Miesten mielipidettä kaipaan

2v_tuore_suhde

Eli kaipaan miesten mielipidettä ja vastausta miten miehet käyttäytyy tällaisessa tilanteesta. Mikä on homman nimi?
Olimme mieheni kanssa ravintolassa ja siellä on tarjoiliana eräs nainen josta mieheni oli aikaisemmin puhunut, kehuen että on mukava jne. kuitenkin heti perään jotain ("muilta kuultua") negatiivisia naisen käytöksetä kun nainen on humalassa.
Sellaisia piirteitä mistä tiedän ettei hän pidä hyvänä naisissa.
Nainen oli työvuorossa kun tulimme paikalle. Siinä syödessä huomasin että mieheni katse hakeutui jatkuvasti naiseen, ei saanut silmiään irti. Hän itsekkin vaivautui kun huomasi jäänneensä "kiinni" tuijottelusta. Vaikken siitä suutukkaan.
Hän yritti olla katselematta mutta ei onnistunut.
Ymmärrän kyllä että naisia katsellaan, ei siinä mitään. Mutta jäi vaivaamaan se kun oli kertonut pahoja asioita naisesta ja silti näytti olevan kiinnostunut tästä.
Mitä en tässä nyt tajua? Onko miehellä sittenkin tunteita/kiinnostusta naista kohtaan? mutta "vähän haukkunut" häntä, etten tulis mustasukkaiseksi?
Mitä miehet vastaatte mikä on homman nimi? Mikä saa miehen käyttäytymään noin?
Hämmeennyin tapauksesta.
Ps
En ole mustasukkaista sorttia, siis sellainen ettei sais olla nais tuttavia tai ettei sais jutella naisten kanssa. Juttelenhan minäkin miesten kanssa. Pitää vaan tietää rajat ja ne on yhdessä sovittu. Ja luotan että se pitää.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhderunoilija

      Olen muutaman kerran havainnut tapauksen, missä toinen haukkuu toista ja lopulta ovat yhdessä.
      Olen myös huomannut, ettei kaikki "kavereiden" puheet pidä paikkaansa. Yhtä minulle tuntematonta naista eräs tuttuni sanoi satakiloiseksi läskiksi, kun sitten tapasin tuon naisen, hyvä kun painoi 50 kg.
      Elettiin silloin LA-kautta (LyhytAalto-lähetin).

      Epäselväksi jäi se, mistä hän osasi kertoa naisen olevan mukava?

      • ap.kyselijä

        Hän käynyt syömässä kyseisessä ravintolassa useasti ja tuntevat sitä kautta. Jo ennenkuin aloin seurustelemaan miehen kanssa.


    • miesstää

      Täytyhän sen jotain kattella, kun sussa ei ollut katteltavaa. Seinääkö pitäis tuijottaa.

      • ap.kyselijä

        No ei todellakaan tarvi seiniä tuijotella eikä edes minua! Normali oma itsensä voi ja saa olla.
        Nyt vaan tämä poikkeava käytös kiinnitti mun huomion. Paikalla oli muitakin työntekiöitä ja ihmisiä ketä olis voinnu katsella. Mies nyt sattumalta tai tarkoutuksella seuraili tätä yhtä tarjoiliaa.
        Ja kuten kerroin en ole mustasukkainen ja tiedän että miehet katselee naisia, sehän on normaalia.Huolestua pitäis jos ei katselis. Ja vielä enemmän, jos tiirailis pelkästään miehiä. Se vasta luonnolle ottaiski ;)


      • ap.kyselijä kirjoitti:

        No ei todellakaan tarvi seiniä tuijotella eikä edes minua! Normali oma itsensä voi ja saa olla.
        Nyt vaan tämä poikkeava käytös kiinnitti mun huomion. Paikalla oli muitakin työntekiöitä ja ihmisiä ketä olis voinnu katsella. Mies nyt sattumalta tai tarkoutuksella seuraili tätä yhtä tarjoiliaa.
        Ja kuten kerroin en ole mustasukkainen ja tiedän että miehet katselee naisia, sehän on normaalia.Huolestua pitäis jos ei katselis. Ja vielä enemmän, jos tiirailis pelkästään miehiä. Se vasta luonnolle ottaiski ;)

        "Nyt vaan tämä poikkeava käytös kiinnitti mun huomion."

        Tuskinpa se kovin poikkeavaa on. Tunnen naisen, joka on sekä viehättävä, kaunis ja seksikäs että vastenmielinen, yksinkertainen ja kolkko. Saunassa olen huomannut, että hänellä on poikkeuksellisen kauniit sukupuolielimet. En ole ollut hänen kanssaan seksitekemisissä, mutta usein hän on mukana fantasioissani. Suhtautumiseni häneen on vähintäänkin ambivalentti. Luulenpa, ettei tämä niin harvinaista ole.


    • Puhumallaselkenee

      Oma veikkaus: Tuntuu siltä, et haluaa kokea seksiä tämän naisen kanssa. Ei enempää eikä vähempää, eikä muuta? Yllättävää, et niinkin näkyvästi seurassasi katseli häntä? Joku naisessa häntä kiehtoo, mut onko vain hetken huumaa?

    • "Onko miehellä sittenkin tunteita/kiinnostusta naista kohtaan? mutta "vähän haukkunut" häntä, etten tulis mustasukkaiseksi?"

      Luulisin, että juuri näin. Ei siis tarkoita, että välttämättä parisuhdetta haluaisi, vaan pano riittäisi hyvin.

    • Juurikinnäin

      Jätä se, ollaan kaikki miehet sikoja. Ei sikäli että vastakkainen sukupuoli kiinnostaa vaikka olisikin miten mahtava kulta, omat sukuvietit tulee tietty tappaa ja kaikki jätkät orjina kantamaan naisten käsilaukkuja kaulapannassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe