Vaimolle toista

Parillekolmas

Meillä on ollut 4 v suhde yhteen mieheen fwb tyyliin jolloin vaimo ja kaveri saivat harrastaa seksiä keskenään minun katsellessa. Nyt kaveri muutti todella kauas ja kaipaamme sitä aikaa ja siksi olisi toive löytää uusi kaveri leikkiimme. Mutta se ei olekkaan ihan helppoa, kemian pitää toimia kaikkien kesken. Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia samantapaisesta suhteesta. Niin, itse en ole koskaan nainut toista naista, nauttinut vain vaimoni leikeistä toisen kanssa

6

1134

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvisitteko apua, minulla on vaimon kanssa sopimus, että saan olla miten vaan. Olen bi, eli kaikki sopii.

• Hei olen 51v mies haluaa ystäväksi fiksulle parille rouvan kanssa nauttia seksistä pidempi aikaseksi ystäväksi ajatuksia kiihottavia varattu nainen saa syttymään

• Anonyymi

Tuo on hienoa, että olette löytäneet noin upean tavan nauttia. Aivan liian harva pystyy tuollaiseen kolmen sovittuun nautintoon, jossa jokainen saa haluamansa nautinnon.
      Onnekkaana olen saanut olla kymmenisen vuotta nuoremman parin "se vieras vaimolle". Kuviosta kaikki ovat nautiineet näyttää parin yhteiselon vahvasti kukoistavan.
      Voin pelkästää suositella pareille kokeilemaan, jos aihe yhtään mieltä kiehtoo. Kun löytyy se yhteinen haave ja tavoite, voi oma nautinto nousta aivan uudelle tasolle.

M50

• Voin auttaa.😊

• Anonyymi

Täällä olisi 42 vuotias mies Turusta joka etsii sinua nainen vapaaseen suhteeseen eli ota yhteyttä jos kiinostuit vapaasta suhteesta niin ota yhteyttä jos haluut viettää koti-iltoja tai kaipaat irtiottoa arjesta haluat rentoutua YM Niin tämä kaikki on täysin mahdollista kaikkihan riippuu sinusta nainen ota yhteyttä äläkä ole yksin Ota yhteyttä 0458802921

• Anonyymi

Komppaan aloittajaa.
      Kimppa on kyllä upeaa. Meillä myös vaimolla lupa harrastaa seksiä vieraiden kanssa. Yksi sinänsä mukava tyyppi oli, mutta vaimo ei oikein tykännyt hänestä. Epäluotettava kaveri. Minäkin kaipaisin vaimolleni uutta miestä. Mutta vaimo ei tahdo laittaa mitään hakua päälle. Vähän tyylillä tulee kohdalle jos on tullakseen. Eipä ole tullut :(
      Itse olen myös ollut pariskuntien kanssa. Mielelläni tulisin mukaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2072
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      400
      1877
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1828
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1485
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1364
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1360
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1337
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1263
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1133
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1117
    Aihe