Rumat ankat kadehtii

oletko.ruma

kauniimpia ja menestyneempiä. Onko palstalla ankkoja?

55

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heImiä.sioiIIe

      Heh, valtakunta nyt ainakin....:D

      • Niinhän kadehdin kauniita koska jäänyt vaan söpöksi mutta on söpöjä lapsiakin mutta kyllä pidän kauniina kun mieskin on komia ihan vahingossa vaikka ei se mun isääni miellyttänyt ja mielummin antaisin ollakin mörököllinä ettei muut naiset kaappaa.
        uraa en kadehdi koska olen päättänyt hoitaa lapseni hyvin ja kerkeen sitä uraa rakentaa myöhemmin.😂 mies kyllä hokee kauniiksi ja pistänyt minulle muistutuksen mutta uskon johtuvan vain luonteestani ja on hyvä olla kaunis.


      • Miten ihmeessä olisi minulle uhka kukaan täällä?
        Oletko ihan tippunut pois päiväjärjestyksestä kyllä taitaa siellä olevan mielikuvitus täysin laukata. Taidat itse pitää minua uhkana. Kyllähän se näkyy.😂


      • gentsuhan-se

        Tuota..........................Helmiä.sioille on kyllä mies.


      • gentsuhan-se kirjoitti:

        Tuota..........................Helmiä.sioille on kyllä mies.

        Ei se ole kun mustalla nikillä seilaa ja otti itseensä kun kirjoitin saarnaajoilla kriisisuhteessa kyllä se on vasta ongelma joka on nostettava pöydälle kuin marttyyrina olla.

        Yhteyden itseensä vaan linkitti kun näki itsensä siitä.
        Kyllä ongelmat oltava suurempia kuin sopia ja alistaa itsensä marttyyriksi kun mielikuvituslaukkaa ei kukaan ole ennustaja ja kaksi parisuhteessa sotaan tarvitaan.

        Minulta on turha etsiä syylistä muiden sotiin kuin herättelin,se viesti oli vain niille jotka voisi ottaa itsestään kiinni ja selvittää.


      • Glmooria
        valtakunta kirjoitti:

        Ei se ole kun mustalla nikillä seilaa ja otti itseensä kun kirjoitin saarnaajoilla kriisisuhteessa kyllä se on vasta ongelma joka on nostettava pöydälle kuin marttyyrina olla.

        Yhteyden itseensä vaan linkitti kun näki itsensä siitä.
        Kyllä ongelmat oltava suurempia kuin sopia ja alistaa itsensä marttyyriksi kun mielikuvituslaukkaa ei kukaan ole ennustaja ja kaksi parisuhteessa sotaan tarvitaan.

        Minulta on turha etsiä syylistä muiden sotiin kuin herättelin,se viesti oli vain niille jotka voisi ottaa itsestään kiinni ja selvittää.

        Riidankylväjä


      • heImiä.sioiIIe

        Pysyn edelleen palstailun loppumisessa. Silloin loppuu Elämä... :D


      • Sian pisteet laski juuri miinuksen puolelle.


      • mariamania
        Vihertäjä kirjoitti:

        Sian pisteet laski juuri miinuksen puolelle.

        Nyt vasta? Se oli jo Miehen Logiikassa ilkein vittuilija ja niin täynnä itseään ettei palstalle meinannut mahtua. Mutta huvitti kyllä välillä yleisöään väittämällä, että kaikki palstan naiset on rakastuneet siihen :D Ne oli kautta aikain parhaat kollektiivinaurut sillä palstalla :):)


      • Itkupotkua kyllä raivota minulle kun osun arkaan paikkaa varmasti homoudesta en usko kyllä naisen tekosia tai sit naisen yllytetty mies asialla mustamaalassa minua minä en ketään nimennyt.



        Mitä kertoo sit ihmisestä itsestään 😁
        vihjaus että nyt sieltä nostaa ongelmat pöydälle kuin käyttäytyä huonosti marttyyrina haukkua puolisoa täällä jos vaikka olisi ne vaihevuodet vieläkin eikä puoliso syyllinen.

        https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk01156


      • valtakunta kirjoitti:

        Itkupotkua kyllä raivota minulle kun osun arkaan paikkaa varmasti homoudesta en usko kyllä naisen tekosia tai sit naisen yllytetty mies asialla mustamaalassa minua minä en ketään nimennyt.



        Mitä kertoo sit ihmisestä itsestään 😁
        vihjaus että nyt sieltä nostaa ongelmat pöydälle kuin käyttäytyä huonosti marttyyrina haukkua puolisoa täällä jos vaikka olisi ne vaihevuodet vieläkin eikä puoliso syyllinen.

        https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk01156

        Siis en usko homoksi vaan kyllä naisen tekosiksi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sian pisteet laski juuri miinuksen puolelle.

        En usko että on edes itse kun eihän siinä olisi mitään järkeä muuten muutakun Jos itselleen osunut ja jponnut😱 kun en sukupuoltakaan pistänyt mutta jokin loukkautunut siihen naisena tuli esiintymään.😁 luulin kyllä olevan yh-isi jo jos ei ollutkaan.


      • ybloggedout
        valtakunta kirjoitti:

        Siis en usko homoksi vaan kyllä naisen tekosiksi.

        Sil oli suhde mariamanian kanssa Lapissa kymmenen v sitten : )


      • Glmooria kirjoitti:

        Riidankylväjä

        Itse olet näkeehän se mustanikkki heiluu luuletko voittavasi viattomuutena. kuule mulla ei ole mitään tekemistä helmisian kanssa tässä asiassa.Sinä taidat vaan itse vetään nerheen nenuun. Sinähän se tuut riitaa kylvää. Poliisitkin näkevät eiköhän sit löydä ne kylväjän.

        Mustamaalaus ei oikein onnistu😁


      • ybloggedout kirjoitti:

        Sil oli suhde mariamanian kanssa Lapissa kymmenen v sitten : )

        Mariamarian kanssa tuskin.😁 kun se lopetti harmin paikka kiltti mariamaria oli mutta minulla oli vainooja silloin perässä etten kerennyt kirjoittaa mariamarialle.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sian pisteet laski juuri miinuksen puolelle.

        Kiitos kun oot siinä puolustamassa ja hyökkää mustanikki ei kannata keneksikään olettaa.


      • ilkeä.ihminen.olet.sinä
        valtakunta kirjoitti:

        Kiitos kun oot siinä puolustamassa ja hyökkää mustanikki ei kannata keneksikään olettaa.

        Oletat kuitenkin.


      • tulimieleen
        valtakunta kirjoitti:

        Kiitos kun oot siinä puolustamassa ja hyökkää mustanikki ei kannata keneksikään olettaa.

        Mitä pidät MylMyrin alastonkuvista tuossa toisessa ketjussa? Hakisitko sinä seksiseuraa alastonsuomen kautta?


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiitos kun oot siinä puolustamassa ja hyökkää mustanikki ei kannata keneksikään olettaa.

        Tottakai. Sinä olet palstan asiallisimpia kirjoittajia, joka ei halua kenellekkään pahaa.

        En lähde tekemään mitään oletuksia. Ilkeimmät ovat väittäneet, että se olen minä joka sinulle puskista huutelee. Tiedän siis miten pahalta nuo olettamukset tuntuu.

        Sinusta ei saa rumaa tekemälläkään. Näkeehän sen kuvastakin. Joku hikinen ätmi tai kateellinen nainen sieltä puskista huutelee. Elä välitä. Joillekkin toisten loiste on vaan liikaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tottakai. Sinä olet palstan asiallisimpia kirjoittajia, joka ei halua kenellekkään pahaa.

        En lähde tekemään mitään oletuksia. Ilkeimmät ovat väittäneet, että se olen minä joka sinulle puskista huutelee. Tiedän siis miten pahalta nuo olettamukset tuntuu.

        Sinusta ei saa rumaa tekemälläkään. Näkeehän sen kuvastakin. Joku hikinen ätmi tai kateellinen nainen sieltä puskista huutelee. Elä välitä. Joillekkin toisten loiste on vaan liikaa.

        Niin kiitos sinulle.
        Enemmän näen ulkonäköpaineta koska ulkopuoliset teettänyt niitä läpi elämän kun on vaan lähellä sitä tai juuri sopiva.

        Mutta miehelle ollut luonne tärkeämpi kun yhteen mentii minulla oli vain siili(kun olin muutama kuukausi ajanut hiukseni kun turhauduiN ”miehiin”.)

        Mutta ulkonäköni tuo silti paineita ukollenikin mutta silti eikö se voisi mennä kohta näin päin että kohta” 7lapsen äiti kuka sen ottaisi.”


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tottakai. Sinä olet palstan asiallisimpia kirjoittajia, joka ei halua kenellekkään pahaa.

        En lähde tekemään mitään oletuksia. Ilkeimmät ovat väittäneet, että se olen minä joka sinulle puskista huutelee. Tiedän siis miten pahalta nuo olettamukset tuntuu.

        Sinusta ei saa rumaa tekemälläkään. Näkeehän sen kuvastakin. Joku hikinen ätmi tai kateellinen nainen sieltä puskista huutelee. Elä välitä. Joillekkin toisten loiste on vaan liikaa.

        Minulle on tärkeää kaikilla on hyvin asiat kun sit se paha olo, se menee ympäristöön monella ihmisellä kun harmittaa niitä. Kyllä on hyvä selvittää asiat heti kotona kuin antaa läheistensä kärsiä.


      • avaudu
        valtakunta kirjoitti:

        Ei se ole kun mustalla nikillä seilaa ja otti itseensä kun kirjoitin saarnaajoilla kriisisuhteessa kyllä se on vasta ongelma joka on nostettava pöydälle kuin marttyyrina olla.

        Yhteyden itseensä vaan linkitti kun näki itsensä siitä.
        Kyllä ongelmat oltava suurempia kuin sopia ja alistaa itsensä marttyyriksi kun mielikuvituslaukkaa ei kukaan ole ennustaja ja kaksi parisuhteessa sotaan tarvitaan.

        Minulta on turha etsiä syylistä muiden sotiin kuin herättelin,se viesti oli vain niille jotka voisi ottaa itsestään kiinni ja selvittää.

        Itsemurhaa hautoneen miehen vaimolla on varmasti kokemusta masennuksesta ja kriiseistä? Olet oikea neuvomaan kriisissä olevia. Avaudu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niin kiitos sinulle.
        Enemmän näen ulkonäköpaineta koska ulkopuoliset teettänyt niitä läpi elämän kun on vaan lähellä sitä tai juuri sopiva.

        Mutta miehelle ollut luonne tärkeämpi kun yhteen mentii minulla oli vain siili(kun olin muutama kuukausi ajanut hiukseni kun turhauduiN ”miehiin”.)

        Mutta ulkonäköni tuo silti paineita ukollenikin mutta silti eikö se voisi mennä kohta näin päin että kohta” 7lapsen äiti kuka sen ottaisi.”

        Voi valtakunta, sinä kun olet niin kaunis. Oletko varma että miehesi ottaa paineita sinun ulkonäöstäsi? Tottakai 7 lasta näkyy kropasta. Aikamoinen luonnonoikku saisi olla ettei näkyisi. Yhdessä tuumin ne lapset tehdään, joten tuskin on tullut miehellekkään yllätyksenä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Voi valtakunta, sinä kun olet niin kaunis. Oletko varma että miehesi ottaa paineita sinun ulkonäöstäsi? Tottakai 7 lasta näkyy kropasta. Aikamoinen luonnonoikku saisi olla ettei näkyisi. Yhdessä tuumin ne lapset tehdään, joten tuskin on tullut miehellekkään yllätyksenä.

        Kyllä se paineita ottaa kun yritän saada ylimääräsiä pois, se tuo minulle suklaata tilalle ja myönsi aiemmin kun sisareni


        Yritä sitten karsia ylimäärästä ja kuitenkin aina on pikkuisen mustis,söpöä sinänsä tai näytti väärin olinpaikan puhelimesta kun oon lasta hakemassa uimahallista tai uimassa lasten niiden kanssa.

        Kyllä minä hänen itsevarmuutensa saan vielä nousemaan.
        Elä nyt miehen itsevarmuus vielä nousee toivottavasti ja halun olla vain hänelle kaunis.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Voi valtakunta, sinä kun olet niin kaunis. Oletko varma että miehesi ottaa paineita sinun ulkonäöstäsi? Tottakai 7 lasta näkyy kropasta. Aikamoinen luonnonoikku saisi olla ettei näkyisi. Yhdessä tuumin ne lapset tehdään, joten tuskin on tullut miehellekkään yllätyksenä.

        Ei se lapsia ole ennen halunnut kuulemma nuorena niin luvannut ja joka lapsen on tehnyt tietoisesti.
        Katsotaan miten tulevaisuudessa lapsia tahtoo vielä🥰.
        Kyllä minä vaan 2 pokkaaliksi jäänyt kun pitänyt aina erota ja sit takaisin ovat edelliset haikaillut ”edelliset” että usko nyt sen asian suhteen vaikka edellinen sanoikin syyn eroon ” liian täydellistä ollakseen totta parisuhde” kuka tuollaisia keksisi?

        Ne pojat ovat itse eronneet minusta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä se paineita ottaa kun yritän saada ylimääräsiä pois, se tuo minulle suklaata tilalle ja myönsi aiemmin kun sisareni


        Yritä sitten karsia ylimäärästä ja kuitenkin aina on pikkuisen mustis,söpöä sinänsä tai näytti väärin olinpaikan puhelimesta kun oon lasta hakemassa uimahallista tai uimassa lasten niiden kanssa.

        Kyllä minä hänen itsevarmuutensa saan vielä nousemaan.
        Elä nyt miehen itsevarmuus vielä nousee toivottavasti ja halun olla vain hänelle kaunis.

        Ai nyt ymmärrän. Miehesi ei siis halua että laihdut ja kantaa sinulle suklaata. Ja siis seuraa gps:llä sinua puhelimesta vai? Oletteko miettineet parisuhdeterapiaa?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ai nyt ymmärrän. Miehesi ei siis halua että laihdut ja kantaa sinulle suklaata. Ja siis seuraa gps:llä sinua puhelimesta vai? Oletteko miettineet parisuhdeterapiaa?

        Ei me tarvita parisuhdeterapiaan.minä kerron muutenkin kaikki menoni ja tietää niistä. Me puhalletaan yhteen hiileen,en tykkää salailla miksi pitäisi tai valkoisia valheita..
        Se on vaan turvallista kun tietää missä on kerennyt miettiä kun oon myöhässä onko joku auto-onnettomuus tapahtunut. Minulle se on ihan sama minä en ainakaan provosoi. Esim äitini aina ihmettelee mitä minä kyselen minulle se on tärkeätä.

        Miten se on ongelma jos pidän turvallisuudesta ja minua ei haittaa kun en tee mitään väärinkin.
        Mutta si


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei me tarvita parisuhdeterapiaan.minä kerron muutenkin kaikki menoni ja tietää niistä. Me puhalletaan yhteen hiileen,en tykkää salailla miksi pitäisi tai valkoisia valheita..
        Se on vaan turvallista kun tietää missä on kerennyt miettiä kun oon myöhässä onko joku auto-onnettomuus tapahtunut. Minulle se on ihan sama minä en ainakaan provosoi. Esim äitini aina ihmettelee mitä minä kyselen minulle se on tärkeätä.

        Miten se on ongelma jos pidän turvallisuudesta ja minua ei haittaa kun en tee mitään väärinkin.
        Mutta si

        Kaikilla omat sääntönsä. Jos kummallekkin ok, niin mikäs siinä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ai nyt ymmärrän. Miehesi ei siis halua että laihdut ja kantaa sinulle suklaata. Ja siis seuraa gps:llä sinua puhelimesta vai? Oletteko miettineet parisuhdeterapiaa?

        Tämä on meidän tapa ehkä se olisi silloin laitonta jos en tiedä mutta minä tiedän.poikakin näkee missä äiti on tai isi kumminkin myös tiedetään missä lapsemme on.

        Minua häiritsi kun toi asian esille ja sanoin kyllä kysyy pojalta kun nähtiin toisemme ikkunan läpi kun odotin häntä uimasta.

        Minusta söpöä välillä kun on epäilystä mutta turhaa, sen vuoksi en kyllä yhtään provosoi kun tiedän olevani onnellinen kun luottamus 100% joka aamu se mulle kahvit tuo.
        Kyllä varmasti minäkin epäilisi jos jättäisi välistä kerran.

        En minä salaa mitään. Tunnetaan toisemme läpikotaisin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kaikilla omat sääntönsä. Jos kummallekkin ok, niin mikäs siinä.

        Minä tykkään, en kyllä häntä näe kun kerto sen mutta luulin kun poika tietää missä isänsä on ja tiesi missä minä olen . En kyllä itse tiedä kun ei ne minua mietitytä, ei ainakaan vielä.😁
        Kerroin miehellekin sit tiesin etten näe sitä kun itse kerto että näen vanhan puhelimen kyllä.

        Noh minkä mahtaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kaikilla omat sääntönsä. Jos kummallekkin ok, niin mikäs siinä.

        En kyllä usko että saan koskaan yhtä hyvää suhdetta kuin nyt on. Ei edes kuppiloissa käy, eikä välitä edes käydä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kaikilla omat sääntönsä. Jos kummallekkin ok, niin mikäs siinä.

        Meillä on toisemme ja lapsillakin lähtee hyvin menee varsinkin kun poika aloitti sen sairaala jakson kertoivat itse koulusta edustajat resussipulasta ettei ole pystynyt antaman tarpeeksi tukea kun pyytänyt olen.

        Oon kyllä itkenyt kun lähtee aamulla nyt kun tuntuu hyvin oudolta kun ei se esikoinen ole läsnä ja kova ikävä vaikka tulee aiemmin kuin isänsä tottunut niin, että on jatkuvasti vahdittavana ollut.

        Pojan kuuleman mukaan on hyvin helppoa nyt ja hänet hyväksytään paremmin joukkoon.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kaikilla omat sääntönsä. Jos kummallekkin ok, niin mikäs siinä.

        Voin sanoa kukaan muu ei varmasti ole tämmöiseen suhteeseen ikinä kun lapset menee vanhempien edelle mutta olemme tehteetkin töitä tän suhteen eteen.


      • Minulla on mennyt ohi, että mikä sairaalajakso? Mutta ihana kuulla että pojalla on kaikki hyvin! Varmasti äitillä ikävä. Mutta koita ottaa levon kannalta.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minulla on mennyt ohi, että mikä sairaalajakso? Mutta ihana kuulla että pojalla on kaikki hyvin! Varmasti äitillä ikävä. Mutta koita ottaa levon kannalta.

        Tuen arvioiti kouluun diagnoosi ovat erityisen tärkeät kun on hyvin vaikeata koulussa pärjätä sosiaalisesti ja luokassakin hyvin vaikeata pojalleni, että opetus on painottunut aiemmin kotio. Viime syyslukukautena kaksi kertaa kuukauden ajan kotikoulua minulta opettaja pitänyt vain tunnin ohjauksen kerta viikossa. Ja mies tukemassa siten tarkistanut ja 3tuntia koulupäiviä, melkein koko lukuvuoden ajan ja pojan jumeja sekä minulle soitettu kun eivät saaneet rauhoittuun uhkailtu ambulansseilla ja hätänumeroilla.

        Se luokka ei sovi ja liian vaikea luokkamuoto.
        Katsotaan nyt miten menee ja toivotaan, että hyvin.

        Nyt silmät säihkyy että voi lähteä pienten kanssa uimaa tai kylään eikä ole sidoksissa kotio ja stressin alla.

        Ei ollut mukavaa sellainen 3tuntia koulupäivä päivittäin vahtia kun tulee koulusta ei edes kerkeä mihinkään kun ei muuten ole kotona ajoissa tai uskalla lähteä kun menee jumiin.

        Toivon että saan hengähtää eikä lapsen turvallisuus ole vaarassa jatkuvasti.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minulla on mennyt ohi, että mikä sairaalajakso? Mutta ihana kuulla että pojalla on kaikki hyvin! Varmasti äitillä ikävä. Mutta koita ottaa levon kannalta.

        Syyskaudenkin meni vielä siten että noi kaikki käsityöt ja liikunnan pois mutta ajoittui siten että päästiin hyvin jäähalliin luistelee.

        Nyt ne oli päinvastoin ja vaikeutti liikkumista.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuen arvioiti kouluun diagnoosi ovat erityisen tärkeät kun on hyvin vaikeata koulussa pärjätä sosiaalisesti ja luokassakin hyvin vaikeata pojalleni, että opetus on painottunut aiemmin kotio. Viime syyslukukautena kaksi kertaa kuukauden ajan kotikoulua minulta opettaja pitänyt vain tunnin ohjauksen kerta viikossa. Ja mies tukemassa siten tarkistanut ja 3tuntia koulupäiviä, melkein koko lukuvuoden ajan ja pojan jumeja sekä minulle soitettu kun eivät saaneet rauhoittuun uhkailtu ambulansseilla ja hätänumeroilla.

        Se luokka ei sovi ja liian vaikea luokkamuoto.
        Katsotaan nyt miten menee ja toivotaan, että hyvin.

        Nyt silmät säihkyy että voi lähteä pienten kanssa uimaa tai kylään eikä ole sidoksissa kotio ja stressin alla.

        Ei ollut mukavaa sellainen 3tuntia koulupäivä päivittäin vahtia kun tulee koulusta ei edes kerkeä mihinkään kun ei muuten ole kotona ajoissa tai uskalla lähteä kun menee jumiin.

        Toivon että saan hengähtää eikä lapsen turvallisuus ole vaarassa jatkuvasti.

        Oi nyt peukut pystyssä että poika saisi asianmukaiset tukikeinot käyttöönsä. Ja ihana että pääsette puuhaamaan. Näin niillä asioilla on tapana järjestyä 🤗


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Oi nyt peukut pystyssä että poika saisi asianmukaiset tukikeinot käyttöönsä. Ja ihana että pääsette puuhaamaan. Näin niillä asioilla on tapana järjestyä 🤗

        Puurot syöty .pieniä lajiteltu vaatteita nyt( tyttöjen vaatteita) isommat kaappiin ja pienet pois talteen, vanhimmaisen tytön kanssa pitää käydä vaatekaupoilla. Todenäköisesti myös vanhimmaisen pojan ja pistää uudelle pojalle vaatetila mietin pistää 4v vaatelokeroiden yläpuolelle. Kumminkin jo neljäs poika tulossa n.kuukauden päästä ja tyttöä nyt imetän vielä päikkäreille, mitenköhän tää unohtaisi tissin?
        On niin kuin tottunut nukahtaa rinnalle.😥

        Onneksi tuon just täyttäneen 4v vaatteet on tallessa vielä.
        Menee huomiselle uiminen ehkä kun 4 vuotias kerkes toissa päivänä hukkaamaan uimakorttini.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Oi nyt peukut pystyssä että poika saisi asianmukaiset tukikeinot käyttöönsä. Ja ihana että pääsette puuhaamaan. Näin niillä asioilla on tapana järjestyä 🤗

        Tässä kun on vuoron perään lapset tullut esikoinen 12v poika tyttö 9v poika 8v tyttö 5v poika 4v tyttö 1v ja tuleva poika 0v


    • Tämä-selvä

      Rumalle ankalle kuuluu ruma ätmi ankka.

      • ichweiss

        Rumakin ankka saa roope ankan.


    • m.wurst

      • m.wurst
        scrg kirjoitti:

        Jännäankkoja! https://www.youtube.com/watch?v=adTcdvzFodk

        Vaikka miten yrittää katsoa pysäytyskuvaa, niin ei näe milloin se tapahtuu. Jänniä ankkoja, mutta tylsää pornoa.

        Iineksen ja Akun soidintanssi :D
        aika uskottavakin ku vertaa monien lintujen ihan oikeisiin soidinmenoihin,
        esim. flamingot
        https://www.youtube.com/watch?v=KW8GX2n4qbY

        ylimääräistä hupia elämäänsä saa myös jos katsoo näitä nykyajan kumppaninhaku-/parisuhde-/hääohjelmia niinkuin katsoisi luontodokkaria,


      • 😳🤯🤫

        Iineksen on kyllä nyt syytä valita Hannu.

        Vai tuleeko lisää paljastuksia..


      • m.wurst
        Wwuwuw kirjoitti:

        😳🤯🤫

        Iineksen on kyllä nyt syytä valita Hannu.

        Vai tuleeko lisää paljastuksia..

        totakin on joskus tullut pähkäiltyä, et miks Iines heilastelee Hannun kanssa?
        Hannuhan on hanhi!
        tosin mun mielestä kaikkien Ankkalinnalaisten pari- ja perhesuhteet on vähintäänkin hämäriä, kellään ei tunnu olevan omia lapsia, kaikki on vaan jonkun setiä tai tätejä. ankanpojat kutsuu Iinestä tädiksi, Iines kutsuu Roopea sedäksi..
        vaikka Iines siis on jonkinlaisessa on/off-suhdevirityksessä Akun, eli ankanpoikien enon ja Roopen sisarenpojan kanssa..
        Mikillä on lemmikkikoira Pluto, Mikin paras kaveri on Hessu, joka on myös koira..
        Musta Pekka on välillä ihastunut Minniin, siis kissa on ihastunut hiireen!
        Hessu heilastelee välillä lehmän kanssa,


      • m.wurst kirjoitti:

        totakin on joskus tullut pähkäiltyä, et miks Iines heilastelee Hannun kanssa?
        Hannuhan on hanhi!
        tosin mun mielestä kaikkien Ankkalinnalaisten pari- ja perhesuhteet on vähintäänkin hämäriä, kellään ei tunnu olevan omia lapsia, kaikki on vaan jonkun setiä tai tätejä. ankanpojat kutsuu Iinestä tädiksi, Iines kutsuu Roopea sedäksi..
        vaikka Iines siis on jonkinlaisessa on/off-suhdevirityksessä Akun, eli ankanpoikien enon ja Roopen sisarenpojan kanssa..
        Mikillä on lemmikkikoira Pluto, Mikin paras kaveri on Hessu, joka on myös koira..
        Musta Pekka on välillä ihastunut Minniin, siis kissa on ihastunut hiireen!
        Hessu heilastelee välillä lehmän kanssa,

        Hanhilla ei ole kieroja kikuleita?

        Ankkalinnassa ei myöskään ketään haittaa jos kuljeskelee ilman housuja.

        Mummoankastakaan oikein tiedä kenen mummo se on..Ainoa äiti tiettävästi kuitenkin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hanhilla ei ole kieroja kikuleita?

        Ankkalinnassa ei myöskään ketään haittaa jos kuljeskelee ilman housuja.

        Mummoankastakaan oikein tiedä kenen mummo se on..Ainoa äiti tiettävästi kuitenkin.

        Mitähän Freud olisi sanonut Waltista?


      • m.wurst
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hanhilla ei ole kieroja kikuleita?

        Ankkalinnassa ei myöskään ketään haittaa jos kuljeskelee ilman housuja.

        Mummoankastakaan oikein tiedä kenen mummo se on..Ainoa äiti tiettävästi kuitenkin.

        Mummo Ankka on Akun isän äiti, ainakin Don Rosan laatiman Ankkojen sukupuun mukaan.
        Tosin joissain vanhemmissa sarjoissa Mummo on esitelty myös Roopen siskona,


      • m.wurst kirjoitti:

        Mummo Ankka on Akun isän äiti, ainakin Don Rosan laatiman Ankkojen sukupuun mukaan.
        Tosin joissain vanhemmissa sarjoissa Mummo on esitelty myös Roopen siskona,

        Aaahas..No kuitenkin kai ainoa joka on lisääntynyt.


      • m.wurst kirjoitti:

        Mummo Ankka on Akun isän äiti, ainakin Don Rosan laatiman Ankkojen sukupuun mukaan.
        Tosin joissain vanhemmissa sarjoissa Mummo on esitelty myös Roopen siskona,

        Ja Roopehan on oikeasti Akun eno, ei setä. Tästä asiasta oli joskus juttua, että koska "uncle" tarkoittaa sekä setää että enoa, niin alkuperäiset kääntäjät olivat "möhlineet". Mutta nimitys "Roope-setä" jäi varhaisista käännöksistä lähtien elämään ja siksi nykyisinkin noissa sarjakuvissa Roopea kutsutaan "Roope-sedäksi" eikä enoksi. Myöskin Aku oli muistaakseni veljenpoikien eno eikä suinkaan setä.


      • m.wurst
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mitähän Freud olisi sanonut Waltista?

        Et se on kateellinen ankkojen peniksistä?
        eiks sillä freudilla ollu aina vaan gigulit mielessä,


      • m.wurst
        palstalutka kirjoitti:

        Ja Roopehan on oikeasti Akun eno, ei setä. Tästä asiasta oli joskus juttua, että koska "uncle" tarkoittaa sekä setää että enoa, niin alkuperäiset kääntäjät olivat "möhlineet". Mutta nimitys "Roope-setä" jäi varhaisista käännöksistä lähtien elämään ja siksi nykyisinkin noissa sarjakuvissa Roopea kutsutaan "Roope-sedäksi" eikä enoksi. Myöskin Aku oli muistaakseni veljenpoikien eno eikä suinkaan setä.

        Jep. Samoin ku "nephew" tarkoittaa sekä veljen- että sisarenpoikaa.
        Akun sisko Della on Tupun, Hupun ja Lupun äiti, poikien isästä ei ole tietoa.


    • Liimatainenh

      Olet todennäköisesti nettideitestä pokannut jonkun jalattoman futarin, hän on tälläkin hetkellä victoria milanissa, varattuna, panopaikka löytyy vallilasta ja korkea seksuaalinen vietti ,,;))

    • Melekonen ankka...kwaak.

      Ja yllätys yllätys jargonia täynnä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe