Tää on suunnattu kaikille jotka miettii tekevänsä itse korvanreikää. Eli siis oon 13.v tyttö ja mul on ennestäänkin jo neljä korvanreikää (molemmissa korvissa kaksi). Tein kolmannen korvanrei'iän tänään 26.3.2019, idea lähti oikeestaan reilu viikko sit mut en sillon vielä miettiny sen toteuttamista vakavissaan. Sit aloin googlailla kaikkee et miten ois paras tapa tehä itse korvanreikä vastauksia saamatta. Vanhemmat ei siis tiedä asiasta mitää eikä saakkaan toivottavasti.
Tein sit niin että desinfioin neulan (ihan tavallinen ompelukoneneula), sen alueen johon tein rei'iän ja myös korviksen. Pidin eka jäätä pari minuuttia siinä korvassa niin että en käytännössä tuntenut sen ihmeellisempää kipua ja sit oikeestaa vaa pistin neulan läpi. Ei todellakaan ollut helppoa, neula jäi korvan keskelle eikä mennyt enään eteenpäin ja sitten siinä vaiheessa luovutin ja otin neulan pois ja laitoin suoraan korviksen jonka työnsin korvasta oikeesti voimalla läpi. Meni joku 5 min mutta sit kuulin kun se meni läpi ja olin sillee jessss.
Eli jos ite haluisit ja mietit tehä korvanrei'iän niin desinfioi neula, korvaalue ja korvis. korviksen on parasta olla hopea tai kultanen eikä mikään h&m tekokorvis joka voi aiheuttaa tulehduksen mahdollisesti.
Tällä hetkellä mun korva on vähän semmonen jomottava ja kuuma. Nää ei todellakaan oo mitkään ohjeet joilla varmistat ettei korva tulehdu tai vastaavaa vaan semmoset et tarpeeks tyhmä ja sen korvanrei'iän haluama ihminen vois tehdä sen rei'iän semi nopeesti kotikonsteilla. Jos onni on mun mukana nii tää ei nyt sit tulehdu.
Tein itse korvanrei'iän (kokemuksia) ja vinkkejä
nextttlävistäjä
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379