Inspiraatioksi kevätlaihduttajalle

AdAstrid

Hei! Olen jo paljon kiloja pois saanut, pari vuotta sitten. Urakka on vielä kesken, ainakin 5 kg vielä pois.

Kun olen tässä muutaman vuoden VHH:ta vetänyt, niin tuntuu, ettei enää juuri mistään resepteistä jaksa innostua.

Mutta nyt löytyi! Oman innostukseni vuoksi halusin tämän kolme mielenkiintoista reseptiä sisältävän videon jakaa, kekseliäitä ovat, sain itse uutta intoa taas, kaikkia kolmea aion tehdä!

Ja jos ei kiinnosta, niin toivottavasti löydät intoa muualta...

https://www.youtube.com/watch?v=YquSEAKHvPs

7

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nisknaks

      Tämä onn Vähähiilihydrattista diettiä noudattavien keskustelu foorumi ei mainoksia varten

    • AdAstrid

      Kuka mainostaa ja mitä?

      Itse vain kerroin itseäni inspiroineesta videosta, jonka myös laitoin hyvässä mielessä linkiksi. Mitä vikaa siinä oli? Mitä "mainostusta" siinä oli?
      Ja muutenkin niksnaks, ehkä suomenkielen oikeinkirjoitus kannattaisi opetella.

    • AdAstra1

      Kerron vielä sitten, että olen noudattanut VHH:ta jo vuosia.
      Näin vanhempana asiat vain muuttuvat.

      Nuorempana tosiaan riitti laihtumiseen VHH.
      Nykyään vanhempana ei riitä. Nyt ei pidä vähentää energiansaantia, vaan pitää se suurinpiirtein normaalina, mutta taas lisätä liikuntaa.

      Videon juttuja tarkoitan siis, inspiraatioksi, jokainen voi soveltaa tavallaan.

    • näin-on

      Nyky tutkimuksien mukaan bakteereilla mikrobeilla on suuri merkitys terveyteen ja painonhallintaan. Asiaa on toden teolla tutkittu vasta viime vuosina.
      Tässä on terveyssummitin video luennoitsijana dosentti Hakalehto. Jos on aikaa niin kannattaa katsoa, niin saa laajempaa käsitystä.
      Valitettavasti on katsottavana vain tänään, ilmaiseksi.
      https://terveyssummit.fi/ohjelma-2019/elias-hakalehto-elimiston-mikrobiyhteisot/

    • hpv27

      Suoliston bakteereille on tärkeää, että saa tarpeeksi kuitua. Karppaajien kuidunsaanti on olematonta.

    • ikihoikka

      Miksi te ette syö ruisleipää, te jotka haluatte laihtua? Ruisleipää, näkkäriä ja hapankorppua, niin vatsa toimii tehokkaasti.

      Turha niitä hiilihydraatteja on pelätä. Jättää vain pullat ja leivokset ja vaaleat leivät pois.

      • näin-on

        Ei ruisleivässä sinällään ole mitään vikaa lukuunottamatta turhasta tärkkelyksestä, jota ruisleipä sisältää. Viljat myös sisältää lektiinejä, jotka ei kaikille sovi. Entäs viljojen sisältämä gluteeni? Sekin aiheuttaa ongelmia, mutta ei kaikille ei ainakaan ennen kuin pääsee vanhainkotiin (höppänä taloon)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe