😱👓👜on uutisten mukaan hyvä syödä ahdistuksen aikana niin se menee ohi. Mulla on mausteissa jauhettu chili. Johonkin aikaan yritin lisätä sitä ruokiin mutta se pahus poltti suussa vaikka kuinka vähän yritin laittaa. Chilikarkkeihin tai suklaaseen en ole uskaltanut edes koskea! Pitäisiköhän tässä alkaa harjoittelemaan chiliä uudestaan pahan päivän varalle?
Vastaukset 6
- eQuiNox
Chili kun vaan on pilannut niin monen ihmisen elämän! Kuin myös minun! Moni on tehnyt ainoastaan sen takia itsemurhan.
- eQuiNox
lounas.ajatus kirjoitti:
Ylen uutiset ovat luotettavia ja kertoivat aivan muuta chilin käytöstä.
Kyllä se vaan on tappanut niin monta ihmistä! Enemmän siitä on haittaa kuin hyötyä! Ehkä sinunkin pitäisi hyväksyä faktat eikä seistä vanhojen uskomusten rinnalla. Kun ei viitsitä perehtyä nykytietoon asioista niin kaltaisesi väärät uskomukset ovat todella haitallisia yhteiskunnalle!
- puhut.lööperiä
eQuiNox kirjoitti:
Kyllä se vaan on tappanut niin monta ihmistä! Enemmän siitä on haittaa kuin hyötyä! Ehkä sinunkin pitäisi hyväksyä faktat eikä seistä vanhojen uskomusten rinnalla. Kun ei viitsitä perehtyä nykytietoon asioista niin kaltaisesi väärät uskomukset ovat todella haitallisia yhteiskunnalle!
chilistä ei voi olla vanhoja uskomuksia, kun sitä ei ole kovin kauaa käytetty. Vanhat suomalaiset mausteet on valkopippuri, maustepippuri ja laakerinlehti.
Tieteellisesti on todistettu chilin olevan monin tavoin hyödyksi terveydelle. Tässä sinulle nykytietoa.
https://pepperhead.com/health-benefits-eating-peppers/
Jos et osaa englantia niin kuvista näkee .
Yleisohje netin asiatietojen kanssa on tarkistaa ne ulkomaisista tieteellisistä tiedoista, eikä uskoa netin huuhaa kirjoituksiin. - eQuiNox
puhut.lööperiä kirjoitti:
chilistä ei voi olla vanhoja uskomuksia, kun sitä ei ole kovin kauaa käytetty. Vanhat suomalaiset mausteet on valkopippuri, maustepippuri ja laakerinlehti.
Tieteellisesti on todistettu chilin olevan monin tavoin hyödyksi terveydelle. Tässä sinulle nykytietoa.
https://pepperhead.com/health-benefits-eating-peppers/
Jos et osaa englantia niin kuvista näkee .
Yleisohje netin asiatietojen kanssa on tarkistaa ne ulkomaisista tieteellisistä tiedoista, eikä uskoa netin huuhaa kirjoituksiin.Sitäpä juuri. Kaikki tuon on vanhaa tietoa. Tuollakaan ei lukenut sitä faktaa, en tiedä tiesitkö miten saa chilin maun pois äkkiä, vaikka olisi kuinka tulinen? Niin, että kun menee lentokoneeseen ja se lähtee ilmaan, simsala pim tulisuus on poissa. Eikö olekin aikamoista taikuutta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.851219Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27769- 12754
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.32699- 90695
- 46668
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27617- 57607
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan83569Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13502Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31475Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457