Tiernapojat!

okkigaam

Voisiko joku kertoa mikä on se uuden Seelannin terroristin tekemä valkoisenylivallan käsimerkki, jotta tietäisin sitä varoa.
Kun missään siitä ei kerrota.
Maagikko

11

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikean käden nosto eteen suoraksi yläviistoon on vanhakantainen tervehdys jolla osoitettiin aseettomuutta.
      Paavi sillä kansaa siunaa ja nazimyönteisiä nuo aina ovat olleetkin.

      Nykyisin kehotan sitä välttämään julkisilla paikoilla koska se mielletään länsimaisen eliitin ja heidän rakkikoiriensa vastustamiseksi.

      Kiitän kuitenkin kysymymyksestä.

      • Näin se selvisi.

        Tosin paavilla on kyynärpää kylläkin aina selvästi koukussa ja hän liikuttaa ohjesäännön vastaisesti käsivartta sivusuunnassa hitaasti laajoissa kaarissa.

        Että natsit ottivat aseettomuusilmoituksen omaksi tervehdyksekseen, osoitti jo aikoinaan, miten paljon heidän aikeisiinsa ja tavoitteihinsa oli luottamista.

        Että mies ilmoittaa olevansa aseeton, ampuu rauhan aikana viisikymmentä aseetonta siviiliä kesken uskonnon harjoittamisen ja ilmoittaa taas olevansa aseeton, on täysin linjassa natsien kaiken muunkin propagandan ja kunniakäsityksen kanssa.

        Tämmöisiä ne natsien sankarit nykyään ovat. Turpa ammollaan karjutaan menneiden aikojen hävinneiden ideoita, mutta munaa ei ole muuhun kuin huivipäisten mummojen ja leikki-ikäisten lasten lahtaamiseen automaattiaseella, jos osuu kohdalle paikassa, missä uhrit ei pääse piiloon.

        Tekijä halusi näyttää maailmalle, mitä miehiä nämä natsit ovat ja mihin he pyrkivät - ja onnistuikin siinä kohtuullisen hyvin.

        Nimimerkki nazilta haluaisin vielä kysyä tuosta etevästä tiedustelusta tiukassa taistelutilanteessa, että millä tavoin nuo Christchurchin muslimimummot oli onnistuttu paljastamaan kuuluviksi länsimaisen eliitin kärkijoukkoihin?


      • Sodan aloittaja, ylläpitäjä ja levittäjä voidaan pysäyttää vain hänen omilla menetelmillään.

        Hätä ei lue lakia. Liittoutuneilla ja koko muulla maailmalla oli hätä.
        Natseilla ei ollut hätää, mutta silti eivät lukeneet lakia.
        Tuollaista vinkumista se sitten on kun sääntöjen sanelija häviää omilla säännöillään.
        Eikä näköjään edes osaa ottaa opiksi.


    • aswwewww

      "Nimimerkki nazilta haluaisin vielä kysyä tuosta etevästä tiedustelusta tiukassa taistelutilanteessa, että millä tavoin nuo Christchurchin muslimimummot oli onnistuttu paljastamaan kuuluviksi länsimaisen eliitin kärkijoukkoihin?"

      Vastausta ei vaan kuulu!!

    • Oliko se siellä munitten kohilla vaan siks, ku sillä oli ne käsiraudat, ni ei voinu nostaa vai onko silläkin joku merkitys?

      Pitää varmaan ootella että tulee jakso merkkien saloissa.

      • Circle Gamessa tehdään OK-merkki vyötärön alapuolella ja mikäli sitä katsoo suoraan häviää pelin.


    • Ei ne "tukahduttaneet natsismia" hyvä mies.

      Saksalaiset sotajoukot hyökkäsivät ilman sodanjulistusta naapuriensa kimppuun, Puolaan, Slovakiaan, Neuvostoliittoon, Hollantiin, Belgiaan, Ranskaan, Norjaan, Böömiin ja Määriin, Balkanille, Unkariin, Romaniaan, Bulgariaan, Kreikkaan sekä miehittivät myös Itävallan. Tarkoituksenaan hävittää "alempirotuiset" kansat ja luoda saksalaisen "ylirodun" hallitsema fasistinen diktatuuri koko Eurooppaan, Gibraltarilta Uralille saakka.

      Liittoutuneet joukot eivät hyökänneet minkään muun valtion kimppuun kuin sodan aloittaneiden ja sitä ylläpitävien Saksan, Japanin ja Italian. Tarkoituksenaan lopettaa sota.

      Noitakaan "mainetekoja ei olisi liittoutuneiden tarvinnut tehdä elleivät sinun rakkaat viattomat natsisi olisi ryhtyneet teurastamaan naapureitaan sekä kotona että rajojen takana.

      Minä tiedän mistä puhun. Olen asunut Saksassa pysyvästi viimeiset 23 vuotta, puhun täydellistä saksaa ja minulla on myös ensi käden tietoa asioista; tunsin henkilökohtaisesti myös saksalaisia nyt edesmenneitä veteraaneja ja tunnen heidän lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Siellä jos missä totuus tunnetaan ja tunnustetaan.

      Kauanko sinä olet asunut Saksassa, herra nazi, kun esiinnyt niin asiantuntevan oloisesti?

    • Mitä on nämä tuoksut mun ympärilläin?
      Mitä on tämä hiljaisuus?
      - Eino Leino 1898

    • Vai tuli sinun minua ikävä?

      Miellän kansallissosialismin ainoastaan kansallismielisenä, nykyiset puolueet- eli niiden johtohahmot toimivat kansan etuja vastaan haaliakseen etuja ja rahaa itselleen ja läheisilleen.

      Ymmärtänet ettei tästä aiheesta voida tyhjentävästi keskustella vaan siitä tulee loputon suo.

      Antakaamme siis muiden keskustella. Ohessa artikkelinpoikanen ja sen alla herrasmiehet esittävät ajatelmiaan:
      http://oscariwirola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/200402-onko-natsismi-sallitua-vai-kiellettya

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe