eronnut 30 v

elämä ohitse?

Tässä tulee kunnon itsesääli rypemistä,,,, mutta tuntuu, että juuri uusio-sinkuksi tulleen 30 v naisen on vaikea tavata ketään omaa ikäistänsä, mukavaa, vapaata miestä. Lapsia ei ole, joten sekään ei voi olla hidaste. Väittävät kivannäköiseksi ja mukavaksi....Missä siis vika?Mistä olette löytäneet oman kumppaninne, jos olette tämän ikäisenä tulleet uudelleen "markkinoille"?Katkerana seuraan, kun samanikäisellä ex-miehellä vientiä riittää, naiset ottavat riemusta kiljuen vastaan.....

9

2408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttuli

...itsesäälissä ryvet! Liikkeelle ja ystäviä tapaamaan. Erosin kun olin 30v, erosin kun olin 40v..yksin en ole jäänyt.Ja aina lapsikin kuvioissa, jos siitä ny voi sanoa että on sellainen "vaiva". Jos mies hyväksyy äidin hyväksyy lapsenkin! Elämä vaan on tällästä..kurjaa välillä. Kivaa kevättä kuitenkin sinulle.

• vasta eronnut

heinäpellonlaidalta kuin romanttisissa suomifilmeissä aurinkoisena kesäpäivänä.
        Kiitos luojan, silloin en vielä tiennyt että exällä on yksinhuoltajanainen ollut kuvioissa mukana jo viimekeväästä lähtien.
        Tuli yllätyksenä exällekin että minulla oli jo mies valmiina, luuli raukka että jään rypemään itsesääliin.
        Silti ero oli vaikea kun sain hommata kaikki asiat itse.
        Nyt on helpompaa ja juuri katsoin miten toimia harkinta-ajan jälkeen ja silloin lähtee vapauttava päätös minulle.
        Olen lapseton ja exä nappasi kahden lapsen yksinhuoltajan.
        Uusi miehenikin on lapseton, enkä ryöstä kenenkään omaa.
        Kumpikohan meistä on onnnellinen?
        Annan neuvon, älä ota 10 vuotta itseäsi vanhempaa miestä koskaan, haeskele, älä kiirehdi. Kyllä se sieltä ilmestyy, uusi ihminen elämääsi.

• 10 v vanhempi
        vasta eronnut kirjoitti:

heinäpellonlaidalta kuin romanttisissa suomifilmeissä aurinkoisena kesäpäivänä.
        Kiitos luojan, silloin en vielä tiennyt että exällä on yksinhuoltajanainen ollut kuvioissa mukana jo viimekeväästä lähtien.
        Tuli yllätyksenä exällekin että minulla oli jo mies valmiina, luuli raukka että jään rypemään itsesääliin.
        Silti ero oli vaikea kun sain hommata kaikki asiat itse.
        Nyt on helpompaa ja juuri katsoin miten toimia harkinta-ajan jälkeen ja silloin lähtee vapauttava päätös minulle.
        Olen lapseton ja exä nappasi kahden lapsen yksinhuoltajan.
        Uusi miehenikin on lapseton, enkä ryöstä kenenkään omaa.
        Kumpikohan meistä on onnnellinen?
        Annan neuvon, älä ota 10 vuotta itseäsi vanhempaa miestä koskaan, haeskele, älä kiirehdi. Kyllä se sieltä ilmestyy, uusi ihminen elämääsi.

"Annan neuvon, älä ota 10 vuotta itseäsi vanhempaa miestä koskaan"

Tuo neuvosi ei ainakaan sovi minulle.

itse olin 21 v. ja löysin harratuksen parista 32v. aivan ihanan poikamaisen mutta kypsän miehen. olemme olleet yhdessä kaksitoista vuotta, seitsemän vuotta naimisissa, lapset 6v. ja 3v.

Alkuperäiselle kirjoittajalle:
        pää pystyyn, hankkiudu harrastusten pariin, missä tapaa ihmisiä, kirjoittele nettipalstoille, tosissaan mutta ei totisena :)

• Maaria

kuin hymyä huuleen ja pilkettä silmäkulmaan ja baanalle...

Erosin pari vuotta sitten saman ikäisenä kuin sinä. Vientiä riitti siitä huolimatta, että ylimääräisiä kiloja löytyi ja lapsikin oli. Nyt onkin taas vakiinnuttu ja vietetään rauhallista perhe-elämää. Pilke on pysynyt, mutta baanat ovat jääneet.

Aurinkoista kevään alkua!!!!

• epe

ajattele asioita kaikessa rauhassa, mieti mikä on tärkeetä ja mikä ei, mitä halluut ja mitä et, koska oot oman elämäs paras asiantuntija. Ihtesä kanssa kannattaa aina olla väleissä koska ihtes kans jouvut elämään joka päivä... ja sit se juttu: Ikinä ei oo asiat niin huonosti jottako ne ei vois olla vielä huonommin.

Sitä paitsi kesä tulloo.....

• yksin

Tiedän tunteen, itse pelkään näin kolmekymppisenä etten enää ehdi löytämään sitä uutta miestä jonka kanssa tehdä lapsia lisää. Olen aina halunnut ja haaveillut saada monta lasta, en kuitenkaan halua tehdä niitä enää nelikymppisenä. Ja juuri tästä asiata olen katkera ex-lle. Haluaisin vielä saada lapsia ja nimenomaan saada, en valmista pakettia. Haluaisin taas läpikäydä raskauden ja synnytyksen. Haaveilen.

• Vihamykkyrä

Eli yksin jääty kolmekymppisenä, ilman lapsia, mutta niitä niin kovastin olisin halunnut. En edes nauti pätkääkään olostani sinkkuna, tätä en halunnut itse, eikä olo ole yhtään "villi". En edes tykkää ravata baareissa, joten nekin mahdollisuudet on minimoitu. Haluaisin vain turvallisen parisuhteen, mukavaa kotielämää ja lapsia. Mutta sinkkuna yksin kotona tuntuu että elämä van luisuu sormien välistä. Ulkomuodossa ei ole vikaa, olen hyvin koulutettu ja älykäs, huoliteltu jne., mutta kaiketi vaadin "mahdottomia" asioita kuten uskollisuutta, avoimmuutta ja kykyä puhua tunteista. Tai ainakaan yksikään tähän asti tapaamani kaksilahkeinen ei näitä ominaisuuksia omaa. Pelottaa että jään vanhaksi piiaksi, rannalta katselemaan kun hyvät vuodet vierivät ohitse enkä koskaan saa lapsia, niitä kun niin kovasti rakastan ja niitä niin kovin haluasin.

• Anonyymi
        Vihamykkyrä kirjoitti:

Eli yksin jääty kolmekymppisenä, ilman lapsia, mutta niitä niin kovastin olisin halunnut. En edes nauti pätkääkään olostani sinkkuna, tätä en halunnut itse, eikä olo ole yhtään "villi". En edes tykkää ravata baareissa, joten nekin mahdollisuudet on minimoitu. Haluaisin vain turvallisen parisuhteen, mukavaa kotielämää ja lapsia. Mutta sinkkuna yksin kotona tuntuu että elämä van luisuu sormien välistä. Ulkomuodossa ei ole vikaa, olen hyvin koulutettu ja älykäs, huoliteltu jne., mutta kaiketi vaadin "mahdottomia" asioita kuten uskollisuutta, avoimmuutta ja kykyä puhua tunteista. Tai ainakaan yksikään tähän asti tapaamani kaksilahkeinen ei näitä ominaisuuksia omaa. Pelottaa että jään vanhaksi piiaksi, rannalta katselemaan kun hyvät vuodet vierivät ohitse enkä koskaan saa lapsia, niitä kun niin kovasti rakastan ja niitä niin kovin haluasin.

Hei, löysitko koskaan ketään, saitko lapsia?

Olen itse nyt tuossa sinun kuvailemassasi tilassa, ja haluaisin vertailua, onko tässä enää mitään tehtävissä. Että onko vaan parempi ns luovuttaa ja keskittyä muuhun, kuin haaveilemaan lapsista.

• Erosta selvinnyt

Holaa,nainen sullon elämä edessä!

Elä etsi,oikea tulee etsimättäkin ja silloin se vasta kolahtaakin =)

Itse sättäilin aikani kuluksi,ihastuin yhteen mieheen ja tavattiin.Kaveripohjalta nähtiin,kumpikin tykkäs toisen ulkomuodosta ja-näöstä...

Maailman ihanin suhde sai siitä alkunsa.Nyt ollaan pidetty yhtä yli 2v ja ollaan tosi tosi tosi rakastuneita!

Anna elämän viedä,koskaan et voi tietää mitä ihanaa voi olla edessäpäin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2128
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1846
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1816
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1523
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      171
      1341
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      62
      1338
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      76
      1166
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      29
      987
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe