Vaimolle toista

Parillekolmas

Meillä on ollut 4 v suhde yhteen mieheen fwb tyyliin jolloin vaimo ja kaveri saivat harrastaa seksiä keskenään minun katsellessa. Nyt kaveri muutti todella kauas ja kaipaamme sitä aikaa ja siksi olisi toive löytää uusi kaveri leikkiimme. Mutta se ei olekkaan ihan helppoa, kemian pitää toimia kaikkien kesken. Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia samantapaisesta suhteesta. Niin, itse en ole koskaan nainut toista naista, nauttinut vain vaimoni leikeistä toisen kanssa

6

1209

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvisitteko apua, minulla on vaimon kanssa sopimus, että saan olla miten vaan. Olen bi, eli kaikki sopii.

• Hei olen 51v mies haluaa ystäväksi fiksulle parille rouvan kanssa nauttia seksistä pidempi aikaseksi ystäväksi ajatuksia kiihottavia varattu nainen saa syttymään

• Anonyymi

Tuo on hienoa, että olette löytäneet noin upean tavan nauttia. Aivan liian harva pystyy tuollaiseen kolmen sovittuun nautintoon, jossa jokainen saa haluamansa nautinnon.
      Onnekkaana olen saanut olla kymmenisen vuotta nuoremman parin "se vieras vaimolle". Kuviosta kaikki ovat nautiineet näyttää parin yhteiselon vahvasti kukoistavan.
      Voin pelkästää suositella pareille kokeilemaan, jos aihe yhtään mieltä kiehtoo. Kun löytyy se yhteinen haave ja tavoite, voi oma nautinto nousta aivan uudelle tasolle.

M50

• Voin auttaa.😊

• Anonyymi

Täällä olisi 42 vuotias mies Turusta joka etsii sinua nainen vapaaseen suhteeseen eli ota yhteyttä jos kiinostuit vapaasta suhteesta niin ota yhteyttä jos haluut viettää koti-iltoja tai kaipaat irtiottoa arjesta haluat rentoutua YM Niin tämä kaikki on täysin mahdollista kaikkihan riippuu sinusta nainen ota yhteyttä äläkä ole yksin Ota yhteyttä 0458802921

• Anonyymi

Komppaan aloittajaa.
      Kimppa on kyllä upeaa. Meillä myös vaimolla lupa harrastaa seksiä vieraiden kanssa. Yksi sinänsä mukava tyyppi oli, mutta vaimo ei oikein tykännyt hänestä. Epäluotettava kaveri. Minäkin kaipaisin vaimolleni uutta miestä. Mutta vaimo ei tahdo laittaa mitään hakua päälle. Vähän tyylillä tulee kohdalle jos on tullakseen. Eipä ole tullut :(
      Itse olen myös ollut pariskuntien kanssa. Mielelläni tulisin mukaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      383
      5881
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      79
      5270
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4306
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3921
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3709
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      162
      3390
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3164
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      49
      3147
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2269
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49