ihana filippiini tai thaikkutyttönen 🤗
Hymyili kauniisti, sanoi "kiitos hei" sellaisillekin junteille asiakkaille joka lähtivät sanomatta mitään, oli olemukseltaan hillitty ja ulkonäöltään normaalipainoinen.
Kaupan kassalla sitten olikin joku 150kg suomalainen sotanorsu joka oli pessyt hiuksensa viimeksi ehkä viime viikonloppuna.
Kävin tänään syömässä sushia ja kiinalaista. Ravintolan kassalla oli töissä
14
56
Vastaukset
- pihallatipunen
Ai sä olet se "jalkasienionvaarallinen" .
No eipä siinä sitten.
Ja tuskin muuten noissa paikoissa mitään filippiiniläisiä on ..Eiköhän ne ole nimenomaan kiinalaisia, thaikkuja yms. muita aasialaisia.- Tosi.juttuja
Kuitenkin terävä arvio ja syvälle viiltävän todenmukainen huomio myös tuosta suomalaisesta kassahenkilöstä.
Sillä näinhän se asia just onkin.
Juu, eihän se nykyään ole mitenkään niin erikoista että myös miehet toimivat kaupankassoina.
Sinä taidat olla nimimerkki "jalkasienionvaarallinen".
Ei, et siksi, etteikö palstalla joku muukin mies voisi tykätä aasialaisista. Vaan siksi, että kirjoitustyylisi heitä koskien on hyvin samanlainen (esim. sama hymiö lopussa, että jalkasieni on viimeviikkojen aikana tehnyt paljon tälläisiä aloituksia).En ole se joka noita thaityttö-aloituksia tehtailee, mutta matkin häntä hieman.
Ja kyllä siinä kaupan kassalla ihan nainen istui. Varmaankin 🤔- Tosi.juttuja
Niin siinä sä olet just ihan oikeassa, että eipä sieltä läskin alta näe sitä kauneutta:))))
Mutta vakavasti puhuen, oletko ollut tosissasi noissa itsetuhoisuus jutuissasi?
- annetaankoolla
Älä nyt kaivele niitä ikäviä juttuja esille kun periksellä on pidempi tolkullinen jakso menossa.
Emmehän halua taas lukea juttuja, missä hän on joutunut psykoosin valtaan? annetaankoolla kirjoitti:
Älä nyt kaivele niitä ikäviä juttuja esille kun periksellä on pidempi tolkullinen jakso menossa.
Emmehän halua taas lukea juttuja, missä hän on joutunut psykoosin valtaan?En yritä mitenkään vittuilla, ihan vaan huoleni ilmaisen. Eikä sillä ole mitään väliä miten mieluista jollekkin on lukea niitä juttuja. Periksen hyvinvointi on paljon tärkeämpää.
Nimimerkille Vihertäjä: En oikeasti ole ennen kirjoittanut tän tyylisiä aloituksia, mutta tänään kun kävin syömässä sushia ja kiinalaista ruokaa, ravintolan kassalla oli oikeasti töissä nuori nätti aasialainen nainen. Niinpä päätin hieman hämätä ja ikään kuin tehdä parodiaa noista thaikkutyttönen aloituksista 😄
Enkä mä tietääkseni ole puhunut mitään itsetuhoisia juttuja. Mulla on kuitenkin rahaa säästötilillä, oma firma, hyväkuntoinen ruosteeton auto, iso omistusasunto, kavereita vapaa-ajalla jne. niin miksi mä itselleni jotain tekisin?- jalkasienionvaarallinen
Joku muukin tykkää Filippiini ja Thaityttösistä....
- Cfhknv
Aito ja alkuperäinen jalkasieni osaa varmaan hyvin samaistua aloitukseen 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479