Syntiä tekevät

Oopperalaulaja

Minin instanssiin minun pitäisi valittaa kun näen kirkon papin (naisen) tekevän seksuaalisia syntejä, joista vain minä tiedän? Mitä luterilainen tässä kohden käskee tekemään. Sen tiedän ettei minun pidä koilottaa joka paikassa tekijän nimeä ja tekoja kuten helluntailaisuudessa on tapana.

23

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli MITÄ?

    • Esimiehelle eli Jumalalle.

      • Kollimaattori

        Näin. Sormet ristiin ja kerro pomolle yläkertaan. Hän tietää mitä tehdä, ja olen melko varma, että sen hyväksyvät myös ateistit. ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Näin. Sormet ristiin ja kerro pomolle yläkertaan. Hän tietää mitä tehdä, ja olen melko varma, että sen hyväksyvät myös ateistit. ; )

        Niin ja kun kirjoittaja ei halua nimeä koilottaa joka paikassa niin tuohan ratkaisee kaiken, olkoon asia vain ap:n, papin ja Jumalan tiedossa.


      • a-teisti kirjoitti:

        Niin ja kun kirjoittaja ei halua nimeä koilottaa joka paikassa niin tuohan ratkaisee kaiken, olkoon asia vain ap:n, papin ja Jumalan tiedossa.

        Uskovaisten logiikan mukaanhan ei tuollaisille kannata mitään tehdä tai kertoa kenellekään. Jumalahan tietää kaiken ja määrää kaikesta, joten tämä naispappi on tehnyt mitä sitten lieneekin jumalansa tieten ja tahdosta.

        Eikö niin? ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Uskovaisten logiikan mukaanhan ei tuollaisille kannata mitään tehdä tai kertoa kenellekään. Jumalahan tietää kaiken ja määrää kaikesta, joten tämä naispappi on tehnyt mitä sitten lieneekin jumalansa tieten ja tahdosta.

        Eikö niin? ; )

        Olen jostain kuullut sanonnan.Pappi ojentaa seurakuntalaista sanoen:Älä tee niin kun minä teen
        vaan tee niinkuin minä sanon.


      • Oopperalaulaja

        Ei vaan synnintekijöiden esimiehelle joka olisi heidän piispansa, mutta jos ei kuulu kirkkoon siinä tapauksessa olisi käännyttävä Jumalan puoleen.


      • Oopperalaulaja
        Kollimaattori kirjoitti:

        Uskovaisten logiikan mukaanhan ei tuollaisille kannata mitään tehdä tai kertoa kenellekään. Jumalahan tietää kaiken ja määrää kaikesta, joten tämä naispappi on tehnyt mitä sitten lieneekin jumalansa tieten ja tahdosta.

        Eikö niin? ; )

        Tunnustavat luterilaiset uskovat eivät tee muuta kuin rukoilevat että Jumala rankaisisi heitä ja heidän kaltaisiaan. Elian rukous on pian uskovaisten huulilla ja sydämessä varsinkin.


      • Oopperalaulaja
        a-teisti kirjoitti:

        Niin ja kun kirjoittaja ei halua nimeä koilottaa joka paikassa niin tuohan ratkaisee kaiken, olkoon asia vain ap:n, papin ja Jumalan tiedossa.

        Aloittaja koilottaa mielellään a-teistin julkisia syntejä . Laita sinä kun rohkea olet alastonkuvasi että sinut tunnettaisiis rohkeaksi.


      • Oopperalaulaja kirjoitti:

        Tunnustavat luterilaiset uskovat eivät tee muuta kuin rukoilevat että Jumala rankaisisi heitä ja heidän kaltaisiaan. Elian rukous on pian uskovaisten huulilla ja sydämessä varsinkin.

        Miksi ihmeessä tunnustavat luterilaiset eivät muuta tee kuin rukoile itselleen ja toisilleen rangaistusta?


      • Oopperalaulaja kirjoitti:

        Aloittaja koilottaa mielellään a-teistin julkisia syntejä . Laita sinä kun rohkea olet alastonkuvasi että sinut tunnettaisiis rohkeaksi.

        Alaston kuvat,kerotovat ihmisen lankeemuksen seurauseta,mitäen syvälle on mennyt,jumalattomudessaan. Jumala hylkää heidät omaan riettauteensa himoihinsa.
        Voi kurjia ja alastomia!


      • Oopperalaulaja
        Kollimaattori kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tunnustavat luterilaiset eivät muuta tee kuin rukoile itselleen ja toisilleen rangaistusta?

        Rukous on uskovien työtä, rangaistus ja kosto on Herran joka on luvannut rangaista ja kostaa jumalattomille.


      • Oopperalaulaja
        paju4 kirjoitti:

        Alaston kuvat,kerotovat ihmisen lankeemuksen seurauseta,mitäen syvälle on mennyt,jumalattomudessaan. Jumala hylkää heidät omaan riettauteensa himoihinsa.
        Voi kurjia ja alastomia!

        Oikeassa olet. Kuinkahan moni tänne kirjoittava juoksentelee alasti pili heiluen jokavuotisella nakukympillä. Jos he eivät ole sikoja niin ei ainakaan ihmisiä, paitsi ihmissikoja. Häpeällistä porukkaa. Ulkomaalaiset ystäväni kauhistelevat koko suomen kansaa ja varsinkin sen päättäjiä.


      • RT70 kirjoitti:

        Olen jostain kuullut sanonnan.Pappi ojentaa seurakuntalaista sanoen:Älä tee niin kun minä teen
        vaan tee niinkuin minä sanon.

        On aivan variseuken kaltaista toimintaa,eikö seurakunnan työtekijöiten pitäis olla esimerkkinä,seurakutalaisille,uskon vaeluksessa.


    • aitantaa

      Otat tuplasti niitä nappeja mitä muutenkin syät. Ja teet mikä parhaalta tuntuu.

    • Näinseasiaon

      Voisit valittaa asiasta sen seurakunnan kirkkoherralle missä ko. naispappi toimii virassa. Jos se ei tehoa, niin jokainen voi halutessaan tehdä tuomiokapituliin valituksen. Valitusta tehdessä kannattaa kylläkin katsoa että voit esittää myös toteen väittämäsi jollain tavalla. Jos vain huviksesi tehtailet valituksen jota et pysty perustelemaan ja näyttämään toteen, teet valittamisellasi vain haittaa kristillisyyden asialle.

      Mutta jos perusteet on oikeasti kunnossa, niin rohkaisen sinua valittamaan rohkeasti.

      • Oopperalaulaja

        Nykyään se vainonniin että yhteiskunta ei puutu lesbojen ja homojen puuhiin ja ei puutu h-kirkkokaan, joten jää vain Jumala joka saattaa rangaista heitä ja muuttaa nämä riettaat vaikka minkälaiseksi. Toisten salassa tehtyjä syntejä ei saa koilottaa ympäri pitäjää, vaan ensin pitää kertoa niille synnintekijöille että teette syntiä taivasta vastaan. Loput hoitaa Herra. Kirkonherrat eivät puutu muuhun kuin, jos joku saattaa puhua oikeasta opista ja siveellisestä elämästä niin sellainen vaiennetaan porukalla..


    • kysyminneomasi

      Varmasti kannattaa kysyä muilta kenelle he ilmoittavat sinun tekemistäsi synneistä. Ja sitten vaan toimit samalla tavalla.

      • Oopperalaulaja

        Heillä siis niillä perkeleen omilla on aina ollut tapana kertoa uskovaisten synneistä ja heidän hyvistä teoistakin uskovaiset kertovat Jumalalle asioistaan ja Jumala rankaisee jumalattomia ja se on koettu. Siinä meillä oikein aito demonisoitu ilkeä lättähattu. Miten voisit pelastua, kysy sitä tom of finlandilta siltä nuoremmalta.


      • Oopperalaulaja kirjoitti:

        Heillä siis niillä perkeleen omilla on aina ollut tapana kertoa uskovaisten synneistä ja heidän hyvistä teoistakin uskovaiset kertovat Jumalalle asioistaan ja Jumala rankaisee jumalattomia ja se on koettu. Siinä meillä oikein aito demonisoitu ilkeä lättähattu. Miten voisit pelastua, kysy sitä tom of finlandilta siltä nuoremmalta.

        Jeesus itse kulki syntisten kanssa koko aktiiviaikansa ja siellä oli ilmeisesti muitakin naisia kuin Magladan Maria.


      • Oopperalaulaja
        sage8 kirjoitti:

        Jeesus itse kulki syntisten kanssa koko aktiiviaikansa ja siellä oli ilmeisesti muitakin naisia kuin Magladan Maria.

        Eiköhän tämä magdalan maria kulkenut Jeesuksen jäljessä, mutta ei hän pilkannut Jeesusta, kuten nykyajan kirkoissa koilottavat syntiset naiset.


    • Utreh

      Kristinuskon mukaan ei ole naispappeja, joten kyse ei ole papin tekemästä synnistä, eikä se siis ole kirkon asia.

      • Oopperalaulaja

        Kirkon vihkimä pappi, mutta ei Jumalan vihkimä pappi. Tuomion tulevat saamaan ole rauhallinen kaikki täyttyy aikanaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1308
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe