Hua Hinista Samuille

Uimallako

Mikä olisi järkevin tapa siirtyä Hua Hinista Ko Samuille? Kuinka kauan matka kestää ja paljonko suunnilleen maksaa?

16

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uimallako

      Kiitos nopeasta ja asiallisesta vastauksesta! Eikö mitään paattia kulje ko. välillä?

      • Köplöppi

        Pakmaa välillä uimaan ja sitte peräkärriä virosta ja hotellia kanarannoilta.


      • Ei löydy lauttayhteyttä Hua Hinin ja Koh Samuin välillä (ainakaan yleisimpien matkahakujen kautta, mitä Thaimaan kohdalla itse liikkuessani käytän).
        Näyttäisi käytännössä olevan kaksi eri bussi/lautta vaihtoehtoa.
        Eli joko Hua Hinistä Bussilla Chumponiin (noin 5h 30min) ja siitä lautalla Samuille (4h.20min)
        Taikka Bussilla DonSak:iin (7h 30min) ja siitä lautalla Samuille (1h30min)


      • 63NumBall64
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ei löydy lauttayhteyttä Hua Hinin ja Koh Samuin välillä (ainakaan yleisimpien matkahakujen kautta, mitä Thaimaan kohdalla itse liikkuessani käytän).
        Näyttäisi käytännössä olevan kaksi eri bussi/lautta vaihtoehtoa.
        Eli joko Hua Hinistä Bussilla Chumponiin (noin 5h 30min) ja siitä lautalla Samuille (4h.20min)
        Taikka Bussilla DonSak:iin (7h 30min) ja siitä lautalla Samuille (1h30min)

        Nuo sinun ehdottomat reitit on hyviä jo on aikaa rajattomasti, harvalla näin on, ensin hua hinistä lentokentälle bangkokiin, menee suoralinja 3.5 tuntia, ja siltä lento samuille tuskin edes maksaa kovin paljon, thaimaan sisäiset lennot on yleisesti ottaen edullisia... Lensin joskus bangkokista phukettiin, ei se paljon maksanut...


    • 63NumBall64

      Varmaan bussilla lentokento kentälle, bussi menee suoraan hua hin airport, sieltä lentäen ko. samui... varmaan halvin ja nopein reitti...

      • Siis Hua Hinin lentokenttääkö tarkoitat? (etkä jompaa kumpaa Bangkokin kentistä?).
        Mihin ajattelin Hua Hinin kentältä lentää? Ainoa reittilento mitä kyseiseltä kentältä tällä hetkellä näytettäisiin lentävän, on lento Kuala Lumpuriin, malesiaan, neljästi viikossa.
        Muut lennot Charter lentoja (ja pienempiä yksityiskoneita).


      • lentäjänpoika
        santtu_1975X kirjoitti:

        Siis Hua Hinin lentokenttääkö tarkoitat? (etkä jompaa kumpaa Bangkokin kentistä?).
        Mihin ajattelin Hua Hinin kentältä lentää? Ainoa reittilento mitä kyseiseltä kentältä tällä hetkellä näytettäisiin lentävän, on lento Kuala Lumpuriin, malesiaan, neljästi viikossa.
        Muut lennot Charter lentoja (ja pienempiä yksityiskoneita).

        ballimies lentelee kaikenlaisilla värkeillä huahinissä...


      • PoikaLentelee
        lentäjänpoika kirjoitti:

        ballimies lentelee kaikenlaisilla värkeillä huahinissä...

        Tällä haulla viisastuu: flight Hua Hin to Koh Samui


      • 63NumBall64
        santtu_1975X kirjoitti:

        Siis Hua Hinin lentokenttääkö tarkoitat? (etkä jompaa kumpaa Bangkokin kentistä?).
        Mihin ajattelin Hua Hinin kentältä lentää? Ainoa reittilento mitä kyseiseltä kentältä tällä hetkellä näytettäisiin lentävän, on lento Kuala Lumpuriin, malesiaan, neljästi viikossa.
        Muut lennot Charter lentoja (ja pienempiä yksityiskoneita).

        En kun Suvarnabhumia, sinne menee bussilla lähtee hua hinin lentokentän vierestä matka aika noin 3,5 tuntia, sitten vaan kentältä lento minne haluaa, ja toivotaan ettei tarvitse vaihtaa kenttää... Hua hinin lentokentän kiitorataa juuri pidennetään että saadaan laskeutumistilaa laajarunkokoneille, valmistuminen voi venähtää... Hua hinin kenttä on pääosin käytössä yksityiskoneille.


    • eiedesnaurata

      " Käplöppi " ??? Aina joku järjenjättiläinen yrittää tunkea mukaan ihmisten keskusteluihin.
      Katso poika peiliin ja häpeä , selvinpäin seuraaavan kerran...

      • Döddelis

        Mikä sua naurattaa?


    • PerheemmeKäyttämä
    • uimallako

      Kiitos kaikille vastauksista.

    • Senseikertoo

      Minä lennän noi välit hornetilla. Hakee hotellilta eikä ole kuin hetken hurma ja sankari on Samulilla.

    • Anonyymi

      Uimalla olisit jo perillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe