mulla on sellanen fantasia et saisin lyyä kunnolla turpaan jotaki tosi heikkoa noin 40kg akkaa. ei todellakaan pärjäis mulle!!
mun fantasia
7
74
Vastaukset
- samaistun
no en välttis akkaa pistäis kunnolla mattoon, mutta voimantunteen ymmärrän. oon pistäny kaikki lemmikkini kylmäksi paljain käsin kun aikani olen niitä katellut. rakastin toki kaikkia.
- jorma.kuustonen
Voin kyllä samaistua tähän kokemaasi tunteeseen. Olen itse ryhtynyt incel-mieheksi noin. 6kk sitten, sekä olen maltan ritareiden kunniajäsen. Tuskin maltan odottaa sitä hetkeä, että pääsen väkivalloin petite-kokoisen naishenkilön kurkkuun kiinni. Kyseessä ei ole todellakaan mikään seksuaalinen perversio, vaan todellinen voimannäyttö.
-Jormis - Minuski
No onpa taas hauskaa. Minkäkaltaisia ihmisiä siellä päätteen ääressä oikein istuu? Jösses mitä viestejä, toivon todella, että ette oikeasti ole tuollaisia.
- KukkaHH88Täti
Olen minuskin kanssa kyllä samaa mieltä. Tällainen lapsellinen naisten vihaaminen on kyllä lähtenyt käsistä. Mielestäni tällaisten tod. näk. pisamanaamaisten maailmasta mitään tietämättömien teinipoikien ei pitäisi edes käydä internetin keskutelupalstoilla. Pysykää vain siellä fortnightin mailmassa...
- Olenkohullu
Mielestäni on toisaalta ihan ehkä jopa hyvä juttu, että nämä peräkammarin pojat tulevat avaamaan meidän muiden silmät tälle ongelmalle. Ei siis pyyhkäistä maton alle heidän tuntemuksiaan, vaan rohkaistaan heitä kirjoittelemaan toteutuksen sijasta!
- Isojyrä
Täydellisessä maailmassa minunkaltaisia ihmisiä ei olisi olemassa. Mutta tämä ei ole täydellinen maailma.
- Dead_Inside
Luulin, että minä olen kipee. Mut en olekkaan pahin, jessss!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579