ihanaihanasinä

hölmönainen

Ois tehnyt mieli tänään antaa sulle suukko ja halia vähän. 🤗

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosiharmi

      Niin kylmän tunnelman olen saanut ettet taida olla hän, mutta hölmö se on tuo toinenkin.

    • Eimahdollisuutta

      Sulla olis ollut mahdollisuus siihen miksi et sit toiminut.

    • samattuntemukset

      Kenelle ja missä? 😍

      • hölmönainen

        Ihanalle hassulle vaan. Kädestä tekisi mieli ottaa kiinni ja olla lähellä. Oon tällainen salaaihastunut hölmö.


      • samattuntemukset
        hölmönainen kirjoitti:

        Ihanalle hassulle vaan. Kädestä tekisi mieli ottaa kiinni ja olla lähellä. Oon tällainen salaaihastunut hölmö.

        Toihan kuulostaa söpöltä, ei yhtään hölmöltä...
        Kerro nyt jotain siitä sun hassusta 🙂


      • Eiyhtäänhölmöä
        hölmönainen kirjoitti:

        Ihanalle hassulle vaan. Kädestä tekisi mieli ottaa kiinni ja olla lähellä. Oon tällainen salaaihastunut hölmö.

        Oletko millään tavalla sitä ilmaissut tai antanut ymmärtää? Entä hän? Terkut naiselle, jonka vieressä tänään istuin!


    • Töihin

      Töihin, keskity niihin töihin. Tai ala sitten duunissa vääntämään jotain romanssia josta tulee lopulta vaan helvetinmoista kuraa, vaivaantunutta kyräilyä ja muuta skeidaa joka vaikeuttaa samalla työpaikalla kummankin elämää. Luulis että nykypäivänä nuppi valmiiksi jo tarpeeksi kireellä ja solmussa niin ei, siihen halutaan vielä jotain väkinäistä flirttiä mukaan TÖISSÄ missä pitäs saada jotain järkevää aikaan ja varmana ajatukset ja hermot keskitetty siihen suorittamiseen. Helvetin hyvin sä vedät. Onko tää sun uhri samalla aaltopituudella vai tulkitsetko hänen kiusaantuneen olemuksen siten että luulet olevan messissä? Pitäis voida antaa kenkää jos sotkee siviilielämän ja työt---- mutta kukin tietty tyylillään, tää on vapaa maa ja mielipiteiden moninaisuus on rikkaus TAVALLAAN

      • työpaikkapoliisiko

        Ihanaa kun vahdit tätä palstaa ;D Pitäiskö sun vielä jalkautua ja tehdä tarkastuskäyntejä eri työpaikoille, ettei siellä vaan mitään vispilänkauppaa harrasteta... kun siitä ei hyvä seuraa!


      • Töihin

        Ei tarvii, eikä oo energiaa. Omasta takaa koitan pitää kylmän asialliset kasuaalivälit yhteen jo varattuun naikkoseen jonka heitoista ja toiminnasta ei ota selvää. Vissiin oma henk koht elämä tylsä niin etsii sitten duunista...Koita samalla saada omat hommat hoidettua kun vieressä joku vetää jotain kylmä kuuma monologipeliä... Alkaa kai upota vähitellen että ei toimi eikä kannata... mutta siis kun kerran kysyit niin joo, noi päivystävät siveyskytät vois olla itseasiassa hyvä idea, tuskin haittaa ois


    • töihin

      Että joo(jatkoa) ite en ainakaan nauti superkiireisestä työstä ja draamasta samaan aikaan. Mutta niitä varmana löytyy jotka siitä suuresti nauttii

    • Varaudusiihen

      Sinuna jättäisin vaan haaveilu asteelle! Koska miehet voivat yhtälailla nostaa syyte ahdistelusta. Syytteen nostaminen ei ole vaan naisten asia.

      • heihai

        Ei kai normaali ihminen nyt päälle käy ilman lupaa🙄 Haaveita kai vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe