Todella ikävää

Ylemädättäjä

että vanhoja hyviä tv -ohjelmia kuten kymppitonni elvytetään henkiin ja sitten ne pilataan transu-homo juontajilla. Miksi oi miksi? Onko tämä sitä suvakki agendaa että tuputetaan joka töötistä tätä " on okei olla gei " tai " erilaisuus kunniaan" ? Lapset kyselee sitten isiltä outoja ja äiti pukee kohta mekkoa pojalleen kun tämä ottaa vaikutteita. Seksuaalisesti turhautuneet nuoret ottavat mallia ja luulevat olevansa homoja kun se on trendikästä. Hirveää mädätystä ihan samaa luokkaa kuin maahanmuuttajienki kohdalla ja lopputuloksen tietävät kaikki. Antaa kaikkien kukkien kukkia mutta ylenpalttinen jatkuvasti esilletuonti on jotenkin sairaalloista, ihan kuin kiihkouskovaiset jehovat tuputtamassa sanomaansa.

15

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Member

      Napakymppikään ei ole enää niin hyvä kun siinä on eri juontaja.

    • yh.kuntachanges

      Eräs asia tulikin mieleen, että aika nopeasti on muuttunut asiat niin että nyt tytöt ja pojat ovat normaalisti kavereita keskenään ja samoissa porukoissa, kun ihan vähän aikaa sitten oli niin että pojilla oli omat porukkansa ja tytöillä omansa, pääasiassa siis, no tuosta varmaan jonkin aikaa, 10 vuotta ehkä kun olen kouluympäristössä viimeksi ollut.

      Mutta nyt nuoriso on noin tytöt ja pojat sekaisin.

    • Tvhullu
    • siinäpäonmikäon

      Eipä tuo itteä haittaa. Iloinen juontaja ja tuosta tuputtamisesta tiedä. Piilossako noiden "erilaisten" ihmisten pitäisi olla? Enemmän jo nämä ahdasmieliset asenteet ahdistaa.

      • Ylemädättäjä

        Ei niiden piilossa tarvitse olla mutta miksi pitää tunkea naama meikkiä täyteen ja peruukkia päähän, ampuu hiukan yli.. onko se kymppitonni vai drag race ohjelma?


    • Entisissä ohjelmissa on paljon hyviä, joilla voisi korvata nykyiset realityt ja vyötärönalus standupit mennen tullen. Yllättävän hyvin Jethro juontaa Onnenpyörän. Kymppitonnin juontaja on hauska ja huomioi tasapuolisesti kilpailijat. Ei kai suuntauksella ole sen kanssa mitään tekemisistä. Janne Kataja juontaa Napakymppiohjelman hyvin.

      • suomenrobinson

        Minun mielestäni tätä Selviytyjät-ohjelmaakin pitäisi parantaa niin että siinä olisi pelkästään tavallisia ihmisiä, eikä julkkiksia, ja nimi pitäisi muuttaa Selviytyjistä Suomen Robinsoniksi, kun nyt tuntuu että ne vain Selviytyvät jotka pääsevät pois sieltä saarelta mahdollisimman pian.


      • Ylemädättäjä
        suomenrobinson kirjoitti:

        Minun mielestäni tätä Selviytyjät-ohjelmaakin pitäisi parantaa niin että siinä olisi pelkästään tavallisia ihmisiä, eikä julkkiksia, ja nimi pitäisi muuttaa Selviytyjistä Suomen Robinsoniksi, kun nyt tuntuu että ne vain Selviytyvät jotka pääsevät pois sieltä saarelta mahdollisimman pian.

        Niinpä miksi aina pelkkiä julkkiksia.. jos ohjelmiin haettaisiin normi kansalaisia niin tiedä mitä lahjakkuuksia saattaisi löytyä


    • Kiusallista

      Ovatko ihmiset pinnallistuneet tai tyhmentyneet? Näin voisi päätellä uuden kymppitonnin vieraista. Tärkeämpää on melskata ja hauskuttaa muita eikä syventyä etsimään oikeaa vastausta.
      Koita hyvä Cristal valita älykkäämpiä vieraita, niin että ohjelman perustarkoitus toteutuisi.
      Nyt siellä on esim kansanedustaja, joka on vastannut kaikkeen väärin.

    • ei_laatu_ei_katso

      Prisma ke on ihan kelpo ohjelma.

      Tosin tiededokumenttikin oli joskus enemmän tieteellinen, nyt on paljon kokeillaanpa tätä juttua porukalla tutkimuksia.
      Varmaan se pian lopetetaan tai korvataan jollain vastaavalla ilmasto/lgbtpq/migrant hömpällä.
      Sitten voikin jo pian viedä tv:n poistoon.

      • Anonyymi

        En käynyt tänään prismassa vaikka tuossa luki prisma ke. Kävin lidlissä.


    • Anonyymi

      Ensimmäisen viestin 13. sana kymppitonni oli se yhdistelmä, jolla tämän viestiketjun kuukkelin kautta löysin. Lisää 13:tta sanaa!!!

    • Anonyymi

      No hei, siin toosas on sellanen kaukosäädin nappula josta sen voi sulkee, ei pakko katella jos ei taho!

    • Anonyymi

      Hirviniemeekää ei oo näkynyt kymppitonnissa ja napaakympissä vielä.

      • Anonyymi

        Eikös siööäkin ollut joku oikeusjuttu. Pysyttelee piilossa että unohtuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe