Uskovaisten vaimot ovat suuria mielensäpahoittajia. Nykyään on muotia naisille käyttää urheilutrikoita meni he sitten minne hyvänsä esimerkiksi ruokakauppaan tai hulluille päiville. Uskovaiset pitävät hävyttömänä että naiset pukeutuvat hävyttömästi kun naisillahan pitäisi olla kesälläkin toppahousut jalassa mennessään minne hyvänsä esimerkiksi uimaan jottei vaan naiselta näkyisi kaikki muodot läpi.
Itse miehenä nautin siitä näystä että naiset pukeutuvat "paljastavasti" meni naiset sitten minne hyvänsä. En estä vaimoani kulkemassa urheilutrikoissa mennessään kauppoihin. Vain uskovaiset vaimot estävät miehiään katsomasta ja siitä ovat suunnattomia mielensäpahoittajia. Saattavat jopa pitää saarnansa miehelleen jos mies erehtyy vähän vilkaisemaan vaimoaan parempia muotoja ! :D Vaimon perse näyttää varmaankin "perunasäkin kyljeltä", joten enpä ihmettele miehen tapaa toimia. Katsella saa muttei koskea, mutta uskovaisten vaimojen mukaan ei kumpaakaan. On varmasti ensimmäisiä miehiä jotka kävelevät vielä jotakin päivänä seinään päin, jollei saa katsella eteensä jossa menee esimerkiksi nainen tiukoissa trikoissa. :)
Naiselle urheilutrikoot ovat kuulemma "syntiä"
0
210
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32612053- 2135050
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112688- 1631998
- 1321993
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131488Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921258Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411124- 85984