Nainen ihastunut naiseen

Triandafilo

Olen ihastunut työkaveriini jo kauan aikaa sitten, mutta en ole uskaltanut kertoa tunteistani. Ehkä pelkään, että hyvät välit menevät... Vihjailua on kyllä ollut välillä puolin ja toisin. Kysyä suoraan en vaan uskalla... Vinkkejä?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäjotainvinkkejä

      Millaiset teidän välit on, oletteko läheisiä työkavereita?
      Oletteko esim vapaalla tekemisissä. Jos ette, niin voisko sitä ajatella, pyytää leffaan, kahville tai jonnekin pois työkuvioista ja sitten tunnustella ilmapiiriä.

      Toki sittenkin täytyy vain uskaltaa ylittää se raja ja jotenkin osoittaa tunteesi hänelle. Paras tietenkin on sanoa suoraan miten asiat on ettei jää tulkinnanvaraa ja et joudu seuraavaksi pähkäilemään, että tajusinkohan hän jne.

      Jos hän on hyvä tyyppi, niin tuskin välinne siitä menee, jos tunteesi ovatkin yksipuolisia.

      Minkätyyppistä vihjailua teillä on ollut?

    • TyöpaikkaihastusMielessä

      Hhmmm... missäs päin tämä tapahtuu? ;)

      • ilmansuunta

        Sitä minäkin rupesin miettimään.


    • Triandafilo

      Välillä vapaa-ajallakin tekemisissä... Etelä-Suomessa olemme.

      • Xxxxxxxx

        Voi jos olisit hän. Yritän kyllä unohtaa, mutta en onnistu. Ei nähdä kovin usein, välillä hän on etäinen välillä mä. Välillä hän pakenee, joskus tulee ja koskettaa kädestä. Luulin tunteen jo helpottaneen, kunnes tulit vastaan lenkillä. Tervehdittiin. Jäi tunne että hänellä meni pasmat sekaisin, mutta ehkä kuvittelin. Hän on ihana ja mulle liian nuori, vaikka aivan aikuinen onkin


    • Triandafilo

      Ehkä otan pitkät katseet ja kosketukset vihjailuna, vaikka niiden tarkoitus saattaisi olla ihan toinen.

      • luotavaistoosi

        Ainakin hän pitää sinusta kun olette vapaa-ajallakin tekemisissä. Kosketus ja pitkäs katseet kertoo siitä myös. Jos vaistosi sanoo että ilmassa on enemmän kuin työkaveruutta niin todennäköisesti onkin.


    • älööttää

      Lepakot liikeellä vai, eikös yöt ole teitä varten.

    • Työkaveri

      Kysyn joku kerta että ootko nuollut letun päältä hillot.

    • Anonyymi

      Kuis tämän kanssa kävi?

    • Anonyymi

      En tiedä miten ap tilanne eteni. Lenkillä tavanneen tilanne ei ole edennyt. Välillä hän on lähes töykeä, sitten taas huomaavainen ja ihana. Haluaisin halata häntä ja selvittää, miltä se tuntuu.. Ikävä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe