Naiselle ei kelpaa komea mies

Tämä-selvä

10

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu eipä niille kelpaa edes miehen kokonen pitkä mies. Mutta jos on rahaa ja julkkis niin on naisia. Mutta sinkkuna mentävä on.

    • marinasenkunjatkuu

      Tavallisesti sä mariset siitä, että naisille kelpaavat vain komeat miehet, eivätkä tavikset ollenkaan, rumista puhumattakaan. Nyt sitten pitää marista siitä, ettei joku yksilö välitäkään komeasta, vaan etsii ehkäpä juuri tavista tai mahdollisesti jopa rumaa...

    • No eipä toffe mitään menetäkään ainakaan kuvan perusteella. Todella halvan näköinen nainen valtavine tatuointeineen, juurikasuineen ja lättähiuksineen. Veikkaan, että kun laura on täyttänyt 30 on todella kulahtaneen näköinen.

      Veikkaan, että laura hakee jännempää tyyppiä kuin tuo Toffe, joka on aika babyface.

    • Kaunis.nainen

      No Laura sai hetken julkisuutta.. Varmaan tajusi, että ei tsänssejä, kun monet naiset tuolla on paljon kauniinpia.. Itse en ymmärrä noita valtavia tatskoja? Pienet tatskat ihan ok. Aika skeptinen olen, että noista rakkaus löytyis vaikka toffe onkin aika namu.

    • Heh, onhan siitä koitettu monet kerrat sanoa yks jos toinenkin nainen täälläkin. Ei se ulkokuori ole pääasia, vaan se miten käy arvot ja ajatukset yhteen. Jos ei ne käy mitenkään tunnu istuvan yhteen, niin on aivan absurdia edes yrittää mitään, vain koska toinen sattuu olemaan hyvännäköinen.

      Ja kun nainen sanoo, ettei joku ole hänen tyyppiään, niin silloin häntä viehättää erilaiset piirteet...esim erimalliset kasvot, hiukset, vartalo, silmät...

      Ja toiset meistä ihmisistä on vielä pikkutarkempia sen suhteen, miellyttääkö vastapuolessa ulkoiset ominaisuudet kuinka täydellisesti. Toiset taas joustaa enemmän ja mieltyy ja mukautuu, vaikka mielikuvissaan olisi maalaillut ns. ihannekumppanin ulkoisesti. Kun sen vaikutuksen tekevän immeisen sitten kohtaa, se saattaa olla aivan eri näköinen, kun ajatusleikeissään olis ajatellut olevan.

      Ja aivan ihana ja iahstuttava sisältä ja päältä. Kaikinpuolin.

      Ja mun henkilökohtainen mielipide on, että ulkonäöstä en oo niin tarkka, kun arvomaalimoista yms. Ja ihan varmasti samnalaisia ajatuksia on jollakulla muullakin naisella ja miehellä, siitä miten kumppaninsa valkkaa...ja mikä siihin vaikuttaa enmmän ja mikä vähemmän.

      Kaikki ei myöskään ole materiaali ja raha keskeisiä..joten ei voida yleistää, kun on mammonaa ja mainetta...se vetoaa. Se vetoaa kehen vetoaa, sitä tuskin kukaan kieltää. Mutta ei suinkaan kaikkiin, monelle se ei ole mikään itseisarvo. Vaan itseisarvo on se Dissinkin puhuma ymmärrys ja nimenomaan yhteisymmärrys siitä mihin päin ja miten elämää yhdessä kuljetellaan...

      • Uskon, etä aika moni on valmis luopumaan maineesta ja mammonasta, kunhan joku vaan oikeesti arvostaisi ja rakastaisi. Nuo on kuitenkin minusta aika kylmiä arvoja, raha ja maine...mihinkäs se itse ihminen siinä sijoittuu, muuta kuin kappaleeksi josta ja jolla hyödytään?

        Parisuhteessa kumpikin hyötyy toisistaan aina jotenkin, sehän on ihan ok. Mutta hyväsikäyttö onkin sitten jo perseestä. Että esim. esittää välittävänsä vain, jotta saa rahoittajan tai näyttelykapineen...ja nitähän täällä moni uskoo naisten olevan. Vaikka aivan turhaan, aivan typerää. Ei kaikki naiset ole sellaisia. Joka sanoo, ettei nainen voi rakastaa oikeasti miestä miehen itsensä takia, ei tiedä naisen rakkaudesta mitään...mikä on suuri sääli..


    • nössömäisiä

      Nykyään tollasia "komeita ja raamikkaita" miehiä on paljon kun moni alkaa pentuna jo treenaamaan ja ovat pitempiä. Mutta ei se miehiseksi tee, nuo patseloorit ovat vähän nössömäisiä.

    • Pillujen--asiantuntija

      Tuossa pätee se että kun nainen näkee miehen ulkonäön niin kiinnostu loppuu siihen. Nainen pitää miestä rumana ja sen takia ätmitkään ei saa naisia koska jokainen nainen pitää ätmejä rumana joten ei kiinnostusta tule. Ei ätmit saa edes mahdollisuutta vaikka luonne olisi kiva mutta naisille vain ulkonäkö merkkaa.

    • ÄtmiToteaa

      Toi nainen, joka ilmoitti tuolle komealle miehelle, ettei kipinää ole, niin on aika kurppaantunut. Jos vielä kuvittelee, että kelpaa komeammalle, niin turha kuvitella.
      Juu ei saa tuo nainen enää edes ätmiä, mutta kuvittelee saavansa top-5 tason jagilleijona laatumiehen.

    • Tämä nainen olikin italialaistaustainen. Joten turha enää ainakaan valittaa "suomilehmistä".

      Tuo Bacherlori ei kyllä omaan makuuni iskenyt. Se ei silti tarkoita, etteikö kaupungilla liikkuessani minua vastaan tulisi päivittäin montakin omaan makuuni komeaa tai hyvännäköistä miestä. Kyse ei siis kohdallani ole "nirsoudesta" vaan siitä että minulla sattuu olemaan erilainen maku kuin niillä medioilla, jotka ovat alkaneet kutsua kyseistä Bacheloria "komistukseksi".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe