Tykkääkö naiset oikeasti...

pitkätukka-68

...tuosta nykyisin niin muodikkaasta metsuriparrasta?
Mainoksissa joka toisella miehellä tuntuu sellainen olevan, ja on tuo ihan livenäkin todella yleinen.

78

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainennnn

      Ei tykkää

    • m.wurst

      en tykkää.

    • metsurinparta
      • Tämäkin vielä..
        "Erään Mirror-lehden uutisoiman tutkimuksen mukaan joissain parroissa on nimittäin yhtä paljon bakteereja kuin vessanpöntössä."


      • flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tämäkin vielä..
        "Erään Mirror-lehden uutisoiman tutkimuksen mukaan joissain parroissa on nimittäin yhtä paljon bakteereja kuin vessanpöntössä."

        Juuri siltä ne usein näyttävätkin.


      • Tuossa kuvassa oli komia parta. Ei semmonen joulupukki tai zz top parta oikeen iske...parta saa olla harva tai tiuha. Enemmänkin sen malli ja pituus vaikuttaa..😋

        Kyllä mä olen aina tykännyt, että miehellä saa olla parta, saa mutta ei täydy. Eli ihan miehen oman mielen mukaan joko on tai ei..

        Jos kerran parta kasvaa, niin eipä se luonnonkaan miehen naamassa ole...joillain nasillakin kasvaa parta.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuossa kuvassa oli komia parta. Ei semmonen joulupukki tai zz top parta oikeen iske...parta saa olla harva tai tiuha. Enemmänkin sen malli ja pituus vaikuttaa..😋

        Kyllä mä olen aina tykännyt, että miehellä saa olla parta, saa mutta ei täydy. Eli ihan miehen oman mielen mukaan joko on tai ei..

        Jos kerran parta kasvaa, niin eipä se luonnonkaan miehen naamassa ole...joillain nasillakin kasvaa parta.

        Luonnotonkaan yritin kirjoittaa..nukkumaan äkkiä päikkärit. Vartti sohvalla, tekee ihmeitä!!! ( Kana palaa uuniin)..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuossa kuvassa oli komia parta. Ei semmonen joulupukki tai zz top parta oikeen iske...parta saa olla harva tai tiuha. Enemmänkin sen malli ja pituus vaikuttaa..😋

        Kyllä mä olen aina tykännyt, että miehellä saa olla parta, saa mutta ei täydy. Eli ihan miehen oman mielen mukaan joko on tai ei..

        Jos kerran parta kasvaa, niin eipä se luonnonkaan miehen naamassa ole...joillain nasillakin kasvaa parta.

        Tuota...Olenko se vain minä, vai tuliko kellekään muulle mieleen se, että kun miehet usein sanovat tykkäävänsä naisen karvattomasta alapäästä suuseksin antamisen kannalta...että mitähän väliä sillä on jos ukon oma naama on karvoja täynnä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuota...Olenko se vain minä, vai tuliko kellekään muulle mieleen se, että kun miehet usein sanovat tykkäävänsä naisen karvattomasta alapäästä suuseksin antamisen kannalta...että mitähän väliä sillä on jos ukon oma naama on karvoja täynnä?

        No en osaa sanoa, mutta pimpalle se parta sen jälkeen tuoksahtaa...

        Tai sänki vasten sänkeä. Onhan tuommonen parta melkoinen rikkaimuri...


      • flowersreally
        Päläpälä kirjoitti:

        No en osaa sanoa, mutta pimpalle se parta sen jälkeen tuoksahtaa...

        Tai sänki vasten sänkeä. Onhan tuommonen parta melkoinen rikkaimuri...

        Näille metsureille (jos lähikontaktiin edes päätyy) pitääkin tehdä rapsutustesti.

        Rapsutustesti paljastaa tuoksut, sen, mitä parta on ”syönyt”, sekä myös karkeuskertoimen (numeerinen kuvaaja kuten hiekkapaperilla).


      • Päläpälä kirjoitti:

        No en osaa sanoa, mutta pimpalle se parta sen jälkeen tuoksahtaa...

        Tai sänki vasten sänkeä. Onhan tuommonen parta melkoinen rikkaimuri...

        Mulle tietyistä partamalleista tulee justiinkin pimppa mieleen..ehkä just siksi en tykkääkään..☺

        Ja miestä lie tulee tiettyjen äijien puheet " viikseen vetämisestä"..no niin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tämäkin vielä..
        "Erään Mirror-lehden uutisoiman tutkimuksen mukaan joissain parroissa on nimittäin yhtä paljon bakteereja kuin vessanpöntössä."

        Tämä voi tulla shokkina, mutta ihmiset ovat paskaisia elukoita. Hiuksissamme, kasvoissamme ja ihan kaikkialla on pöpöjä. Iik.


      • Haha, juu ja varmuuden vuoksi myös hygicult testi!🤣

        Katsotaan mitä siellä kasvatetaan...partasienen lisäksi..

        Pehmeneeköhän parta, jos sen pesee hoitoaineella?


      • m.wurst
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuota...Olenko se vain minä, vai tuliko kellekään muulle mieleen se, että kun miehet usein sanovat tykkäävänsä naisen karvattomasta alapäästä suuseksin antamisen kannalta...että mitähän väliä sillä on jos ukon oma naama on karvoja täynnä?

        tuli tosta mieleen yks mun tuttava joka on täysin hurahtanut tohon parrakkuuteen, suurin osa sen fb-päivityksistäki on "parta sitä, parta tätä" ja "hästägparta, hästägbeard.."
        kerran näin sillä lippalakin missä luki et "Shaving is for pussies (literally)"
        teki mieli sanoa et vttu aikuinen mies, oikeesti..


      • flowersreally kirjoitti:

        Näille metsureille (jos lähikontaktiin edes päätyy) pitääkin tehdä rapsutustesti.

        Rapsutustesti paljastaa tuoksut, sen, mitä parta on ”syönyt”, sekä myös karkeuskertoimen (numeerinen kuvaaja kuten hiekkapaperilla).

        Nyt kun paikalla taatusti olet, niin sanoitko silloin taannoin Dissiä ja Wämmää koulukiusaajiksi?

        Vaikkei sillä kai niin väliä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulle tietyistä partamalleista tulee justiinkin pimppa mieleen..ehkä just siksi en tykkääkään..☺

        Ja miestä lie tulee tiettyjen äijien puheet " viikseen vetämisestä"..no niin.

        Pilluparraksi sanotaan mm. Darude partaa...

        Pelkät kalapuikko viikset on ehkä eniten ..öööö...voisko noi ajaa vaikka pois.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tämä voi tulla shokkina, mutta ihmiset ovat paskaisia elukoita. Hiuksissamme, kasvoissamme ja ihan kaikkialla on pöpöjä. Iik.

        Mulla ei taatusti ole kuin puhtaita pöpöjä. Piste!


      • Päläpälä kirjoitti:

        Pilluparraksi sanotaan mm. Darude partaa...

        Pelkät kalapuikko viikset on ehkä eniten ..öööö...voisko noi ajaa vaikka pois.

        Pilluparran lippiksessä lukee "shaving is for pussies".. 🤣


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pilluparran lippiksessä lukee "shaving is for pussies".. 🤣

        Heheh.😂



      • flowersreally kirjoitti:

        Näille metsureille (jos lähikontaktiin edes päätyy) pitääkin tehdä rapsutustesti.

        Rapsutustesti paljastaa tuoksut, sen, mitä parta on ”syönyt”, sekä myös karkeuskertoimen (numeerinen kuvaaja kuten hiekkapaperilla).

        Tosi luontoihminen pitää rengastusvälineet mukana. Ei, ei sitä miestä tarvitse rengastaa! Mutta jos rapsutellessa löytyy linnunpesä ja joku vähintään paikallinen ornitologinen harvinaisuus, niin rengas jalkaan.


      • flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nyt kun paikalla taatusti olet, niin sanoitko silloin taannoin Dissiä ja Wämmää koulukiusaajiksi?

        Vaikkei sillä kai niin väliä..

        Miten niin taatusti?

        Mutta joo, sanoin, ja olen edelleen samaa mieltä.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Tosi luontoihminen pitää rengastusvälineet mukana. Ei, ei sitä miestä tarvitse rengastaa! Mutta jos rapsutellessa löytyy linnunpesä ja joku vähintään paikallinen ornitologinen harvinaisuus, niin rengas jalkaan.

        Ei Kinder-munat ole ornitologisia harvinaisuuksia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla ei taatusti ole kuin puhtaita pöpöjä. Piste!

        Oletko muuten vetänyt koskaan WC-pönttöä laskematta kantta?


      • flowersreally kirjoitti:

        Miten niin taatusti?

        Mutta joo, sanoin, ja olen edelleen samaa mieltä.

        No taatustimmin sitten..🙃


      • flowersreally

      • Vihertäjä kirjoitti:

        Oletko muuten vetänyt koskaan WC-pönttöä laskematta kantta?

        Nöy. Ja mä tiedän, mä tiedän.

        Tosin on tullut mieleen että sitä paskavettä pirskoutuu silti siihen istuinosaan..

        Pakkoko kaikenlaisia asioita on tulla mieleen..menisivät jonnekin muualle..vaikka sinne pönttöön..tai jonkun metsurin partaan. Partaäijäthän aina miettiessään muutenkin sitä partaansa sukivat, joten..



      • flowersreally kirjoitti:

        Tolla perusteellako se valittiin euroviisuedustajaksi?

        Kaikista mahdollisista selittäjistä laulajan naamakarvojen määrä korreloi kaikista eniten Suomen euroviisupisteiden kanssa. Kojo 0 pistettä, Katri Helena 5 pistettä, Fredi 50 pistettä ja Lordi 500 pistettä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nöy. Ja mä tiedän, mä tiedän.

        Tosin on tullut mieleen että sitä paskavettä pirskoutuu silti siihen istuinosaan..

        Pakkoko kaikenlaisia asioita on tulla mieleen..menisivät jonnekin muualle..vaikka sinne pönttöön..tai jonkun metsurin partaan. Partaäijäthän aina miettiessään muutenkin sitä partaansa sukivat, joten..

        Naiset eivät sitten nyplää hiuksiaan? Sitä sontaa on ihan yhtä paljon kaikkialla mitä ihminen nykii. Meille nyt vaan on lajityypillistä käyttäytymistä kasvojen, hiuksien ja parran sukiminen.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Kaikista mahdollisista selittäjistä laulajan naamakarvojen määrä korreloi kaikista eniten Suomen euroviisupisteiden kanssa. Kojo 0 pistettä, Katri Helena 5 pistettä, Fredi 50 pistettä ja Lordi 500 pistettä.

        Eli Darude tulee saamaan noin 100 pistettä?

        Nyt vetoa lyömään, kiitos tästä näkökulmasta.
        (Mä taas ajattelin yksisarvisia ja sateenkaaria)


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Naiset eivät sitten nyplää hiuksiaan? Sitä sontaa on ihan yhtä paljon kaikkialla mitä ihminen nykii. Meille nyt vaan on lajityypillistä käyttäytymistä kasvojen, hiuksien ja parran sukiminen.

        Mä en nyplää hiuksia, enkä muitakaan "karva-alueita" ja nyplääminen on eri juttu kuin leukaparran hierominen.. tyyliin..Hmmm..minä tässä nyt olen ja pohdin niin että meinaa leuka tippua..

        Täytyy myös ymmärtää, että jotkut kaljut ja parrakkaat miehet eivät alkuunkaan ole kaljuja..heillä kalju on vain väärinpäin. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä en nyplää hiuksia, enkä muitakaan "karva-alueita" ja nyplääminen on eri juttu kuin leukaparran hierominen.. tyyliin..Hmmm..minä tässä nyt olen ja pohdin niin että meinaa leuka tippua..

        Täytyy myös ymmärtää, että jotkut kaljut ja parrakkaat miehet eivät alkuunkaan ole kaljuja..heillä kalju on vain väärinpäin. 😄

        Nyt menee kunnon pseudotieteeksi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Nyt menee kunnon pseudotieteeksi.

        Millä ihmeen palstalla sä luulet olevas?

        🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Millä ihmeen palstalla sä luulet olevas?

        🤗

        Eikö tämä ollutkaan assburgerien vääntöpalsta?


    • Nöyps. Sanon sitä muslimiparraksi.

      • Alalala'ah *Korkealla kimittävällä äänellä*


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Alalala'ah *Korkealla kimittävällä äänellä*

        Nipsastiinko sulta just pallit pois?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nipsastiinko sulta just pallit pois?

        Kunhan tässä harjoittelen. Sainhan juuri tietää olevani muslimi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kunhan tässä harjoittelen. Sainhan juuri tietää olevani muslimi.

        Se on kuule hyvä tietää semmoset jutskat, että osaat lentokentillä varautua satunnaisiin rutiinitarkistuksiin..esim.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on kuule hyvä tietää semmoset jutskat, että osaat lentokentillä varautua satunnaisiin rutiinitarkistuksiin..esim.

        Kävin Turkissa. Laskin että tarkastuspistettä ohittaessa on 50% mahdollisuus joutua "satunnaiseen" tarkastukseen. Tämäkin todennäköisesti sen takia että jakavat jotenkin tietoa.


    • peppis.zombina

      metsuriparta on kyllä hieno :)

    • flowersreally

      Olenkin hämmästellyt metsureiden yleistymistä, etenkin kun heistä huhutaan olevan kova pula.

      Ehkä pula koskee vain metsäkoneen kuljettajia. Kamalaa jälkeä jättävät, pysyisivät pulassa.

    • pitkätukka-68

      Itsehän en viitti senkään takia partaa kasvattaa, kun mulla se kasvaa ihan harmaana. Vanhentais liikaa.

      Hiukset saa sit kyllä kasvaa kun ei ole edes hiusraja yhtään vetäytynyt. 40-senttisen saparot tosin kerää mielipiteitä puolesta ja vastaan.

    • Kun on kaikkee, ei sitä kerkee/jouda ajella. 😬👌

      • Kunhan nyt ainakin kainalot ..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kunhan nyt ainakin kainalot ..

        Kainalotuherot! 😂

        No tänään voisin siistii nekin! 😊👌

        Vois kai tuolle parrallekin tehdä jotain. Oisko wolverine-parta mitä? Häh?

        https://images.app.goo.gl/WjaUgqSth41DaKeS9

        Onhan se kumma jos ei x-ryhmän kantajäaenen parta vedä vähän ees pisteitä? 😂


      • Dissi kirjoitti:

        Kainalotuherot! 😂

        No tänään voisin siistii nekin! 😊👌

        Vois kai tuolle parrallekin tehdä jotain. Oisko wolverine-parta mitä? Häh?

        https://images.app.goo.gl/WjaUgqSth41DaKeS9

        Onhan se kumma jos ei x-ryhmän kantajäaenen parta vedä vähän ees pisteitä? 😂

        Ei, ei, ei...Toi on kamalin.. Ei mitään spedepartoja! Eikä pillupartoja! Eikä risupartoja! Eikä muslimipartoja!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei, ei, ei...Toi on kamalin.. Ei mitään spedepartoja! Eikä pillupartoja! Eikä risupartoja! Eikä muslimipartoja!

        Hähää! Tuollasen sit teen! 😁


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kunhan nyt ainakin kainalot ..

        Minulla on kainalotuherot. Tehostaa ilmanvaihtia, eikä ala kainalot haisemaan niin herkästi vaikka sattuisi vähän hikistäkin hommaa tekemään.


      • Dissi kirjoitti:

        Hähää! Tuollasen sit teen! 😁

        Mimmiparka...


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minulla on kainalotuherot. Tehostaa ilmanvaihtia, eikä ala kainalot haisemaan niin herkästi vaikka sattuisi vähän hikistäkin hommaa tekemään.

        Höpöhöpö..Eihän dödökään pääse iholle, vaan pyörii siinä karvojen päällä..hyhhyh.

        Ensimmäisenä mieheltä pitää tarkistaa ettei ole tuheroita kainaloissa ja sitten tarkistetaan hampaat. Kolmantena sitten varpaankynnet ja korvantaukset.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Höpöhöpö..Eihän dödökään pääse iholle, vaan pyörii siinä karvojen päällä..hyhhyh.

        Ensimmäisenä mieheltä pitää tarkistaa ettei ole tuheroita kainaloissa ja sitten tarkistetaan hampaat. Kolmantena sitten varpaankynnet ja korvantaukset.

        Aikamoinen karhu saa olla, ettei dödö pääse perille asti. Lääkärien mukaan mammografiassa näkyy kuutoksia kun kun naiset höyläävät kainaloitaan. Pöpöt pääsevät muhimaan tisseihin imusolmukkeita myöten. Sama kun tässä jokunen vuosi oli posliini vimma. Sen mainostettiin olevan hygieenistä. Todellisudessa kaikilla oli visvaa valuvia tulehtuneita ihohuokosia. Paras on kun ei mene liiaksi puuttumaan luonnon hyväksi havaitsemiin systeemeihin.

        Tarkistat ettei miehellä ole hampaita? Kaikkea sitä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Aikamoinen karhu saa olla, ettei dödö pääse perille asti. Lääkärien mukaan mammografiassa näkyy kuutoksia kun kun naiset höyläävät kainaloitaan. Pöpöt pääsevät muhimaan tisseihin imusolmukkeita myöten. Sama kun tässä jokunen vuosi oli posliini vimma. Sen mainostettiin olevan hygieenistä. Todellisudessa kaikilla oli visvaa valuvia tulehtuneita ihohuokosia. Paras on kun ei mene liiaksi puuttumaan luonnon hyväksi havaitsemiin systeemeihin.

        Tarkistat ettei miehellä ole hampaita? Kaikkea sitä.

        Voi ne tuherot ainakin leikata lyhyeksi..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Voi ne tuherot ainakin leikata lyhyeksi..

        Tästä olemme samaa mieltä :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Voi ne tuherot ainakin leikata lyhyeksi..

        Prssstuherot on kyllä hyvä pitää lyhyenä ainakin... ei jää ”rekkamiehen pastilleja” karvoihin. 😂


      • Dissi kirjoitti:

        Prssstuherot on kyllä hyvä pitää lyhyenä ainakin... ei jää ”rekkamiehen pastilleja” karvoihin. 😂

        NaM. 🙃


      • Wwuwuw kirjoitti:

        NaM. 🙃

        Ne on kakkakikkareita höperö! 😂


      • Dissi kirjoitti:

        Ne on kakkakikkareita höperö! 😂

        Housussas on!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Housussas on!

        Eipä oo enää, kun ei oo mihin tarttua! 😂


      • Dissi kirjoitti:

        Eipä oo enää, kun ei oo mihin tarttua! 😂

        Sun houisussa? 😳


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sun houisussa? 😳

        No housuihin voisi laskeutua.... 🤔


    • keskiikäinen

      Se tekee vanhemman näköisen, Lauri Tähkä näyttää nyt oman ikäiseltään, ennen luulin, et on paljon nuorempi. Keikoilla näytti aivan nuorukaiselta.


      • Kyllä se tosiaan vanhettaa tai aikuistuttaakin kasvoja. Babyface muuttuu helposti parralla vähän vähemmän babyksi...

        Mä jotenkin pidän semmosesta naturellista lookista. Ettei olis liian suittu kasvot..vähän " mettäläinen" ei oo paha...viikonloppu tai lomaparta.


    • Omasta puolesta vastaan, etten tykkää oikein minkäänlaisista parroista. Viimeisimmällä seksikumppanillani kuitenkin oli vähän partaa, ja jostain syystä se oli mulle ihan ok, vaikka yleensä ihan minkätahansalaiset parrat ovat enemmänkin turn-off. Mutta koska mies oli muuten ok, niin ei sitä sen partaa niinkään edes huomioinut. Lisäksi kahdella viimeisellä miehellä joihin oikein syvästi rakastuin oli molemmilla jonkinlainen parta.

      Mutta jos oikein sellainen iso, "risuinen" "metsuriparta" on, niin sitä en varmaan katsoisi läpi sormien.

      Onneksi meitä naisia on moneen lähtöön, muistan esim. entisen lapsuudenkaverini todenneen että parta kuuluu miehellä asiaan...

    • Miehellä pittää olla kunnon Mooses parta. Ettei näytä homolta.

    • eimuodinmukaan

      No monilla nuorillakin miehillä on nykyään parta joten varmastikin monille nuorille naisille se toimii, mutta sitten kun alkaa tulemaan harmaata niin iästä riippumatta on käppänä. Itselläni on ollut jonkinlainen sänki tai parta melkeinpä aina mutta nyt nelikymppisenä olen ajatellut että pitäisi alkaa ajelemaan koska harmaantuu, enkä ole mikään muotipelle.

    • pitkätukka-68

      Olipas tullut paljon vastauksia puolesta ja vastaan.

      Kukaan ei silti maininnut... no se on wanhaa muotia...

      Tietääkös kukaan mitä tarkoittaa "reisipensselit"?

      • Pulsarit?


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pulsarit?

        Juuri ne. Pulisongit siis.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Juuri ne. Pulisongit siis.

        Homokahvat! ( noin lukee urbaanissa sanakirjassa) 🤣


    • Hohothottomale

      Eiku rakastaa 😍 parrat on kuumia, tosin ei saa silti olla mikään likainen joka paikkaan sojottava risuparta.

      • pitkätukka-68

        Niistä likaisista tuskin kukaan tykkää, mut tarkoitinkin aloituksellani ihan noita siistejä isoja partoja.

        Musta ne on silti kamalia, mut mä olenkin mies enkä aina voi ymmärtää aina naisia. (Enkä kyllä miehiäkään, jotka sellaista partaa haluaa pitää.)


      • nlkjjn
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Niistä likaisista tuskin kukaan tykkää, mut tarkoitinkin aloituksellani ihan noita siistejä isoja partoja.

        Musta ne on silti kamalia, mut mä olenkin mies enkä aina voi ymmärtää aina naisia. (Enkä kyllä miehiäkään, jotka sellaista partaa haluaa pitää.)

        Eihän noista naisista kukaan tainnut niistä isoista parroista tykätä.

        Tietääkseni suurin osa naisista ei niistä tykkää, miehet vain kuvittelevat niiden tykkäävän.


    • pitkätukka-68

      ZZ Topinkin on joku täällä maininnut. Siinähän on kolme ukkoa joista kahdella vain on parta. Rumpali ei tarvitse partaa kun sen sukunimi on Beard.

      (Juu ei oo mun suosikkejani, paitsi olen joskus kuullut siltä jotain alkuaikojen biisejä. Ihan mageta bluesia, vähän Hendrix-tyyliin.)

    • Anonyymi

      Kyllä te olette kaikki vähän tyhmiä,ei kunnon vastausta kysymykseen.Olisi voinut vastata suoraan käykö vai ei.

      • Anonyymi

        Joillekin käy ja toisille ei. Laita kuva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2914
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      412
      2812
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      2014
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1834
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1785
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1602
    Aihe