Onko työpaikkaromanssia ilmassa vai ei?

Hei.
En muista koska viimeksi olisin kirjoittanut tänne. Nytkin mietin että kannattaako täältä kysyä mielipidettä mutta ajatelin kokeilla. Olo on kuin 15 vuotiaalla vaikka ikää onkin kohta 41.

Olen aina ollut hukassa naisten kanssa. "Iholle" pääseminen kesti pitkälle yli 20 vuotiaaksi ja sen jälkeen naiset ovat vieneet, minä olen vikissyt. No, yksi 9 vuoden suhde josta lapsi on nyt takana ja olen tyytyväinen että se on takana. Iän karttuessa seksi ja seksuaalisuus on korostunut, ilmeisesti vähäisen kokemuksen ja elämäni myötä. Yleensähän tämä tuntuu olevan toisinpäin, jos ole ymmärtänyt oikein? Vai onko tämä sitten nyky-yhteiskunnan luomaa harhaa?

Joka tapauksessa nyt on alkanut yhä enemmän askarruttaa 24 vuotta täyttänyt alaiseni ja hänen käytöksensä ja sen motivaatiot. Hän on aina ollut ystävällinen minua kohtaan. Puolitoista vuotta sitten oli yhteisen ystävämme luona bileet, joiden kuluessa päädyimme nukkumaan lusikassa muutaman tunnin. Tai minä ainakin nukahtelin, hän myöhemmin sanoi ettei nukkunut eikä tässä tapahtunut mitään sen kummempaa omaa yön yli kestänyt erektiota lukuunottamatta. Olenhan kohtelias. Tämä jätti mieleeni toiveita ja haaveita joita olen pitänyt täysin tuulesta temmattuina. Hän on sentään alaiseni, ikäeroa 17 vuotta ja kuitenkin mielestäni hän on sen verran "kaunis ja filmaattinen" että ei minulla ole mitään hänelle tarjota. Näin meni vajaa vuosi. Sitten hän on aloittanutt kaksikin harrastetta myötävaikutuksestani ja sen myötä ollaan kahdesti oltu toisessa kaupungissa yön yli reissussa harrasteiden puolesta. Ensimmäisellä reissulla pyysin häntä nukkumaan sänkyyni mutta hän kieltäytyi. Toisella reissulla hän muistutti tästä puolentoista vuoden takaisesta "yhteisestä yöstämme" ja kieltäytyi toistamasta sitä kun sanoin että sopii kun hän kysyi että toistetaanko tämä? Mitään seksuaalista ei ole tapahtunut ja olemme harrasteiden puolesta yhteyksissä aina välillä ja muutenkin aina ajoittain viestittelyä työ ja muista asioista. Nyt syntymäpäivillä hän heitti asian, joka jäi myös mietityttämään. Hän kertoi sukunsa mökistä johon heti ehdotin reissua toisen harrasteemme puitteissa. Hän totesi, ettei tämä oikein onnistu kun hän joutuisi kertomaan kenen kanssa menee sinne ja jos hän kertoo menevänsä 7 vuotta isäänsä nuoremman miehen kanssa niin hänen isänsä tappaa hänet. Kuitenkin hän sanoi, että minä ja työkollegani (jonka kanssa hän on enemmän tekemisissä työssämme) olemme aina tervetulleita, koska minä ja hän olemme niin ihania. Tämä kollega on hänen isänsä ikäinen.

Heinäkuussa on tällä tietoa seuraava harrastusreissu jossa ollaan yötä yhdessä jossain. Mitä minun pitäisi tehdä? Sen olen tulkinnut ja ymmärtänyt, ettei hän ole haluamassa lapsia ja parisuhdekin tuntuu olevan hänelle jotenkin kipeä asia (edellisreissulla sanoi jossain yhteydessä että on joskus ollut jopa parisuhteessa) mutta voisiko hän haluta jotain muuta? Olen ajatellut, että jotenkin tätä pitäisi avata mutta miten ja kannattaako toimivaa (ystävä)suhdetta rikkoa?

Miten nyt muotoilisin kysymykset:
Olenko ihan hakoteillä tämän alaiseni perimmäisten aivoitusten suhteen? Voiko hänellä olla jotain toiveita/haluja suhteeni vai onko hän vain ystävällinen? Olenko vain ihan pihalla? Pitäisikö minun jotenkin ilmaista toiveitani seuraavalla harrastusreissulla?

Anteeksi jos joku tässä kuvattu sattuu lukemaan tämän ja tunnistaa itsensä.
Ja anteeksi. Teksti tuntuu jonkun teinin kirjoittamalta kuin kohta 41 vuotiaan. Olenko rakastumassa vai muuten menettämässä itsekontrollini?
Ja painetaan lähetä nappia ja mennään altaan syvään päähän...
Nimimerkilläni on myös sähköpostiosoite täällä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomosi

      Alaisiin ei kosketa. Pitäisi olla sanomattakin selvä juttu. Esimiesaseman väärinkäyttöä tuollainen.

    • Hämmentävän vähän on tähän tullut vastauksia. Kiitos "Pomosille". Itse ratkaisin ongelman siten, että olen luopumassa esimiesasemasta (muista syistä) joten sitä kautta en ei ole enää "moraalista kysymystä" ilmassa. Asia erikseen, olenko tulkinnut kaiken väärin ja miten tuo nuori neito suhtautuu asioihin. Yritän kertoa jos ja kun tulee lisäkäänteitä asiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe