Vaimolle toista

Parillekolmas

Meillä on ollut 4 v suhde yhteen mieheen fwb tyyliin jolloin vaimo ja kaveri saivat harrastaa seksiä keskenään minun katsellessa. Nyt kaveri muutti todella kauas ja kaipaamme sitä aikaa ja siksi olisi toive löytää uusi kaveri leikkiimme. Mutta se ei olekkaan ihan helppoa, kemian pitää toimia kaikkien kesken. Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia samantapaisesta suhteesta. Niin, itse en ole koskaan nainut toista naista, nauttinut vain vaimoni leikeistä toisen kanssa

6

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvisitteko apua, minulla on vaimon kanssa sopimus, että saan olla miten vaan. Olen bi, eli kaikki sopii.

    • Hei olen 51v mies haluaa ystäväksi fiksulle parille rouvan kanssa nauttia seksistä pidempi aikaseksi ystäväksi ajatuksia kiihottavia varattu nainen saa syttymään

    • Anonyymi

      Tuo on hienoa, että olette löytäneet noin upean tavan nauttia. Aivan liian harva pystyy tuollaiseen kolmen sovittuun nautintoon, jossa jokainen saa haluamansa nautinnon.
      Onnekkaana olen saanut olla kymmenisen vuotta nuoremman parin "se vieras vaimolle". Kuviosta kaikki ovat nautiineet näyttää parin yhteiselon vahvasti kukoistavan.
      Voin pelkästää suositella pareille kokeilemaan, jos aihe yhtään mieltä kiehtoo. Kun löytyy se yhteinen haave ja tavoite, voi oma nautinto nousta aivan uudelle tasolle.

      M50

    • Voin auttaa.😊

    • Anonyymi

      Täällä olisi 42 vuotias mies Turusta joka etsii sinua nainen vapaaseen suhteeseen eli ota yhteyttä jos kiinostuit vapaasta suhteesta niin ota yhteyttä jos haluut viettää koti-iltoja tai kaipaat irtiottoa arjesta haluat rentoutua YM Niin tämä kaikki on täysin mahdollista kaikkihan riippuu sinusta nainen ota yhteyttä äläkä ole yksin Ota yhteyttä 0458802921

    • Anonyymi

      Komppaan aloittajaa.
      Kimppa on kyllä upeaa. Meillä myös vaimolla lupa harrastaa seksiä vieraiden kanssa. Yksi sinänsä mukava tyyppi oli, mutta vaimo ei oikein tykännyt hänestä. Epäluotettava kaveri. Minäkin kaipaisin vaimolleni uutta miestä. Mutta vaimo ei tahdo laittaa mitään hakua päälle. Vähän tyylillä tulee kohdalle jos on tullakseen. Eipä ole tullut :(
      Itse olen myös ollut pariskuntien kanssa. Mielelläni tulisin mukaan.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe