältä. Etkö usko Jumalaa? No etpä tietenkään!
- Hipos
Jumala teki perusteellista hävitystyöyä! Siinä meni vauvatkin, ettei jäänyt siementäkään sikiämään.
torre12 kirjoitti:
Jumala sanoi vedenpaisumuksen jälkeen, ettei hän enää koskaan hävitä kaikkea elämää maan päältä. Etkö usko Jumalaa? No etpä tietenkään!
<<Jumala sanoi vedenpaisumuksen jälkeen, ettei hän enää koskaan hävitä kaikkea elämää maan päältä. >>
Ei Jumala noin sanonut.
1. Moos. 9:11
… koskaan enää ei vedenpaisumus tuhoa kaikkea elävää, se ei koskaan enää hävitä maata.
Jumala sanoi tuossa, että maata ei enää hävitetä vedellä. Ilmestyskirjassa kerrotaan, että maa hävitetään tulella.
<<Etkö usko Jumalaa? No etpä tietenkään!>>
Totta kait uskon Jumalaa.Yksi_usko kirjoitti:
<<Jumala sanoi vedenpaisumuksen jälkeen, ettei hän enää koskaan hävitä kaikkea elämää maan päältä. >>
Ei Jumala noin sanonut.
1. Moos. 9:11
… koskaan enää ei vedenpaisumus tuhoa kaikkea elävää, se ei koskaan enää hävitä maata.
Jumala sanoi tuossa, että maata ei enää hävitetä vedellä. Ilmestyskirjassa kerrotaan, että maa hävitetään tulella.
<<Etkö usko Jumalaa? No etpä tietenkään!>>
Totta kait uskon Jumalaa.Lisäys. Kohdassa 1. Moos. 9:11 "se ei koskaan enää hävitä maata". Tarkoittaa tietenkin vedenpaisumusta. Vesi ei enää hävitä maata. Maa kyllä hävitetään ja puhdistetaan tulella.
Yksi_usko kirjoitti:
Lisäys. Kohdassa 1. Moos. 9:11 "se ei koskaan enää hävitä maata". Tarkoittaa tietenkin vedenpaisumusta. Vesi ei enää hävitä maata. Maa kyllä hävitetään ja puhdistetaan tulella.
Luemme vähän eri kohtaa. 1. Moos. 8:21, että "En enää koskaan kiroa maata ihmisen tähden. Enkä enää tuhoa kaikkea, mikä elää. kuten nyt tein".
En näe tuossa mainintaa, että voisi tuhota jollakin muulla tavalla kuin vedenpaisumuksella. Jumala ei enää kiroa maata ihmisen tähden. Eikä tuhoa siis enää mitään, mikä elää.Yksi_usko kirjoitti:
Lisäys. Kohdassa 1. Moos. 9:11 "se ei koskaan enää hävitä maata". Tarkoittaa tietenkin vedenpaisumusta. Vesi ei enää hävitä maata. Maa kyllä hävitetään ja puhdistetaan tulella.
Hiljaiset perivät maan, sanoi J.N ja sekin kertoo, ettei maata hävitetä. Jos kerran Raamattu on oikeassa.
sage8 kirjoitti:
Hiljaiset perivät maan, sanoi J.N ja sekin kertoo, ettei maata hävitetä. Jos kerran Raamattu on oikeassa.
Kerro tarkemmin missä yhteydessä ja kenelle Hän noin sanoi🤔 Nyt varmaan väität nimittäin, että mykät perivät maan.
usko.vainen kirjoitti:
Kerro tarkemmin missä yhteydessä ja kenelle Hän noin sanoi🤔 Nyt varmaan väität nimittäin, että mykät perivät maan.
Minä en mitään Raamattua ala pläräämään joten katsele itse.
sage8 kirjoitti:
Minä en mitään Raamattua ala pläräämään joten katsele itse.
Olisi sitten parempi olla siteerammatta sitä jos ei tiedä mitä se tarkoittaa 😏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381