Mitä maksaa ja missä voisi ottaa sydämen kohdalle parin sentin korkuiset siistit kirjaimet DNR?
Rintaan DNR
9
103
Vastaukset
- Tattooed787
Riippuu tekijästä, kuinka yksityiskohtanen, koko ja väri, uskoisin että lähes jokapaikassa tehdään "sydämmen" kohdalle, eli tuohon rintalihasten kohalle.
- Tattooed787
niiku.sillee kirjoitti:
Kiitos!
Kunhan oot täysikänen eikä oo verisairauksia/HIV, mutta oletettavasti koska kuva olisi aika pieni ja värinä ilmeisesti musta? Hintaa tulisi paikasta riippuen 50-80e
Tattooed787 kirjoitti:
Kunhan oot täysikänen eikä oo verisairauksia/HIV, mutta oletettavasti koska kuva olisi aika pieni ja värinä ilmeisesti musta? Hintaa tulisi paikasta riippuen 50-80e
Kiitos!
- Tat2sk8tr
Aika monessa paikassa on minimihinnat minkä alle ne ei tee vaikka kuvan tekemiseen menisi siirtokuvineen alle 30min. tai vapaalla kädellä vieläkin vähemmän. Voit siis joutua maksamaan enemmänkin kuin 50-80€.
- Neulaaja
Tekstiä kukaan ei onneksi tee vapaalla kädellä, ainakaan studiossa. Elvytyskielto lausunto on niitä leimoja jotka saattaa laittaa tatuoijan ammattietiikan koville. Kannattaa soitella ja kysyä kaupunkisi studioilta, tekevätkö kyseisen leiman. Tatuoijana asiakkaista pahimpia ovat he jotka ensimmäisenä tinkaavat hintaa. Asiakas maksaa ammattitaidosta ja tatuointi turvallisuudesta ei musteesta ja neulasta. Tsempit siistin tatskan hakuun!
Kummallista. Suomessa olen tottunut, että voi ja tulee kysyä hintaa. En ole koskaan edes käynyt aikaisemmin tatuointiliikkeessä. Miten hinnan kysyminen viittaa pyrkimykseen tinkiä?
- Sharpieeiolefreehand
Määrittele vapaalla kädellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764