Tämä varmaan kuulostaa lapselliselta, mutta ajattelin silti kysyä naisten omaa näkemystä kireisiin housuihin... Monesti niitä näkee naisilla aivan vartalonmyötäisiä ja vaikutelmaa vielä korostetaan korkokengillä jne. Lopputulos on siis yleensä erittäin seksikäs!
Tämähän on upean näköistä eikä siinä todellakaan mitään vikaa jos on vielä hoikka vartalo. Mutta aattelin vaan kysyä, että kuinka paljon se teistä naisista on vaan sellaista että haluaa tuntea itsensä hyvännäköiseksi ja viihtyy sellaisissa housuissa, vai kuinka paljon se on sellasta tietoista huomion herättämistä meidän miesväestön keskuudessa? Iskutaktiikkaa? Halua kerätä katseita? Kuinka paljon se on tietoista seksikkään takapuolen korostamista?
Eli siis vain tyylikkäitä vaatteita vaiko myös samalla tarkoitus kääntää miesten päät ja olla suosittu jne.? Olis kiva vaan kuulla erilaisten naisten ajatuksia aiheesta!
Monesti vaan on tullut mietittyä että mitäköhän tuokin haluaa tuolla viestittää, kun on nähnyt kaupungilla naisen aivan todella kireissä farkuissa takapuoli tyrkyllä ;)
Naisten tiukat housut..
6
4987
Vastaukset
- .......
Minä voin vastata omasta puolestani. Ensinnäkin, en omista matalia talvikenkiä. Minulla on yhdet talvisaapikkaat, joissa on korkeat korot. Ne ovat siis ainoat talvikenkäni, muita kuuluu käyttää lähinnä syksyllä ja keväällä pohjan liukkauden ja kengän kylmyyden takia. Kengät ovat kalliita ja pidän nykyisistä, joten käyutän siis vain niitä.
Pidän välillä tiukkoja housuja ja välillä en. Mieluiten kuitenkin pitäisin aavistuksen löysempiä, mutta en viitsi luopua noista housuista, kun nekin kuitenkin maksavat, ja ovat kauniit. No, tottahan se on, että sitä ajattelee muita ihmisiä ja haluaa tehdä kaikkiin vaikutuksen. Varsinkin kun on ollut kauan yksin, on tullut lähes pakkomielteen tapainen piirre saada joka puolelta kehuja. Vaikka olisikin "kaunis", mikään ei tunnu enää riittävän itselle. Mutta ei se silti ole vain miehiä varten, vaan yhtä hyvin ainakin minä pukeudun myös naisia varten.- jaffa
Kukaan noin pukeutuva nainen/tyttö ei voi sanoa etteikö pukeutuisi ja laittautuisi myös muita varten, tai edes kukaan mieskään.
Olen luonteeltani sellainen, joka haluaa olla melkein kaikessa paras tai edes yksi parhaista (kuulostan siis hirveältä diivalta) ja jos nään jonkun todella kauniin persoonan iskee itselle hirveä alemmuuskompleksi ja heti olis pakko päästä uusille vaateostoksille tai tehdä itselleen jotain.
Kun kotona sovittelen vaatteita, jos olen lähdössä juhlimaan niin katson mitkä vaatteet istuu parhaiten ja korostaa oikeita kohtia, mutta ei kuitenkaan mitään vesirajalla olevia housuja ja paitoja joissa kaula-aukko on navan kohdalla.
Vaikka olenkin seurustellut jo melkein vuoden haluan näyttää hyvältä kaikkien silmissä ja tehdä poikaystäväni ylpeäksi, jos käännän katseita. Siinä tulee itselleenkin hieman aina lisää itsetuntoa.
Kotona ollessa ja esim sunnuntaisin lenkillä/krapulapäivänä tai muuten vaan löhöilypäivinä kuljen löysissä housuissa, hupparissa, pipo päässä ilman meikkiä. Kuka nyt kuitenkaan jaksaa laittaa itseään aina??
Se milloin pukeudun ja yritän näyttää parhaimmillaan on viikonloput, töissä/koulussa yritän käyttää muodikkaita ja asiaan kuuluvia vaatteita jotka kuitenkin näyttää hyvältä päällä.
Korkokengät on pakko olla, koska ole muutenkin lyhyt (n160cm) ja ne laittaessa jalkaani saan lisää pituutta,joka tuo lisää itsevarmuutta.
Voin vain kuvitella millaisen mielikuvan annoin teille, että olisin itseäni täynnä. Ehei, en ole, toivottavasti ainakaan. Yritän vain aina ponnistaa sieltä maanraosta hakemaan lisää itsevarmuutta, sillä aina kun muka lähden parhaimmissani jonnekin ulos aina kävelee joku kauniimpi vastaan ja silloin ollaan taas siellä maanraossa.
Toivottavasti Kristian edes jotain sait selvää;)
Jos sinulla on nainen niin muista hyvin väliajoin aina kehua häntä, varsinkin kun hän on laittautunut oikein kauan ym. niin varmasti saat aina kehuista vastapalvelun;) - :::
jaffa kirjoitti:
Kukaan noin pukeutuva nainen/tyttö ei voi sanoa etteikö pukeutuisi ja laittautuisi myös muita varten, tai edes kukaan mieskään.
Olen luonteeltani sellainen, joka haluaa olla melkein kaikessa paras tai edes yksi parhaista (kuulostan siis hirveältä diivalta) ja jos nään jonkun todella kauniin persoonan iskee itselle hirveä alemmuuskompleksi ja heti olis pakko päästä uusille vaateostoksille tai tehdä itselleen jotain.
Kun kotona sovittelen vaatteita, jos olen lähdössä juhlimaan niin katson mitkä vaatteet istuu parhaiten ja korostaa oikeita kohtia, mutta ei kuitenkaan mitään vesirajalla olevia housuja ja paitoja joissa kaula-aukko on navan kohdalla.
Vaikka olenkin seurustellut jo melkein vuoden haluan näyttää hyvältä kaikkien silmissä ja tehdä poikaystäväni ylpeäksi, jos käännän katseita. Siinä tulee itselleenkin hieman aina lisää itsetuntoa.
Kotona ollessa ja esim sunnuntaisin lenkillä/krapulapäivänä tai muuten vaan löhöilypäivinä kuljen löysissä housuissa, hupparissa, pipo päässä ilman meikkiä. Kuka nyt kuitenkaan jaksaa laittaa itseään aina??
Se milloin pukeudun ja yritän näyttää parhaimmillaan on viikonloput, töissä/koulussa yritän käyttää muodikkaita ja asiaan kuuluvia vaatteita jotka kuitenkin näyttää hyvältä päällä.
Korkokengät on pakko olla, koska ole muutenkin lyhyt (n160cm) ja ne laittaessa jalkaani saan lisää pituutta,joka tuo lisää itsevarmuutta.
Voin vain kuvitella millaisen mielikuvan annoin teille, että olisin itseäni täynnä. Ehei, en ole, toivottavasti ainakaan. Yritän vain aina ponnistaa sieltä maanraosta hakemaan lisää itsevarmuutta, sillä aina kun muka lähden parhaimmissani jonnekin ulos aina kävelee joku kauniimpi vastaan ja silloin ollaan taas siellä maanraossa.
Toivottavasti Kristian edes jotain sait selvää;)
Jos sinulla on nainen niin muista hyvin väliajoin aina kehua häntä, varsinkin kun hän on laittautunut oikein kauan ym. niin varmasti saat aina kehuista vastapalvelun;)"...kävelee joku kauniimpi vastaan ja silloin ollaan taas siellä maanraossa."
järkyttävää...
- ------------------
Kireämpiä farkkuja minulla on kahdet, mutta enpä minä miehiä juuri ajattele kun ne päälleni laitan. Lähinnä kai haluan näyttää omasta mielestäni kohtuullisen hyvältä.
Talvisaappaissa on 7 - 10 sentin korkoja. Tykkään kävellä koroilla, ja talvella kapeampikaan korko ei kulu niin helposti kuin kesällä.
Jos haluan näyttää seksikkäältä, valintani on kuitenkin lyhyt hame, mustat sukkahousut ja klassiset kapea- ja korkeakorkoiset avokkaat. Herättää huomiota varsinkin talvella ulkona. - sara
En omista, enkä käyttäisi tiukkoja housuja. Minihameista kyllä pidän. Tärkeintä on hyvä olo ja tyylikkyys. En omista farkkujakaan...
Vaikka ei kai niissä mitään vikaa ole.
Minun ei tarvitse pönkittää itsetuntoani pynttäytymällä tiukkoihin jne. Tai miettimällä, mitä muut ajattelevat minusta. "Seksikkyys lähtee ihmisen sisältä". Pukeudun ja meikkaan omaksi iloksi, tunteakseni itseni naiselliseksi naiseksi. Mieheni ja hänen kavereidensa mielestä heitä ällöttää tietyntyyppinen naistyyppi, jota he nimittävät "tyrkyksi". Että pitää sitten oikein tyrkyttää itseään pukeutumalla tietyllä tavalla. Meitä on moneen junaan. - Blondi
hmm...kuules ensinäkään me naiset emme pukeudu hienosti ja sexsysti vain teidän miesten vuoksi vaan kyse on omasta itsetunnosta :) käytän koulussa ja kaupungilla tiukkoja housuja ja korkkareita ja kyse on siitä että tunnen oloni varmaksi ja hyvännäköiseksi....kun taas kun menen kotiin vaihdan heti verkkarit ja rennot vaatteet....on kiva olla íhmisten ilmoilla hyvännäköinen ja kyllä itse viihdyn tiukoissa housuissa paremmin kuin lössö farkuissa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332