Totuuden ääni. Asiallisesti ja rakentavasti kansalaiskeskustelu, foorumi.
Jossa vain Laillisen / kaikille Luvallisen, kaikkia kohtaan Totuuteen perustuvan Oikeuden mukaiset, viestit, aloitukset / keskustelut, sekä asialliset rakentavat kysymykset hyväksytään aloitus aiheiksi.
Varmaankin tällaiseen olisi mahdollista saada myös EU rahoitustakin, mutta kuuluisi kyllä rahoittaa kansankunnan vero rahoilla. Koska tälläinen asiallinen ja rakentava kesksutelufoorumi olisi kaikille hyväksi.
Valtavan paljon parempi kuin kansanradio. Jossa vain yhtenä päivänä viikosta, muutama sanomansa kuulumaan kansakunnan laajuisesti.
Tällä suomi24 foorumeilla se asiallinen ja rakentava, kaikille hyväksi puolen asioista ja kysymyksista keskustelu ei ole mahdollista. Ylläpidon mielivaltaisuudenkaan tähden mutta on mösikin valtavasti ihan asiattomia, vain pahaksi puolesta viestejä ja keskusteluja, sekoittamassa Oikeasti hyviäkin aiheita.
Olisi jo korkea aikaa saada kasakunnallisen...
Herättelevä
1
106
Vastaukset
- Hghfftuiku
Kenen totuus?
Ei puolueetonta ääntä ole olemassa tässä maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175