Aloitin maanantaina klo 6.44.28 hard dry fastingin. Nyt äsken 39h kohdalla käteni oli juoksevan veden alla. Unohtui hetkeksi vesikontaktittomuus. Vesikontaktia kesti kai n.5sekuntia.
Jatkan hard dryina mutta otan loppuosan soft dryina. Mulla oli jossain 25h tunnissa entinen hard dry ennätys. Paino on tippunut 111,1 aloituspainosta 107,1 kiloon 39h hard drypaastossa.
Mutta join nesteitä paljon ennen paastoon alkamista. Soft dry ennätykseni on 3 vrk. Jatkan sun jahtaamista. 4päivää on aikaraja, josta taistelen tuimana hampaat irvessä. Muuten ollu ok mutta kaali on / oli kipeä mutta se hellittää nyt asteittaisesti.Muutenkin ainakin mulla olotilat vaihtelevat paastopäivinä miten
sattuu nollapisteestä vitoseen. Kävin ostamassa 2 pikkupulloa kookosvettä lisää paaston lopetusta varten.
4vrk ja ehkä kauemmin....Nyt tuntuu suksi kerrankin luistavan kunhan nukahdan nyt vaan niin ilman juontia ja syöntiä niin olen aamulla 2vrk:ssa ja siitä homma jatkuu.
Hard dry fast 39h tehty
ItkeväMies
2
331
Vastaukset
- ItkeväMies
Eilen illalla jano tuli. 40h kodalla join. klo 6.51 tässä maistelin croissantteja. Yli 2vrk paastoa kun laskee kaikki mukaan. 48h7min.
- veijo7309837q
ItkeväMies
Ei siis vettä mutta sen sijaan sokeria??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754361
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1144117BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1652991Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1412252
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome542044- 512011
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561762