kelpaisiko krista kiuru naiseksesi ja onko krista kiuru seksikäs nainen
mies kelpaisiko krista kiuru
onko.naisellinen
571104
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 57
Vanhimmat
Ei seiso kiurulle
entä krista kiurulle
Täällä on näitä ornotologeja enemmänkin..
Naisessa on muutakin kuin ulkonäkö! En voi sietää tyhmiä ihmisiä, joten kiitos ei.
Onko Välis ihastunut Krista Kiuruun? Valitan Välis, mutta Krista K. taitaa olla varattu?
ei hän pahan näköinen ole
Sä vaan haaveilet naisista mutta koskaan et ketään saa.
Välis kyselee vähän väliä onko joku julkkisnainen seksikäs ..Ei taida paljon mitään muuta päässä liikkua 😐.
Krista Siegfrids kelpaisi.
Liikaa painoa
tiedä sitten mutta kyllä hänelä on seksikäs vartalo
Krista on ihana lihava täti, nam.
Todella seksikäs nainen.
Villahousu-Nainen ja tulee villahousuvallankumous.
KK on lihava kurppa. Ei jatkoon.
Caro Emerald voisi olla pehmoinen.
Jos se on se tumma pyöreähkö naislaulaja joka laulaa ilman kengiä niin kyllä, seksikäs kokonaisuus.
AsianVierestä
Jäin puolivuotta sitten kiinni tähän esitykseen, eka kerta kun katsoin ja jotain tuossa naisessa on mikä kiinnostaa.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc6izYdLhNE
AsianVierestä
Sepä se, kuulostaa kuvauksen perusteella häneltä.
Juu sama nainen. 😃👍
Pelottavan varman oloinen, ihailen tuota asennetta.
AsianVierestä
Toiset on.
Caro oli lihaisempana vetovoimaisempi, nyt se on laihduttanut ja menettänyt arvokkuuttaan kilojen mukana.
AsianVierestä
Katselin tuon linkkisi. Mahtava esitys ja naiskarisma. Hiukan toisenlainen kappale löytyy suosikeistani.
https://youtu.be/B3aWlt81EwU
Minusta tuntuu ettei hänen tarvitse kuin kuiskata korvaan ja tulee jo housuun:)
AsianVierestä
Heh. Helppo.
Ketä se on?
Hirvee läski..
Ja lehmä.
Ei kelpaa.
Krista on ihana! Rehevät muodot kiihottavat!
Voisin rakastua Kristaan.
Kyllä kelpaa ja on seksikäs, vaikka onkin yli 20 vuotta mua vanhempi!
Ihanan pehmeä ja äidillinen.
Googletin ja nyt katosi ne viimeisimmätkin himon rippeet.
Googletin ja ihailin.
Haluaisin olla Krista-tädin toyboy.
Kelpaa ja on kypsän seksikäs.
Riippuu miten se on valmistettu.
Ihana fitness-mimmi <3
Krista voittaa fitness-mimmit 6-0.
Katselen joka päivä netistä Kristan kuvia. Ihana.
Krista on seksikäs!
Sopivasti lihava ja tädillinen.
Kyllä kelpaisi vaikka onkin melkein 20 vuotta vanhempi kuin mä.
Martina se on hassu hahmo kyllä julkisuushahmo kaikkine temppuineen.
Kirjoita Martinalle rakkauskirje.... mutta voi vimmastua ja suuttua tekemään uusia temppuloitaan.
Krista on Sannan hallituksessa luunmurskaaja, repikää siitä. Hesarin arvio, mutta eihän teillä ole edes rahaa siitä maksaa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006487093.html
Hyvä tyyppi se Kiuru.
Ei seiso ei, kyllä tarvitsee olla nuori ja kaunis.
Sinulla ei seiso ilman sinistä pilleriä muutenkaan.
Kyllä rakastelisin ihanan Kristan❤️🔥kanssa! Mielestäni hän on älykäs ja viisas myös.
Koko ketju kamalaa aivopiereskelyä. Pröööt.
Ei ole seksiä nähnytkään
No kummankaa olisitte? Krista Kiuru vai Sanna Marin?
Molempien tietysti.
Sanotaan vaikka niin, että Kristan älykkyyden taso kävi selville turhien koronasulkujen aikaan.
Ja kuulemma valiokuntatyöskentelykin oli ollut enemmän huuto- ja painostusvoittoista kuin asiaperustelua.
Ei jatkoon.
-keinovaginamies-
Aivan. Kuten säkeskustelujesi asiapitoisuus palstalla? Mistäpä sen arvaisi mihin painostuksiin krista panostaa kotioloissa
Pikkuisen eri asia heittää höpöjuttuja höpöpalstalla kuin olla käytännössä suomen tärkein ministeri pandemian keskellä, kun palveluala ja pienyritykset kyykkää.
Onneksi tuli se äitiysloma Kristalle kriittiseen aikaan.
Minä olin koko ajan Ruotsin linjan kannalla.
-keinovaginamies-
Mielipiteensä kaikilla. Itse arvostin onnistunutta kriisisjan hallintaa. Nykyhallitusta tuskin estäisi keuhkoruton leviämistä suomessa. Lähityöhön pakottaminen työtehon parantamiseen liittymätöntä syytä on saanut flunssat liikkumaan.