väkivaltaisista "jännämiehistä" , vaan hellistä ja rakastavista miehistä, jonka kainaloon pieni ja siro tyttönen voi käpertyä, tietäen että mies ei ala riehumaan tai muutu väkivaltaiseksi....😊🤗
Filippiini ja Thaityttöset eivät tykkää
42
<50
Vastaukset
- Tottaturiset
Joo mutta suomalainenpa tyttö tykkää jännämiehistä. Eihän suominainen elä täyttä elämää jos mies ei silloin tällöin vähän hiuksista edes riepottele. Näitä öykkärimiehiä suomitytöt kierrättää ja kiltti poika masturboi yksin kotona.
Hellä ja rakastava mies on heille kauhistus, eikä rakkauttaan pidä mennä miehellä heille ainakaan tunnustamaan. Silloin tulee ahdistus.
Aloittajan kanssa samaa mieltä. Jos haluat rakastavan ja tasapainoisen parisuhteen, niin käännä silloin katseesi aasialaisiin naisiin. Kauniimpiakin ovat.- Ohtol
Enpä sanoisi
- kysyn
mistä tiedät
- eimistään
No ei hän tiedäkään, kunhan haaveilee.
- Tämä-selvä
Suomi naiset rakastaa väkivaltaisia miehiä. Ongelma on että miten saat niitä filippiinin naisia suomeen. Sitten sun tarvii tehdä vaikutus siihen miten isket sen, onko sulla jotain mitä muilla ei ole, onko rahaa ja hieno talo ja taloudellisesti sun pitää elättää sitä naista, onko siihen varaa. Vaatii monen tonnin tulot koska suomi on kallis maa.
- jalkasienionvaarallinen
Hoitajapula on mutta päättäjät eivät tee mitään!
Suomeen tarvitaan vähintään 500 000 hoitajaa Thaimaasta ja Filipiineiltä! jalkasienionvaarallinen kirjoitti:
Hoitajapula on mutta päättäjät eivät tee mitään!
Suomeen tarvitaan vähintään 500 000 hoitajaa Thaimaasta ja Filipiineiltä!Minkä ihmeen takia kukaan haluaa tulla Filippiineiltä tai Thaimaasta juuri Suomeen hoitamaan vieraan kansan ihmisiä?
Kuulostaako omiin korviisi kovinkaan vetovoimaiselle?
Mikä työ tai maan tarve jolla hyödytät heitä sinua itseä vetäisi noihin maihin? Mietipä ensin sitä.
- Dorkaukothaloo
Ootteko ihan taulapäitä. Tauteja ootte tilaamassa.
Miten tulee tauteja jos tyttönen on kainalossani...?☹
- midss
jalkasienionvaarallinen kirjoitti:
Miten tulee tauteja jos tyttönen on kainalossani...?☹
En uskaltaisi edes koskea sellaiseen
- äidilläsoli
Äidilläs oli tauti kun sinut sai.
- MiksiSuutut
äidilläsoli kirjoitti:
Äidilläs oli tauti kun sinut sai.
Ei tarvitse suuttua faktoista
- 899
Ja suomalaisilla naisilla ei sit ole tauteja vai? ;)
- EiTautejaSuomeen
899 kirjoitti:
Ja suomalaisilla naisilla ei sit ole tauteja vai? ;)
Saastaisista kehitysmaista tulleilla on .
- ÄtmiToteaa
Minä näin tänään kaupassa nuoren suomalaisen miehen, jolla oli aasialainen tyttökaveri.
Mies oli partainen ja silmälasit.
Aasialainen nainen katseli pöytäliinoja ja menivät kohti lankahyllyä mies kiltisti perässä seuraten.
Mieskin hypisteli lankakeriä. Jotain juttelivat, mutten kuullut, kun olin menossa kassalle.
Ei mies mikään top-10 mies ollut.- jalkasienionvaarallinen
☺🤗😊
- ÄtmiToteaa
Mut ei kannata elättää turhan suuria toiveita Thai naisen suhteen.
Tunnen minäkin yhden sinkku thaimaalaisen naisen ja jutellut olen, kun on osaat suomen kielen, mutta ei Thai nainen ätmiä huoli, ei edes kahville ätmin kanssa suostu, joten ätmin ei suuria toiveita kannata elätellä minkään naisen suhteen, että ätmi on ätmi, vaikka voissa keittäs. - Maanpetturit
Reppanat tykkää naisista jotka ovat kiinnostuneita jostain vitun pöytäliinoista, :DDDD
- Normimies38
On ne varmaan tosi mukavia ulkomaalaiset naiset Oon matkustellut thaimaassa pari kertaa mutta en minä sellaisen naisen kanssa seurustelisi.
- Normimies38
Venäjällä väkivalta parisuhteessa on sallittu putinin lain mukaan. Pelasta yksi venäläinen nainen ja tuo se suomeen, ei ole pitkä matkakaan.
- Mestarion
Normimies38 kirjoitti:
Venäjällä väkivalta parisuhteessa on sallittu putinin lain mukaan. Pelasta yksi venäläinen nainen ja tuo se suomeen, ei ole pitkä matkakaan.
Putin on mestari.
- EpänormiMies
Normimies38 kirjoitti:
Kuulemma venäläiset naiset on erittäin kauniita, prinsessa ainesta.
Ne on vähän niinku veljeskansaa suomalaisille. - Mulleheti
EpänormiMies kirjoitti:
Ne on vähän niinku veljeskansaa suomalaisille.Ei sen toteamiseen tarvitse mitään kuulemma. Riittää kun käyt isommassa kaupassa, siellä heitä pyörii runsaasti ja erottuvat kyllä suomitanttojen joukosta ylivertaisella kauneudellaan.
Semmoinen kelpaisi mullekin 🤗 - RumaTykkääRumasta
Onneksi harva on niin ruma että joutuu sellaisen kanssa seurustelemaan.
- vanhus
EpänormiMies kirjoitti:
Ne on vähän niinku veljeskansaa suomalaisille.Kyllä sieltäkin tulee pirullisia naisia
- H0M0
H0M0T!
- älävak
vittuakos sinä tiedät mistä muut tykkää?
Tuskin pienet ja ujot tyttöset tykkää väkivaltaisista miehistä...
- Totuus-
Suomi naiset tykkää jännämiehistä. Thai tytöt tykkäisi varmaan kilteistä ätmeistä eikä niille ätmin ruma ulkonäkökään ole mikään kriteeri vaan just ne haluaa sen kiltin miehen.
Eli minut...😊🤗☺
- NeuvotSulle
Muistakaapa sitten, ettette kosketa Thainaisen päätä, koska Thaimaan kulttuurissa pää on pyhä, eikä sitä saa toinen ihminen koskettaa.
- Ebola
Ei kannata koskettaa mitään kohtaa, paitsi jos haluaa tauteja.
- Tautipesä
Ebola kirjoitti:
Ei kannata koskettaa mitään kohtaa, paitsi jos haluaa tauteja.
Tautipesä.
- lIlIIC
Kosketan jos kosketan MAASSA MAAN TAVALLA TAI MAASTA POIS
- romuluinen
Mikä tarkoitus on tällaisella kirjoittelulla. Nainen on nainen oli se minkämaalainen tahansa. Tämä miehinen ajatusmaailma naisesta on aika kummallinen. Naisella on omat aivot niin suomalaisilla kuin ulkomaalaisillakin. Miksi pitää väkisin joku vääntää johonkin muottiin.
Kukaan ei tykkää väkivaltaisista ihmisistä. Heitä voi vain ymmärtää ja neuvoa hoitoon.- SoluEläin
No kun asioista on hyvä keskustella, vaikkei keskustelulla olisi mitään tarkoitusta, kuin pelkästään keskustelun tarkoitus.
Eihän naiset näitä asioita mieti, mutta miehet miettii ja siks miehet niistä keskustelee.
Thainainenkin on yhtä kranttu miehen suhteen, kuin suomalainen bimbokin, että eivät ätmejä huoli, vaan pitää olla top-10 tason komistus.
Sori, mutta meidän yläasteella toinen koulumme "thaitytöistä" seurusteli nimenomaan luokan pahimman kiusaajan kanssa. Ja se toinenkin seurusteli erittäin komean pojan kanssa. Eli mitä tämä taas kertoo: ihmiset ovat mies-/naismaun suhteen hyvin yksilöllisiä.
- niinnononiin
ei kiusaaja kelpaa kenellekkään normaalille niin joutui tyytymään thaihin
eikä thaikaan kelpaa kellekkään normaalille
2 reppanaa sopii yhteen - FaktoistaEiTarvitseSu
niinnononiin kirjoitti:
ei kiusaaja kelpaa kenellekkään normaalille niin joutui tyytymään thaihin
eikä thaikaan kelpaa kellekkään normaalille
2 reppanaa sopii yhteenNoh noh Kohta jotkut suuttuu faktoista.
- SUOMl
Vaalit 19 PS
- Fromrussiawithlove
Totta. Sama pätee venäläisiin naisiin. Eivät siedä jännämiehiä, niitä on kuulemma ihan riittämiin tarjolla. Olen itse venäläisen tytön kanssa kihloissa, ei ole paluuta kotimaiseen. Thaikuista ja Filippiineiltä saa myös laatunaisia. Venäläiseen päädyin koska lähempänä ja ei suuria kulttuurieroja. Suosittelen.
- eikiinnosta
ei kiinnosta mistä joku muu tykkää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984