Suominainen ja nettideittailu

FuckedUp

Pakko avautua hieman...
Nyt kun on tullut kokeiltua tinderiä ja badoota..
Ihmetyttää, että kauhean monella naisella lukee "jos et osaa puhua, älä tykää..".
Noh.. Vaikka tulee yhteisiä tykkäyksiä, niin kirjoittaako nää mitään? Ei.
Ilmeisesti kaikki on niitä "matchien" kerääjiä, joita kuulemma itse ignoroivat.

Sitten...

Ne vaatimukset (taas).
Itse olen nelikymppinen, mutta näytän paljon, paljon nuoremmalta.
Oman ikäiseni naiset (valitettavasti) näyttävät empiirisen otannan perusteella n. 85 prosenttisesti, omalta isoäidiltäni,
Siitä huolimatta vaatimukset miehelle ovat suunnilleen David Beckham, 15 vuotta sitten ja 10 senttiö pidempänä, kiitos.
Oh, C'mon...

Ei siinä...kyllähän sielä niitä "hyvin säilyneitäkin" on , mutta he ovatkin sitten niin itseriittoisia (koska on varaa, näiden muiden takia).

Ei voi ymmärtää, minkälaisia harhakuvitelmia ihmisillä itsestään on. Molempiin suuntiin.

Jännää tässä kaikessa on se, että loppupeleissä, kun katselee maailmaa, huomaa sen, että kummasti älyttämän kauniilla naisilla tuppaa olemaan ruma mies. Ja lyhytkin vielä.
Liekö lompakon paksuudella mitään tekemistä?

Vittu, kun löytäs naisen, joka paskat nakkaa rahasta. Arvostais herkkyyttä, taiteellisuutta ja todellista rakkautta...

Siihen asti... Fuck You!

12

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeAlkuperänen

AP:

Pakko jatkaa, kun tuli mieleen..
      Sitten jos ja kun, mies huomaa nämä edellä mainitut "epäkohdat" ja lähtee kenties hakemaan onneaan jostain maan rajojen ulkopuolelta...
      Mikä on lopputulema?
      "Ei ne raukat saa suomalaista"?
      "Miks ei suomalainen kelpaa"?

Kannattaisko vähän katsoa peiliin?
      Kannattaisko vähän pitää itsestään huolta? (tää ei koske teitä, joita löytyy myös paljon)

Se, että suomalainen nainen, voi äyttää alle 40-vuotiaana isoäidiltä, ei ole kauhean mairittelevaa.
      Se on helvetin pelottavaa, verrattuna lähestulkoon minkä muun maan naisiin.

Notta, get a grip.

• maljatelttu

ehlotan että jäät vaan sovinola äitin kanssa asumaan peläkamaliin

• Becks69

maljatelttu on ilmeisimmin juurikin tällainen läski lehmä, joka hakee lihaksikasta rakastajaa, mutta onanoi itsensä uneen yöstä toiseen. :D

• Män

Haha tuossa oli 77v mummakin ryppykuvassa suomi 24 treffeillä valittamassa että kaikilla kaljuilla pyäreä kasvoisilla viiksekäillä miehillä jotkahälle on vastannut on sama isä, tais mumma mielensä pahoittaa kun ei kukaan ottanut ja vikitellyt kun päätänsä aukoon alkas huudollansa.

• Tälläistämenoa

Sellaista naista joka ei välitä rahasta, no sellaista ei ole. Yhtä sama kuin kuvittelisi pystyä kasvattamaan siivet selkään.
      Se on kyllä ikävä totuus että naisilla on odotukset korkealla siihen nähden mitä itse pystyvät tarjoamaan. Naiset jotka sanoo että pitää osata puhua varmaan johtuu siitä etteivät itse osaa.
      Suomalainen nainen kehuu olevansa sosiaalinen ja taitava keskustelija. Mutta keskustelu voidaan aloittaa vasta kun mies sen osaa tehdä.
      On hyvä asettaa aina ehdot että miksi ei voi aloittaa keskustelua, sen sijaan että vaaan aloittaisi sen keskustelun ja katsoisi mihin se johtaa. On paljon mielenkiintoisempaa olla aloittamatta ollenkaan kuin aloittaa ja joutua lopettamaan sen.
      Koska jos keskustelu on kerran aloitettu sitä ei voi enää lopettaa.
      Olen itse jo kauan tiennyt ettei suomalaisesta norminaisesta ole puhumaan yhtään mitään.
      Vaatimuksia osataan kyllä asettaa. Se lista on loputon.
      Miehillä on loputon usko siihen että kivi voi muuttua prinsessaksi tai edes eläväksi.
      Miehet voi olla kivien äärellä puhumassa ja toivovat löytävänsä sesam aukene koodin.
      Ei heihin ole mitään koodia. Kivi ei muutu. Sen voi heittää järveen ja siitä kuuluu molskahdus, mutta muuta ääntä siitä ei kuulu.
      Tyypillinen nettideittinainen on puhdas kivi ei edes multaa pinnassa.
      Lottovoiton perässä ei kannata juosta. Nilläkin sentään luvataan että joka neljäs arpa voittaa.
      Kivellä ei ole tarjota mitään, niitä voi tunkea taskuihin ja näin pitää niitä siellä sen varalle että tekee mieli heittää ne veteen. Muuten niistä ei ole minkäänlaista iloa.

• AaaPeee

I so hear you. Kiitos kirjoituksesta.

• SatuTäti

Eläpä yleistä!!! Sitten minä voin sanoa että luotettavia ja rehellisiä ei ole olemassa kuin saduissa! Tässä taas tyypillinen mies joka ei näe metsää puilta...

• SatuTäti
        SatuTäti kirjoitti:

Eläpä yleistä!!! Sitten minä voin sanoa että luotettavia ja rehellisiä ei ole olemassa kuin saduissa! Tässä taas tyypillinen mies joka ei näe metsää puilta...

Miehiä

• Hghjhgg

Muuhun yritän etten ottaisi kantaa.. lopuksi kun meistä jokainen on oikeutettu etsimään mieleistään. :)
      Harmi toki jos satut olemaan juuri niiden sinulle ei-mieleisten tyyppiä. Tai et kolahda niihin joista innostut. Mut elämässä joutuu etsimään välillä jos haluaa muutakin kuin "tyytymistä".

Mutta tuo hupsu toteamus et kauniimmat ovat muka rumien ja lyhyiden kanssa niin..
      Mitä se sinullekaan kuuluu kenen kans ovat löytäneet jotain? Usein ne kuuluisat kemiat! Yhteensopivuus luonteissa jne..
      Usein kun ei ole tarvetta yrittää kohottaa itsetuntoaan kumppanin avulla (ns kaunis yleisesti) niin silloin ei ole tärkeintä miltä se kumppani näyttää muiden mielestä. Tärkeintä on saako onnellista eloa seurassaan. :)

En koe siis olevani mikään ns kaunotar. Suht hyvät geenit vain taustalla, paitsi lyhyyden perin isältäni (äiti mallinmitoissa..) mutta suku on suht "nuorissa nahoissa" aina ollut sinne reilu 80v asti. Eli viiskymppisiltäkin kysytään papruja.. etc. Hoikka jne eikä tarvitse kuin vilkaista puntteihin nii haba jo kiristyy eli ei allivaaraa tms. Liikkuvainen elämäntapa on peritty josta vielä iloitseekin!

On ehkä outo miesmaku mutta mielummin karismaattinen lyhyt ja ns tavis, jopa rumiksi haukkuneet exiäni ilkeät tahot, kuin joku överi itseriittoinen muka komistus.
      Se on sitä vilpitöntä rakkautta! Kun viihdyt aidosti kumpikin ja omaatte samat arvot jne..

Moni pullukka tuttu haikailee niiden "komeiden" perään ja lompakkoon.. kun ei jaksettu opiskella tai helppo elämä kiinnostaa enemmän kuin aito kumppanuus ja yhteinen elämä.. ;)
      Joten eiköhän sullekin löydy joku teinipimu tai ikäisesi hyvin syönyt ja jo lisääntynyt naisyksilö, joka kelpuuttaa.. kun raotat lompsaasi.

• Normimies-

Naiset luulee itsestään liikoja. Kun oon katsellut niitä bachelor ohjelmia niin ei ole ihme kun eivät saa miestä. Naiset ei tiedä mitään seurustelusta eikä rakkaudesta, ulkonäkö ja raha aina ne tärkeimmät jutut muuten nainen ei osaa onnellinen olla.

• ToimeentulevaN

Kiistän tuon, että nainen olisi aina rahan perässä, koska itse en ainakaan ole. Olen omillaan toimeentuleva sinkkunainen. Riittää, että mies tulee toimeen eikä lokkeile. En edes haluaisi rikasta miestä, koska itsekään en ole. Yhdessäolosta nauttiminen ei ole kallista.

• Dod

Juu, vahvistan, en tarvitse rikasta miestä mihinkään. Elätän itseni ja keskivertoa paremmin, jää vielä matkusteluunkin, kun ei tarvi kantaa vastuu, kuin itsestä. Mutta tarvin miehen, joka on hyvätapainen, ymmärtää seksin päälle ja muutenkin huumoria sekä itsevsrmuutta löytyy. Ei siis mikään luuseri, eikä playeri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      264
      9922
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      194
      5654
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      164
      5234
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      75
      4881
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      1
      2475
    6. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2449
    7. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2279
    8. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      353
      2015
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1695
    10. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90