Hei! Olen jo paljon kiloja pois saanut, pari vuotta sitten. Urakka on vielä kesken, ainakin 5 kg vielä pois.
Kun olen tässä muutaman vuoden VHH:ta vetänyt, niin tuntuu, ettei enää juuri mistään resepteistä jaksa innostua.
Mutta nyt löytyi! Oman innostukseni vuoksi halusin tämän kolme mielenkiintoista reseptiä sisältävän videon jakaa, kekseliäitä ovat, sain itse uutta intoa taas, kaikkia kolmea aion tehdä!
Ja jos ei kiinnosta, niin toivottavasti löydät intoa muualta...
https://www.youtube.com/watch?v=YquSEAKHvPs
Inspiraatioksi kevätlaihduttajalle
7
84
Vastaukset
- nisknaks
Tämä onn Vähähiilihydrattista diettiä noudattavien keskustelu foorumi ei mainoksia varten
- AdAstrid
Kuka mainostaa ja mitä?
Itse vain kerroin itseäni inspiroineesta videosta, jonka myös laitoin hyvässä mielessä linkiksi. Mitä vikaa siinä oli? Mitä "mainostusta" siinä oli?
Ja muutenkin niksnaks, ehkä suomenkielen oikeinkirjoitus kannattaisi opetella. - AdAstra1
Kerron vielä sitten, että olen noudattanut VHH:ta jo vuosia.
Näin vanhempana asiat vain muuttuvat.
Nuorempana tosiaan riitti laihtumiseen VHH.
Nykyään vanhempana ei riitä. Nyt ei pidä vähentää energiansaantia, vaan pitää se suurinpiirtein normaalina, mutta taas lisätä liikuntaa.
Videon juttuja tarkoitan siis, inspiraatioksi, jokainen voi soveltaa tavallaan. - näin-on
Nyky tutkimuksien mukaan bakteereilla mikrobeilla on suuri merkitys terveyteen ja painonhallintaan. Asiaa on toden teolla tutkittu vasta viime vuosina.
Tässä on terveyssummitin video luennoitsijana dosentti Hakalehto. Jos on aikaa niin kannattaa katsoa, niin saa laajempaa käsitystä.
Valitettavasti on katsottavana vain tänään, ilmaiseksi.
https://terveyssummit.fi/ohjelma-2019/elias-hakalehto-elimiston-mikrobiyhteisot/ - hpv27
Suoliston bakteereille on tärkeää, että saa tarpeeksi kuitua. Karppaajien kuidunsaanti on olematonta.
- ikihoikka
Miksi te ette syö ruisleipää, te jotka haluatte laihtua? Ruisleipää, näkkäriä ja hapankorppua, niin vatsa toimii tehokkaasti.
Turha niitä hiilihydraatteja on pelätä. Jättää vain pullat ja leivokset ja vaaleat leivät pois.- näin-on
Ei ruisleivässä sinällään ole mitään vikaa lukuunottamatta turhasta tärkkelyksestä, jota ruisleipä sisältää. Viljat myös sisältää lektiinejä, jotka ei kaikille sovi. Entäs viljojen sisältämä gluteeni? Sekin aiheuttaa ongelmia, mutta ei kaikille ei ainakaan ennen kuin pääsee vanhainkotiin (höppänä taloon)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846